Keskeiselle telemäen alueelle kaavoitetaan kerrostaloja.Hyvä!Ulkomaiset kiinteistösijottajathan ovat kiinnostuneita olleet viime-aikoina.Mikäpä siinä.
Meillä ei ole kenkä,vaate,kodinkoneliikkeitä ei muuta kuin ruokakauppoja pitserioita.
Omituinen yhtälö.Nukkumaan ehkä tänne tultaisi tai asumistuilla asunnon vuokraajat keräävät tulosta sinne jonnekkin.
Oilise järkevää kehittää keskustan kerrostalojen keskelle jokin vihreä keidas liittyen joen kunnostukseen.Kaivaa asfalin alta Färjärin puro.
Telemäen kerrokset
5
295
Vastaukset
- puretaanpuretaanhomelisä
Karhulanmäkeä ohessa.Vanhaa tyhjillään pitkään ollutta kauppaa sopimuksella samalla.Mustassa mäessä puretaan liekö alueen vanhin 1975 rakennettu kerrostalo.Noissa taloissa oli remontoitu ainakin talo jossa päiväkoti.Oisko tuo purkutuomion alla.
- hkobgdz
Ja sitten puretaan vielä alueen toinen v. 1988 rakennettu kerrostalo.
- 1jariksraks
Miten toimii vesitorni vuosa sitten rakennettu.Tuleeko tuolta vielä laatuvettä.Mielestäni Pukkilansuunnalta toimitetaan lisää.Oliko tuo Päijännetunnelin vesi vielä käytössä.
- Amputulee
Ei se vesitorni vettä generoi. Vesi tulee Mäntsälästä, Ojalan vedenottamolta, Lukolta ja Kilpijärven eteläreunan tekopohjavesialueelta.
- mitäpätuosta
Ootko nähnyt mitä sieltä saattaa löytyä.Tietysti sinne vesi tulee vaikka Päijänettä tarvittaessa.Ei kai tuo mikään uutinen ole.Mutta onko tornin kunto ajanmukainen näin kun kaikki rapistuu mahtuisi hyvin muutama kerrostalo tai kasvimaa lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242