Laittakaa omanna mun 17.8 tiiän yli korkee
Teidän bmi
5
2362
Vastaukset
- murmelii
BMI 17.8 ei ole ”ylikorkee” vaan ALIPAINOINEN ja tiedät sen kyllä varmaan itsekin.
Toivottavasti haet apua.- Aloittajaxxxddd
Oon hoidossa. Mut nykyään bmi 16.8
- murmelii
Aloittajaxxxddd kirjoitti:
Oon hoidossa. Mut nykyään bmi 16.8
Hyvä että oot saanut apua. Voimia <3
- Joku11vuotiastyttö
Toivottavasti te kaikki saisitte apua :( . Ei sillä ole väliä paljonko painaa tai mikä on bmi , se ei määritä sitä kuinka sairas on❤. Itellä on toi bmi vähän yli 14 ..... joo se on aika alhainen ja olenkin avohoidossa ja kaks kertaa ollu osastolla anoreksian& ortoreksian takia. Haluun parantuu ja saada elämäni takaisin ja toivon että te muutkin sh:sta kärsivät saisitte. Ja pelkästään se että haluaa tietää kaikkien muiden ihmisten bmi on jo vähän omituista/ syömishäiriöön liittyvää
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491344- 1601156
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198871- 12802
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti83731