Tämä yksi hullu on ainoa tyyppi Suomessa jota

HöhläMikäHöhlä

häiritään Gang Stalkingillä?
Muita minä en tiedä.

47

769

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SeEiSaaTietää

      Älä nyt herran tähden paljasta että koko Suomi on olemassa vain hänen kiusaamista varten.

      Pilaat meiltä muilta kaiken huvin!

    • ettähullujapiisaa

      Minkälaisia ovat ihmiset, jotka tulevat tänne pilkkaamaan rankan vainon kohteena oleva. Siis monikossa.

      Tukiryhmässä käy kymmenkunta.

      Peacepinkin Suomi-ryhmässä on n.30.

      Vuoden vanhassaFB-ryhmässä on n.150 ja lisää näkyy liittyvän koko ajan.

      Muitakin FB-ryhmiä.

      On sitten myös epävirallisia porukoita.

      Kaikki eivät kuulu mihinkään.

      Kaikki eivät tajua olevansa joukkovainon kohteena.

      Että on sillä sinun tuntemalla hullulla kohtalotovereita.

      • Anonyymi

        Mutta minkälainen joukkovaino sillä hullulla on?/oli? Oliko aito gang stalking, hierarkinen ja organisoitu, kaavan mukaan sanatarkasti vedetty?

        Tämän ketjun aikaan oli muunkinlaisia. Osittain vedetty gang stalking kaavan mukaan, osittain täydennetty elektronisella häirinnällä.


    • Matt5

      Kertaa Matt. 5:2 "Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion: ja joka sanoo veljelleen: "sinä tyhjänpäiväinen", on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: "sinä hullu", on ansainnut helvetin tulen."

    • Targeted_Finn

      Mikä olisi oikea ja riittävä rikosoikeudellinen rangaistus organisoitua vainoamista harjoittaville rikollisille? Entä niille, jotka suorittavat kiduttamista sähkömagneettisella säteilyllä? Jos pitkäaikaisen säteilytyksen uhri kuolee, niin silloin on kyse tietysti murhasta, joten niin vakavista ja törkeistä rikoksista tässä puhutaan.

      Itse pidän henkilöä, joka säteilyttää pitkäkestoisesti, ehkä jopa vuosia yhtä uhria, aivan yhtä pahana ja myös jopa alhaisempana rikollisena kuin jotain yksittäisen tavanomaisin keinoin suoritetun murhan tekijää. Ja sellainen, joka säteilyttää monia uhreja, joista jotkut lopulta kuolevat sen vaikutuksiin, on verrattavissa sarjamurhaajaan.

      Jos tällaisten rikosten uhreille jotkut sitten naureskelevat, niin mitä se todellakin kertoo sellaisten ihmisten mielensisällöstä?

      • mee.hoitoon

        Voi jessus mitä shittiä....hah hah, vai oikein sähkömagneettista säteilytystä.

        Voisitko mennä hoitoon?


      • Targeted_Finn
        mee.hoitoon kirjoitti:

        Voi jessus mitä shittiä....hah hah, vai oikein sähkömagneettista säteilytystä.

        Voisitko mennä hoitoon?

        Ei kiitos. Minut vietiin jo muutama vuosi sitten kerran pakkohoitoon muutama kuukausi sen jälkeen, kun vainoaminen oli alkanut. Syynä oli se, että olin puhunut siitä joillekin lähipiirin ihmisille. Minulle tehtiin siellä virheellinen diagnoosi "määrittelemättömästä psykoottisesta häiriöstä". "Määrittelemätön" siksi, että minut diagnosoineen puoskarin piti keksiä päästä jotain, jolla minut diskreditoidaan. Säteilytyksestä en tuolloin ollut puhunut kenellekään mitään.

        Tuolta noista tapahtumista enemmän:

        http://indietarget.blogspot.fi/2016/06/keskusteluketju-jossa-sain.html

        Siellä on myös dokumentoitu se, että sain netissä keväällä 2015 tappouhkauksen siitä syystä, että kirjoitan vainoamisesta. Miksi kukaan uhkaisi tappaa jonkun vain sen takia, että hän kertoo, että häntä vainotaan, jos kyse olisi vain "harhoista"? Tähän kysymykseen en vieläkään ole saanut keneltäkään vastausta, vaikka olen lukemattomia kertoja sen esittänyt.

        Psykopaattisille vainoajille ja trolleille suosittelisin kyllä hoitoon menemistä muuten, mutta psykopatiaan ei valitettavasti ole mitään hoitoa eikä psykopaateilla ole edes halua parantua, koska he eivät näe itsessään mitään vikaa.


    • kuakkaviaras

      Voi itkun pillu; hullu täytyy olla jos uskoo joihinkin päänsisäisiin säteilyvainoihin sanon minä.

    • Targeted_Finn

      Ei ole kyse "päänsisäisistä säteilyvainoista", vaan fyysisiä oireita aiheuttavasta kiduttamisesta sähkömagneettisella säteilyllä. USA:n armeijan käytössä oleva Active Denial System (ADS) on esimerkki energia-aseesta, joka aiheuttaa samankaltaisia oireita kuin, mitä elekronisesta häirinnästä aiheutuu. Sen lähettämän säteilyn taajuus on 95 GHz. Tuosta aseesta on myös pienikokoisempi versio Silent Guardian, jota on testattu Amerikassa vankiloissa vankeihin.

      Kodeissaan kidutettuja elektronisen häirinnän uhreja ei varmastikaan säteilytetä juuri noilla, mutta joillain samankaltaisilla laitteilla, joiden lähettämät taajuudet ovat pienempiä, jotta ne läpäisevät hyvin seinän, mutta riittävän korkeita, jotta ne pystytään suuntaamaan ja kohdentamaan tarkasti.

      • MittariKaupasta

        Jos näin on, ne pystytään myös mittaamaan.

        Missä on mittaustulokset?


      • miksivainonuhrinitse

        Poliisin/viranomaisten pitäisi mitata. Eihän muidenkaan rikosten uhrien tarvitse itse todistusaineistoa hankkia.

        Poliisi tulkoon mittaamaan mittarien kanssa. Uhrilta ei voi vaatia edes sitä, että tietää, mikä energia on kyseessä.


      • SaattaaYllättää
        miksivainonuhrinitse kirjoitti:

        Poliisin/viranomaisten pitäisi mitata. Eihän muidenkaan rikosten uhrien tarvitse itse todistusaineistoa hankkia.

