Aloittelijan sivut mutta eiköhän ne siitä kehity.
Harjoittelen.
http://kotisivu.dnainternet.net/muhojuha/
Paska sivut mutta menkööt......
8
1523
Vastaukset
- Sipsu
piristävät sivut, kivoja kekaroita ja kissa kans.
- ell
oli tosi kivoja linkkejä...
laitoin suosikkeihin sivusi...
Seuraan Niiden kehittelyä...
Sivusta :D
* hyvää tätä päivää Sinulle *
* moi-moi-moi *- jussi
Kiitos Sinulle. Voisitko laittaa sähköposti osoitteesi palautteet. Voitais olla yht.
- ell
jussi kirjoitti:
Kiitos Sinulle. Voisitko laittaa sähköposti osoitteesi palautteet. Voitais olla yht.
- Laitan nyt samantien ..
- Palaute Matkalla luoksesi :D
Lämpöisin Terveisin
*EA*
*hymy*
- kake
Hienot on sulla sivut. herää vaan kysymys että minkä vuoksi niitä pittää joka paikkaan tyrkyttää. löytyy joka sotin taitoa... eli taidat olla oikein höylä kun keran jokaiselle jotain tarjoot???!!!!
- -Z-
Pari pientä vinkkiä sivujen tekoon... Tarkotuksena rakentava kritiikki:
1. Keskity yhdellä sivulla vain yhteen kategoriaan
2. Framet
3. Kuvien ja linkkien sijoittelu
4. Esteettisyys
5. Bannerit
Näillä viidellä perusohjeella saat sivuistasi huomattavasti selkeämmät, ja helppolukuiset... Muista että kaikista tärkein on etusivu. Jollei se ole kunnossa, moni lopettaa selailun siihen... Tsemiä koodaukseen! Kyllä se siitä. - ..olen vielä enemmän amatööri
-Z- taitaa ollakin ammattilainen, mutta itse olin täysin amatööri, kun laitoin ekan kerran sivuni nettiin. Tein ne geocities -osoitteessa, josta en tiennyt että kaikkien sivujen kuvat näkyvätkin aloitussivulla (siis siinä tapauksessa, jos on useampi sivu). Mutta nyt tiedän sen :) Sulla ei tainut käydä ihan noin kuitenkaan... olit mua taitavempi.
- jussipapparazzi
Olen kyllä aivan amatööri ja itse opiskellut kaikki. Teen sivuni Dreamweaver 2004:llä, on hyvä ohjelma, mutta vain englanniksi ja se vähän hankaloittaa työskentelyä, mutta eiköhän se siitä.
http://kotisivu.dnainternet.net/muhojuha/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764