Ongelmana Windows 10 käynnistyminen uudelleen itsestään kesken kaiken. Googletin asiasta ja ilmeisesti johtuu jostain virheestä (?) jonka takia käynnistyy uudelleen. Menin asetuksista ottamaan täpin pois kohdasta "käynnistä Windows uudelleen virheen ilmaantuessa" mutta siltikin tätä uudelleen käynnistystä tapahtuu, vaikka ei enää pitäisi. Ei tule mitään virheilmoitusta joten en tiedä mistä kiikastaa. Pikkasen ärsyttää tällanen kun olet esim. pelaamassa jotain nettipeliä ja kone käynnistyy uudelleen kesken kaiken. :/ Osaako kukaan auttaa tai antaa neuvoa miten tämän saisi ns. korjattua?
Windows 10 käynnistyy uudelleen itsestään
4
252
Vastaukset
- ärsyttävä_windows
Windows on varsin ärsyttävä.
- korjaantuu
Minulla oli myös tuo ongelma ja tuli se sininen ruutu. "Tietokone on havainnut ongelman ja se on käynnistettävä uudelleen". Tuo uudelleen käynnistys virheen ilmaantuessa pidin päällä, koska muutoin se piti tehdä manuaalisesti. Tuo ongelma korjaantui lopulta itsekseen, koska pidin Microsoftille lähtevät tiedot täysimääräisinä.
- Samankokenut
Minulla oli sama vika joskus takavuosina XP:n kanssa ja syylliseksi paljastui viallinen emolevy. Onneksi oli takuu voimassa.
- testiohjelmako
Onko koneen lokitiedoissa mitään vihjettä siitä, mistä suunnasta tuleva virhe käynnistää koneen uudelleen?
Jos kone on läppäri niin sen valmistajalta voi löytyä testiohjelmisto laitteistovikojen etsimistä varten. Samanlaisia testiohjelmistoja löytyy myös pöytäkoneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953