C4 on poistuva malli ja maahantuoja vielä nosti hintoja tuhansilla euroilla; ei ihme jos kauppa ei käy.
C3 ja C3 Aircross ovat nykyaikaisia, tosin kallita jos moottoriksi valitaan joku muu kuin vapaastihengittävä kolmisylinterinen (joka on puhditon).
C1 on liian pieni ja alkeellinen.
C5 valmistus on lopetettu.
C-Elysee on juuri uudistunut, mutta sitä ei valitettavasti tuoda maahan.
Cactus on nykymuodossaan poistuva malli ja uutta saa odotella. Nykyisen Cactuksen ergonomia on heikko ja laite on muutenkin alkeellinen.
Ei Citroenilla ole yhtään henkilöautomallia, jota voisi ajatella ostavansa.
Citroenilla on heikko mallisto.
8
1080
Vastaukset
- dkjöfalkjdölkj
Tämähän oli ihan hyvä aprillipila.
- shit.itikka
"Ei Citroenilla ole yhtään henkilöautomallia, jota voisi ajatella ostavansa."
Olisin kyllä tuon tiennyt muutenkin. Paljon on säästynyt rahaa , tuskanhikeä ja hermoja.- BkkTrq9
"Olisin kyllä tuon tiennyt muutenkin. Paljon on säästynyt rahaa , tuskanhikeä ja hermoja."
Miksi valehtelet itsellesi ja toisille? Tuo palstalla suunnilleen ammattimaisesti harrastamasi trollaus-aktiviteetti vaikuttaa juurikin aihettavan tuskanhikeä, kuluttavan hermoja ja varastavan itse elämänkin.
Citroenilla vaikuttaa olevan aivan hurjan valtavasti valtaa joidenkin surkeaan elämään ;-)
Kaikki tuo tuska trollin lyhytaikaisen elämän elämäntyönä, vaikka ei edes sanojensa mukaan omista ko. automerkkiä. Satiaisuutta omassa lajissaan, hieno elämäntyö.
Sairautta vaikuttaa olevan todellakin joka lähtöön ja sen rinnalla eri kulkineet mahdollisine ongelmineen ovat mitätön ja merkityksetön asia.
Mutta koetahan jaksaa itseäsi ja elämääsi, henkisesti helppoa se ei voi olla, osaanottoni.
Hauta korjaa jokaisen aikanaan, ennemmin tai myöhemmin, mutta autot ne vain jatkavat kulkuaan.
- nevertohjo
C4:n tilalle tulee hetkeksi uusiutuva Cactus, kunnes C4 saa uuden mallin. Nelkussa ei oikeastaan mitään moitittavaa, ainoastaan pääfirman päätös olla tuomatta farmarimallia 308 kilpailijaksi. Jos farkku olisi mallistossa, olisi yhteinen matkamme jatkunut. Nyt se jatkuu Fiat Tipon 120 t farkulla. Aircrossia harkitsin, mutta meni kalliiksi. Isompi Aircross tulee C5:n tilalle, mutta ei ole sama asia. Cactuksessa ensi kertaa nähtävä uusi jousitusratkaisu on mielenkiintoinen.
- BkkTrq9
Hieman erikoista, että Citroen on antanut tuolle kompaktille SUV:lle nimikkeen C5 Aircross, tosin vain Kiinan markkinoille.
Citroën C5 Aircross: https://en.wikipedia.org/wiki/Citroën_C5_Aircross
En ole perehtynyt C5:n seuraajan spekulointeihin, mutta kuulostaa ainakin äkikseen hieman erikoiselta jos nykyinen C5 korvattaisiin SUV-tyyppisellä kulkineella. Mutta se vastaisi suunilleen Peugeotin 5008:a.
Ainakaan toistaiseksi C5-tuotannon lopettamisella ei ole havaittavissa vaikutusta sen hintapyyntöihin, mitä nyt olen ulkolaisiakin sivuja hieman katsellut.
C5:n ei taida olla satavilla PureTech-koneita (?). Bensakoneista 130 hv & EAT voisi sopia siihen ihan ok. - Cactus_tulee
Uusi Cactus vaikuttaa aika pätevältä laitteelta, ainakin ulkomaisia testejä lukiessa saa sen kuvan. Vanha olikin aika hirveä ja epäergonominen.
C4 ei ymmärääkseni ole saamassa seuraajaa. Citroenin kohdeyleisö on nykyään muu kuin Golf-riippuvaiset.
- alistusta
Onhan nuo rumia kuvatuksia, ali kessun natsat takaluukus?
- ojefhvwejvhwjhv
C4:n hinnan nousu mallisarjan tässä vaiheessa on kyllä käsittämätön juttu. Uusi C3 on saanut jalansijaa markkinoilla, mutta keskiluokkaan ei tällä hetkellä ole Citroenilla mitään tarjota.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334153
- 573655
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542368
- 402309
- 432288
- 162256