Aloittelijan sivut mutta eiköhän ne siitä kehity.
Harjoittelen.
http://kotisivu.dnainternet.net/muhojuha/
Paska sivut mutta menkööt......
8
1536
Vastaukset
- Sipsu
piristävät sivut, kivoja kekaroita ja kissa kans.
- ell
oli tosi kivoja linkkejä...
laitoin suosikkeihin sivusi...
Seuraan Niiden kehittelyä...
Sivusta :D
* hyvää tätä päivää Sinulle *
* moi-moi-moi *- jussi
Kiitos Sinulle. Voisitko laittaa sähköposti osoitteesi palautteet. Voitais olla yht.
- ell
jussi kirjoitti:
Kiitos Sinulle. Voisitko laittaa sähköposti osoitteesi palautteet. Voitais olla yht.
- Laitan nyt samantien ..
- Palaute Matkalla luoksesi :D
Lämpöisin Terveisin
*EA*
*hymy*
- kake
Hienot on sulla sivut. herää vaan kysymys että minkä vuoksi niitä pittää joka paikkaan tyrkyttää. löytyy joka sotin taitoa... eli taidat olla oikein höylä kun keran jokaiselle jotain tarjoot???!!!!
- -Z-
Pari pientä vinkkiä sivujen tekoon... Tarkotuksena rakentava kritiikki:
1. Keskity yhdellä sivulla vain yhteen kategoriaan
2. Framet
3. Kuvien ja linkkien sijoittelu
4. Esteettisyys
5. Bannerit
Näillä viidellä perusohjeella saat sivuistasi huomattavasti selkeämmät, ja helppolukuiset... Muista että kaikista tärkein on etusivu. Jollei se ole kunnossa, moni lopettaa selailun siihen... Tsemiä koodaukseen! Kyllä se siitä. - ..olen vielä enemmän amatööri
-Z- taitaa ollakin ammattilainen, mutta itse olin täysin amatööri, kun laitoin ekan kerran sivuni nettiin. Tein ne geocities -osoitteessa, josta en tiennyt että kaikkien sivujen kuvat näkyvätkin aloitussivulla (siis siinä tapauksessa, jos on useampi sivu). Mutta nyt tiedän sen :) Sulla ei tainut käydä ihan noin kuitenkaan... olit mua taitavempi.
- jussipapparazzi
Olen kyllä aivan amatööri ja itse opiskellut kaikki. Teen sivuni Dreamweaver 2004:llä, on hyvä ohjelma, mutta vain englanniksi ja se vähän hankaloittaa työskentelyä, mutta eiköhän se siitä.
http://kotisivu.dnainternet.net/muhojuha/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3511317- 691287
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten2991009Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀451008Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht30839Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆227838Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40805Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42774Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20767vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli125756