Ryppyjen poistovoiteita sekä posliininuken kasvot

ökinzaåö

mainostamillaan ryppyvoiteita mainostava, ei tiennytkään kuinka joustamaton olen ostopäätäksiä tehdessäni. Elämäntapani halusivat tietysti muuttuvan heille rahakkaaseen suuntaan. Eivät ole onnistuneet hokuttelemallakaan ostamaan kuinka posliininuken näköisenä menisin " koko kansan " viihderisteilyille odotuksena kuinka minua sitten himoitsisivatkaan rypyttömänä ja kuinka paljon epämääräistä seuraa olisi tarjolla kun olen niin nuorekas rypytön posliininuken kasvot omaava nainen muun muassa.

Elämäntapaani ei ole keskeisesti kuulunut kulttaa aikaani vakioasiakaana viihderavintoloissa eikä koko suomen kansan viihderisteilyillä. Esimerkkinä nöyrtyynä tämänkin tosiasian edessä kerron muun muassa läheiseni tilaamasta vain yksinomaan minun käytössäni olevasta saunasta laadukkaassa tallinassa olevasta hotelista. En häpeilekseni vaan en rakasta yhteisaunomista sekä saunassa on mielyttävämpää yksin kuin missään missä ketä tahansa kokee yhteisöllisyyden haluillaan tiivistää lauteilla minun yksityisyyttäni häiritsemään.

Elämäntapaani ei ole kuulunut niin sanotusti piisin sanoituksia lähteenä mainiten muun muassa : vanha nainen hunnigolla enkä edes ole vanhanainen. Piisi olisi todellisuudessa totta jos sanottaja olisi rehelisesti sanottanut esimerkiksi pelkästään naiset hunnigolla. Vanhuuden määrittelijöitä on kaikenlaista kuin kyvyttömyyttä kohdata todelisen ikänsä muun muassa. Puolastan nyt juuri niitä kaikkia vanhempia naisia joita itseään älykkäänäkin pitävät sanovat vanhuuden höppänöiksi kun eivät tiedä että ketään ihmistä pelkästään ikä ei tee höppänäksi eikä vanhuus ole tae höppänäksi sairastua.

Yhtenvetona totean mainostajan epäonnistuneen kohdallani kuvitelmissaan. Löydän kaiken tarpeelisen ostoksillani käydessä hyvin ja monipuolisesti varustautuneista liikkeistä ilman osalistumatta netistä tilaajaksi. Tiedän itse paremmin mitä ihoni tarvitsee kuin mainostaja. Rypyttömyyttä sekä ikuista nuoruutta ihannoiva muun muassa. säästittekö kaikki muoviset pääsiäismunan kuoret, niistä saatte kesällä tehtyä bonttoonin laituriksi. Tosin muovista tehty bonttooni ei yllä samaan laadulisesti kuin suomalaisten tekevät venesatamien laiturit dubaissa sekä abu dhabissa ( :) ) hej då

2

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ixåkinza

      Vanhuudenhöppänöistä olen usean toimittajajuontajan kuullut mainitsevan. Ei ole ollut läppää kun tiedätte kontekstin, miten ja millä ivallisuuden asteella niin sanotusti. Pidän kyseisiä toimittajajuontajia höppänöinä koska eivät ole vaivautuneet tietojaan täydentämään, mainostajana katsoisin suurennuslasin tarkuudella minkälaista tietämättömyyttä mainosten välissä ovat keksineet kuultavaksi.

      Varhaisvanhuus, keskivanhuus ja-myöhäisvanhuus ei itsestään tarkoita että yhdestäkää ihmisestä tulisi vanhuudenhöppänä. On kuitenkin hyvä tietää että nuoruuden ihannoijat sekä toimittajajuontajissa on heitä jotka tietävät olevansa tulevia höppänöitä kun maitohampaat ovat lähteneet . En ole eläkeläinen jos sen haluavat tietää, eikä ketään itseäni ole sanonut vanhuudenhöppänäksi. Olen vain havainnut kuinka tiedolisen ja taidolllisuuden puuteesta kärsivät itse höppänöinä kun nimittelivät mahtipontisuuden tunteessaan ikinuoruutta palvoen. Sanoisin kyseessä olevan useita jotka eivät halua kasvaa aikuiseksi, perusteluita tuskin tarvitsee kirjoittaa jokainen kuuntelija / katselija voi havaita sen mitä itse eivät itsearvioinnin pelossa uskalla muun muassa.