        Poliisi tulkoon mittaamaan mittarien kanssa. Uhrilta ei voi vaatia edes sitä, että tietää, mikä energia on kyseessä.

        Kyllä pitää, et voi mennä poliisiasemalle ja sanoa että sulta on viety 1000 euroa, pitää pystyä esittämään todiste että sulla koskaan oli 1000 euroa.

        Säteilyn kanssa pitää ensin esittää todiste että poliisia kiinnostaa, muussa tapauksessa poliisilla ei muuta tekemistä ehtisi olemaan kuin mitata missä kaikkialla säteilyä ei ole.


      • Targeted_Finn
        SaattaaYllättää kirjoitti:

        Kyllä pitää, et voi mennä poliisiasemalle ja sanoa että sulta on viety 1000 euroa, pitää pystyä esittämään todiste että sulla koskaan oli 1000 euroa.

        Säteilyn kanssa pitää ensin esittää todiste että poliisia kiinnostaa, muussa tapauksessa poliisilla ei muuta tekemistä ehtisi olemaan kuin mitata missä kaikkialla säteilyä ei ole.

        Tässä on nyt se ongelma, että ei voi varmuudella tietää, millä taajuuksilla säteilytys tehdään, joten jo oikeanlaisen mittalaitteen hankkiminen on hankalaa. Kotikäyttöön tarkoitettuja EMF/RF-mittareita saa muutamalla sadalla eurolla, mutta ne mittaavat yleensä vain 6-8 GHz:iin saakka, ja säteilytys tehdään todennäköisesti korkeammilla taajuuksilla. Korkeampia taajuuksia mittaavat laitteet maksavat tuhansia euroja eikä vähävaraisella häirinnän uhrilla, kuten esim. minulla, ole mitään mahdollisuuksia ylipäätään hankkia sellaisia.

        Ja ei ole vaikeaa arvata, että jos omaan kotiin saisin jonkun muun mittaamaan kerran, niin säteilytys lopetettaisiin siksi aikaa, kuten se on lopetettu myös silloin, kun minulla on ollut vieraita. Elektronisen häirinnän uhrilla pitäisi olla käytössä oikeanlainen mittari pidemmän aikaa, jotta säteilytyksestä voisi saada todisteet. Ja vaikka niitä olisi, niin tekisikö poliisi mitään? Tuskin, todennäköisesti kuittaisivat vain ne "epäluotettavina", koska uhri ei ole "säteilyalan ammattilainen" tms.

        Olennaisinta on kuitenkin se, että on täysin kestämätön periaate vaatia rikoksen uhrilta, että tämä todistaa kaiken itse, jos se vaatii suuria taloudellisia resursseja ja osaamista, jota tavallisella ihmisellä ei yleensä ole. Poliisi ja viranomaiset ovat olemassa sitä varten, niillä on resurssit tehdä tutkimuksia. Olen ennenkin sanonut tämän, mutta vaikuttaa siltä, että organisoidun vainoamisen ja elektronisen häirinnän kohteet ovat ainoita rikoksen uhreja, joilta vaaditaan, että heidän pitäisi tutkia itseensä kohdistunut rikos kokonaan itse. Ei se ole oikeusvaltion periaatteiden mukaista.


      • Targeted_Finn kirjoitti:

        Tässä on nyt se ongelma, että ei voi varmuudella tietää, millä taajuuksilla säteilytys tehdään, joten jo oikeanlaisen mittalaitteen hankkiminen on hankalaa. Kotikäyttöön tarkoitettuja EMF/RF-mittareita saa muutamalla sadalla eurolla, mutta ne mittaavat yleensä vain 6-8 GHz:iin saakka, ja säteilytys tehdään todennäköisesti korkeammilla taajuuksilla. Korkeampia taajuuksia mittaavat laitteet maksavat tuhansia euroja eikä vähävaraisella häirinnän uhrilla, kuten esim. minulla, ole mitään mahdollisuuksia ylipäätään hankkia sellaisia.

        Ja ei ole vaikeaa arvata, että jos omaan kotiin saisin jonkun muun mittaamaan kerran, niin säteilytys lopetettaisiin siksi aikaa, kuten se on lopetettu myös silloin, kun minulla on ollut vieraita. Elektronisen häirinnän uhrilla pitäisi olla käytössä oikeanlainen mittari pidemmän aikaa, jotta säteilytyksestä voisi saada todisteet. Ja vaikka niitä olisi, niin tekisikö poliisi mitään? Tuskin, todennäköisesti kuittaisivat vain ne "epäluotettavina", koska uhri ei ole "säteilyalan ammattilainen" tms.

        Olennaisinta on kuitenkin se, että on täysin kestämätön periaate vaatia rikoksen uhrilta, että tämä todistaa kaiken itse, jos se vaatii suuria taloudellisia resursseja ja osaamista, jota tavallisella ihmisellä ei yleensä ole. Poliisi ja viranomaiset ovat olemassa sitä varten, niillä on resurssit tehdä tutkimuksia. Olen ennenkin sanonut tämän, mutta vaikuttaa siltä, että organisoidun vainoamisen ja elektronisen häirinnän kohteet ovat ainoita rikoksen uhreja, joilta vaaditaan, että heidän pitäisi tutkia itseensä kohdistunut rikos kokonaan itse. Ei se ole oikeusvaltion periaatteiden mukaista.

        Eli sinulla ei ole mitään todisteita, että sinua vainottaisiin?


      • myös.uhri
        Sillei kirjoitti:

        Eli sinulla ei ole mitään todisteita, että sinua vainottaisiin?

        Useimmilla ei ole. Miten ehdotat että niitä voisi hankkia?


      • myös.uhri kirjoitti:

        Useimmilla ei ole. Miten ehdotat että niitä voisi hankkia?

        Ala kirjoittaa blogia vainoamisesta ja laita sinne kaikenlaiset havaintosi muille kommentoitaviksi.

        Yritä myös dokumentoida havaintosi mahdollisimman luotettavasti esim: valokuvat, äänitystä, sähkömangeettisen säteilyn mittaamista ja tee niistä yhteenveto.


      • AsenteenTarkistus
        myös.uhri kirjoitti:

        Useimmilla ei ole. Miten ehdotat että niitä voisi hankkia?

        Aloitat sillä että hankit mittarin jolla saa yleisemmät mikroaalto-taajuudet mitattua?

        Nyt suljet mittaamatta pois sen että mitaten saattaisit jotain löytää.

        Suljet myös sen pois että joku tekisi mitään jos mittaustuloksia olisi.

        Ei kuulosta henkilön toimilta joka haluaa selvittää jonkun asian; syöt siis asenteellasi pohjan pois siltä että joku edes haluaisi uskoa.

        Ja jos minä kokisin olevani säteilytyksen uhri, tekisin kaikki sen eteen että sen pystyisin toteen näyttämään kaikille muillekin.

        Poliisi on olemassa jotta tutkisi rikoksia; kyllä. Mutta, kuten sanoin, poliisin resurssit ei riitä siihen että tutkivat kaikki ilmoitukset jotka saavat. Se vain ei ole mahdollista. Ja todennäköisin leikkuriin joutuva tutkimus on asiasta joka on niin paljon ulkona normaalista ettei tunnu uskottavalta. Jotenka sellaisen rikoksen uhri valitettettavasti joutuu tekemään työtä ensin sen eteen että saa uskottavuutta.

        Maailmassa on todella paljon aikuisten oikeasti hulluja jotka luulevat ties mitä säteilyä joka oikeasti on vain heidän korvien välissä; näiden tapausten takia poliisi ei koskaan tule ottamaan ketään oikeasti säteilytettävää, jos tällaisia on (en sano etteikö niitä voisi olla), vakavasti. Se vain on valitettava todellisuus.

        Säteilyturvakeskus yms varmasti kiinnostuu siitä jos jollain on esittää mittaustuloksia säteilystä jota jossain paikassa ei pitäisi olla.

        Ja asiasta kiinnostuisi taatusti myös mediatalot.

        Muista että esiintymistavalla on väliä tilanteessa jotta ensivaikutus ei ole negatiivinen. Ei siis mitään kauheaa vaahtoamista ja syyttelyjä. Kylmästi vain faktat pöytään melkein armeija tyyliin, ja tulokset puhuvat ilman sen enempää sanoja.

        Ymmärrätkö?


      • Targeted_Finn
        Sillei kirjoitti:

        Eli sinulla ei ole mitään todisteita, että sinua vainottaisiin?

        On paljonkin, mm. valtava määrä kuvia, videoita ja äänitallenteita, joista olen julkaissut vain murto-osan netissä. Säteilytyksestä on kuitenkin erittäin vaikea hankkia suoria todisteita edellä mainitsemistani syistä, ja koska tieto sähkömagneettisista aseista on vielä valtavirrassa vähäistä, niin väitteet elektronisesta häirinnästä on helppo kuitata "harhoina" tai hulluina puheina.

        Mutta ihan kuka tahansa löytää helposti nopeasti googlettamalla tai vaikka wikipediasta tietoa sähkömagneettisista aseista. Teknologia elektroniseen häirintään on siis olemassa, joten mikä siinä on niin ihmeellisen vaikeaa hyväksyä, että jotkut voisivat käyttää sitä vääriin tarkoituksiin siinä missä mitä tahansa muita aseita? Rikolliset käyttävät ampuma-aseita ja veitsiä väkivallan tekemiseen, miksi ne eivät käyttäisi sähkömagneettisia aseita samaan tarkoitukseen?


      • Targeted_Finn
        Sillei kirjoitti:

        Ala kirjoittaa blogia vainoamisesta ja laita sinne kaikenlaiset havaintosi muille kommentoitaviksi.

        Yritä myös dokumentoida havaintosi mahdollisimman luotettavasti esim: valokuvat, äänitystä, sähkömangeettisen säteilyn mittaamista ja tee niistä yhteenveto.

        "Ala kirjoittaa blogia vainoamisesta ja laita sinne kaikenlaiset havaintosi muille kommentoitaviksi."

        Keille muille? Nettitrolleille? Sinun kaltaisille mielenterveysintoilijoille?

        Mutta ei hyvänen aika sinä olet pihalla, jos tosissaan tuota tarjoat ratkaisuksi. Vai trollaatko vaan, et kai sentään? Joo, kyllä minä olen kirjoittanut asiasta blogia jo pitkään, mutta ei oikeusvaltiossa voi olla niin, että rikoksen uhrille tarjotaan ratkaisuksi oikeuden hakemiseen blogin kirjoittamista. Se on aivan uskomattoman naurettava neuvo/ohje.

        Eikä netissä voi edes julkaista kaikkea todistusaineistoa monista syistä johtuen.


      • vedävaikkakäteen

        Joku jossakin ktjussa toi esile, että mikroaallon mittaamiseen pitäisi hankkia pari kolme mittaria, että kattaisi kaikitajuudet.
        Kun vuoden ajan olin mikroaaltoraiskailun kohteena ja kohdistus saattoi olla neulanpään terävyyttäkin. olisko minun pitänyt nukkuman mennessä tunkea 3 mittaria jalkoväliin Ei olisi raiskailtu. Koska näkyvyys jollakin tutkalla läpi vuodenvaatteiden oli hyvin tarkkaa.

        Aallotus oli muunkin häirinnän osalta kohdistettua.

        En viitsi enempää jollekin tollolle selittää.


      • Targeted_Finn
        AsenteenTarkistus kirjoitti:

        Aloitat sillä että hankit mittarin jolla saa yleisemmät mikroaalto-taajuudet mitattua?

        Nyt suljet mittaamatta pois sen että mitaten saattaisit jotain löytää.

        Suljet myös sen pois että joku tekisi mitään jos mittaustuloksia olisi.

        Ei kuulosta henkilön toimilta joka haluaa selvittää jonkun asian; syöt siis asenteellasi pohjan pois siltä että joku edes haluaisi uskoa.

        Ja jos minä kokisin olevani säteilytyksen uhri, tekisin kaikki sen eteen että sen pystyisin toteen näyttämään kaikille muillekin.

        Poliisi on olemassa jotta tutkisi rikoksia; kyllä. Mutta, kuten sanoin, poliisin resurssit ei riitä siihen että tutkivat kaikki ilmoitukset jotka saavat. Se vain ei ole mahdollista. Ja todennäköisin leikkuriin joutuva tutkimus on asiasta joka on niin paljon ulkona normaalista ettei tunnu uskottavalta. Jotenka sellaisen rikoksen uhri valitettettavasti joutuu tekemään työtä ensin sen eteen että saa uskottavuutta.

        Maailmassa on todella paljon aikuisten oikeasti hulluja jotka luulevat ties mitä säteilyä joka oikeasti on vain heidän korvien välissä; näiden tapausten takia poliisi ei koskaan tule ottamaan ketään oikeasti säteilytettävää, jos tällaisia on (en sano etteikö niitä voisi olla), vakavasti. Se vain on valitettava todellisuus.

