Kirjailija Jukka Nieminen on kasikirjoittanut ja ohjannut elokuvan nimelta Prioni, kesto 1 tunti 42 minuuttia. Lajityypissaan se leffa on paras mita on Suomessa koskaan tehty. Se on hieman kuin Suomessa sijaitseva versio Jonestownista pienoiskoossa. Kouluarvosanojen asteikolla nelosesta kymppiin se leffa ansaitsee minun mielestani:
Kasikirjoitus....10
Ohjaus.....10
Nayttelijasuoritukset.....10
Kuvaus.....10
Editointi.....10
Musiikki.....10
Miksiko ylistan sita leffaa? Koska se on kuin peilikuva minuun kohdistuneesta vainosta Suomessa vuodesta 2000 vuoteen 2010. Leffa kertoo, kuinka kansalaiset salaliittoutuvat keskenaan tappamaan muita kansalaisia. Myos se, etta kirjailija Jukka Nieminen on ainakin osittain salaliittoteoreetikko, ansaitsee taman viestini tanne suomi24.fi salaliittoteoriapalstalle. Jukka Nieminen paatoimitti useita vuosia fyysista paperilehtea nimelta Hermeetikko, ja han on kirjoittanut valtavasti fyysisia paperikirjoja. Fyysinen paperius on minun erikseen mainittava talla digitaalisuuden aikakaudella.
Korostettakoon, etta itse en kannata mitaan murhia enka massamurhia, mutta se leffahan on teatteria nayttelijoineen, ja se leffa on mielestani monumentaalisen tarkea yhteiskunnallinen analyysi Suomen tilasta. Elokuva loytyy YouTuben kanavalta nimelta Jukola myyntimies. Laitan suoran linkin elokuvaan seuraavaan viestiini, niin etta jos linkkiviestini sensuroidaan, niin toivottavasti ainakin tama aloitusviestini saa jaada.
Suomen Jonestown on leffassa Prioni
1
147
Vastaukset
Linkki Jukka Niemisen elokuvaan Prioni:
https://www.youtube.com/watch?v=Newv3Gc2YfA
Ei herkille katsojille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556