Briteillä täysi oikeus tutkia venäläiskone

NiinSeVainOn

Britannialla on täysi oikeus tutkia maaperällään oleva venäläiskone. En ymmärrä, miksi venäjätrollit tuostakin jaksavat itkeä ja parkua. Säälittävää porukkaa, jotka eivät elämässään saa mitään merkittävää aikaiseksi.

3

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkivat

Britit ei venäjää kumartele. Suomi ei olisi uskaltanut tutkia konetta.

• kemistix

Niin, juuri tuolla koneella britit arvelivat tai tiesivät tuon hermomyrkyn tulleen. Vikkojen päästäkin myrkkyä voidaan jäljittää erittäin pienistä pitoisuuksista.

• Nämä wannabe-isänmaalliset ovat todellakin säälittäviä itkijöitä. Onko heillä mitään muuta tekemistä kuin rustata itkuvirsiä youtubeen, että kuinka heitä on taas kohdeltu huonosti?

Ihan kaikesta valitetaan ja pannaan someen, jossa perseennuolijat tykkäävät ja kauhistelevat kun poliisi tai joku muu viranomainen tekee työtään.

Ei ole ihme, että heistä niin valtava osa on työttömänä. Vaasalainen perussuomalainen kunnanvaltuutettu laittoi 64 työhakemusta, eikä yhdessäkään tärpännyt, joten hän päätti erota Perussuomalaisista, että pääsisi oikeisiin töihin.
      Hän sentään oli joukon eliittiä, jota ihmiset olivat äänestäneet.
      Miten siis tavallinen karjalalippismies/nainen voi työllistyä?

Tuosta lentokoneesta sen verran, että se oli Britannian maaperällä, joten ei tarvitse kysyä lupaa keneltäkään. Eivät venäläiset itsekään kysyneet lupia reiteiltään sivuun ajautuneiden korealaiskoneiden alasampumiseen. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000315186.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5163
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2696
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1910
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1877
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1708
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1244
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      159
      1230
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      30