Salatut elämät nykyään

mitenonasianlaita

Jaksavatko ihmiset nykyään enää Salattuja elämiä seurata vai onko monilla jo kiinnostus mennyt?

70

1649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma_elämä

      Ei ole kiinnostus mennyt. Ei ole tosin alkanutkaan. En ole koskaan nähnyt yhtään jaksoa.

      • Anonyymi

        Saliksiin pitäis saada lisää uusia näyttelijöitä. Se Klunssi Mela
        ainakin olis sopiva. Se vois laulaa.


    • KoukussaSalkkareihin

      Sanoisin molempiin kyllä. Monet jaksavat edelleen seurata Salattuja elämiä ja uusiakin katsojia taatusti on matkan varrella tullut. Toisaalta monen kiinnostus on yhtälailla voinut loppuakin. Itse en ole seurannut alusta asti, mutta yli 10 vuotta kuitenkin ja olen sarjasta todella kiinnostunut edelleen: joka jakso pitää nähdä.

      • KoukussaSalkkareihin

        Tykkään myös piereskellä! Prööts pruuts prääts! Ai että kun tekee gutaa! Haluisin myös haistella Ullan paljasta pyllyä! Se olisi niin iiihanaa!


      • UllanPullat
        KoukussaSalkkareihin kirjoitti:

        Tykkään myös piereskellä! Prööts pruuts prääts! Ai että kun tekee gutaa! Haluisin myös haistella Ullan paljasta pyllyä! Se olisi niin iiihanaa!

        No Ullan takia mäkin saliksia seuraan.
        Kun se Ulla pieree ja myös huutaa tosi lujaa!


      • KoukussaSalkkareihin1
        KoukussaSalkkareihin kirjoitti:

        Tykkään myös piereskellä! Prööts pruuts prääts! Ai että kun tekee gutaa! Haluisin myös haistella Ullan paljasta pyllyä! Se olisi niin iiihanaa!

        Onpas lapsellista esiintyä toisen nimimerkillä ja tuollaisten pierujuttujen levittäminen on myös erittäin lapsellista!

        Niille jotka eivät vielä tajunneet niin tuo toinen viesti nimimerkillä "KoukussaSalkkareihin" on aivan toiselta henkilöltä kuin tuo ensimmäinen viesti. Minä, eli alkuperäinen "KoukussaSalkkareihin", sanoudun täysin irti noista tämän palstan pieruhöpinöistä.


      • Suorastaan_ikävää
        KoukussaSalkkareihin1 kirjoitti:

        Onpas lapsellista esiintyä toisen nimimerkillä ja tuollaisten pierujuttujen levittäminen on myös erittäin lapsellista!

        Niille jotka eivät vielä tajunneet niin tuo toinen viesti nimimerkillä "KoukussaSalkkareihin" on aivan toiselta henkilöltä kuin tuo ensimmäinen viesti. Minä, eli alkuperäinen "KoukussaSalkkareihin", sanoudun täysin irti noista tämän palstan pieruhöpinöistä.

        Kamalaa.


      • pikku_pyllyni

        Taidat siis olla kiinnostunut poikain peppuleikeistä kun uusimpia salkkareita fanitat?


      • Anonyymi
        Suorastaan_ikävää kirjoitti:

        Kamalaa.

        Kamalaa on kyllä se ettei salkuissa oo vieläkää paskimakkoa.


      • Anonyymi
        pikku_pyllyni kirjoitti:

        Taidat siis olla kiinnostunut poikain peppuleikeistä kun uusimpia salkkareita fanitat?

        Kalle niistä on kiinnostunut, mutta miksei Kallen peppu kelpaa kenellekään?
        Miten on mahdollista että 43-vee ylilääkäri asuu Ismon luona?


    • eienääkiinnosta

      Mä lopetin katsomisen, kun siinä rupesi olemaan homostelua ja se oli niin kuvottavaa katseltavaa, että kiinnostus hävisi.

      • Anonyymi

        Homostelu jatkuu ja jatkuu vaan salkuissa.
        Kalle se ei ikinä lakkaa homostelemasta!
        Eikä muuten Sampokaan. Siinä on oikein yllätyshomo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homostelu jatkuu ja jatkuu vaan salkuissa.
        Kalle se ei ikinä lakkaa homostelemasta!
        Eikä muuten Sampokaan. Siinä on oikein yllätyshomo.

