Eilen ajattelin kokeilla automaattikirjoitusta. Istuin illalla pöydän ääreen kynän ja paperipinkan kanssa. Ympäristö oli hiljainen ja rauhallinen ja kokeilin mantrameditaatiota kynän ollessa kädessäni. Itse asiassa kokeilin pitää kynää kummassakin kädessä. Rukoilin enkeleiltä siunausta ja voimaa ja kaikkea, mutta mitään ei kumminkaan tapahtunut. Se ei varmaan mikään ihme olekaan. Tuskin kukaan ensikertalainen ensimmäisellä yrittämällään onnistukaan. Tarkoituksena oli kirjoittaa fantasiaa. Kanavoida jopa kokonainen fantasiaromaani. Kysymys kuuluukin, unohtuiko minulta jotakin tärkeää tietoa, joka saattaisi auttaa minua etenemään automaattikirjoituksessa? Kertokaa ihmeessä. Ja kauanko teillä on mennyt kunnes tekstiä alkaa tulemaan? Poistin meditaatiossa ajatukset ja kaiken yrittämisen ja olin vain tässä hetkessä.
Automaattikirjoituksen opettelu
helppiätänne
1
237
Vastaukset
Älä tee sitä, siinä vaikuttaa paha henki ja aiheuttaa ongelmia ja ne tahtoo tuhota ihmisen. Tässä lisää tietoa. https://fi.wikipedia.org/wiki/Automaattikirjoitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 751011
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683