Onko pakko ajaa posliiniksi???

Poikakaverilleni, jonka tapasin täältä chatistä on tullut suorastaan ihmeellinen pakkomielle. Joka päivä hän muistaa jankuttaa, että sun on ajettava alapääsi karvat pois (posliiniksi). Minä taas en haluaisi sitä, koska en sen jälkeen uskalla mennä uimaan tai saunaan kaverien kanssa. Hän kertoi mulle, että hänellä oli eräs tyttöystävä ennen mua ja hän oli aivan hulluna sen posliiniin. Voisko joku kertoa, että millasia kokemuksia teillä on posliinipimpeistä? Hei neuvokaa mua, mitä mun pitää tehdä tyydyttääkseni poikakaveriani, ajaa karvat pois vai jättää poikakaverini pakonomaisten vaatimusten takia?

18

1854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä asia on ongelma siksi, että useimmat miehet pitävät posliinista aivan tavattomasti, mutta kaikki tytöt eivät haluaisi.

      Sinun tilanteesi on ongelmattomampi, sillä et mainitse esteeksi vitun tulehtumista vaan ujostelun. Ujostelu on sikäli turha, että posliinivittu on todella kaunis, mutta joku voi pelätä, että kanssasisaret tulisivät kateellisiksi. Posliinia on kuitenkin lupa pitää. Mitä siitä tulisi, jos ei saisi kaunistua enemmän kuin joku muu? Pitäisi aina mennä vähimmän mukaan, eikä voisi tehdä mitään. Ei voisi käyttää kauniita vaatteita, ei maalata kynsiä, ei käyttää koruja, ei kampauttaa tukkaa.

      Siis jos sinulla ei ole muuta syytä kuin ujostelu kanssasisariesi edessä, ei oikeastaan ole syytä kieltäytyä sheivaamasta. Jos höylällä tulee näppylöitä, kokeile Veet-voidetta. Varo kuitenkin, ettei sitä mene emättimeen. Veettejä on eri minuuttimäärällä toimivia, on 3 min., 5 min., ehkä muitakin. Ainakin näitä ole käyttänyt poistaessani vaimoni vittukarvat. Sitten on huuhdottava pelkällä vedellä. Lopuksi kannattaa vielä sivellä vaseliinia tai parafiiniöljyä. Kannattaa katsoa peilistä. Tulos on hurmaava.

      Eivät miehet, eivätkä naiset ole vähimmälläkään tavalla kummastelleet vaimoni karvattomuutta, eivät varmaan sinunkaan. Anna tilaa kauneudelle.

      Hyvää jatkoa teille! :)

      • Helppohomma

        Jätä se!


      • HomeBarber

        Samaa mieltä! Ei posliiniksi ainakaan minkään painostuksen takia... Itse olen pallini ja pilin tyven ajanut 15/16 vuotiaasta asti,eli n.37 vuotta ja vaimo kuittaa,ettei parturi hoida hommiaan,eli itse haluaa posliinin.


    • mies50plus

      Karvapalstalla on useamman pitkää keskustelua tästä aiheesta.

      https://keskustelu.suomi24.fi/seksi/karvojen-ajelu

      Lyhyesti: Kenelläkään ei ole pakko ajaa karvoja pois. Meillä kokeiltiin posliinia noin puolen vuoden ajan vaimon aloitteesta ja joo, olihan siitä seksin harrastamisessa oma ilonsa mutta näppylöiden ja karvatuppien tulehdusten vuoksi siirryttiin takaisin trimmattuun kuosiin.

      Jos mies yrittää painostaa tässä asiassa niin hän yrittää jatkossakin painostaa myös muissa asioissa. Mikäli vakavahenkinen keskustelu asiasta ei auta niin harkitse miehen dumppaamista.

    • PakkoEiOle

      Ei ole oikein poikaystävältä painostaa jos et halua, mutta tänä päivänä ei posliinissa pitäisi olla mitään hävettävää.

      Minulla on kyllä klitorisfetishi ja oma mielipiteeni on että karvaton sen alapään olla pitää. Karvat ovat tiellä kun antaa kaivattua huomiota eikä puska ole esteettisesti kovin kaunis. Etenkin jos häpykummun muoto on kauniin pullea on lähes rikollista jättää se karvojen peittoon.

