Pastoreiden nuppi sekaisin Raamatun saduista.

Raamattu on tunnetusti väkivaltaa ja verta ihannoiva tekele. Ei siis pidä lainkaan ihmetellä sitä, että Raamattua lukevat ja sen satuja todellisina pitävät alkavat kuvitella olevansa Raamatun jumalan esimerkin ja tekojen vankkumattomia seuraajia ja toteuttajia. Väkivallan ihannointi ja sen harjoittaminen on pastorille jumalallinen hyve.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005632821.html

14

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin-siinä-käy

Raamatun satujen orjat menettävät mielenterveytensä ja rahansa.

Se nyt on lahkojen valtaapitäville yksi paskan hailee, miten sen lahkon orjan käy. Ainoa, mikä lahkon eliittiä kiinnostaa on sen reppanan lahkon orjan mahdollinen varallisuus.

On siis luonnollista, että pastoritkin sekoavat ja menettävät mielenterveytensä pyrkiessään eläytymään vakuuttavasti Raamatun satujen maailmaan.

• Kirjakääröt

1Moos.3:10 Biblia (1776). Ja hän sanoi: minä kuulin sinun äänes Paradisissa, ja pelkäsin: sillä minä olen alasti. Ja sentähden minä tymyin. Kirjoitetaan: paratiisissa.

• kerttkkl

No liitytk Baalin profeettoihin ja Kooran joukkoihin!?

• pyhpyh23748234789

Aloittaja on isästä perkeleestä. Samoin hänen hännystelijänsä.

• Lahkojen.vaikutus

Sinä se pyhpyh et osaa muuta tuoda esiin kuin isäsi perkeleen.

• kdkei

Perkele on Jeesuksen vastustaja.Iänikuinen siimahäntä kiusaa heikkoja ihmisiä.
        Tänään minä annan maksun palveluistasi sanoo saatana,tänään tarvitsen henkesi.

• Näin.se.on

Aloittaja kertoi totuuden ja sekös lahkoon kusetettua harmittaa.

• Harmittaahan-se

Tottahan toki se lahkon orjaa harmittaa, kun huomaa tullleensa kusetetuksi, mutta ei voi enää perääntyäkkään.

• Raamattu ei ihannoi väkivaltaa. Päin vastoin. Raamattu kertoo synnistä ja synnin seurauksesta. Synti on sitä paitsi kauhistus Jumalalle.

• Hyvin-vastenmielinen

Raamatun satukirjan Jahve-niminen öykkäri rypi synnissä ja hänen kätensä olivat kauttaaltaan veren tahrimat.
        Hän oli julma, sadistinen psykopaatti, joka itserakkaudessaan ja omahyväisyydessään vaati alituista itsensä kunnioittamista ja kumartamista. Sellainen olio on hyvin vastenmielinen eikä ansaitse lainkaan kunnioitusta.

• Kirjakääröt

Kauanko Lasarus oli kuolleena? Joh.11:39 "Herra, hän haisee jo, sillä hän on ollut haudassa neljättä päivää." Joh.11:39 Biblia (1776). "Herra, ja hän haisee, sillä hän neljä päivää kuolleena ollut.

• KALERVOTUOMARI

YAHWE-Jumalan pilkkaamisesta ihmiselle tulee automaattisesti "kuoleman-tuomio", ilman anteeksiantoa. Olet syyllistynyt ikuiseen kadotukseen. Sitten kun elinpäiväsi päättyvät, et sieltä haudastasi koskaan nouse. Se on meille "uskoville" siunaus, koska juuri kaltaistesi takia me kaikki joudumme kärsimään koko elämämme ajan.

• KALERVOTUOMARI

Yhdyn kuitenkin aloitukseen, "pappien sekapäisyydestä".

• airuen.nupille

Kyllä aloittaja löi kirveensä taas kiveen ja näyttää, että syvempi ajatelmien tarkastelu puuttuu.
      Lue vaikkapa nykypäivän tv- ohjelmia ja mieti, missä se väkivalta - ihannointi ja sydämet ihmisillä viihtyy! Miltäs näyttää tämä hulluwoodin valkokangas.
      Siinä sitten sinulla on otsaa esittää mielipidettäsi. Hieman kannattaisi miettiä kahteenkertaan, ennenkuin paljastaa sydämensä tilan. Meinaan se näkyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      42
      4935
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      18
      3656
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3453
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2808
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      86
      2680
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2630
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      16
      1713
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1556
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      201
      1438
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      152
      1321
    Aihe