Veikon Kone Palvelu

VävypoikaIhmettelee

Mäntässä Veikon Koneen miehet toivat 89-vuotiaalle miehelle uuden ison jääkaappi-pakastimen.

Vanha jääkaappi vietiin kylläkin pois, mutta uusi iso laite jätettiin täysin paketoituna keskelle keittiön lattiaa.

Näinkö Veikon Kone palvelee lähes 90-vuotiasta vanhusta. Tyrmistyttävää!!!

51

3944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koneveksi

      Vävypoika voi imee vaikka kikkiä ja ruveta ite aukoo pakettia , eikä täällä musta maalaa paikallisia ystävällisiä yrittäjiä.

      • VävypoikaIhmettelee

        Miten 200 km päästä avataan isoa pakettia?

        Eikö "ystävällisen yrittäjän"edustajien pitäisi avata paketti eikä jättää sitä 90 v. vanhuksen vaivoiksi?

        Kiitos Veikon Koneen edustajalle vastauksesta


      • Lokkako

        Veikonkoneen myyjät ei minun kokemukseni mukaan vastaisi noin ystävällisesti.


    • Jämsänäijä

      Kuuluuko mänttäläiseen kaupankäyntitapaan jättää avauksessa mainitun kaltaiset paketin purkamiset ostajan tehtäväksi olipa ostaja iältään välillä 0-100 v.?

      Myyjän edustajat eivät viitsi korviaan lotkauttaa asian hyväksi. Pääasia on se,että kassa kilahtaa.

    • Hipheiiii

      No esimerkiksi itse en osta tuosta mänttäläisestä liikkeestä mitään.
      Ajelen Tampereelle, josta ostan saman tuotteen niin paljon halvemmalla, että kannattaa ajaa.
      Kotiin kuljetus tulee aina kaupan päällisenä, jos tuotetta ei itse pysty kuljettamaan.
      Samalla voi Tampereen reissulla tehdä muitakin edullisia ostoksia ja käydä emännän kanssa vaikkapa Panchossa pihvillä.
      Googlettakaa aina kodinkoneita tarvitessanne ensiksi Verkkokauppa, Gigantti tai Power, niin säästätte, saatte hyvän mielen, ettekä tue ahneita ylihintaisia yrittäjiä.

    • mainosonvalttia

      Tällainen toiminta on mitä parhainta mainosta kauppaliikkeelle.

    • YÄK.YÄK.YÄK

      Onko Koneveksi homotiainen, kun tuollaista ehdottaa?

    • IhmeJaKummaKummaJaIhme

      Ihme, kun eivät jättäneet pihaan vesisateeseen täydessä kuljetuspakkauksessa.

    • Gyijhytrvjki

      Oma kokemukseni tuon liikkeen asiakaspalvelusta on negatiivinen.
      Lisäksi hinnat ovat huomattavaati korkeammat kuin esim gigantissa.

      • Trumpeter

        En ole Veikon Kone, mutta yhta jos toista on ostettu ja on mahtavaa, etta joku jaksaa yrittaa paikkakunnalla.

        Minulla ihan erilaiset kokemukset vaikka en paikkakunnaalla nykyaan asukkaan. Ja veikkaan, etta monella muullakin. Itse en lahtisi mitaan isompaa roudaan 100 km paasta ellei se ole se nahkasohva joka sopii vaimon vaatimaan sisustukseen.

        Hoh. Ei tarvitse olla holmo. Tyo maksaa. Vahan niin kuin tilaisi 700 e boilerin ja ihmettelee, etta miksi se ei toimi kun on paketissa.

        Isan varmaan kannattaa olla yhteydessa muihin paikallisiin ihmisiin, jotka haluaa asentaa jaakaapin ilmaiseksi.


      • Trumpeter

        Lisaan viela, etta Gigantissa toimisivat ihan samoin.

        Ostin kerran Gigantista pesukoneen ja noin juuri se tuli kotiin.


      • Näin_se_on

        Toimitukseen tarvitsee sisältyä asennuspalvelu ja pakkauksen poisvienti, muuten käy juuri noin.
        Nämä tietenkin tulevat koneen hinnan päälle.


      • HinnatOltavaKilpailukyk
        Trumpeter kirjoitti:

        Lisaan viela, etta Gigantissa toimisivat ihan samoin.

        Ostin kerran Gigantista pesukoneen ja noin juuri se tuli kotiin.

        Juurihan kerroit ettet Tampereelta lähtisi ostamaan mitään isompaa ja heti perään kommentoit ostaneesi Gigantista pesukoneen. Missäpäin Mäntässä on Gigantti, vai onko niin, että olet kuitenkin siis käynyt siellä Tampereella tai Jyväskylässä?
        Eli kommentointisi on siis pelkkää passkaa ja sen voi jättää omaan arvoonsa.
        Itse en osta Mäntästä mitään, mikä maksaa enemmän, kuin yleinen tuotteen hintataso.
        Niin typerä en ole, että tuen paikallista yritystoimintaa maksamalla ylimääräistä hintaa.


      • Ealr.Wax

        Oukkki Doukki. Paska on paskaa aina.

        Mita Gioganttiin tulle: ala osta.


      • OukkiDoukkiOukkiDoukki
        Ealr.Wax kirjoitti:

        Oukkki Doukki. Paska on paskaa aina.

        Mita Gioganttiin tulle: ala osta.

        Oletko Mänttä-Vilppulan Veikon Koneen miehiä?


      • Trumpeter

        En ole. Asun eri mantereella.

        Minulla on vain hyvaa sanottavaa em firmasta. Samalla tavoin toimii Gigantti ja muut firmat. Tyo maksaa, mutta suomalaiset eivat yleensa halua palvelua tai maksaa siita. Olen ennenkin tormanyt samaan asiaan lahes joka kerta kun olen vieraqillut Suomessa.

        Kun tilasin pesukoneen Gigantista asuin toisella paikkakunnalla. Paikkakunnan nimi oli Jyvaskyla.


      • ElHombrePregunta
        Trumpeter kirjoitti:

        En ole. Asun eri mantereella.

        Minulla on vain hyvaa sanottavaa em firmasta. Samalla tavoin toimii Gigantti ja muut firmat. Tyo maksaa, mutta suomalaiset eivat yleensa halua palvelua tai maksaa siita. Olen ennenkin tormanyt samaan asiaan lahes joka kerta kun olen vieraqillut Suomessa.

        Kun tilasin pesukoneen Gigantista asuin toisella paikkakunnalla. Paikkakunnan nimi oli Jyvaskyla.

        "Asun eri mantereella."

        Si si - donde vives? Tal vez en Sur-America - o como?


    • Jostainmuualtamieluummin

      Yleensä kun ko. liikkeessä on käynyt niin on myyty eioota. Pitäisi kait ostaa käytettyjä keittiökodinkoneita, niitähän siinä pihalla näkyy olevan.

    • VävypoikaIhmettelee

      "Isan varmaan kannattaa olla yhteydessa muihin paikallisiin ihmisiin, jotka haluaa asentaa jaakaapin ilmaiseksi."

      Mikä asentaminen se on, jos riisutaan 9-kymppisen henkilön ostoksesta styroksit ym. suojukset pois ja viedään mukana pois.

      Tämä on vähimmäispalvelua.

      • Trumpeter

        Sita saa mita tilaa.

        Jos tilaa 6 geishatyttoa asentamaan jaakaappia ja mksaa sen, niin sen saa. Mutta hei, et halua maksaa ja hakluat saada ilmaiseksi.


      • MänttäBoy
        Trumpeter kirjoitti:

        Sita saa mita tilaa.

        Jos tilaa 6 geishatyttoa asentamaan jaakaappia ja mksaa sen, niin sen saa. Mutta hei, et halua maksaa ja hakluat saada ilmaiseksi.

        Ostaja tilasi jääkaappi-pakastimen purettuna pois pakkauksesta.

        Mäntässä ei geishatytöt tuo ja asenna jääkaappeja. Mutta ethän sinä voi tätä tietää, koska asut eri mantereella.


      • Trumpeter

        Anteeksi. Nyt vasta kerrottiin, etta se ostettiin purettuna pois pakkauksesta. Asennustta ei kai ollut paketissa?

        Juu en asu Euroopassa.


    • käylaittamassa

      Sun kuule kannattaa kerätä porukkas ja lähtee laittaa papan kaappi kuntoo ..mitä siitä täällä poraat

      Niitä paketteja kuule availlaan ja vanhuksia autellaan pisemmästäkin matkasta kuin 200 km

    • Tammikankaalta

      Lapsellinen kommentti nimimerkiltä "käylaittamassa".

      Hyvin epäasiallista toimintaa myyjän edustajilta.

      • ihanliianvaikeata

        Ei Veikon Kone kuljeta eikä asenna, ne hommat hoitaa ihan muut.


      • käylaittamassa

        ottaapas vävyllä koville pieni vastuunkanto...no meitä on joka lähtöön

        Toiset auttaa ja toiset valittaa täällä somessa


      • VävypoikaIhmettelee
        käylaittamassa kirjoitti:

        ottaapas vävyllä koville pieni vastuunkanto...no meitä on joka lähtöön

        Toiset auttaa ja toiset valittaa täällä somessa

        Joo -

        Kyllähän lähes 100-vuotiaan henkilön harteille voi myyjä laittaa vaikka minkälaista askaretta.


    • Koneveksi

      Hyvää ja ystävällistä palvelua mäntän liikkeissä,verrattuna isojen ketjujen liikkeisiin. Olen asunut isoissa kaupungeissa joissa ei hyvää palvelua saa. Vävypoika vois pitää parempaa huolta appiukosta senkinajan mitä täällä mustamaalaa paikallisia liikkeitä. 200 km ei ole matka eikä mikään nykyajan hyvin hoidetuilla tiellä,ei rahallisesti eikä ajallisesti. Tietysti jos ryypiskelee kovasti ja kännissä koko ajan ni ei kannata lähtee liikenteeseen.

      • Tammikankaalta

        Mistä ihmeestä nappasit tuon vävypojan juopottelun??!!

        Sukulaisten pitää siis purkaa ostettavien kodinkoneiden pakkaukset eikä myyjän edustajien, jotka tuovat kodinkoneet.

        Vaikutat perin oudolta ihmiseltä...


      • Kolhosta

        Sähän poika alat päästä juonesta kiinni..näin juuri

        Sun pitää kuule auttaa sitä appees


      • Orivedeltä
        Kolhosta kirjoitti:

        Sähän poika alat päästä juonesta kiinni..näin juuri

        Sun pitää kuule auttaa sitä appees

        Kyllä meillä päin kodinkoneen tuojat riisuvat tuotteen pakkauksista ja vievät pakkauskamat mukanaan.

        Näin uskon tekevän kaikkien muiden kuin Mänttä-Vilppulan Veikon Koneen kavereiden.


    • Veikonkoneenkikkivoi

      Vähä kamalaa. Ainakaan tolta kenkänenä juutalaiselta mitää osta haen mielummi muualta halvemmalla.

    • blojo

      Kun näitä kommentteja lukee, on kuin lukisi mielisairaalan suljetun osaston potilaiden viestittelyä. Ei päätä eikä häntää. Ja ei, en ole Veikon koneen edustaja enkä puolustele heitä mitenkään. Mutta kattokaa nyt ihmiset vähän mitä kirjoitatte, ettei tosiaan meno ole kuin hullujenhuoneelta.

      • Avaaja

        Onko se tekstiä hullujenhuoneelta, jos kirjoittaa, että myyjän edustajien tulisi purkaa ison kodinkoneen kuljetuspakkaukset ja viedä pakkauskamat mukanaan?

        Ei jättää tuotetta paketoituna vanhuksen kodin keittiön lattialle.

        Veikon Koneen miehet jättivät.


      • blojolleapuaäkkiä

        ootko sä blojo parka ollut mielisairaalassa vai mistä tiedät mitä siella olevat tekevät ?

        Mutta jos on totta että Veikon kone niminen kauppa on mielisairas, miten ihmeessä firmaa voi hoitaa ? Jos yhtiö on kipeä se menee konkurssiin. Täytyy sanoa etten koskaan ole kuullut että kodinkoneliike olisi sairastunut psyykkisesti ? Hyvin erikoista


    • Hullujen-huoneesta

      Miten kukaan selväjärkinen ostaisi mitään Mäntän Veikon koneesta!

      • Avaaja

        Voi hyvinkin ostaa.

        Mutta tuotteen kotiintoimitustapa pitää muuttua. Nykyinen tapa ei palvele kaupan liikevaihdon kasvamista.


    • 5353535353535355

      Aloittajalta kysyisin: Onko tämä 89-vuotias siis puhekyvytön, vai miksi hän ei voinut mainita laitteen tuojille, että haluaa näiden asentavan sen paikoilleen?

      • Avutonta

        Onko laitteen tuojat niin avuttomia, etteivät osaa ilman pyyntöä "pelata vanhuksen pussiin"?


    • naapurista

      Jaa, aina oon saanut hyvää palvelua, mutta se hyppyrinenä välillä huutaa asiakkaalle kuin vajaaälyiselle. Kai se on hänen tyylinsä, mutta välillä tekee mieli juosta karkuun, kun hän alkaa esittelemään tuotteita. :D

      • Utelias-Aatu

        Onko hyppyrinenä mies vai nainen?


      • naapurista
        Utelias-Aatu kirjoitti:

        Onko hyppyrinenä mies vai nainen?

        Eiköhän kaikki tiedä ketä on hyppyrinenä


      • Utelias-Aatu
        naapurista kirjoitti:

        Eiköhän kaikki tiedä ketä on hyppyrinenä

        Vaan kun ei tiedä.


    • Hm78

      Välttäkää Sastamalan liikettä!!! Ajakaa Huittisiin noin 30 km ,ja säästtätte monta sataa euroa.

    • Anonyymi

      Hyvä on ollut palvelu

      • Anonyymi

        vävy ei sitten lähtenyt pakettia avaamaan vaan päätti kirjoittaa tänne palstalle, minä
        olen saanut tosi asiallista palvelua ja neuvoja teknisten laitteiden kanssa vuosikausia,
        joo,tiedän, saan varmasti jonkun mööbelin hieman halvemmalla jostain, mutta kun se
        henkilökohtainen palvelu on niin hieno juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vävy ei sitten lähtenyt pakettia avaamaan vaan päätti kirjoittaa tänne palstalle, minä
        olen saanut tosi asiallista palvelua ja neuvoja teknisten laitteiden kanssa vuosikausia,
        joo,tiedän, saan varmasti jonkun mööbelin hieman halvemmalla jostain, mutta kun se
        henkilökohtainen palvelu on niin hieno juttu.

        Vuosia sitten kauempana asuvalla iäkkäällä lähisukulaisellani ilmeni akuutti
        mikroaaltouunin tarve, sain sieltä kodinkoneliikkeestä vielä ystävällisen myyjän
        toimittamaan mikron avattuna laatikosta suoraan sukulaiseni keittiöön työpäivän
        päätteksi. Tosin siinä kävi niin että maksamani mikro toivotettiin myyjän kera
        ns alakerran kuumuuteen huutojen kera. Kyllä hävetti joku juttu. Aina sattuu ja tapahtuu...


    • Anonyymi

      Myyjältä Herkkupebaa

    • Anonyymi

      Veikon koneessa on tunnelmaa

    • Anonyymi

      Hyvä palvelu ollut ja tyypeillä varmaan 40 vuotinen kokemus alalta, ystävällisiä.

    • Anonyymi

      nosto

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      309
      3658
    2. 208
      3009
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2564
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1344
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe