Eilen ajattelin kokeilla automaattikirjoitusta. Istuin illalla pöydän ääreen kynän ja paperipinkan kanssa. Ympäristö oli hiljainen ja rauhallinen ja kokeilin mantrameditaatiota kynän ollessa kädessäni. Itse asiassa kokeilin pitää kynää kummassakin kädessä. Rukoilin enkeleiltä siunausta ja voimaa ja kaikkea, mutta mitään ei kumminkaan tapahtunut. Se ei varmaan mikään ihme olekaan. Tuskin kukaan ensikertalainen ensimmäisellä yrittämällään onnistukaan. Tarkoituksena oli kirjoittaa fantasiaa. Kanavoida jopa kokonainen fantasiaromaani. Kysymys kuuluukin, unohtuiko minulta jotakin tärkeää tietoa, joka saattaisi auttaa minua etenemään automaattikirjoituksessa? Kertokaa ihmeessä. Ja kauanko teillä on mennyt kunnes tekstiä alkaa tulemaan? Poistin meditaatiossa ajatukset ja kaiken yrittämisen ja olin vain tässä hetkessä.
Automaattikirjoituksen opettelu
helppiätänne
1
233
Vastaukset
Älä tee sitä, siinä vaikuttaa paha henki ja aiheuttaa ongelmia ja ne tahtoo tuhota ihmisen. Tässä lisää tietoa. https://fi.wikipedia.org/wiki/Automaattikirjoitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225556
- 715208
- 994295
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753670Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603308- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582059- 451927
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733