      Itse en voi sietää sänkeä joten olen ajellut omat karvani epillaattorilla. Alkuun kirpaisi mutta vähenivät ja ohenivat nopeasti. Persvaon ja pallit pidän täysin karvattomina ja peniksen varresta otan kanssa kaiken pois. Olen muuten sen verran karvainen että riittää kun lyhennän alavatsan karvat leikkurilla.

    • VaihaPoikaa

      Jos et halua ajaa niin älä aja, älä anna yhdenkään pojan sanella millainen ulkonäkösi tulisi olla! Poikia on muitakin, ei tuo kuvailemasi tyyppi vaikuta kovinkaan miellyttävältä jos vain alapääkarvoituksesi on mielessään. Suurin osa miehistä kuitenkin pitää alapääkatvoitiksesta, posliini on liian pikkutyttömäistä aikuisella naisella.

    • jijipo

      Sinä itse päätät omasta kehostasi minkälainen haluat olla. Jos poikaystäväsi haluaa posliinia, käske vaihtamaan sellaiseen naiseen kenellä ei ole karvoja alapäässä. Jos haluat kokeilla posliinia, siinä ei ole mitään hävettävää mennä uimaan ja saunaan kavereitesi kanssa. Nykyisinhän nuorilla naisilla on yleistä olla karvaton posliini. Jos joku kysyy karvattomuuttasi, voi sanoa että halusit kokeilla posliinia. Jos et tykkää, kasvaahan ne karvat nopeasti takaisin. Yksi tyttöystäväni oli luomu ja sitten ajoi karvat pois. Kun annoin suuseksiä hänelle, tykkäsi ja sanoi että tuntoherkkyys on paljon parempi ja karvat hän ajoi pois siitä lähtien.

    • luomullinen

      Pedofiilit tykkää posliinista, tosimiehet luomusta.

      • Tosimiehet

        Pedofiilit tykkää seksistä lapsien kanssa. Se on pedofiilin määritelmä eikä sillä ole karvojen kanssa mitään tekemistä.

        Tosimiehet tykkää kukin siitä mistä sattuu tykkäämään. Osa tykkää karvaisista, toiset taas karvattomista ja suurimmalle osalle kumpikin käy.


    • Herr-Lederhose

      Minusta on aivan ihanaa painautua sileää pillua vasten. Toki kunnon pimppapöheikkökin voisi olla tosi seksikäs, jos vaav saan olla posliinina itse. Onhan karvat ihania, jos voit tuntea ne omaa posliinä vasten, kostuen ... ihoon liimautuen ...

    • Älä, jos et halua.

    • Poslaripari

      Posliini on nykyaikaa.

    • japahsanonvaan

      Tollanen pakkomielle vaikuttaa lähinnä toopelta kaverilta. Viskaa mäkeen mokoma exän pillun lumoissa eläjä..

    • se.on.niikun.valinta

      Tietenkään ei ole pakko, vaan kysymys on siitä, haluaako ajaa posliiniksi ollakseen viehättävämpi, kuin muuten olisi. Suurin osa miehistä pitää eniten posliinista. Tosin vähemmistö pitää luomusta tai trimmatusta.

      Siis posliinin pitäjällä on suuurempi kysyntä kuin luomun pitäjällä. Ei tosin ensimmäisellä kerralla, mutta jatkoa ajatellen. Jos posliinin pitäminen kuitenki tuntuu vaikealta, on valittava, haluaako olla viehättävä vai hiukan vähemmän viehättävä.

    • Tähän asjaan mei oteta mitään kantaa.

    • trimmi on mun mielestä paras. Mutta ajat jos itse haluat tai ett aja.Mutta sinä päätät.

    • viisasaikuinenneuvoo1900

      Mitään ei pidä tehdä ulkonäölleen toisen ihmisten halusta, vaan pelkästään omasta tahdostaan. Tuo kuulostaa myös oudolle, että poikaystävä kehuu exäänsä ja vieläpä sinulle. Ettei häntä kuitenkin janottaisi vanha suola liikaa?

      Vaihda mies sellaiseen joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet ja haluaa sinua eikä exäänsä.

    • Suloiset kiitokset teille kaikille tuestanne.

      Samalla sain uuden sydänystävän. Hän kirjoitti postiini aivan ihanan ja pitkän viestin, missä kertoi toisen kunnioittamisesta ja tukemisesta.

      Nykyisin tuemme toinen toisiamme. Elo on ihanaa, kun tietää, että toiseen voi luottaa ja että toinen auttaa pyyteettömästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe