80km/h alueella kaikki ajaa ohi

malttia.liikenteeseen

mutta kun tulee satasen rajoitus niin saat ohittaa ne kaikki äsken minut ohittaneet koska ne ajaa suurin osa alle satasta.. Sama tietyömaa paikoissa missä on normaalisti 80km/h rajoitus mutta tietöiden takia 60km/h (tänäänkin tuusulanväylä!) niin kaikki painaa ohi jos ajat edes 70km/h ja ollaan ihan puskurissa kiinni stressaamassa, tekis mieli polkasta vähän jarrua ja fiesta pirkko olisi takakontissa metrin lyhyemmällä autollaan.. mutta kun kohta tulee taas satasen rajoitus niin saa ohitella nämä kaikki.

Asiasta vähän toiseen, näitä fiesta pirkkoja ja homo audeja.. työkaveri kiroaa kun pitäisi töistä lähteä niin luuriin painaa koko ajan viestiä miten on taas kotimatkan reitellä kolarointeja koko ajan.. Voisikohan poliisi joskus puuttua muuhunkin kuin lastenistuinten oikeaoppiseen kiinnittämiseen ja turvavöiden käyttämiseen kun niillä ole vitunkaan merkitystä liikenneturvallisuuden ja liikenteen sujuvuuden kanssa! Kyllä ne raadot saa kaavittua sieltä autosta arkkuun sopiviksi että mitä se vaikuttaa liikenneturvallisuuteen vaikka sulla olisi 10 turvavyötä päällä ja lastebistuin pultattu autoon kiinni, silti sillä homoaudilla voi kolaroida ja minkki turkki puuteri fiesta ämmä voi vetää rekan keulaan fordinsa ässälle,..

13

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TurvavyötOnTurhia

      Turvavyöt on kyllä ihan turhia. Jokainen vähänkin älykäs autoilija sen tietää. Kovin kun kolaritilanteessa pitää ratista kiinni se riittää.
      Fiksusti muuten löit taas homokortin pöytään. Homoseksuaalit aiheuttavat lähes kaikki ongelmat liikenteessä. Nerokkaasti olet sen huomannut. Kirjoitustaitosikin jo osoittaa että olet fiksu ja lukenut kaveri.

      • homo.sherlock

        It ponjaa pointtia, ei se turvavyö tee ajamisesta turvallista tai se että vaikka hitsaat lastenistuimen kiinni niin ei se ajamiseen vaikuta.


    • 330i

      Ei taida pojulla ajokokemusta pahemmin olla, jos tuosta pitää stressata. Antaa takana tulevan ajaa lähellä, jos kerran tykkää. Onneksi omassa autossa on sen verran tehoa, että usein saa turvaväliä aikaiseksi, kun lyö kaasun pohjaan.

      • mopolla.ajava

        "Onneksi omassa autossa on sen verran tehoa, että usein saa turvaväliä aikaiseksi, kun lyö kaasun pohjaan. "
        Miten joku voi nauttia jonon vetämisestä? No, näyttääkseen muodostamalleen jonolle, että autossaan on tehoa paljon!


      • niin.minä.teen

        Jos takana ajava ei osaa sovittaa turvaväliä nopeuteen sopivaksi, niin edessä ajava voi sovittaa nopeuden turvaväliin sopivaksi. Toimii.


      • SyyttömälleSakotko
        niin.minä.teen kirjoitti:

        Jos takana ajava ei osaa sovittaa turvaväliä nopeuteen sopivaksi, niin edessä ajava voi sovittaa nopeuden turvaväliin sopivaksi. Toimii.

        Miksi edessä ajavan pitäisi ottaa riski ylinopeusakoista sen takia että joutuu nostamaan nopeuttaan takanaajavan perseennuuhkijan liian pienen turvavälin takia?


      • SyyttömälleSakotko kirjoitti:

        Miksi edessä ajavan pitäisi ottaa riski ylinopeusakoista sen takia että joutuu nostamaan nopeuttaan takanaajavan perseennuuhkijan liian pienen turvavälin takia?

        Ei tarvitse nostaa nopeutta ylinopeuden puolella. Toimii silti.


      • PersehinurilleSakot
        Enevpk1 kirjoitti:

        Ei tarvitse nostaa nopeutta ylinopeuden puolella. Toimii silti.

        Jos satasen alueella esim. ajaa mittarinopeutta 110 km/h ja joku on perseessä kiinni niin ei siitä muuten eroon pääse kuin nostamalla nopeutta vaikka 120 km/h ja silloinhan ollaan jo sakkoraja ylitetty. Voi sitä tietysti etummainen laskea omaa nopeuttaan niin paljon että pershinuri kyllästyy perseen nuuhkimiseen ja lähtee ohi mutta miksi etummaisen pitäisi alkaa hidastelemaan sen takia että joku ajaa perseessä kiinni?


      • PersehinurilleSakot kirjoitti:

        Jos satasen alueella esim. ajaa mittarinopeutta 110 km/h ja joku on perseessä kiinni niin ei siitä muuten eroon pääse kuin nostamalla nopeutta vaikka 120 km/h ja silloinhan ollaan jo sakkoraja ylitetty. Voi sitä tietysti etummainen laskea omaa nopeuttaan niin paljon että pershinuri kyllästyy perseen nuuhkimiseen ja lähtee ohi mutta miksi etummaisen pitäisi alkaa hidastelemaan sen takia että joku ajaa perseessä kiinni?

        90 % perskärpäsistä jää jälkeen, kun ajaa suurinta sallittua. Nille 10 %: lle ei voi mitään. Ei kai tarvitsekaan.


      • niin.minä.teen
        SyyttömälleSakotko kirjoitti:

        Miksi edessä ajavan pitäisi ottaa riski ylinopeusakoista sen takia että joutuu nostamaan nopeuttaan takanaajavan perseennuuhkijan liian pienen turvavälin takia?

        En tiedä. Toisaalta enpä moista ole sanonutkaan.


      • SyyttömälleSakotko
        niin.minä.teen kirjoitti:

        En tiedä. Toisaalta enpä moista ole sanonutkaan.

        Miten edessä ajava sovittaa nopeutensa sellaiseksi että turvaväli takana tulevaan muodostuu oikeaksi muuten kuin nopeutta nostamalla tai laskemalla?


      • niin.minä.teen
        SyyttömälleSakotko kirjoitti:

        Miten edessä ajava sovittaa nopeutensa sellaiseksi että turvaväli takana tulevaan muodostuu oikeaksi muuten kuin nopeutta nostamalla tai laskemalla?

        Riittää, kun laskee nopeuttaan. Nopeuden nostamisesta minä en ole kirjoittanut mitään.


      • japskirimpula

        Edessä on muuta liikennettä niin ei siinä kauaksi pääse tehoillakaan, on sitä tehoja munkin autossa 350hv.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe