En kuulu mihinkään yhteisöön. Tunnen kuitenkin itseni niin totaalisen yksinäiseksi. Pelkään jopa puhekyni heikkenemistä ķoska en puhu mitään kenenkään kanssa. Olen arka ja varovainen ihmisten suhteen. Mitä voin tehdä? Auttakaa rakkaat ihmiset!
Mihin kuulun?
6
1352
Vastaukset
- syrjäläinen
Minkälaiseen yhteisöön haluaisit kuulua? Johonkin harrastusryhmään? Oletko työelämässä millään lailla? Varovainen ihmisten suhteen kannattaakin olla mutta myöskin avomielinen. Omasta mielestä pienellä varauksella. Itse en ole saanut mentyä noihin hiukka uskonnollisiin piireihin. Usko on oma asiani. Toisaalta käyn kyllä lähibaarissa. Siellä tunnelma vapautuu.
- Hiljatyynilona
Hyvä ettet puhu mitään kenenkään kanssa, sillä se on iso virhe, josta joutuu suljetulle ja saa diagnoosin. On sopivampaa olla hiljaa
- PeruSS-Warma
Mene huomannut nulikka Töihin siittä
- köyhistä
Työ on paras lääke yksinäisyyteen ja syrjäytymiseen..vaikka ilmaistyö voittaa pleikkarin peluun!!!
- yksinäå
Minäkin olen yksin, kohta 60. vuotias kohta parikymmentävuotta ollut yksin. kyllä todella kaipaisin juttu seuraa tai ystävää kävelylle. paniikki jo liikkkua ulkosalla. yksinäisyys tappaa hitaasti. mutta varmasti
- Awittu
jokainen maa joka oli Neuvosto-vallan alaisena on käynyt saman läpi kun naisia promotoitiin huipulle. Hajoita ja hallitse. Miltei koko maa, Neuvostojärjestelmää johdettiin auktorisoitujen hallituksen ulkopuolisten järjestöjen toimesta. Johtajat olivat yleensä naisia ja miehet olivat alemmissa asemissa, ja nyt kun Neuvostojärjestelmä on ohi, miehillä ei ole minkäänlaista itseluottamusta. Miljoonat juovat itsensä hautaan. Naiset jättävät kaikki ne maat. He ovat koulutettuja. He ovat koulutettuja ja etsivät työtä tai avioliittoa muista maista, mutta he jättävät oman maansa miehet. Tämäkin on suunniteltu tahallisesti. Miehet ottaa pääsääntöisesti alemmasta tai samasta luokasta psrtnerin, naiset taas suosii korkeampaa tai samaan luokkaan kuuluvia pääsääntöisesti. Tämä kyllä on tiedossa.
Pojat senkun syrjäytyy, jos asia ois toistepäin, kuten ylelläkin kirjoitettiin, olisi se kansallinen hätätila.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926476Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652029- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521015Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962