      Tässä joku aika sitten keskustelin todellisuudessa vähän ikäkkäämpien kanssa, kertoivat että eivät katso ohjelmaa nimeltään : sohvaperunat koska siellä ei ole yhtään yksin ohjelmaa katsovaa. En minäkään katso, yhden jakson kylläkin. Totesin kuinka hauska ohjelma sohvaperunoista tulisikaan kun tietämäni älykkäät, virkeät, toimeliaat jo eläkkeellä olevat yksin katsovat purkaisivat mietteitään yksin ajattelemalla ääneen muun muassa.

      Yksin ajatelemisessa ääneen ei ole mitään normaalista poikkevaa, kun tietävät ajattelevansa ääneen kotonaan. Ketään ei kuitenkaan ajattele ääneen yleisillä paikoilla. Huisin hauskaa kyllä olisi katselijoille kun tuntemani leidit, lesket ja niin edelleen avaisivat sanaisen arkkunsa sekä kaiken sen käsityömäärän minkälaista laadukasta päälle pantavaa villasukista villatakkeihin kuin taidokkaita koristeompeluksiakin heidän käsityötaitonsa tuloksena syntyy luovuuden vimmalla esimerkiksi.

      " rakkaaksi kuulijoikseen " en ole ikinä, koskaan enkä milloinkaan itseäni tuntenut, pelkkä kuulija riittää joka surffaa siis vaihtaa taajuuksia sitä mukaan kun höppänöillä on tärkeää asiaa jota en tahdo kuulla . ( :))

    • wanchaikinza

      Sohvaperunoiksi itsensä alistaneet on jo nimenä fulkäärinen, itse en koskaa, ikänä milloinkaan nimittele sohvaperunaksi. Mielyttävät käytöksen omaavat miehet ja naiset jotka yksin katsovat eräitäkin televisiosta näkyviä ei tarkoita että kyseiset kaikki asuisivat yksin . Lukutaidoissa monilla itsensä tuleviksi höppänöiksi omilla diaksooneillaan todenneet koska pitävät automaattisesti höppänyyden kuuluvan ikääntymiseen. Silloin fakta se että suuri joukko toimittajajuontajista sairastaa jo nyt tulevaa Suurta höppänyyttään muun muassa.

      Ajatelkaa mikä sensaatiomaisen fiksu ohjelma tulisikaan yksin katselevien ääneen kritisoidessaan muun muassa. Yleensä televisiota katsoessaan esimerkiksi: kutovat, tekevät suupalaa, käyvät mitä hienostuneemmalla tavalla wc.ssä, saunomassa sekä tehden moninaisia tehtäviä samalla kun eivät niin intensiivisesti ole pyhittäneet katselutottumuksiaan pelkästään televisiota katsomalla. ( huh miten pitkä lause )

      " rakas " kuulija tässä tarkentaa kuulija näkökulmaansa koska kuunteleminen on eri asia ja kokonaan toinenjuttu muun muassa. Harvoin toteutan intensiivista kuuntelemista radion ollessa auki. Tosin olen hämmästynyt useasti pelkkänä kuuntelijana. Esimerkiksi kuinka tiedoliset taidot eivät ole monenkaan pääasia vaikka itsearvioivat muun muassa kirjoittajien kirjoitustaitoa josta vetävät huvittavia määritelmiään sekä uskomuksiaan.

      Sohvaperunasta saisivat katsotumpiin kuuluvan melkeinpä koko suomen lähestulkoon täydellisyyttä hipovan. Yksin katsovien tietoinen ajatteleminen ääneen mielipiteistä, kritikiistä kuin heidän puuhasteluistaan televison katselun lomassa. Tuotantoyhtiöt käyttäköön hyväkseen ideaani jos haluavat, ei ole pakko.

      Oletan että monilla on nyt suuri ongelma höppänyyteensä tutustumisessa varsinkin kun itsearvionti rahelisesti on vain samanlaisten höppänöiden varassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe