Voiko aitouskovassa asua riivaajahenkiä?

YölläPyhänHengenTurvassa

Olen ollu sillä kannalla että ei voi! Pyhä Henki on Sinetti, Vartiossa oleva ohipäästämätön Henki, näin ymmärrän!

Voiko riivaajahenget vaikuttaa ihmiseen ulkopuolelta.Jobin kirjasta huomaamme vastauksen.

Pirjon todistus.

https://www.youtube.com/watch?v=vC1Somh_MqM

Kunmia Jumalalle ! Kumarretaan Jumalaa ilolla ja kiitetään innolla.

Pelottaako pahanb voiman läsnäolo sua etenkin öisin?Jeesus on apusi kuten oli ja on ja tulee olemaan minullekin.Muualta et apua löydä.

23

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YölläPyhänHengenTurvassa

      Olenko väärässä sittenkin? Kuuntele Pirjon todistus. Eikö Pyhä Henki saada uskoontullessa?

    • evita-ei.kirj

      Ei voi. " Kuka voi olla meitä vastaan jos Jumala on meidän puolellamme."
      Tämä vakuushan on meille annettu.
      Mitkään henkivallat eivät voi erottaa meitä Kristuksen rakkaudesta.
      http://raamattu.fi/1992/Room.8.html

      • Lataamoista ei siis löydy oikealla tavalla ihan aikuisten oikeasti oikeaan jumalaan uskovaa riivattua?


      • Ei kenessäkään voi olla riivaajahenkiä koska ne ovat taikauskoa.


      • evita-ei.kirj
        sage8 kirjoitti:

        Ei kenessäkään voi olla riivaajahenkiä koska ne ovat taikauskoa.

        No voihan sitä tietenkin niinkin uskotella, mutta jos on lukenut lähetyskentillä työskentelevien kertomuksia ihmisistä, jotka palvovat pahoja henkiä voisit tulla toisiin ajatuksiin.


      • evita-ei.kirj

        Oletteko muuten ajatelleet yhtäläisyyttä nykyajan tatuointien ja entisajan pakanakansojen ihomaalausten ym. lävistysten kanssa.
        Kun ihminen vieraantuu, tai häneltä puuttuu usko kristinuskon Jumalaan hänellä tulee tarve maalailla itseään, ja näin suojella itseään pahoilta hengiltä.
        Tämä on ihan tietoista ja tiedostamatontakin.


      • evita-ei.kirj kirjoitti:

        No voihan sitä tietenkin niinkin uskotella, mutta jos on lukenut lähetyskentillä työskentelevien kertomuksia ihmisistä, jotka palvovat pahoja henkiä voisit tulla toisiin ajatuksiin.

        Uskostahan se riippuu, toisilla todellisuus on sellainen, että hän uskoo uskomuksiin ja toisilla sellainen, että uskoo tieteeseen eli tietoon.


      • evita-ei.kirj
        sage8 kirjoitti:

        Uskostahan se riippuu, toisilla todellisuus on sellainen, että hän uskoo uskomuksiin ja toisilla sellainen, että uskoo tieteeseen eli tietoon.

        Tieteeseehän ei tarvitse uskoa. Tiedehän on tietoa. Tosin tiedekin lähtee siitä, että o joku olettama tai uskomus , jota lähdetään tutkimaan.
        Taikausko on muuten eri asia kuin usko Jumalaan. Raamatussahan kieletään kaikenlainen ns. taikausko. Ennustajiin ja riivaajahenkiin uskominen, manaaminen ym.


      • evita-ei.kirj kirjoitti:

        Tieteeseehän ei tarvitse uskoa. Tiedehän on tietoa. Tosin tiedekin lähtee siitä, että o joku olettama tai uskomus , jota lähdetään tutkimaan.
        Taikausko on muuten eri asia kuin usko Jumalaan. Raamatussahan kieletään kaikenlainen ns. taikausko. Ennustajiin ja riivaajahenkiin uskominen, manaaminen ym.

        Kyllä me kumpikin menemme lääketieteen edustajien tutkittavaksi jos kipu iskee. Jumalasta en sano mitään mutta minä en usko kidutushelvettiin, demoneihin enkä minkäänsorttisiin paholaisiin.


      • evita-ei.kirj
        sage8 kirjoitti:

        Kyllä me kumpikin menemme lääketieteen edustajien tutkittavaksi jos kipu iskee. Jumalasta en sano mitään mutta minä en usko kidutushelvettiin, demoneihin enkä minkäänsorttisiin paholaisiin.

