Nyt olisi tieto tarpeen! Miten ja millä mittasuhteilla saan Saarenmaa 40 vodkasta vappuboolin? Juhlaa pukkaa...
vappubooli Saarenmaasta
2
194
Vastaukset
- BooliMaster
itse meinaan tehdä näin: 0,7 l vodkaa, valkoviiviä 2 pulloa, spritea n. 2 l , jäämöntti ja jäisiä mansikoita hieman sekaan. Suhteet vielä hieman haussa. voi olla reilumpi satsi näin: pullo viinaa, 2 pulloa viiniä ja kaksi pulloa (a´1,5 l) spritea
- niinmontatapaa
Valmiin boolin alkoholi-% olisi hyvä olla noin10% . esim 0.7 vodkaa 40%, 0,7 valkoviini 12.5%, kaksi litraa jotain hyvää limua oman maun mukaan. loraus maukusiirappia tai likööriä. Jäitä, pakastemansikoita ja vaikka garambola siivuja.
Alkoholipitoisuus on noin 10% ja kun jää sulavat niin hieman alle...eli ihan sopivaa eikä turhan viinimäistä kannata tehdä. Jos käytät ns kevytlimpparia laita likööriä tai makusiirappia hieman enemmän. Kuiva booli ei välttämättä ole kaikkien mieleen.
Jos haluat tehdä kuivaa boolia käytä valkoviinin sijasta kuivaa kuohuviiniä esim joku extra dry prosecco toimii hyvin, Kokeilemalla oppii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715178
- 924198
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713