Jumala on todella ovela!

KohtaKuolevaSyntinen

Luin tässä juuri erään fanaattisen kristityn juttuja siitä kuinka loppujenlopuksi Jumala on kaiken takana tässä maailmankaikkeudessa. Ei tapahdu mitään ilman Jumalan suunnitelmaa ja tapahtuipa mitä tahansa, on Jumala kuitenkin lopulta se joka päätti että niin kävi.

Minusta tämä on hienoa!

On aivan mahtavaa että Jumala on tarkoituksella luonut syntisiä ihmisiä jotka Jumalan suunnitelman mukaan tekevät sitten niitä syntisiä tekoja, ja sitten tietenkin Jumala rankaisee näitä syntisiä ikuisella kidutuksella Helvetin ikuisessa tulessa koska nämä menivät tekemään Jumalan suunnitelmien mukaisesti niitä syntisiä tekoja.

Ajatelkaa! Jumala siis loi ihmisiä sitävarten että Jumala saisi kiduttaa heitä ikuisesti. Miten kukaan voisi sanoa etteikö Jumala rakastaisi omiaan? Jumala tosiaan on rakkaus!

Itsekin olen syntinen, tottakai! Ja odotan oikein innolla, ihan niinkuin Jumalakin, sitä päivää kun saan viimein kuolla ja päätyä Helvetin ikuiseen tuliseen järveen jossa minä huudan aivan järkyttävästä tuskasta ikuisesti. Miljardi vuosituhatta on lähes nanosekunnin mittainen hetki siinä ikuisuudessa jota tulen ikuisessa tulessa kärsimään.

Ja mikä parasta! Te puhtoiset kristityt.. ;)

Ai että teillä on sitten kivaa siellä taivaassa! Saatte osoitella Herranne Jeesuksen kanssa minua sormillanne ja nauraa lähes sadistisen pilkkanaurun säestämänä minulle kun minua kidutetaan ikuisesti. Kyllä te olettekin niin rakastavia, että! Voitto oli teidän. Iloitkaa!

1

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumala-on-tyhmille

      Jumalan olisi kannattanut luoda, joku sähkökidutus.
      Itse keksin paremman kun jumala, se olisi jatkuva kuolema vajaatehoisessa sähkötuolissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe