Kuka se vanhempi mies on joka käy joka aamu pelaamassa k-kaupassa sitä rahapeliä?. Olen kiinnittänyt huomion siihen että on vakavasti peliriippuvainen ja kumma ettei jo omaiset ole huomanneet vai onko hänellä edes sukulaisia . Hoitoon se pitäis saada ennenkuin sekoaa täysin.
Peliriippuvainen
21
1131
Vastaukset
- Kesolanhylamaito
KallePP on dr Who ja oksa agronetista.
- Jfdrwho
Joukahainen on Kesola-puuha.
- Kesolankaveri
Tunteeko joku Puuha-Peten tai dr Who-nimimerkin?
- Drkukakukamikämikä
Se on tietysti kesola-pete-mikämikämaasta.
- Drwhokesola
KallePP Opelmies riippuu toisistaan.
- Tiedänkaikestakaiken2
Pelaa 20 sentin panoksella eli ei ongelmaa! TT on kai kyseessä. Mukava mies!
- VeikkauksenHelvetinkone
Ne pelikoneet on helvetinkoneita ja on vienyt monelta perheeltä ruokarahat ja urheilijoilta stipendit. Jos niitä liikaa hakkaa ja jää koukkuun on perikato väistämätöntä .
- perunalaari
Minä olen jäänyt koukkuun perunabaarin pottuvalikoimiin. Yleensä otan pelkkää perunaa koska se on niin hyvää
- Näin_se_on
perunalaari kirjoitti:
Minä olen jäänyt koukkuun perunabaarin pottuvalikoimiin. Yleensä otan pelkkää perunaa koska se on niin hyvää
Siitä ei ole enää pitkä matka peliriippuvuuteen.
- potutnokkaan
Potuttaako suakin?
- Sivustaseuraaja
Ainoo harrastus reppanalla.
- Peliripulinen
Huomenna tyhjennän sen pelin köyhät.
- KesolanMake
Markku Kesola
- Sivullinen
Tänään tuli aamutelkusta tutkimus rahapeliriippuvaisista.Pahalta näyttää kun ei ole omaiset reagoineet miehen riippuvuuteen tai ei välitä.
- Anonyymi
Veikkaus vaan pitää huolta peliriippuvaisten rahoista .
- Anonyymi
Kauppa on kauppa eikä mikään pelihalli .
- Anonyymi
Veikkausko elättää kauppiasta vai kauppa veikkausta ?
Kaikki veikkauksen pömpelit romutettavaksi niin maailma pelastuu ja rahaa jää muuhunkin . - Anonyymi
Ennen ostokset sitten pelit ja näin on jämpti.Ne pelaa jotka ei syö eikä pidä kauppaa pystyssä,siis täysin väärä oletus jos pelikoneet häviää kyläkaupoista tai mistä hyvänsä liikkeestä jossa on sellaisia.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006230036.html
Taitaa olla veikkauksen maksama juttu. - Anonyymi
Joko tämä on ratkennut? Kertokaa vastaus muillekin
- Anonyymi
Pitää mennä Lempäälään asti nykyään jos haluaa pelata kun tuppulasta kaikki pelit on poistettu ettei tule ongelmia ja ongelmallisia pelureita vetovoimaiseen .
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486178Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki664008Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t163047- 1902875
- 312768
- 402462
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132439törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192360Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3171451- 1491448