Ensin sälekaihtimet kiinni ja sitten pimennysverhot kiinni ja makkarissa on pimeää. Ihan mennä taas kohta nukkumaan.
Ostin Tokmannilta pimennysverhot
12
4070
Vastaukset
- ErotutParemminJoukosta
Osta myös mustaa tervaa ja vetele sitä maalisutilla ikkunoihisi.
- dkxbdgdf
Ei tarvita tervaa kun on hyvät pimennysverhot.
- dfodfhfg
Avaajana olen toistamieltä. Lisäksi kuseksin holtittomasti ympäri kattoa, jotta tuntisin kaupungin tuoksun kesäiltana
festereiden aikaan
- esirippu
"Ihan mennä taas kohta nukkumaan." -tästä lauseesta puuttuu varmaan yksi sana.
- esirippu
eipäs joo,,,,,, ihanaa siinä piti olla..
- arvauksiatarjouksia
ts..hah, kirjoituksestani puuttuu varmaankin yksi sana :)
Tokmannilla on kyllä monestikin hyviä tarjouksia.
Mutta lyhytaikaisia, eivät montaa päivää kestä niiden tarjoukset. - dkdbvdv
arvauksiatarjouksia kirjoitti:
ts..hah, kirjoituksestani puuttuu varmaankin yksi sana :)
Tokmannilla on kyllä monestikin hyviä tarjouksia.
Mutta lyhytaikaisia, eivät montaa päivää kestä niiden tarjoukset.Ostin pimennysverhoni jo viime vuoden puolella kun ne olivat perjantaitarjouksena kympillä kipale.
- suomi-finland-perkele
Perkele, kyllä suomalaisen pitää osata nukkua valoisassa. Ei ollu esi-isilläkään mitään pimennysverhoja.
- dölfhgf
Ei muuten ollut montaa muutakaan nykyajan vempainta kuten autoa.
- pimsd
Autoja on ollut jo sata vuotta.
- sxdljdh
pimsd kirjoitti:
Autoja on ollut jo sata vuotta.
Vasta sata vuotta.
- myöskaupoilla
Ostin myös viime vuonna Tokmannilta pimennysverhon, että nouseva aurinko ei häikäise tietokonenäyttöä. Heppoisen näköinen verho, mutta tehokas. En pidä sälekaihtimista, mutta tämä haitarimalli on mieleeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233