Jos minä kerron enkelin ilmestymisestä, minuun ei uskota.
Raamatussa kerrotaan enkelin ilmestymisestä, siihen kyllä uskotaan.
Mitä eroa näillä kahdella asialla on, EI MITÄÄN.
enkelin ilmestyminen
14
516
Vastaukset
- lyhyestijaytimekkäästi
Tarvitaan päästänsä sekaisin oleva ihminen.
- kunuri
olin ajlemassa syra tiella AUTUNI RENKASTYHJENJ MULLA OLI SLKA KIPEA EN VINUT KUMARTUA KYSYIN HERRALTA MJTAVOIN THDA TAKNANI SISOI ISOKOKINEN IS-\
MIES JOKASANOI MINA VAIDAN SEN RENKAAN SEKAVI NOPEASTI HEITI YHJAN REKAA LAVAE OKAISIN ISENI KATSOI TAKANI MIESTA EI NAKYNYT KYSYIN VAIMOLTAN MIN SE MENI HAN SANOI SE VAAN HAVIS
Kaikilla on nykyään kännykkäkamerat mukana, joten enkelin ilmestyminen on helppoa dokumentoida. Harha-aistimuksia ei tietenkään voi kuvata.
- Sinulleon
selvinnyt uskontojen syvin olemus. Jos minä ainoana ihmisenä alkaisin väittää että 2000v sitten eräs mies teloitettiin ja muutaman päivän päästä hän heräsikin henkiin ja nousi taivaaseen, minut naurettaisiin ulos mistä tahansa - kenties ehdotettaisiin lääkitystä. Mutta jos olisin yksi yli kahdesta miljardista ihmisestä olisinkin vain kristitty.
- enrique
eppä tohtinu ottaa islamia tähän
- TottoPuhut
”Jos minä kerron enkelin ilmestymisestä, minuun ei uskota.
Raamatussa kerrotaan enkelin ilmestymisestä, siihen kyllä uskotaan.
Mitä eroa näillä kahdella asialla on, EI MITÄÄN.”
Olen samaa mieltä kanssasi. Ei kukaan järkevä usko Raamatunkaan enkelitarinoihin. Harha-aistimuksille voi olla monia syitä. Ehkä olit stressaantunut tai sekoitit unen ja realimaailman.- nää_on_näitä
Hyvin merkityksellistä enkeleistä kertominen näyttää olevan niille jotka suhtautuvat pilkallisesti. Mielenkiintoista sinänsä.
Varmaan osa menee tyylin mukana, palstan "henki"/"enkeli" vaatii pilkkaamaan. Myönteinen asenne on löperöä tietämättömyyttä. Siis vain kielteinen on tietoa? Pätee aika pitkälti.
Kun kysyt todisteita, todista tietoisuutesi mistä ammennat vakaumuksesi. - enkelinmetsästäjä
nää_on_näitä kirjoitti:
Hyvin merkityksellistä enkeleistä kertominen näyttää olevan niille jotka suhtautuvat pilkallisesti. Mielenkiintoista sinänsä.
Varmaan osa menee tyylin mukana, palstan "henki"/"enkeli" vaatii pilkkaamaan. Myönteinen asenne on löperöä tietämättömyyttä. Siis vain kielteinen on tietoa? Pätee aika pitkälti.
Kun kysyt todisteita, todista tietoisuutesi mistä ammennat vakaumuksesi.Ota enkeli kiinni ja tuo näytille.
- jurvanjussi
enkelinmetsästäjä kirjoitti:
Ota enkeli kiinni ja tuo näytille.
tuo putin tänne livenä ja todista että se on totta.oletko nänyt kuin kuvissa.ps kaikki elokuvatkin perustuu tositapahtumiin,eikö?
- helppotarkistaa
jurvanjussi kirjoitti:
tuo putin tänne livenä ja todista että se on totta.oletko nänyt kuin kuvissa.ps kaikki elokuvatkin perustuu tositapahtumiin,eikö?
Putinin olemassaoloa ei kukaan tervejärkinen kiistä.
Sinun uskontosi johtaa tosiasioiden kiistämiseen, esim. maapallo on litteä.
- tupuna10
on valon ja pimeyden enkeleitä meidän keskuudessa.itse olen nähnyt molempia, mutta kun uskova ihminen tietää, mitä ne ovat niin ei ole hätää.
- pupu
Ihmisen käyttäytyminen on perinnöllistä ei ole mitään yliluonnollista.
- tupuna10
kerran näin portugalin reissulla enkelin. 2.den naisen mukana lähti mies helsinki vantaan lentokentältä. luulin sitä miestä jommankumman mieheksi.se oli sellanen nörtin ja ujon näköinen mies. näin noiden kolmen henkilön kulkevan koko sen viikon siellä portugalissa.kunnes koitti lähtöpäivä. ihmettelin mihin se mies oli hävinnyt lähtöpäivän aamuna. ja siinä kun juteltiin niin tulin kysyneeksi, missä se mies on joka oli heillä mukana, johonka toinen naisista sanoi, että mikä mies. ei heillä miestä mukana ole ollut.luulivat vissiin minua sekopääksi.
- tupuna10
se mikä tässä jutussa herätti minut, että nämä naiset eivät itse sitä miestä nähneet, mutta minä ja varmasti muutkin ulkopuoliset näkivät sen näiden naisten mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364115Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481496Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821264Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831025Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311022Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain42989Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62964
- 17829