Miksi nesteellä ja abcllä on ollut sama bensan hinta viimeisen vuoden eli 1.499e litra. Kaikilla muilla asemilla hinta vaihtelee, täällä kiinteästi korkeat hinnat. Kartelli?
Lempäälän bensakartelli
5
203
Vastaukset
- Kaikkimaksaasaman
Lopeta autoilu jos ei perse kestä nykyisiä hintoja.
- Voimailija2008
Ei täällä peräreiässä ole kannattanut tankata kymmeneen vuoteen. Kuljun kartanolla on jo järkevämpi hinta tai ison kirkon neste express.
Älä tankkaa lempäälässä missään samanlaisia vedättäjiä kun lempäälän taksiyrittäjät.
"taksiautoilu ei kannata" mutta niin vaan yrittäjän tulot ollut vuosikausia 100-200keur vuodessa. Pimeät ajot vielä päälle. Kerron nimen jos joku haluaa tietää, löytyy myös verolistoilta.
Tai näitä on useampikin täällä.
Hyvä että monopooli loppuu varmaan jäävät kiukustuneena eläkkeelle. Ahneita on, vanhat miehet ajavat kaikki pyhätkin. No olen käynyt silloin tällöin höyläämässä erästä taksarin rouvaa kun ei oma ehdi kun kuluttaa kangashousun persettä autossa. - Dieselkinpirunkallista
Ei taksarit mitään tienaa.Itse olen ajanut parhaita vuoroja renkinä ja liikevaihto vuorossa sama kun raksalla lapiomiehen palkka alle 200€ ja siitä pitää maksaa kulut päältä.
- OikeaTaksari
Jäikö sulla yksi nolla pois?
- Kiristänälkävyösuhari
Kesällä taitaa jäädä kaksikin nolla taksipenujen tuloista pois.https://www.kauppalehti.fi/uutiset/uutinen/TUQViAxg?ext=ltr&utm_source=Kauppalehti_Uutiskirje&utm_medium=email&utm_campaign=Kauppalehti_Uutiskirje
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457392
- 324078
- 573615
- 503130
- 172816
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512334- 532307
- 372258
- 432258
- 162246