        Sampo on salkkareiden yllätyshomo.


    • salkkarifanivuosia

      Kyllä katson ja ei ole merkkiäkään että kiinnostus laantuisi.

      • salkkarifanivuosia

        Olen jopa opetellut päästämään samanlaisia kananmunapieruja kuin Ulla ja aion leikkauttaa itselleni Ismon nenän kaltaisen kolvin keskelle naamaani.


      • KoukussaSalkkareihin
        salkkarifanivuosia kirjoitti:

        Olen jopa opetellut päästämään samanlaisia kananmunapieruja kuin Ulla ja aion leikkauttaa itselleni Ismon nenän kaltaisen kolvin keskelle naamaani.

        Olenko oikeassa kun arvaan, että et ole sama henkilö kuin ensimmäisen viestin "salkkarifanivuosia"?


      • UllaOnVaanParaas
        salkkarifanivuosia kirjoitti:

        Olen jopa opetellut päästämään samanlaisia kananmunapieruja kuin Ulla ja aion leikkauttaa itselleni Ismon nenän kaltaisen kolvin keskelle naamaani.

        Kyllä ne Ullan kuuluisat pierut on pitäneet Salkkareita pystyssä kakki nää vuodet.


      • KoukussaSalkkareihin
        UllaOnVaanParaas kirjoitti:

        Kyllä ne Ullan kuuluisat pierut on pitäneet Salkkareita pystyssä kakki nää vuodet.

        Kumma kun en ole itse kuullut Ullan pierevän Salattujen elämien jaksoissa vaikka seuraan sarjaa tiiviisti...


      • salkkarifanivuosia
        KoukussaSalkkareihin kirjoitti:

        Olenko oikeassa kun arvaan, että et ole sama henkilö kuin ensimmäisen viestin "salkkarifanivuosia"?

        Oon sama molemmissa viesteissä. Ja nyt tulee pieru: PRÖÖÖTS PRUUUTS PRÄÄÄÄÄT! Ai että kun teki gutaa! Kokeilisit sinäkin! Tosi rentouttava fiilis kun kattoo salkkareita pylly paljaana ja antaa suolen soida. Mukavasti hieroo perärustinkia ja jumittuneet kakat ym. kuona-aineet lähtee liikkeelle.


      • salkkarifanivuosia

        Mä oon kanssa sama "salkkarifanivuosia" kun nuo edellisetkin.


      • salkkarifanivuosia
        KoukussaSalkkareihin kirjoitti:

        Olenko oikeassa kun arvaan, että et ole sama henkilö kuin ensimmäisen viestin "salkkarifanivuosia"?

        En todellakaan ole tuo paukkupetteri. En muutenkaan käsitä miten lapsellisia nämä kirjoitukset täällä ovat.
        Olisi mukava keskustella sarjasta ihan oikeasti aikuisten kanssa ilman, että näitä peräpääjuttuja joutuu koko ajan lukemaan.


      • KoukussaSalkkareihin
        salkkarifanivuosia kirjoitti:

        En todellakaan ole tuo paukkupetteri. En muutenkaan käsitä miten lapsellisia nämä kirjoitukset täällä ovat.
        Olisi mukava keskustella sarjasta ihan oikeasti aikuisten kanssa ilman, että näitä peräpääjuttuja joutuu koko ajan lukemaan.

        No sanopa muuta!


      • UllanPullat
        KoukussaSalkkareihin kirjoitti:

        Kumma kun en ole itse kuullut Ullan pierevän Salattujen elämien jaksoissa vaikka seuraan sarjaa tiiviisti...

        Kysy vaikka Gunnarilta. Sehän niitä saa haistella päivät pitkät.


      • KoukussaSalkkareihin
        UllanPullat kirjoitti:

        Kysy vaikka Gunnarilta. Sehän niitä saa haistella päivät pitkät.

        Miten kysyn mitään tv-sarjan kuvitteelliselta henkilöltä?


      • salkkarifanivuosia
        KoukussaSalkkareihin kirjoitti:

        No sanopa muuta!

        Haluuks tulla mun luo kattoon salkkareita? Meillä näköjään synkkaa hyvin. Voitas siin samalla istuu vähän niinku sillee sylikkäin ja... tiiätsä... sisäkkäin. Siis en tarkota mitenkään homolla tavalla vaan silleen... miehekkäällä toverillisella tavalla. Eikä nyt mitään pervoiluu vaan ihan sillee vähäsen et voitas niinku eläytyy salkkarien maailmaan. Miltäs kuullostais?


      • salkkarifanivuosia
        salkkarifanivuosia kirjoitti:

        Haluuks tulla mun luo kattoon salkkareita? Meillä näköjään synkkaa hyvin. Voitas siin samalla istuu vähän niinku sillee sylikkäin ja... tiiätsä... sisäkkäin. Siis en tarkota mitenkään homolla tavalla vaan silleen... miehekkäällä toverillisella tavalla. Eikä nyt mitään pervoiluu vaan ihan sillee vähäsen et voitas niinku eläytyy salkkarien maailmaan. Miltäs kuullostais?

        Olet lapsellinen. Mene kotias kasvamaan ja kun olet sen tehnyt, niin tule sitten takaisin.


      • salkkarifanivuosia
        salkkarifanivuosia kirjoitti:

        Olet lapsellinen. Mene kotias kasvamaan ja kun olet sen tehnyt, niin tule sitten takaisin.

        Haiset kakalle. Mene kotias haisemaan ja kun olet sen tehnyt, niin jää sinne sitten.


      • Hjjjkkllllö
        salkkarifanivuosia kirjoitti:

        Haluuks tulla mun luo kattoon salkkareita? Meillä näköjään synkkaa hyvin. Voitas siin samalla istuu vähän niinku sillee sylikkäin ja... tiiätsä... sisäkkäin. Siis en tarkota mitenkään homolla tavalla vaan silleen... miehekkäällä toverillisella tavalla. Eikä nyt mitään pervoiluu vaan ihan sillee vähäsen et voitas niinku eläytyy salkkarien maailmaan. Miltäs kuullostais?

        Se on kuulostaa, ei kuullostaa!!!!!!!!


      • salkkarifanivuosia
        Hjjjkkllllö kirjoitti:

        Se on kuulostaa, ei kuullostaa!!!!!!!!

        Haista pitkä pieru ja haise kakalle!


      • Anonyymi
        KoukussaSalkkareihin kirjoitti:

        No sanopa muuta!

        Muuta!


      • Anonyymi
        salkkarifanivuosia kirjoitti:

        Olen jopa opetellut päästämään samanlaisia kananmunapieruja kuin Ulla ja aion leikkauttaa itselleni Ismon nenän kaltaisen kolvin keskelle naamaani.

        Mä yritän hankkia Ismon mahan.
        Ismolla on tosi upee maha!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä yritän hankkia Ismon mahan.
        Ismolla on tosi upee maha!

        Ismo on säästäny sinne rusinasoppaa koko sarjan ajan. Lopetusjaksossa se laskee ne kaikki ulos amandan pikkujouluissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ismo on säästäny sinne rusinasoppaa koko sarjan ajan. Lopetusjaksossa se laskee ne kaikki ulos amandan pikkujouluissa.

        Yääk! Sit tulee hirvittävä sotku ja taudit leviää!


      • Anonyymi
        KoukussaSalkkareihin kirjoitti:

        No sanopa muuta!

        No sanonpa sitten.
        Muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ismo on säästäny sinne rusinasoppaa koko sarjan ajan. Lopetusjaksossa se laskee ne kaikki ulos amandan pikkujouluissa.

        Ismon maha se vaan jatkaa kasvamistaan.
        Mites nyt Jutan kanssa naidessa?
        Mahtoko maha olla pahasti tiellä, kun ei Jutta
        ollutkaan enää yhtään innostunut uusintapanosta??
        Eikä varmaan kovin tanakasti enää Ismolla seisokaan.


      • Anonyymi
        KoukussaSalkkareihin kirjoitti:

        Kumma kun en ole itse kuullut Ullan pierevän Salattujen elämien jaksoissa vaikka seuraan sarjaa tiiviisti...

        Ulla ei puhu vaan huutaa salkkareissa ja päästelee silloin niitä kuuluisia päästöjään.


      • Anonyymi
        KoukussaSalkkareihin kirjoitti:

        No sanopa muuta!

        Muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ismo on säästäny sinne rusinasoppaa koko sarjan ajan. Lopetusjaksossa se laskee ne kaikki ulos amandan pikkujouluissa.

        Jospa ne pikkujoulut pidetään ki tänä Vuonna Barbaarissa?


      • Anonyymi
        KoukussaSalkkareihin kirjoitti:

        No sanopa muuta!

