https://youtu.be/Hrhs1o_X4fI
Valtamedia ei kerro totuutta.
Kirja arvostelu aitosuomalaisille!
2
459
Vastaukset 2
- HyväLaura
Huhtasaari oli isänmaallisin kaikista presidenttiehdokkaista. Muut olivat ruotsinmielisiä Euvostoliiton kannattajia.
MTV;n tutkimuksessa Huhtasaaren kansa oli samaa mieltä peräti 35% kansalaisista. Kun taas muut ehdokkaat jäivät alle 10%:in. MYÖS Niinistö. Kuitenkin Niinistö sai 60% äänistä ja Huhtasaari alle 10%:ia???
Mikä kertoo surullista tarinaa kansan logiikasta ia isänmaallisuudesta. Pitää näköjään paikkansa sanonta, että kansa saa ansaitsemansa johtajat. Suomen kansa on nykyään typerää.
Kansa itse petti demokratian, kun ei äänestänyt ehdokasta, jonka kanssa on samaa mieltä. Ei ihme, että elämme näennäisdemokratiassa, elitokratiassa ja svekokratiassa- maagikko
"Yhä usemmat alkavat epäillä, että maailman politiikassa on jotain hyvin synkkiä aikoja meneillään. Juuri nyt, ja että vaaleilla valitut poliitikot eivät välttämättä ole niitä, jotka johtavat näytelmää. Olen jo maininnut niistä, jotka Lähdekenttää tutkiessaan ovat saaneet uhkauksia ja jopa maksettu hiljaiseksi ja saatettu vahingoittaa jopa tappaa"
Lähdedekenttä David Wilcock
sivu 167
2011 suomennos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459