        Säteilyturvakeskus yms varmasti kiinnostuu siitä jos jollain on esittää mittaustuloksia säteilystä jota jossain paikassa ei pitäisi olla.

        Ja asiasta kiinnostuisi taatusti myös mediatalot.

        Muista että esiintymistavalla on väliä tilanteessa jotta ensivaikutus ei ole negatiivinen. Ei siis mitään kauheaa vaahtoamista ja syyttelyjä. Kylmästi vain faktat pöytään melkein armeija tyyliin, ja tulokset puhuvat ilman sen enempää sanoja.

        Ymmärrätkö?

        "Säteilyturvakeskus yms varmasti kiinnostuu siitä jos jollain on esittää mittaustuloksia säteilystä jota jossain paikassa ei pitäisi olla."

        Oletko ihan varma, että STL kiinnostuu varmasti? Jos nyt saisin hankittua laitteen, jolla voi mitata laajalla skaalalla säteilyä erittäin korkeisiin taajuuksiin saakka, ja ilmoittaisin sinne, että "tällaisia lukemia olen itse mitannut täällä näin, että tuletteko sieltä tänne vähän mittailemaan"? Niin sitten sieltä riennettäisiin oitis mittailemaan?

        "Ja asiasta kiinnostuisi taatusti myös mediatalot."

        Mikä saa sinut olettamaan, että mediatalot kiinnostuisivat taatusti siitä, että joku yksittäinen henkilö on mitannut korkeita sähkömagneettisen säteilyn lukemia kotonaan?


      • Targeted_Finn
        AsenteenTarkistus kirjoitti:

        Aloitat sillä että hankit mittarin jolla saa yleisemmät mikroaalto-taajuudet mitattua?

        Nyt suljet mittaamatta pois sen että mitaten saattaisit jotain löytää.

        Suljet myös sen pois että joku tekisi mitään jos mittaustuloksia olisi.

        Ei kuulosta henkilön toimilta joka haluaa selvittää jonkun asian; syöt siis asenteellasi pohjan pois siltä että joku edes haluaisi uskoa.

        Ja jos minä kokisin olevani säteilytyksen uhri, tekisin kaikki sen eteen että sen pystyisin toteen näyttämään kaikille muillekin.

        Poliisi on olemassa jotta tutkisi rikoksia; kyllä. Mutta, kuten sanoin, poliisin resurssit ei riitä siihen että tutkivat kaikki ilmoitukset jotka saavat. Se vain ei ole mahdollista. Ja todennäköisin leikkuriin joutuva tutkimus on asiasta joka on niin paljon ulkona normaalista ettei tunnu uskottavalta. Jotenka sellaisen rikoksen uhri valitettettavasti joutuu tekemään työtä ensin sen eteen että saa uskottavuutta.

        Maailmassa on todella paljon aikuisten oikeasti hulluja jotka luulevat ties mitä säteilyä joka oikeasti on vain heidän korvien välissä; näiden tapausten takia poliisi ei koskaan tule ottamaan ketään oikeasti säteilytettävää, jos tällaisia on (en sano etteikö niitä voisi olla), vakavasti. Se vain on valitettava todellisuus.

        Säteilyturvakeskus yms varmasti kiinnostuu siitä jos jollain on esittää mittaustuloksia säteilystä jota jossain paikassa ei pitäisi olla.

        Ja asiasta kiinnostuisi taatusti myös mediatalot.

        Muista että esiintymistavalla on väliä tilanteessa jotta ensivaikutus ei ole negatiivinen. Ei siis mitään kauheaa vaahtoamista ja syyttelyjä. Kylmästi vain faktat pöytään melkein armeija tyyliin, ja tulokset puhuvat ilman sen enempää sanoja.

        Ymmärrätkö?

        "Aloitat sillä että hankit mittarin jolla saa yleisemmät mikroaalto-taajuudet mitattua?"

        Minulla on yksi suht edullinen 3 GHz asti mittaava mittari, joka havaitsee WiFi-säteilyn ja mahdollisen mikroaaltouunista vuotavan säteilyn, mutta ei edes älypuhelimista lähtevää säteilyä. Sillä en ole saanut poikkeavia lukemia, mutta kuten sanoin, häirintä tehdäänkin todennäköisesti korkeammilla taajuuksilla, koska vain erittäin korkeat taajuudet pystytään suuntaamaan riittävän tarkasti. Taajuuden pitää olla riittävän matala, jotta säteily läpäisee hyvin seinän, mutta toistaalta riittävän korkea, että se pystytään kohdistamaan tarkasti. Tällaisen aseen nimi englanniksi onkin "directed energy weapon", kyse on siis suunnatusta energiasta.

        Epäsuorasti olen muuten kyllä pystynyt todentamaan, että kyse on sähkömagneettisesta säteilystä, koska oireita pystyy merkittävästi lievittämään käyttämällä säteilyltä suojautumiseen tarkoitettuja keinoja. Suihkuun tai kylpyyn meneminen on myös yksi tapa, jolla olen pystynyt lievittämään oireita välittömästi, ja sekin käy yksiin sen kanssa, että kyse on sähkömagneettisesta säteilystä. Mutta nämä ovat tietenkin subjektiivisia todisteita, ei kovia todisteita, kuten mittaustulokset.


      • Targeted_Finn kirjoitti:

        "Ala kirjoittaa blogia vainoamisesta ja laita sinne kaikenlaiset havaintosi muille kommentoitaviksi."

        Keille muille? Nettitrolleille? Sinun kaltaisille mielenterveysintoilijoille?

        Mutta ei hyvänen aika sinä olet pihalla, jos tosissaan tuota tarjoat ratkaisuksi. Vai trollaatko vaan, et kai sentään? Joo, kyllä minä olen kirjoittanut asiasta blogia jo pitkään, mutta ei oikeusvaltiossa voi olla niin, että rikoksen uhrille tarjotaan ratkaisuksi oikeuden hakemiseen blogin kirjoittamista. Se on aivan uskomattoman naurettava neuvo/ohje.

        Eikä netissä voi edes julkaista kaikkea todistusaineistoa monista syistä johtuen.

        Ilman todistusaineistoa juuri sinä olet se trolli ja vainoharhainen.


      • SadutOnJänniä
        Targeted_Finn kirjoitti:

        Tässä on nyt se ongelma, että ei voi varmuudella tietää, millä taajuuksilla säteilytys tehdään, joten jo oikeanlaisen mittalaitteen hankkiminen on hankalaa. Kotikäyttöön tarkoitettuja EMF/RF-mittareita saa muutamalla sadalla eurolla, mutta ne mittaavat yleensä vain 6-8 GHz:iin saakka, ja säteilytys tehdään todennäköisesti korkeammilla taajuuksilla. Korkeampia taajuuksia mittaavat laitteet maksavat tuhansia euroja eikä vähävaraisella häirinnän uhrilla, kuten esim. minulla, ole mitään mahdollisuuksia ylipäätään hankkia sellaisia.

        Ja ei ole vaikeaa arvata, että jos omaan kotiin saisin jonkun muun mittaamaan kerran, niin säteilytys lopetettaisiin siksi aikaa, kuten se on lopetettu myös silloin, kun minulla on ollut vieraita. Elektronisen häirinnän uhrilla pitäisi olla käytössä oikeanlainen mittari pidemmän aikaa, jotta säteilytyksestä voisi saada todisteet. Ja vaikka niitä olisi, niin tekisikö poliisi mitään? Tuskin, todennäköisesti kuittaisivat vain ne "epäluotettavina", koska uhri ei ole "säteilyalan ammattilainen" tms.

        Olennaisinta on kuitenkin se, että on täysin kestämätön periaate vaatia rikoksen uhrilta, että tämä todistaa kaiken itse, jos se vaatii suuria taloudellisia resursseja ja osaamista, jota tavallisella ihmisellä ei yleensä ole. Poliisi ja viranomaiset ovat olemassa sitä varten, niillä on resurssit tehdä tutkimuksia. Olen ennenkin sanonut tämän, mutta vaikuttaa siltä, että organisoidun vainoamisen ja elektronisen häirinnän kohteet ovat ainoita rikoksen uhreja, joilta vaaditaan, että heidän pitäisi tutkia itseensä kohdistunut rikos kokonaan itse. Ei se ole oikeusvaltion periaatteiden mukaista.

        Eli toisin sanoen sinulla ei ole ensimmäistäkään todistetta siitä että yhtään mitään säteilytystä edes on. Kuka tahansa voi lyödä kasan oireira nettii ja väittää että ne johtuvat vaikka säteilytyksestä.

        Ole päivä melussa, äläkä juo vettä niin saat esim korviin sirinää, päänsärkyä yms, joita voi sitten kuvitella säteilytyksen oireiksi.


      • EtSilleeeen
        Targeted_Finn kirjoitti:

        "Aloitat sillä että hankit mittarin jolla saa yleisemmät mikroaalto-taajuudet mitattua?"

        Minulla on yksi suht edullinen 3 GHz asti mittaava mittari, joka havaitsee WiFi-säteilyn ja mahdollisen mikroaaltouunista vuotavan säteilyn, mutta ei edes älypuhelimista lähtevää säteilyä. Sillä en ole saanut poikkeavia lukemia, mutta kuten sanoin, häirintä tehdäänkin todennäköisesti korkeammilla taajuuksilla, koska vain erittäin korkeat taajuudet pystytään suuntaamaan riittävän tarkasti. Taajuuden pitää olla riittävän matala, jotta säteily läpäisee hyvin seinän, mutta toistaalta riittävän korkea, että se pystytään kohdistamaan tarkasti. Tällaisen aseen nimi englanniksi onkin "directed energy weapon", kyse on siis suunnatusta energiasta.

        Epäsuorasti olen muuten kyllä pystynyt todentamaan, että kyse on sähkömagneettisesta säteilystä, koska oireita pystyy merkittävästi lievittämään käyttämällä säteilyltä suojautumiseen tarkoitettuja keinoja. Suihkuun tai kylpyyn meneminen on myös yksi tapa, jolla olen pystynyt lievittämään oireita välittömästi, ja sekin käy yksiin sen kanssa, että kyse on sähkömagneettisesta säteilystä. Mutta nämä ovat tietenkin subjektiivisia todisteita, ei kovia todisteita, kuten mittaustulokset.

        Todennäköidesti, pitäisi... Sinulla ei siis ole todisteitä mistään säteilytyksestä. Olet vain lukenut netistä että sellaisia aseita voi olla ja alkanut kuvittelemaan että juuri sinuun sellaisia käytetään. Mikään fakta ei oileasti viittaa siihen.

        Suihkuun tai kylpyyn menemällä nyt saa lievitettyä aika monenlaista vaivaa. Esim kuivan ihon aiheuttama pistely tai kireys helpottaa, tai lämmin vesi helpottaa kolotuksia yms. Ikääntyessä ihmiselle vaan tulee monenlaista vaivaa ihan ilman säteilytystäkin.


      • Targeted_Finn
        SadutOnJänniä kirjoitti:

        Eli toisin sanoen sinulla ei ole ensimmäistäkään todistetta siitä että yhtään mitään säteilytystä edes on. Kuka tahansa voi lyödä kasan oireira nettii ja väittää että ne johtuvat vaikka säteilytyksestä.

        Ole päivä melussa, äläkä juo vettä niin saat esim korviin sirinää, päänsärkyä yms, joita voi sitten kuvitella säteilytyksen oireiksi.

        Niin, minähän juuri selitin, että minulla ei ole suoria todisteita, koska minulla ei ole laitteita, joilla voi niitä hankkia. Eikä minulla ole myöskään varaa hankkia sellaisia, koska kunnolliset laitteet maksavat tuhansia euroja.

        Jos sinua säteilytettäisiin samalla tavalla, niin ulisisit siitä joka paikassa, koska vaikutukset ovat niin voimakkaita, ettei niitä voi mitenkään olla huomaamatta. Pahimmillaan se aiheuttaa hyvinkin voimakasta kipua, mutta maagisesti oireet lievittyvät huomattavasti, kun suojautuu esim. hätätilanteisiin tarkoitetuilla lämpöpeitoilla, joissa on foliota. Kuulit oikein, folio todella blokkaa sähkömagneettista säteilyä, vaikka foliosta aina vitsaillaan. Ja maagisesti sama tapahtuu, kun menee suihkuun tai kylpyyn.

        Ja maagisesti kaikki oireet loppuvat, kun lähtee ulos. Maagista kerta kaikkiaan.

        Ymmärrätkö, mitä on poissulkeva päättely? Sitä käyttämällä tiedän, että minua säteilytetään, mutta eri asia on todistaa se objektiivisesti. Siihen tarvitaan niitä laitteita... joihin minulla ei edelleenkään ole varaa.

