Raamattu on tunnetusti väkivaltaa ja verta ihannoiva tekele. Ei siis pidä lainkaan ihmetellä sitä, että Raamattua lukevat ja sen satuja todellisina pitävät alkavat kuvitella olevansa Raamatun jumalan esimerkin ja tekojen vankkumattomia seuraajia ja toteuttajia. Väkivallan ihannointi ja sen harjoittaminen on pastorille jumalallinen hyve.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005632821.html
Pastoreiden nuppi sekaisin Raamatun saduista.
14
200
Vastaukset
- Näin-siinä-käy
Raamatun satujen orjat menettävät mielenterveytensä ja rahansa.
Se nyt on lahkojen valtaapitäville yksi paskan hailee, miten sen lahkon orjan käy. Ainoa, mikä lahkon eliittiä kiinnostaa on sen reppanan lahkon orjan mahdollinen varallisuus.
On siis luonnollista, että pastoritkin sekoavat ja menettävät mielenterveytensä pyrkiessään eläytymään vakuuttavasti Raamatun satujen maailmaan. - Kirjakääröt
1Moos.3:10 Biblia (1776). Ja hän sanoi: minä kuulin sinun äänes Paradisissa, ja pelkäsin: sillä minä olen alasti. Ja sentähden minä tymyin. Kirjoitetaan: paratiisissa.
- kerttkkl
No liitytk Baalin profeettoihin ja Kooran joukkoihin!?
- pyhpyh23748234789
Aloittaja on isästä perkeleestä. Samoin hänen hännystelijänsä.
- Lahkojen.vaikutus
Sinä se pyhpyh et osaa muuta tuoda esiin kuin isäsi perkeleen.
- kdkei
Perkele on Jeesuksen vastustaja.Iänikuinen siimahäntä kiusaa heikkoja ihmisiä.
Tänään minä annan maksun palveluistasi sanoo saatana,tänään tarvitsen henkesi.
- Näin.se.on
Aloittaja kertoi totuuden ja sekös lahkoon kusetettua harmittaa.
- Harmittaahan-se
Tottahan toki se lahkon orjaa harmittaa, kun huomaa tullleensa kusetetuksi, mutta ei voi enää perääntyäkkään.
Raamattu ei ihannoi väkivaltaa. Päin vastoin. Raamattu kertoo synnistä ja synnin seurauksesta. Synti on sitä paitsi kauhistus Jumalalle.
- Hyvin-vastenmielinen
Raamatun satukirjan Jahve-niminen öykkäri rypi synnissä ja hänen kätensä olivat kauttaaltaan veren tahrimat.
Hän oli julma, sadistinen psykopaatti, joka itserakkaudessaan ja omahyväisyydessään vaati alituista itsensä kunnioittamista ja kumartamista. Sellainen olio on hyvin vastenmielinen eikä ansaitse lainkaan kunnioitusta.
- Kirjakääröt
Kauanko Lasarus oli kuolleena? Joh.11:39 "Herra, hän haisee jo, sillä hän on ollut haudassa neljättä päivää." Joh.11:39 Biblia (1776). "Herra, ja hän haisee, sillä hän neljä päivää kuolleena ollut.
- KALERVOTUOMARI
YAHWE-Jumalan pilkkaamisesta ihmiselle tulee automaattisesti "kuoleman-tuomio", ilman anteeksiantoa. Olet syyllistynyt ikuiseen kadotukseen. Sitten kun elinpäiväsi päättyvät, et sieltä haudastasi koskaan nouse. Se on meille "uskoville" siunaus, koska juuri kaltaistesi takia me kaikki joudumme kärsimään koko elämämme ajan.
- KALERVOTUOMARI
Yhdyn kuitenkin aloitukseen, "pappien sekapäisyydestä".
- airuen.nupille
Kyllä aloittaja löi kirveensä taas kiveen ja näyttää, että syvempi ajatelmien tarkastelu puuttuu.
Lue vaikkapa nykypäivän tv- ohjelmia ja mieti, missä se väkivalta - ihannointi ja sydämet ihmisillä viihtyy! Miltäs näyttää tämä hulluwoodin valkokangas.
Siinä sitten sinulla on otsaa esittää mielipidettäsi. Hieman kannattaisi miettiä kahteenkertaan, ennenkuin paljastaa sydämensä tilan. Meinaan se näkyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082605
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471795Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461387Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3441305Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3451254Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251176Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571113Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H131012- 55976
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21893