Onko kukaan S-pankin verkkopankkiasiakas?

wihaan.watsappeja

Pankkien pienemmistä taajamista ovat häviämässä kokonaan pankkipalvelut. Soitin S-pankin asikaspalveluun. Sieltä sanottiin että lähimmässä Prismassa voit tehdä verkkopankkisopimuksen.
Rahannosto käy S- kortilla pankkiautomaatista, mikäli sellaistakaan enää löytyy. Niitäkin karsitaan kannattamattomina.
Ne mobiilisovellukset ns. älykännykällä ovat vielä kokonaan opettelematta. Kaipa niidenkin käyttöä jossakin neuvotaan. Vanha ihminen ei pysy mukana näissä nopeasti etenevissä teknisissä muutoksissa.

20

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika.avuton.jo

      Liityin aikoinaan S-pankin asiakkaaksi, kun bonukset alkoi tulla S-pankin tilille, ei tullut bonuskuponkeja enää kotiin postissa.
      Sain myös S-pankkikortin, jota käytin joskus, koska siinä on samassa bonuskortti.
      S-pankkikortti toimii kaikilla automaateilla niinkuin muutkin pankkikortit.

      Sama systeemi nettipankissa kuin muissa nettipankeissa: käyttäjätunnus ja vaihtuva koodi
      paperisesta taulukosta. Ei tarvitse opetella kännysovelluksia eikä tunnuslukuhärveleitä.
      Minun sormeni ovat jäykistyneet ja kädet tärisee, pienillä laitteilla on vaikeaa toimia.
      Kohta vaihdan Nordeasta toiseen pankkiin, kun pahvilappunumerot poistuvat.

      Käytän kuitenkin edelleen Nordean korttia ja erillistä S-bonuskorttia, jota ei kuulemma enää uutta saa, kun se kuluu puhki. Sitten on käytettävä S-pankkikortti/bonuskortti yhdistelmää bonuksen saadakseen ? Voiko se olla niin ?

      Olen nostanut joskus vuosia sitten bonusrahaa S-marketin kassalta S-pankkikortilla.
      Se ainakin kävi ihan näppärästi ! Jos tilillä on muutakin rahaa, se käy tietysti samoin.
      Se on erittäin näpsää, jos ei pankkia/pankkiautomaattia ole lähellä, mutta S-market tai Prisma on. Kassalta voi nostaa rahaa vaikka ostosten teon yhteydessä.

      En ole pitkään aikaan käynyt S-pankkitilillä (netissä), kun sillä ei voinut aluksi ainakaan maksaa laskuja.
      Se ei ollut aluksi mikään oikea pankki.
      Se oli vaan bonuksia varten ja rahantalletukseen, mutta sieltä pystyi kyllä siirtämään bonukset toisen pankin tilille, vaikkei laskuja voinut maksaa.
      Se oli silloin.
      Joku varmaan kohta kertoo mikä tilanne on nyt !

      Tämä tai olla sekava sepustus ?
      Pitäisi itsekin ottaa selvää, miten S-pankki toimii tänä päivänä.

      En pysy enää minäkään mukana nykypäivän jutuissa.
      Mitenköhän tässä käy oikein ?

      Heikoimmalle tasolle (itseäni tarkoitan) pitäisi jo perustuslain mukaan olla mahdollista ja keino asioida nettipankissa.

      Minulla ei ole rahaa ostaa monen sadan kännyä tai päästäkseni nettipankkiin !
      Se on tolkuton vaatimus !

      Tunnuslukulaite on vaikea reuman jäykistämille sormille ja täriseville käsille.

      Hyvää kevättä sinulle !

    • Kuin myöskin Sinulle! Aurinko jo paistaa meille.

      S-pankki on hyvä jokamiehen pankki. Bonuksia tulee kummasti jos asioi s-marketeissa. S-pankki on auki päivät pitkät ja palvelua saa. Lähimaksu on kätevä käyttää.

      Halvin ja paras sovellus S-pankkiin on tällainen kiinalainen tabletti, jonka saa käyttöönsä pelkällä kuukausimaksulla. Ainakin Telia toimii näin. Sormien pieni kömpelyyskään ei haittaa kun koko on
      10 tuumaa!

      Voisin neuvoa enemmänkin jos haluat. S-pankki sovelluskin on uskomattoman helppo.

      Lyijyä tykö!

      Ruune

    • Vielä vähän! Nettipankin saat sinäkin kotisi pöydälle ja nämä samat keskusteluyhteydet kuin nytkin.

      P.S. tämä tabletti on kiinalainen Lenovo.

    • ojasta-allikkoon

      Melkein kuin sokea opastaisi kuuroa liikennevaloissa!

      Voi olla että on muuttunut, ennen sai, ennen toimi, voin neuvoa...
      En opasta, mutta käytän S-Pankkia kaikilla tavoilla mitä se tarjoaa.

      • fain

        pääasia että pääsit sanomaan


      • fainille
        fain kirjoitti:

        pääasia että pääsit sanomaan

        ettäkö; miksi sinä tuon viestisi kirjoitit? Vittuillaksesi tietennii, sinut tuntien jo jalkaterän asennosta DDDD ja naurattaa!


    • kontero

      Minulle S-pankista vakuutettiin että pahvinen tunnuslukuläpyskä säilyy verkkopankkiin tunnistaumisessa. S-pankin kortilla voi nostaa käteistä myös S-marketin kassalta.

    • Näinsekäy

      Ainakin isommissa S-marketeissa on S-pankin edustaja paikalla määrättyinä aikoina. Menet silloin ja hän hoitaa toistuvat maksusi uudelta avattavalta tililtä mahdollisesti suoraveloituksena tai miten haluat, Myös pankin vaihto onnistuu kivuitta, pankkihenkilö tekee tilinlopetukset muiden pankkien tileiltä ja siellä olevat varat tulevat sinun uudelle tilillesi muutaman päivän tai viikon viiveellä, ei tarvitse juosta itse vanhassa pankissa tai pankeissa anteeksipyytelemässä :)))

      • S-omistajajäsen

        Niitä pankkipalveluja tarjoavia S-marketteja, siis sellaisia joissa on pankkipalvelua varten ihan toimihenkilöt, on vain suurissa kaupungeissa, Pieni kyläkauppa jaa maaalaiskunnan keskustan S-marketti ei pankkipalveluja tarjoa.

        Kokemusta on.

        Nettipankkitunnuksillahan saa tarkastaa tilinsä ja suorittaa maksuja, enpä ole suoraveloitukseen S-Pankkiin mitään laittanut, kun Op hoitaa kaikki laskuni suoraan tililtä, on suoraveloitusta ja E laskua, kaikki menee oikeina päivinä ilman minun sohlaamistani.

        Kristiina tuossa puhuu rahan nostosta, uskoin kysyjän tarkoittavan juuri nettipankkia josta Ruunekin lausui ajatuksensa.

        Oikeassa on Ruune!
        Pienellä näytöllä oleva älypuhelin / tai Lenovon tabletti , onhan se isolla näytöllä helpompaa näppäillä tunnuksia.
        Kuka nyt laatikkonsa kantaa puhelimen asemasta?

        Kaikilla ei ole sitä latikkoa ja pienen puhelinnäytön käyttö on tottavie hankalaa.


      • S-omistajajäsen

        Kuten minäkin.


        "Nettipankkitunnuksillahan saa tarkastaa tilinsä ja suorittaa maksuja, enpä ole suoraveloitukseen S-Pankkiin mitään laittanut, kun Op hoitaa kaikki laskuni suoraan tililtä, on suoraveloitusta ja E laskua, kaikki menee oikeina päivinä ilman minun sohlaamistani."

        Ymmärsinkö oikein, että mielestäsi vain OP-pankki tähän pystyy? Kyllä minun kaikki laskuni on e-laskuina S-pankin kautta.

        Pankki ei "kurppaa" edes kahta euroa/kk, että rahani on siellä, kuten useimmat pankit tekevät, jonka vuoksi minäkin ja lapseni perhe vaihtoivat pankkia, tosin nuo toiset, eivät luopuneet jostain SP-pankista.

        Mitä tuolla tarkoitat;
        "Kristiina tuossa puhuu rahan nostosta, uskoin kysyjän tarkoittavan juuri nettipankkia josta Ruunekin lausui ajatuksensa."

        Nyt en kyllä ymmärrä, että mikä nettipankki, josta rahaa nostetaan? Mihin ne sitten tulee? Minulla on rahat pankissa ja saan niitä nostaa S-pankki kortilla kaupasta ja tarvittaessa enemmän Prismasta ja ennakkotilauksena vaikka lähi kaupastakin. Tosin käytän minimaalisen vähän käteistä rahaa, koska torilta voin ostaa kortilla ja parkkimaksuja minulta ei menen. Missään kahviloissa en luuraile/vietä aikaani, enkä ostele jäätelötuutteja kioskeilta.

        Tietenkin ruune on oikeassa, mutta missä asiassa?
        ,


      • Kristiina23 kirjoitti:

        S-omistajajäsen

        Kuten minäkin.


        "Nettipankkitunnuksillahan saa tarkastaa tilinsä ja suorittaa maksuja, enpä ole suoraveloitukseen S-Pankkiin mitään laittanut, kun Op hoitaa kaikki laskuni suoraan tililtä, on suoraveloitusta ja E laskua, kaikki menee oikeina päivinä ilman minun sohlaamistani."

        Ymmärsinkö oikein, että mielestäsi vain OP-pankki tähän pystyy? Kyllä minun kaikki laskuni on e-laskuina S-pankin kautta.

        Pankki ei "kurppaa" edes kahta euroa/kk, että rahani on siellä, kuten useimmat pankit tekevät, jonka vuoksi minäkin ja lapseni perhe vaihtoivat pankkia, tosin nuo toiset, eivät luopuneet jostain SP-pankista.

        Mitä tuolla tarkoitat;
        "Kristiina tuossa puhuu rahan nostosta, uskoin kysyjän tarkoittavan juuri nettipankkia josta Ruunekin lausui ajatuksensa."

        Nyt en kyllä ymmärrä, että mikä nettipankki, josta rahaa nostetaan? Mihin ne sitten tulee? Minulla on rahat pankissa ja saan niitä nostaa S-pankki kortilla kaupasta ja tarvittaessa enemmän Prismasta ja ennakkotilauksena vaikka lähi kaupastakin. Tosin käytän minimaalisen vähän käteistä rahaa, koska torilta voin ostaa kortilla ja parkkimaksuja minulta ei menen. Missään kahviloissa en luuraile/vietä aikaani, enkä ostele jäätelötuutteja kioskeilta.

        Tietenkin ruune on oikeassa, mutta missä asiassa?
        ,

        Olen ollut S-pankin verkkopankkiasiakas jo siitä saakka,kun S-pankki aloitti toimintansa.
        Op on toinen pankkini,mutta noi jatkuvat tilinhoitomaksujen korotukset alkavat "kyrsiä"?

        S-pankki on vielä jättänyt tilinhoitomaksut perimättä,mutta kaiketi kilpailukyky edellyttää heillekin tietyn korvauksen asiakkailta, ja rahaliikenne tulee maksulliseksi?

        Minulle laskut tulevat E-laskuina pankkiin,vielä olen kuittauksen,siis hyväksymisen pitänyt itselläni,koska aivokapasiteettini kuihtuisi täysin,jollen saisi käyttää itsemäärämisvaltaani edes laskujenmaksuasioissa??
        No se oli tätä aman "keväthepulia"?

        Mustarastaita tullut ja peipposia,sekä västäräkkejä tänään,joutsenet raakuneet jo viikon tuolla sulassa joensuussa,että aman "keväthepuli" on todenteolla alkanut??


      • ap-pettynyt
        rituliini_38 kirjoitti:

        Olen ollut S-pankin verkkopankkiasiakas jo siitä saakka,kun S-pankki aloitti toimintansa.
        Op on toinen pankkini,mutta noi jatkuvat tilinhoitomaksujen korotukset alkavat "kyrsiä"?

        S-pankki on vielä jättänyt tilinhoitomaksut perimättä,mutta kaiketi kilpailukyky edellyttää heillekin tietyn korvauksen asiakkailta, ja rahaliikenne tulee maksulliseksi?

        Minulle laskut tulevat E-laskuina pankkiin,vielä olen kuittauksen,siis hyväksymisen pitänyt itselläni,koska aivokapasiteettini kuihtuisi täysin,jollen saisi käyttää itsemäärämisvaltaani edes laskujenmaksuasioissa??
        No se oli tätä aman "keväthepulia"?

        Mustarastaita tullut ja peipposia,sekä västäräkkejä tänään,joutsenet raakuneet jo viikon tuolla sulassa joensuussa,että aman "keväthepuli" on todenteolla alkanut??

        Pankinvaihtoni S-pankkiin ei onnistunut. Olisin maksanut "oman" liikepankkini lainat pois, mutta S-pankki hylkäsi lainahakemukseni.
        Katsoi vakuuteni kai liian kevyiksi? Olisi ne riittäneet, mutta ihmiset hakevat niin paljon lainoja ilman vakuutta. Niissä on paremmat tuotot S-pankille.


    • Hallaahon.äänestäjä44

      Kaavio on tämä ellette ole premium banking asiakas (= taivas auki ja sekin maksutta)

      - päivittäiset raha-asiat S-pankki ja osuuskaupan jäsenyys
      - haluan korkoa rahalle, Norwegian ...
      - sijoitan: välittäjä jolla on tili pidän siellä tai sen korkorahastossa tai sen ...
      - jos jonkin pankin X -kanssa jokin ihmesopimus tai premium tai ammattikunta ... sitten sitäkin


      Vinkki. Kun maksatte pienelle yksityisyrittäjälle ja varsinkin jos käytte säännöllisesti ja olette melkein kavereita
      niin kysykää, haluaako hän käteistä vai korttia vai mitä

      koska
      vain kuolema ja kortista maksupäätteistä yrittäjältä otettu välityspalkkio maksusta on maailmassa varma

      https://www.yrittajat.fi/uutiset/572780-maksupaatteet-hintavertailussa-izettle-nets-vai-verifone

      • paleals

        Only in America....jaa vituiks män....


    • kepu.pettää.aina

      Olen kuullut väitteen että Lidl'kin olisi tehnyt hakemuksen pankkitoiminnasta suomessa S-konsernin tapaan. Sittenhän meidänkin taajamassa olisi kaksi pankkia kun viimeinenkin liikepankki lopettaa toiminsa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe