Miksi nesteellä ja abcllä on ollut sama bensan hinta viimeisen vuoden eli 1.499e litra. Kaikilla muilla asemilla hinta vaihtelee, täällä kiinteästi korkeat hinnat. Kartelli?
Lempäälän bensakartelli
5
179
Vastaukset
- Kaikkimaksaasaman
Lopeta autoilu jos ei perse kestä nykyisiä hintoja.
- Voimailija2008
Ei täällä peräreiässä ole kannattanut tankata kymmeneen vuoteen. Kuljun kartanolla on jo järkevämpi hinta tai ison kirkon neste express.
Älä tankkaa lempäälässä missään samanlaisia vedättäjiä kun lempäälän taksiyrittäjät.
"taksiautoilu ei kannata" mutta niin vaan yrittäjän tulot ollut vuosikausia 100-200keur vuodessa. Pimeät ajot vielä päälle. Kerron nimen jos joku haluaa tietää, löytyy myös verolistoilta.
Tai näitä on useampikin täällä.
Hyvä että monopooli loppuu varmaan jäävät kiukustuneena eläkkeelle. Ahneita on, vanhat miehet ajavat kaikki pyhätkin. No olen käynyt silloin tällöin höyläämässä erästä taksarin rouvaa kun ei oma ehdi kun kuluttaa kangashousun persettä autossa. - Dieselkinpirunkallista
Ei taksarit mitään tienaa.Itse olen ajanut parhaita vuoroja renkinä ja liikevaihto vuorossa sama kun raksalla lapiomiehen palkka alle 200€ ja siitä pitää maksaa kulut päältä.
- OikeaTaksari
Jäikö sulla yksi nolla pois?
- Kiristänälkävyösuhari
Kesällä taitaa jäädä kaksikin nolla taksipenujen tuloista pois.https://www.kauppalehti.fi/uutiset/uutinen/TUQViAxg?ext=ltr&utm_source=Kauppalehti_Uutiskirje&utm_medium=email&utm_campaign=Kauppalehti_Uutiskirje
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31511449- 2174863
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112568- 1621894
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il111247Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401040- 84931