olin viime vkonloppuna Treella baaris ja iskin,tai mut iskettiin upeen tumman naisen.Mentiin sen luo jatkoille,ja sit se sanoi et housuis on yllätys.Sillä oli c-kupin rinnat ja n.15cm kulli.En ois arvannu,mut ajattelin kokeilla.Ja naitiin toisiamme vuoron perään.En oo ajatellu,olenko bi.Mut miehen kans,en menisi sänkyyn,mut tää Alisa oli niin upea,korkkareissaan janahkatopissa.Ja mä oikeesti nautin ku se pani mua,mällit lensi lakanalle.Aamulla otettiin uusikai,ensin 69,ja sit panot.UPEETA.Mitä mieltä?
Shemale,VAU!
JJJJ75
8
3152
Vastaukset
Hieno kuulla.
Mikään ei ole hienompaa kuin nähdä naisen nostaa hameensa ja sen alta paljastuvan aisan.
Siinä ei voi muuta kuin kääntää selkänsä koko nartulle.Voikun pääsisi naimaan tuollaista epeliä.
Kieltämättä kiihottava ajatus.
Muuten antaisitko sen naida sinua jos se nätisti pyytäisi?
- wwwxxx
Olen itsekin pannut shemalea,ja ainakin osaa ottaa suihin paremmin ku löylykauhapelle.Tiedän kuka oot,talos palaa ens yönä...
- Öhöhöhhöhöö
Buuaahaa juurikin näin ja kurkusta ulos
- xaxaxaxa
No hyi vittu
- Hetero73
Olisi mukava kokeilla
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301866
- 1211355
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401140Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591041- 491039
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v266998- 132991
Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet81816Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58809