        No, sanonpa
        muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulla ei puhu vaan huutaa salkkareissa ja päästelee silloin niitä kuuluisia päästöjään.

        Ai (vale)kyyneliään. Ainakin hyvin nyyhkii, Ulla.


      • Anonyymi
        salkkarifanivuosia kirjoitti:

        Haiset kakalle. Mene kotias haisemaan ja kun olet sen tehnyt, niin jää sinne sitten.

        Joo, menet kotias vaan piereen ja huutaan.


      • Anonyymi
        KoukussaSalkkareihin kirjoitti:

        Miten kysyn mitään tv-sarjan kuvitteelliselta henkilöltä?

        Mene Pihlajakadulle kysymään.


      • Anonyymi
        salkkarifanivuosia kirjoitti:

        Haista pitkä pieru ja haise kakalle!

        Tää oli tosi hyvä!


      • Anonyymi
        salkkarifanivuosia kirjoitti:

        Haista pitkä pieru ja haise kakalle!

        Kuinka pitkä?
        Minuutin mittainen riittää??
        Kakalle haisen muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sanonpa
        muuta.

        Muuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli tosi hyvä!

        Tää oli tosi hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sanonpa
        muuta.

        Muuta.


      • Anonyymi
        KoukussaSalkkareihin kirjoitti:

        No sanopa muuta!

        Muuta.
        Onks OK?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta!

        Muuta, muuta, muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli tosi hyvä!

        Harvinaisen hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sanonpa
        muuta.

        Sanonpa, no muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta!

        Muuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta, muuta, muuta.

        Sanopa vielä kerran muuta!


    • Anonyymi

      En ole koskaan jaksoakaan katsonut,enkä katso.
      Sama koskee muitakin paskasarjoja.

    • Anonyymi

      Minä katsoin muutama vuosi sitten ohjelmaa, mutta kun ohjelmassa on puolet homoja ja lesboja, kiinnostus on nykyään 0. Ei kiinnosta katsoa homojen ja lesbojen elämää.
      Kai se ohjelma onkin suunnattu kyseisille ihmisille.
      Onneksi nykyään on kanavia, ei tarvitse katsoa kolmos kanavan huonointa ohjelmaa.

      • Anonyymi

        Muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta.

        Muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta.

        Muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta.

        sanos muuta


    • Anonyymi

      Surkea sarja yli kymmeneen vuoteen. Ei enää edes aivot narikkaan-viihdettä. Salkkarit oli vielä katsottavaa Kuulien ja Holmien aikaan, jolloin tuli kiinnostavia juonikuvioita.

      • Anonyymi

        Aika huvittavaksi on mennyt. Ei ollenkaan todellisen tuntuista, vaan höpöhöpö juttuja keksitään omasta päästä - lapsellista ja typerää. Ihme, että siellä vielä muutama hyväkin näyttelijä viitsii olla enää mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika huvittavaksi on mennyt. Ei ollenkaan todellisen tuntuista, vaan höpöhöpö juttuja keksitään omasta päästä - lapsellista ja typerää. Ihme, että siellä vielä muutama hyväkin näyttelijä viitsii olla enää mukana.

        Muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta.

        Muuta.
        Minne pitäis muuttaa?
        Jonnekin hevon hel....ìin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta.

        Muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta.

        mitä muuta?


    • Anonyymi

      Ismo ärsyttää eniten tällähetkellä.
      Hän on kuin ns. helikopterivanhempi Kallelle. Kokoajan hyörii ja pyörii
      ympärillä pyrkien järjestelemään aikuisen poikansa elämää. Toooosi puuduttavaa.

      Miks Ismolle ei osata kirjoittaa omaa läheistä ihmissuhdetta..ei mtn kertakutvanaa.
      Ja Kalle pois Ismon asunnosta.

    • Anonyymi

      Ei nyky juttuja viitti kattoo jaksosta tousern Sampon homojuttuja🤔.

    • Anonyymi

      Ei jaksa! Hani pieraiasee Ismon suuhun! Hyihyi!

      • Anonyymi

        Koska tämmöistä tapahtuu??


    • Anonyymi

      Katson ennakolta mtv katsomosta päivän tulevan jakson. Kelaan tylsimmät ja ennalta arvattavat kohdat pois. Eipä jää paljoo nähtävää ;D

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2909
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2194
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1042
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe