Britannialla on täysi oikeus tutkia maaperällään oleva venäläiskone. En ymmärrä, miksi venäjätrollit tuostakin jaksavat itkeä ja parkua. Säälittävää porukkaa, jotka eivät elämässään saa mitään merkittävää aikaiseksi.
Briteillä täysi oikeus tutkia venäläiskone
3
132
Vastaukset
- tutkivat
Britit ei venäjää kumartele. Suomi ei olisi uskaltanut tutkia konetta.
- kemistix
Niin, juuri tuolla koneella britit arvelivat tai tiesivät tuon hermomyrkyn tulleen. Vikkojen päästäkin myrkkyä voidaan jäljittää erittäin pienistä pitoisuuksista.
Nämä wannabe-isänmaalliset ovat todellakin säälittäviä itkijöitä. Onko heillä mitään muuta tekemistä kuin rustata itkuvirsiä youtubeen, että kuinka heitä on taas kohdeltu huonosti?
Ihan kaikesta valitetaan ja pannaan someen, jossa perseennuolijat tykkäävät ja kauhistelevat kun poliisi tai joku muu viranomainen tekee työtään.
Ei ole ihme, että heistä niin valtava osa on työttömänä. Vaasalainen perussuomalainen kunnanvaltuutettu laittoi 64 työhakemusta, eikä yhdessäkään tärpännyt, joten hän päätti erota Perussuomalaisista, että pääsisi oikeisiin töihin.
Hän sentään oli joukon eliittiä, jota ihmiset olivat äänestäneet.
Miten siis tavallinen karjalalippismies/nainen voi työllistyä?
Tuosta lentokoneesta sen verran, että se oli Britannian maaperällä, joten ei tarvitse kysyä lupaa keneltäkään. Eivät venäläiset itsekään kysyneet lupia reiteiltään sivuun ajautuneiden korealaiskoneiden alasampumiseen. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000315186.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165163
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301910
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351877Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301708Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81244Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1591230
- 301005