        Ja voisitko sinä vastata tähän kysymykseen, jonka olen lukemattomia kertoja kysynyt saamatta koskaan vastausta: Miksi minä sain tappouhkauksen netissä siitä syystä, että kirjoitan minuun kohdistuvasta vainoamisesta, jos kyse olisi vain "harhoista"?


      • Targeted_Finn
        EtSilleeeen kirjoitti:

        Todennäköidesti, pitäisi... Sinulla ei siis ole todisteitä mistään säteilytyksestä. Olet vain lukenut netistä että sellaisia aseita voi olla ja alkanut kuvittelemaan että juuri sinuun sellaisia käytetään. Mikään fakta ei oileasti viittaa siihen.

        Suihkuun tai kylpyyn menemällä nyt saa lievitettyä aika monenlaista vaivaa. Esim kuivan ihon aiheuttama pistely tai kireys helpottaa, tai lämmin vesi helpottaa kolotuksia yms. Ikääntyessä ihmiselle vaan tulee monenlaista vaivaa ihan ilman säteilytystäkin.

        Ja voimakas polttelu, pistely ja päänsärky hellittää kaikilla aina, kun kietoo ympärilleen foliolämpöpeiton? Niinkö? Minun kohdalla niin joka tapauksessa käy. Ja kun lähden ulos, niin kaikki nuo oireet loppuvat. Aina.

        Ja voisitko vastata tähän kysymykseen: Miksi minulle pitää esittää tappouhkaus sen takia, että kirjoitan minuun kohdistuvasta vainoamisesta, kuten kävi pari vuotta sitten, jos kyse olisi minun kohdalla vain "harhoista"?


      • Targeted_Finn
        Sillei kirjoitti:

        Ilman todistusaineistoa juuri sinä olet se trolli ja vainoharhainen.

        Minulla ON todisteita vainoamisesta, kuten yllä jo kirjoitin. Mitä kohtaa tästä et ymmärtänyt:

        "On paljonkin, mm. valtava määrä kuvia, videoita ja äänitallenteita, joista olen julkaissut vain murto-osan netissä."

        Olen laittanut kyllä blogiin paljon todisteita siitä, että Helsingin poliisi vainoaa minua, mutta suurin osa todistusaineistosta, varsinkin yksityishenkilöitä koskeva, on tallessa mahdollisia tulevia rikosilmoituksia, kanteita tai oikeudenkäyntejä varten.


      • Targeted_Finn

        Niistä säteilytyksen oireista vielä se, että niitä ei siis ole ulkona ollessa eikä myöskään koskaan silloin, kun olen jonkun muun kotona vierailemassa tms. Ne ilmenevät vain kotona ollessa eikä niitä ole kotonakaan, silloin kun minulle tulee vieraita. Kerta kaikkiaan maaginen "luonnollisista syistä johtuva fyysinen vaiva".


      • todisteet.auttavat
        Targeted_Finn kirjoitti:

        "Säteilyturvakeskus yms varmasti kiinnostuu siitä jos jollain on esittää mittaustuloksia säteilystä jota jossain paikassa ei pitäisi olla."

        Oletko ihan varma, että STL kiinnostuu varmasti? Jos nyt saisin hankittua laitteen, jolla voi mitata laajalla skaalalla säteilyä erittäin korkeisiin taajuuksiin saakka, ja ilmoittaisin sinne, että "tällaisia lukemia olen itse mitannut täällä näin, että tuletteko sieltä tänne vähän mittailemaan"? Niin sitten sieltä riennettäisiin oitis mittailemaan?

        "Ja asiasta kiinnostuisi taatusti myös mediatalot."

        Mikä saa sinut olettamaan, että mediatalot kiinnostuisivat taatusti siitä, että joku yksittäinen henkilö on mitannut korkeita sähkömagneettisen säteilyn lukemia kotonaan?

        Miksi sinäkin luovutat ennen edes yrittämistä?

        Mikä on se sellainen häiritty joka ei oikeasti edes HALUA kerätä todisteita häirinnästä; mutta haluaa että asia korjataan?

        Tätä asiaa en vain käsitä.

        Pitkät selitykset jostain oireista on täysin hyödyttömiä, niillä ei todista asiaa mitenkään.

        Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?


      • Targeted_Finn
        todisteet.auttavat kirjoitti:

        Miksi sinäkin luovutat ennen edes yrittämistä?

        Mikä on se sellainen häiritty joka ei oikeasti edes HALUA kerätä todisteita häirinnästä; mutta haluaa että asia korjataan?

        Tätä asiaa en vain käsitä.

        Pitkät selitykset jostain oireista on täysin hyödyttömiä, niillä ei todista asiaa mitenkään.

        Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?

        "Miksi sinäkin luovutat ennen edes yrittämistä?"

        En ole luovuttanut enkä tule luovuttamaan, mutta tällä hetkellä fysikaalisten todisteiden hankkiminen on käytännössä mahdotonta syistä, jotka aiemmin kerroin. Tukiyhdistys, jos sen perustaminen toteutuu, saattaisi auttaa siinä asiassa.

        "Mikä on se sellainen häiritty joka ei oikeasti edes HALUA kerätä todisteita häirinnästä; mutta haluaa että asia korjataan?"

        Haluan edelleenkin kerätä todisteita, sen takia jo hankin muutama vuosi sitten edullisen mittarin, johon minulla oli varaa, mutta siitä ei valitettavasti ollut apua. Tarvitaan parempia laitteita ja niihin minulla ei ole tässä vaiheessa varaa.

        Mutta miksi sinua kiinnostaa niin paljon se, haluanko todistaa olevani säteilytyksen uhri vai en? Oletko laupias samarialainen, joka haluaa pyyteettömästi auttaa mahdollisia elektronisen häirinnän ja organisoidun vainoamisen uhreja. Jos olet, niin siihen on parempiakin tapoja kuin kirjoittaa nettipalstalle passiivis-agressiivisia vastauksia eletronisen häirinnän ja organisoidun vainoamisen uhrien viesteihin.

        "Pitkät selitykset jostain oireista on täysin hyödyttömiä, niillä ei todista asiaa mitenkään."

        Eivät ne ole hyödyttömiä, totta kai säteilytyksen aiheuttamia oireita kannattaa dokumentoida joka tapauksessa mahdollisimman tarkasti. Eivät ne yksinään tietenkään todistakaan mitään, mutta jos ja kun säteilytyksestä saa myös fysikaalisia todisteita ja asia etenee joskus oikeuskäsittelyyn, niin totta kai oikeudessa kuullaan ja otetaan huomioon myös todistajanlausunnossa kerrotut kuvaukset säteilytyksen aiheuttamista vaikutuksista ja oireista. Ja jos ja kun saa myös lääkärinlausunnon säteilyn mahdollisista pitkäaikaisvaikutuksista, kuten vaurioista sisäelimissä ja immuunijärjestelmässä, ne ovat myös huomioon otettavia todisteita. Ei oikeudessa käsitellä vain fysikaalisia todisteita.

        "Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?"

        En tiedä, onko se joillekin vaikea ymmärtää?


      • ei.juuri.naurata
        Targeted_Finn kirjoitti:

        On paljonkin, mm. valtava määrä kuvia, videoita ja äänitallenteita, joista olen julkaissut vain murto-osan netissä. Säteilytyksestä on kuitenkin erittäin vaikea hankkia suoria todisteita edellä mainitsemistani syistä, ja koska tieto sähkömagneettisista aseista on vielä valtavirrassa vähäistä, niin väitteet elektronisesta häirinnästä on helppo kuitata "harhoina" tai hulluina puheina.

        Mutta ihan kuka tahansa löytää helposti nopeasti googlettamalla tai vaikka wikipediasta tietoa sähkömagneettisista aseista. Teknologia elektroniseen häirintään on siis olemassa, joten mikä siinä on niin ihmeellisen vaikeaa hyväksyä, että jotkut voisivat käyttää sitä vääriin tarkoituksiin siinä missä mitä tahansa muita aseita? Rikolliset käyttävät ampuma-aseita ja veitsiä väkivallan tekemiseen, miksi ne eivät käyttäisi sähkömagneettisia aseita samaan tarkoitukseen?

        Itse olen käyttänyt android puhelinta ja siihen saatavaa sovellusta, joka laskee ccd:kennon havaitsemia välähdyksiä, jotka eivät ole fotoneja, vaan ionisoivan säteilyn aiheuttamia ....

        Mielenkiintoisia tuloksia. Laitoin osan STUK:in tutkijalle, joka ei vastannut asiaan millään tavalla suoraan. Luonnollisesti. Sama hommeli kokemani grillaamisen osalta, laitoin siitä kirjeen Venäjän hallinnolle, josko heillä olisi tietoa asiasta. Ei vastausta. Vain lehtiartikkeli, jossa Putin ja Medjedev grillaavat suomalaisella grillillä. :(

        https://www.youtube.com/watch?v=qJcOq5sLxPo


      • kerro.lisää
        ei.juuri.naurata kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt android puhelinta ja siihen saatavaa sovellusta, joka laskee ccd:kennon havaitsemia välähdyksiä, jotka eivät ole fotoneja, vaan ionisoivan säteilyn aiheuttamia ....

        Mielenkiintoisia tuloksia. Laitoin osan STUK:in tutkijalle, joka ei vastannut asiaan millään tavalla suoraan. Luonnollisesti. Sama hommeli kokemani grillaamisen osalta, laitoin siitä kirjeen Venäjän hallinnolle, josko heillä olisi tietoa asiasta. Ei vastausta. Vain lehtiartikkeli, jossa Putin ja Medjedev grillaavat suomalaisella grillillä. :(

        https://www.youtube.com/watch?v=qJcOq5sLxPo

        Mitä applikaatio kertoi havainnoista?


    • hyvästiketju

      Jäädytetään tämä ketju. Ei kirjoiteta tähän enää mitään, niin häipyy taka-alalle. On energian tuhlasta vastailla tolloille.

    • VoihanHelevetti

      Tämä yksi saatanan säteilyhullu on alkanut terrorisoimaan koko palstaa.
      On invana sidottu nettiin 24/7 ja me saamme kärsiä hänen säteilystään.

    • SofiaaifoS

      Facebookissa on ryhmä nimeltään Targeted Individuals International jossa on yli 5000 jäsentä kaikkialta maailmasta, ryhmässä keskustellaan englanniksi. Mutta on myös suomalaisille ryhmä nimeltään New World Order:in vainon kohteiden verkko(targeted individuals) johon itsekin kuulun ja jossa on tällä hetkellä 197 jäsentä.
      Olen tavannut muita suomalaisia TI's kaksi kertaa Kampissa ravintola Teerenpelissä, jossa meillä on kerran kuukaudessa vertaistukitapaaminen.

    • Luciferian

      "Tässä on nyt se ongelma, että ei voi varmuudella tietää, millä taajuuksilla säteilytys tehdään, joten jo oikeanlaisen mittalaitteen hankkiminen on hankalaa. "

      Eikö säteilystä yleensä jää jonkinlaisia jäämiä. Siis paljon säteilyä = paljon jäämiä. Esimerkiksi Tsernobyl ei välttämättä ole edelleenkään kovin kiva paikka asua - säteilystä on jäänyt sinne sangen pitkäkestoiset jäljet.
      Mutta joo, en tosiaan tiedä, minkälaisilla laitteilla noita sitten voisi mitata ja minkälaisesta säteilystä on kyse.

    • Targeted_Finn

      Tiedoksi vielä, että USA:n hallituksen bioeettinen komissio järjesti vuonna 2011 virallisen paneelin elektronisen häirinnän uhreille ja asiantuntijoille. Ilmiö on siis siellä jo tunnustettu ihan virallisella tasolla, mutta bioeettinen komissio ei jatkanut asian tutkimista vedoten siihen, että se ei kuulu varsinaisesti sen toimenkuvaan.

      Ja Puolassa puolustusministerilta kysyttiin paneelissa vuonna 2016, aiotaanko sille tehdä mitään, että puolalaisia altistetaan vasten tahtoaan sähkömagneettisilla aseilla tehdyille ihmiskokeille (eli elektroniselle häirinnälle). Ministeri vastasi, että puolustusministeriö analysoi tilannetta ja että aikoo perustaa komission, joka tutkii Puolan kansalaisten valituksia.

      https://www.globalresearch.ca/electronic-weapons-radio-frequency-radiation-remote-manipulation-of-the-human-nervous-system/5584676

      • grillattu

        Tuskin on puolalaisilla ihmeemmin mittareita kodeissan.


      • play.kaupasta.3e

        mittausvälineitä on saatavilla pikkurahalla .. myös sinne yli 300GHz alueelle

        https://www.youtube.com/watch?v=YYuz5ATr8-8
        yllä olevalla videolla kehutaan kikkulaa, joka rekisteröi myös mikroaallot, mene ja tiedä

        https://www.youtube.com/watch?v=qJcOq5sLxPo
        Saksalaisen insinöörityön näyte. Toimii. Itse olen säätänyt sovelluksen herkäksi ja öisin 'taustasäteily' pahimmillaan kolmin/nelinkertaistuu. En voi kalibroida ohjelmaa kotonani - sattuneesta syystä, joten käytän sitä intuitiivisesti, tiedän 'perustason', ja vertaan counterin antamia tuloksia ns. havaitsemaani perustasoon, jonka olen asettanut n. 50cpm, jolloin näen myös mahdolliset katkokset säteilytyksessä.

        Jos asennatte ohjelman ja käytätte sen logiominaisuutta, heittäkää tiedot suoraan STUK:ille siellä on kaveri, joka tutkailee noita sähköallergia-asioita työkseen. Tuskin saatte suoraa vastausta, mutta naapurustoon saattaa ilmestyä joitain antenneja ja antureita lisää. Aina ne eivät ole näkyvillä.


      • dinosaurukset.hautaan

        Saamme muuten kiittää Fukushiman onnettomutta, Pohjois-Korean ydinuhittelua sekä Hawaijin pelastusviranomaisten tekemää väärää ydinhyökkäyshälytystä siitä, että geiger mittareita alkaa olla laajemminkin tarjolla.

        Jo -50 luvulla oli projekti, jossa pohdittiin miten miten rakentaa aktiivisuusmittari käsillä olevilla välineillä. Joku yritti rakentaa sellaisen, mutta materiaalit ovat muuttuneet ... eli vanhat ohjeet eivät enää toimi. Sen vuoksi on uudet. Lähes jokaisella on kännykkä. Joillain saattaa olla jopa varavirtalähde, josta saa virtaa jne...

        Totalitaristisissa valtioissa ja niiden johdannaisisssa, ns. ent NL-osavaltiot, mittarit olivat harvojen herkkua. Ei tosin enää. Joten ne rikolliset, jotka edelleen käyttävät aataminaikuisia brutaaleja metodeja mielenhallintaan, alkavat olla jo reliikkejä. Historiaa.


      • kaikenlaista.sitä
        play.kaupasta.3e kirjoitti:

        mittausvälineitä on saatavilla pikkurahalla .. myös sinne yli 300GHz alueelle

        https://www.youtube.com/watch?v=YYuz5ATr8-8
        yllä olevalla videolla kehutaan kikkulaa, joka rekisteröi myös mikroaallot, mene ja tiedä

        https://www.youtube.com/watch?v=qJcOq5sLxPo
        Saksalaisen insinöörityön näyte. Toimii. Itse olen säätänyt sovelluksen herkäksi ja öisin 'taustasäteily' pahimmillaan kolmin/nelinkertaistuu. En voi kalibroida ohjelmaa kotonani - sattuneesta syystä, joten käytän sitä intuitiivisesti, tiedän 'perustason', ja vertaan counterin antamia tuloksia ns. havaitsemaani perustasoon, jonka olen asettanut n. 50cpm, jolloin näen myös mahdolliset katkokset säteilytyksessä.

        Jos asennatte ohjelman ja käytätte sen logiominaisuutta, heittäkää tiedot suoraan STUK:ille siellä on kaveri, joka tutkailee noita sähköallergia-asioita työkseen. Tuskin saatte suoraa vastausta, mutta naapurustoon saattaa ilmestyä joitain antenneja ja antureita lisää. Aina ne eivät ole näkyvillä.

        https://www.youtube.com/watch?v=7kIK9lWEmjg

        2:20 ja siitä eteenpäin ... toimiikohan toi oikeesti?


      • mitäänentiedä
        play.kaupasta.3e kirjoitti:

        mittausvälineitä on saatavilla pikkurahalla .. myös sinne yli 300GHz alueelle

        https://www.youtube.com/watch?v=YYuz5ATr8-8
        yllä olevalla videolla kehutaan kikkulaa, joka rekisteröi myös mikroaallot, mene ja tiedä

        https://www.youtube.com/watch?v=qJcOq5sLxPo
        Saksalaisen insinöörityön näyte. Toimii. Itse olen säätänyt sovelluksen herkäksi ja öisin 'taustasäteily' pahimmillaan kolmin/nelinkertaistuu. En voi kalibroida ohjelmaa kotonani - sattuneesta syystä, joten käytän sitä intuitiivisesti, tiedän 'perustason', ja vertaan counterin antamia tuloksia ns. havaitsemaani perustasoon, jonka olen asettanut n. 50cpm, jolloin näen myös mahdolliset katkokset säteilytyksessä.

        Jos asennatte ohjelman ja käytätte sen logiominaisuutta, heittäkää tiedot suoraan STUK:ille siellä on kaveri, joka tutkailee noita sähköallergia-asioita työkseen. Tuskin saatte suoraa vastausta, mutta naapurustoon saattaa ilmestyä joitain antenneja ja antureita lisää. Aina ne eivät ole näkyvillä.

        ainiin, puhelimesta simmikortti mäkeen ko/jos innostut kokeilemaan sovellusta... gps, wifi jne.. ja laite lentokonetilaan.... muistikortista ei liene haittaa, jos haluaa logeja siirrellä vaikka tietokoneelle... mut toi amerikkalaisten kikkula näyttää epäilyttävältä ...

        Tuntemuksista: jos se ei tunnu hyvältä, asenna softa ja kokeile silti, todennäköisesti tunne 'ei tunnu hjyvältä' tulee jostain ulkoapäin - indusoituna.


    • harrastussekin

      Kun Riksun vainottua halveerattiin, niin johan indie tarttui tilaisuuteen. HÄN on ihan oikea vainottu, ja duudelis, niin rankasti. - Ja lusifeerushan vahvisti tämän.

      Oikeastaan kuulmemma oli kiva vain kirjoitella. Pistää trolleja halvalla, kun ovat niin tyhmiä eiväkä tiedä mitään.

      • Anonyymi

        Riksun vainotulla on elämänpituinen kohteenaolo. Tässä linkki: en jaksa haeskella

        KOKO SUOMI VAINOO googlaa vaikka, niin saat linkin


    • koljahdus

      On puolalaisilla mittarit päänsisäiseen säteilytykseen.
      Ne ovat siellä jokamiehen varusteita.

    • valistaja

      TargetedFinn tykkää Luciferianista ja päinvastoin. -Se askarruttaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10100
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      415
      4422
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      91
      3036
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2865
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2674
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1722
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1630
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1433
    Aihe