Kuka se vanhempi mies on joka käy joka aamu pelaamassa k-kaupassa sitä rahapeliä?. Olen kiinnittänyt huomion siihen että on vakavasti peliriippuvainen ja kumma ettei jo omaiset ole huomanneet vai onko hänellä edes sukulaisia . Hoitoon se pitäis saada ennenkuin sekoaa täysin.
Peliriippuvainen
21
1126
Vastaukset
- Kesolanhylamaito
KallePP on dr Who ja oksa agronetista.
- Jfdrwho
Joukahainen on Kesola-puuha.
- Kesolankaveri
Tunteeko joku Puuha-Peten tai dr Who-nimimerkin?
- Drkukakukamikämikä
Se on tietysti kesola-pete-mikämikämaasta.
- Drwhokesola
KallePP Opelmies riippuu toisistaan.
- Tiedänkaikestakaiken2
Pelaa 20 sentin panoksella eli ei ongelmaa! TT on kai kyseessä. Mukava mies!
- VeikkauksenHelvetinkone
Ne pelikoneet on helvetinkoneita ja on vienyt monelta perheeltä ruokarahat ja urheilijoilta stipendit. Jos niitä liikaa hakkaa ja jää koukkuun on perikato väistämätöntä .
- perunalaari
Minä olen jäänyt koukkuun perunabaarin pottuvalikoimiin. Yleensä otan pelkkää perunaa koska se on niin hyvää
- Näin_se_on
perunalaari kirjoitti:
Minä olen jäänyt koukkuun perunabaarin pottuvalikoimiin. Yleensä otan pelkkää perunaa koska se on niin hyvää
Siitä ei ole enää pitkä matka peliriippuvuuteen.
- potutnokkaan
Potuttaako suakin?
- Sivustaseuraaja
Ainoo harrastus reppanalla.
- Peliripulinen
Huomenna tyhjennän sen pelin köyhät.
- KesolanMake
Markku Kesola
- Sivullinen
Tänään tuli aamutelkusta tutkimus rahapeliriippuvaisista.Pahalta näyttää kun ei ole omaiset reagoineet miehen riippuvuuteen tai ei välitä.
- Anonyymi
Veikkaus vaan pitää huolta peliriippuvaisten rahoista .
- Anonyymi
Kauppa on kauppa eikä mikään pelihalli .
- Anonyymi
Veikkausko elättää kauppiasta vai kauppa veikkausta ?
Kaikki veikkauksen pömpelit romutettavaksi niin maailma pelastuu ja rahaa jää muuhunkin . - Anonyymi
Ennen ostokset sitten pelit ja näin on jämpti.Ne pelaa jotka ei syö eikä pidä kauppaa pystyssä,siis täysin väärä oletus jos pelikoneet häviää kyläkaupoista tai mistä hyvänsä liikkeestä jossa on sellaisia.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006230036.html
Taitaa olla veikkauksen maksama juttu. - Anonyymi
Joko tämä on ratkennut? Kertokaa vastaus muillekin
- Anonyymi
Pitää mennä Lempäälään asti nykyään jos haluaa pelata kun tuppulasta kaikki pelit on poistettu ettei tule ongelmia ja ongelmallisia pelureita vetovoimaiseen .
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575519- 934427
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752644Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s731167Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341062- 61873
- 28843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46836Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja105813Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799