Millai perskiles näoän ikkään pääs käymää. Lähin turrukkatta kusettaa, kun äkkäsin tienposkesa kirkkauden.
Ol meinaa iskimätö kosander.
Iski kaamee jano ja narauti korki ja otatin pitkä kaava mukkaa.
Voi helevetin kiustoista. Kurkkuu polt ja pärskitti ja oksetti.
Mutta sitte, alko tuntuu, ett waude, täähä olo on ko paratiisis.
Ei muut ko turre kottiiins ja mää ommaani. Hik.
Sit o iha hik
6
228
Vastaukset
Ja vielä aprillipäivänä ...
Tuo on yhtä varmaa kuin se (luin juuri), että Saulin ja Jennin lapsen nimi on julkaistu ja se on Saletti.- 1lesken
Tell
Onko varma tieto. Minä kuulin että lapsesta tulee Väinämöinen.
Saulin toisen nimen mukaan.
2lesken no kai netissä voi lukee mitä vaan
tällei aprilli päivänä
luitko myös toisen ja kolmannen nimen
eihän kellään voi olla sellaisia nimiä.viivatiina kirjoitti:
no kai netissä voi lukee mitä vaan
tällei aprilli päivänä
luitko myös toisen ja kolmannen nimen
eihän kellään voi olla sellaisia nimiä.Nii joo.
Sitä vaan, kun niin monesti näkee täällä vedottavan siihen, että mikä vain on totta, mikä netillä lukee.se oli hyvän näköinen se vaari joka siinä nyrpisteli nokkaansa asialle
olis varmaan pitäny jakaa Facebookissa
en oo kyllä kenenkään nähny sitä jakavan siellä.- Netistä
viivatiina kirjoitti:
se oli hyvän näköinen se vaari joka siinä nyrpisteli nokkaansa asialle
olis varmaan pitäny jakaa Facebookissa
en oo kyllä kenenkään nähny sitä jakavan siellä.No, tässä ainaskin punavihreä älykkö jauhottaa rasistia.
https://www.youtube.com/watch?v=uf_Cl7wCGv8
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715231Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510156Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237109Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826547Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766228Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335622Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251806IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511707