Laittakaa omanna mun 17.8 tiiän yli korkee
Teidän bmi
5
2391
Vastaukset
- murmelii
BMI 17.8 ei ole ”ylikorkee” vaan ALIPAINOINEN ja tiedät sen kyllä varmaan itsekin.
Toivottavasti haet apua.- Aloittajaxxxddd
Oon hoidossa. Mut nykyään bmi 16.8
- murmelii
Aloittajaxxxddd kirjoitti:
Oon hoidossa. Mut nykyään bmi 16.8
Hyvä että oot saanut apua. Voimia <3
- Joku11vuotiastyttö
Toivottavasti te kaikki saisitte apua :( . Ei sillä ole väliä paljonko painaa tai mikä on bmi , se ei määritä sitä kuinka sairas on❤. Itellä on toi bmi vähän yli 14 ..... joo se on aika alhainen ja olenkin avohoidossa ja kaks kertaa ollu osastolla anoreksian& ortoreksian takia. Haluun parantuu ja saada elämäni takaisin ja toivon että te muutkin sh:sta kärsivät saisitte. Ja pelkästään se että haluaa tietää kaikkien muiden ihmisten bmi on jo vähän omituista/ syömishäiriöön liittyvää
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882513- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841388EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111202- 81923
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe34785Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102781- 54773
- 30706