Raamattu on tunnetusti väkivaltaa ja verta ihannoiva tekele. Ei siis pidä lainkaan ihmetellä sitä, että Raamattua lukevat ja sen satuja todellisina pitävät alkavat kuvitella olevansa Raamatun jumalan esimerkin ja tekojen vankkumattomia seuraajia ja toteuttajia. Väkivallan ihannointi ja sen harjoittaminen on pastorille jumalallinen hyve.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005632821.html
Pastoreiden nuppi sekaisin Raamatun saduista.
14
150
Vastaukset
- Näin-siinä-käy
Raamatun satujen orjat menettävät mielenterveytensä ja rahansa.
Se nyt on lahkojen valtaapitäville yksi paskan hailee, miten sen lahkon orjan käy. Ainoa, mikä lahkon eliittiä kiinnostaa on sen reppanan lahkon orjan mahdollinen varallisuus.
On siis luonnollista, että pastoritkin sekoavat ja menettävät mielenterveytensä pyrkiessään eläytymään vakuuttavasti Raamatun satujen maailmaan. - Kirjakääröt
1Moos.3:10 Biblia (1776). Ja hän sanoi: minä kuulin sinun äänes Paradisissa, ja pelkäsin: sillä minä olen alasti. Ja sentähden minä tymyin. Kirjoitetaan: paratiisissa.
- kerttkkl
No liitytk Baalin profeettoihin ja Kooran joukkoihin!?
- pyhpyh23748234789
Aloittaja on isästä perkeleestä. Samoin hänen hännystelijänsä.
- Lahkojen.vaikutus
Sinä se pyhpyh et osaa muuta tuoda esiin kuin isäsi perkeleen.
- kdkei
Perkele on Jeesuksen vastustaja.Iänikuinen siimahäntä kiusaa heikkoja ihmisiä.
Tänään minä annan maksun palveluistasi sanoo saatana,tänään tarvitsen henkesi.
- Näin.se.on
Aloittaja kertoi totuuden ja sekös lahkoon kusetettua harmittaa.
- Harmittaahan-se
Tottahan toki se lahkon orjaa harmittaa, kun huomaa tullleensa kusetetuksi, mutta ei voi enää perääntyäkkään.
Raamattu ei ihannoi väkivaltaa. Päin vastoin. Raamattu kertoo synnistä ja synnin seurauksesta. Synti on sitä paitsi kauhistus Jumalalle.
- Hyvin-vastenmielinen
Raamatun satukirjan Jahve-niminen öykkäri rypi synnissä ja hänen kätensä olivat kauttaaltaan veren tahrimat.
Hän oli julma, sadistinen psykopaatti, joka itserakkaudessaan ja omahyväisyydessään vaati alituista itsensä kunnioittamista ja kumartamista. Sellainen olio on hyvin vastenmielinen eikä ansaitse lainkaan kunnioitusta.
- Kirjakääröt
Kauanko Lasarus oli kuolleena? Joh.11:39 "Herra, hän haisee jo, sillä hän on ollut haudassa neljättä päivää." Joh.11:39 Biblia (1776). "Herra, ja hän haisee, sillä hän neljä päivää kuolleena ollut.
- KALERVOTUOMARI
YAHWE-Jumalan pilkkaamisesta ihmiselle tulee automaattisesti "kuoleman-tuomio", ilman anteeksiantoa. Olet syyllistynyt ikuiseen kadotukseen. Sitten kun elinpäiväsi päättyvät, et sieltä haudastasi koskaan nouse. Se on meille "uskoville" siunaus, koska juuri kaltaistesi takia me kaikki joudumme kärsimään koko elämämme ajan.
- KALERVOTUOMARI
Yhdyn kuitenkin aloitukseen, "pappien sekapäisyydestä".
- airuen.nupille
Kyllä aloittaja löi kirveensä taas kiveen ja näyttää, että syvempi ajatelmien tarkastelu puuttuu.
Lue vaikkapa nykypäivän tv- ohjelmia ja mieti, missä se väkivalta - ihannointi ja sydämet ihmisillä viihtyy! Miltäs näyttää tämä hulluwoodin valkokangas.
Siinä sitten sinulla on otsaa esittää mielipidettäsi. Hieman kannattaisi miettiä kahteenkertaan, ennenkuin paljastaa sydämensä tilan. Meinaan se näkyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028