        No sinä uskot niinkuin uskot. Minä uskon niinkuin minä uskon.

        Kyllä minä alleviivaan sen tiedon, mikä on tutkittu ja oikeaksi havaittu. Ei minusta tiede ja usko ole toistensa vastakohtia.
        Minusta tiede on tarpeellinen. Ei sitä enää voi antautua kaikenlaisten poppamiesten hoidettavaksi kun meille on annettu sellainen lahja kuin lääketiede. Tietenkään sekään ei vielä tiedä kaikkea. Lääketiedekään ei kykene kaikkia sairauksia parantamaan.

        Kyllä minä uskon siihen, että kerran uskokin muuttuu näkemiseksi, tai tiedoksi. Näinhän on Raamatussa sanottu.


    • Varmaan oikein tosi uskovathan ovatkin jotenkin herkempiä noille riivaajahengille kun eivät meihin tavallisiin pysty.

    • Pudis55

      Mikähän tämä riivaajahenki on? Voitko laittaa hieman speksejä, mieluummin sellaisia joita voi pitää luotettavina.

      • Sittenkö osaat vastata alkuperäiseen kysymykseen?


      • Pudis55

        Ensin pitää ymmärtää mistä on kysymys, eikö niin? Mikä on riivaajahenki?


    • KUn lukee tämän palstan ns. "oikeauskoisten" kirjoittamia törkeyksiä niin varsin erikoinen se Pyhä Henki ja sen viesti on jos he oikeasti ovat ko. hengen vallassa.

    • raamatunlukija

      Eri mieltä oleminen näyttää olevan Jeesuksen mielestä riivausta:
      Mark. 8:33
      Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiinsa ja nuhteli Pietaria sanoen: "Mene pois minun edestäni, saatana, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".

      • Eenokki12

        Ei saatu ajetuksi kaikkia riivaajia ulos naikkosesta. Miesten tamineissa, tukka lyhyeksi leikattu joka on vastoin Raamattua. Todistaa videolla ettei kaikkia riivaajia ole saatu ajetuksi ulos.


      • Eenokki12 kirjoitti:

        Ei saatu ajetuksi kaikkia riivaajia ulos naikkosesta. Miesten tamineissa, tukka lyhyeksi leikattu joka on vastoin Raamattua. Todistaa videolla ettei kaikkia riivaajia ole saatu ajetuksi ulos.

        Taikauskoisen ajan kuviteltuja henkiä on riivaajahenki niinkuin noidat, velhot, vainaja ja tietäjähengetkin vaikka niistä Raamatussa puhutaankin.


      • muikunpäälle
        sage8 kirjoitti:

        Taikauskoisen ajan kuviteltuja henkiä on riivaajahenki niinkuin noidat, velhot, vainaja ja tietäjähengetkin vaikka niistä Raamatussa puhutaankin.

        Mikä noista sinua riivaa?


      • sage8 kirjoitti:

        Taikauskoisen ajan kuviteltuja henkiä on riivaajahenki niinkuin noidat, velhot, vainaja ja tietäjähengetkin vaikka niistä Raamatussa puhutaankin.

        Lisäys: ilmeisesti antiikin aikana luultiin mielenterveysongelmia henkivaltojen aiheuttamiksi.


    • järkeämukaanasioihin

      Onhan paholaisella valtava armeija maan päällä mellastamassa valtioiden päätöksissä. Jatkuva tappaminen oman maansa ulkopuolella on paras todistus siitä. Sitä on vain vaikeata huomata kaiken propakandan ja valheiden joukosta. Isänmaallisuuteen vedoten
      joukot matkustavat vieraisiin maihin tappamaan "kaikki kaksijalkaiset, kotieläimiä myöten". Siihen lisätään uskonnollisten johtajien yllytykset, niin sehän on selvä todiste pahojen henkien toiminnasta. Eiväthän oikeamieliset Jumalan palvelijat voi sellaista tehdä. Tosikristityt eivät ole koskaan osallistuneet poliittisiin sotiin. "Revi siittä" ?

      • 12345654321

        Todellakin.


      • tosimuslimi

        Revit juttusi perseestäsi. Tosikristityt vasta sotaisia ovat olleetkin koska usko ilman tekojahan on kuollut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      33
      3214
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      129
      2252
    3. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      107
      2098
    4. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      164
      1933
    5. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      91
      1844
    6. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      103
      1641
    7. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      1498
    8. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      384
      1303
    9. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      120
      1266
    10. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      1220
    Aihe