Pattayalla ajetaan kärpäsillä kännissä.

42x28x365x

12

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2010

      Tuossa aamumaratoonilla askeltaessani näin Herra Hellakoukun aivan änkyrässä lähtevän Kawasakilla Hooterssin edestä, mutta onneksi ehdin napata virta-avaimet pois.

    • Millä perusteella ei ajettaisi kännissä? Varmastikkaan kukaan tällä palstalla ei ole yrittänyt väittääkkään ettei Thaimaan liikenne olisi hyvinkin vaarallista ja lukuisat kuskit (niin turistit kuin etenkin paikalliset) ajavat siellä alkoholin sekä muiden päihteiden vaikutuksen alaisina ja monasti myös kovilla nopeuksilla, liikenne ja ajo-olosuhteet huomioiden.
      Eli taas yksi liikenne-onnettomuus lukuisten Thaimaan liikenneonnettomuuksien joukossa.
      Ja jos joltain tosiasia on unohtunut, niin Thaimaan on vuosittain maailman Top5:n joukossa maista missä on eniten kuolemaanjohtaneita liikenneonnettomuuksia suhteessa väkilukuun. Tuota tilastoa ei saa muuksi muutettua ja liikennevalistustyö mitä Thaimaassa tehdään liikenneonnettomuuksia vähentämiseksi ja ajokulttuurin parantamiseksi tulee viemään varmasti vuosikymmeniä, josko sittenkään onnistuu.

      • DillenHuoraSisko

        Rauhotu Santtu ja kysele välillä vaikka potentiaalisista vaaroista liikenteessä.

        No mistä nyt tiedät että nimenomaan paikalliset ajaa muiden päihteiden alaisena eikä länsimaalaiset huumehörhöt?

        Oletko huomannut että suhteessa suomen väkilukuun Pattayan rakkaita idiootteja on eniten maailmassa?


      • MatkailijaJorkka
        DillenHuoraSisko kirjoitti:

        Rauhotu Santtu ja kysele välillä vaikka potentiaalisista vaaroista liikenteessä.

        No mistä nyt tiedät että nimenomaan paikalliset ajaa muiden päihteiden alaisena eikä länsimaalaiset huumehörhöt?

        Oletko huomannut että suhteessa suomen väkilukuun Pattayan rakkaita idiootteja on eniten maailmassa?

        Olisiko kuitenkin jonkun muun aika vihdoin rauhoittua, Santtu on aina käyttäytynyt ansiokkaan hillitysti, verrattuna sinuun arvoisa lerppa, eikä kaltaisesi häirikkö ollut.

        Noh`niin palstalaiset, esikuvamme Kylli-setä alias Aviomiesslerppa, osasi jälleen kotoisilla ja perheessään alati käytettävillä sanoilla ja nimimerkillään muistuttaa meitä, kuinka tärkeää on säilyttää matkailupalstoilla katoavaa kansanperinnettä, jotta uudet palstalaiset pääsisivät mahdollisimman nopeasti tutustumaan Chiang Main ja Hua Hinin suomalaisasukkaiden viljelemään kielenkäyttöön, jota onneksi Pattayan matkailijat, sivistyneinä eivät käytä.
        Tämä, täytyy kuitenkin myöntää, tapahtui vain ko. paikoissa matkailua haaveilevan jälkeenjääneen henkilön toimesta, joten arvoisat lukijat, voitte aivan rauhassa matkustaa ko. paikkoihin, koska milloinkaan ette ko. henkilöä tule siellä tapaamaan, ettekä tuota häriköintiä luonnossa kuulemaan, sillä koskaan, milloinkaan, eikä silloinkaan lerpaksi kusumamme henkilö ei sinne varojen puutteessa pääse matkustamaan.

        Vain täällä matkailupalstoilla saatte AviomiessKylli-sedän irvokkaita sepustuksia lukea!

        ´


      • DillenHuoraSisko
        MatkailijaJorkka kirjoitti:

        Olisiko kuitenkin jonkun muun aika vihdoin rauhoittua, Santtu on aina käyttäytynyt ansiokkaan hillitysti, verrattuna sinuun arvoisa lerppa, eikä kaltaisesi häirikkö ollut.

        Noh`niin palstalaiset, esikuvamme Kylli-setä alias Aviomiesslerppa, osasi jälleen kotoisilla ja perheessään alati käytettävillä sanoilla ja nimimerkillään muistuttaa meitä, kuinka tärkeää on säilyttää matkailupalstoilla katoavaa kansanperinnettä, jotta uudet palstalaiset pääsisivät mahdollisimman nopeasti tutustumaan Chiang Main ja Hua Hinin suomalaisasukkaiden viljelemään kielenkäyttöön, jota onneksi Pattayan matkailijat, sivistyneinä eivät käytä.
        Tämä, täytyy kuitenkin myöntää, tapahtui vain ko. paikoissa matkailua haaveilevan jälkeenjääneen henkilön toimesta, joten arvoisat lukijat, voitte aivan rauhassa matkustaa ko. paikkoihin, koska milloinkaan ette ko. henkilöä tule siellä tapaamaan, ettekä tuota häriköintiä luonnossa kuulemaan, sillä koskaan, milloinkaan, eikä silloinkaan lerpaksi kusumamme henkilö ei sinne varojen puutteessa pääse matkustamaan.

        Vain täällä matkailupalstoilla saatte AviomiessKylli-sedän irvokkaita sepustuksia lukea!

        ´

        En ole aviomiehesi Jorkka, vaan ystäväsi 2010:n huorasisko.
        Jos tahdot hoidon niin ota Dilleen yhteys hän on mun manageeri.


      • 6655443377
        DillenHuoraSisko kirjoitti:

        En ole aviomiehesi Jorkka, vaan ystäväsi 2010:n huorasisko.
        Jos tahdot hoidon niin ota Dilleen yhteys hän on mun manageeri.

        Aviomiessen piilevä naiseksi muuttumishalu alkaa ilmetä jo palstakäyttäytymisessään.
        Ikävää, että Kela ei leikkausksia ala kustantamaan vähäosaisille, joten tämä häiriköinti jatkuu osaltaan.


      • JaskaJOKUnen2010

        "Kun JOKU laittoi" !!!!!!

        Joku jaha että jassoo joku.

        Mitä jos aloittaisit kartoituksesi tästä JOKUSESTA, niin sulla on lisää puuhaa.


      • AnneliSarin
        DillenHuoraSisko kirjoitti:

        En ole aviomiehesi Jorkka, vaan ystäväsi 2010:n huorasisko.
        Jos tahdot hoidon niin ota Dilleen yhteys hän on mun manageeri.

        RavintolaMoguli pohjoisesta huorittelee ihmisiä, jotta pääsee jatkamaan huorittelun vastaista kanppaniaansa? Yököttävä vanha mies?..... Ehkä? HaH HaH.???


      • SanneliArin
        AnneliSarin kirjoitti:

        RavintolaMoguli pohjoisesta huorittelee ihmisiä, jotta pääsee jatkamaan huorittelun vastaista kanppaniaansa? Yököttävä vanha mies?..... Ehkä? HaH HaH.???

        Kanppania.


      • MatkailijaJorkka
        JaskaJOKUnen2010 kirjoitti:

        "Kun JOKU laittoi" !!!!!!

        Joku jaha että jassoo joku.

        Mitä jos aloittaisit kartoituksesi tästä JOKUSESTA, niin sulla on lisää puuhaa.

        Se on sitten AviomiessKylli-setä palannut iltapalalta kännykän ääreen.
        Oliko teen kera leivänpala ja voinappi vai peräti pullasiivu?
        Ilmeisesti hieman liian vähän sokeria antoivat, koska huutamalla lerpan piti palata palstalle?


      • SiamRolexAviomies
        MatkailijaJorkka kirjoitti:

        Se on sitten AviomiessKylli-setä palannut iltapalalta kännykän ääreen.
        Oliko teen kera leivänpala ja voinappi vai peräti pullasiivu?
        Ilmeisesti hieman liian vähän sokeria antoivat, koska huutamalla lerpan piti palata palstalle?

        Pääsiäisviinat ja lääkkeet nukuttaa. Aloitan kohta vasta mökäkonserttini joka jatkuu ensi tiistaihin saakka, jolloin minuun iskee morkkis. Omaisuuteni tulee karttumaan tässä pyhinä varsin merkittävästi. Luvassa on uusia moottoreilla varustettuja vehkeitä ja härpättimiä. Otan myös kuksasta Rellua reippaasti. Saattaa olla tissimisuja myös. Moikka ja nähdään.


      • overdoseman
        SiamRolexAviomies kirjoitti:

        Pääsiäisviinat ja lääkkeet nukuttaa. Aloitan kohta vasta mökäkonserttini joka jatkuu ensi tiistaihin saakka, jolloin minuun iskee morkkis. Omaisuuteni tulee karttumaan tässä pyhinä varsin merkittävästi. Luvassa on uusia moottoreilla varustettuja vehkeitä ja härpättimiä. Otan myös kuksasta Rellua reippaasti. Saattaa olla tissimisuja myös. Moikka ja nähdään.

        Yliannostus? Päivällä paukutit vastauksia kolmessa minuutissa ja nyt hiljaa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe