Jeesus mua rakastaa,

Jeesuksellerakas

Raamattu sen ilmoittaa!

21

997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamenaamenaamen

      Aamen!

      • moolek

        Aamiainen!


    • Niin.se.vaan.onpi

      Eihän se Jeesus ole sitä sinun raamattuas kirjoittanut, että voit siihen teidän rakkaustarinaan suhtautua varauksella.

    • Mistä tiedät? Mihin raamatunkohtaan viittaat? Ei Jeesus nimittäin ketään ehdottomasti rakasta!

    • Jeesus.rakastaa.minua

      "ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä"
      Ilm1:5

      Jeesus nimenomaan RAKASTI minua ja sinua valtavasti, menemällä kuolemaan ristille meidän syntiemme takia ja sovitukseksi.

      • Tuokin kohta on osoitettu ensisijassa vain tietyille uskoville, Vähä-Aasian seitsemässä seurakunnassa, eikä automaattisesti ihan jokaiselle uskovalle.

        Ja miksi moisesta asiasta pitää edes ilmoittaa ja huudella? Pääasia kun ei suinkaan ole se rakastaako Jeesus sinua, vaan se rakastatko sinä Jeesusta.


      • Jeesus.rakastaa.minua
        George_L kirjoitti:

        Tuokin kohta on osoitettu ensisijassa vain tietyille uskoville, Vähä-Aasian seitsemässä seurakunnassa, eikä automaattisesti ihan jokaiselle uskovalle.

        Ja miksi moisesta asiasta pitää edes ilmoittaa ja huudella? Pääasia kun ei suinkaan ole se rakastaako Jeesus sinua, vaan se rakastatko sinä Jeesusta.

        Tärkeintä nimenomaan on se, että Jeesus rakasti ja edelleen rakastaa. Sillä on merkitystä ikuisuuden kannalta.Minun vastarakkauteni on vaisumpaa ja vajavaista.
        Evankeliumi pitää kuuluttaa kaikkialle!


      • Jeesus.rakastaa.minua kirjoitti:

        Tärkeintä nimenomaan on se, että Jeesus rakasti ja edelleen rakastaa. Sillä on merkitystä ikuisuuden kannalta.Minun vastarakkauteni on vaisumpaa ja vajavaista.
        Evankeliumi pitää kuuluttaa kaikkialle!

        Ikuisuuden kannalta kyllä tärkeämpää on se, että rakastatko sinä Jeesusta ja elät Hänen tahtonsa mukaan. Jeesushan itse sanoi mitä Jumalan rakastaminen ihan käytännössä on. Ja jos ihminen ei rakasta Jumalaa, niin hän ei lopulta pelastu. Myös uskovat tuomitaan tekojensa mukaan...

        "Tärkeintä nimenomaan on se, että Jeesus rakasti ja edelleen rakastaa."

        Miten Jeesus sitten rakastaa? Millaista tuo rakkaus on ihan käytännössä? Onko se pelkkää tunnetta, hyvää tahtoa, vai mitä se on?


      • Jeesus.rakastaa.minua
        George_L kirjoitti:

        Ikuisuuden kannalta kyllä tärkeämpää on se, että rakastatko sinä Jeesusta ja elät Hänen tahtonsa mukaan. Jeesushan itse sanoi mitä Jumalan rakastaminen ihan käytännössä on. Ja jos ihminen ei rakasta Jumalaa, niin hän ei lopulta pelastu. Myös uskovat tuomitaan tekojensa mukaan...

        "Tärkeintä nimenomaan on se, että Jeesus rakasti ja edelleen rakastaa."

        Miten Jeesus sitten rakastaa? Millaista tuo rakkaus on ihan käytännössä? Onko se pelkkää tunnetta, hyvää tahtoa, vai mitä se on?

        Sinulle näyttää olevan toissijaista se, mitä Jeesus Golgatalla teki. Sen ja ylösnousemuksen julistamiseen apostolit panostivat.

        "Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi."
        1Joh 4:10

        "Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna."
        1Kor 2:2

        Ilman Jeesuksen rakkautta tuskin olisin enää elävien kirjoissa.


      • Jäitä.hattuun
        Jeesus.rakastaa.minua kirjoitti:

        Sinulle näyttää olevan toissijaista se, mitä Jeesus Golgatalla teki. Sen ja ylösnousemuksen julistamiseen apostolit panostivat.

        "Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi."
        1Joh 4:10

        "Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna."
        1Kor 2:2

        Ilman Jeesuksen rakkautta tuskin olisin enää elävien kirjoissa.

        "Ilman Jeesuksen rakkautta tuskin olisin enää elävien kirjoissa. "
        Eiköhän ne ole muut tekijät jotka sua pitää hengissä, kuin kuviteltu Jeesuksen rakkaus.


      • Jeesus.rakastaa.minua kirjoitti:

        Sinulle näyttää olevan toissijaista se, mitä Jeesus Golgatalla teki. Sen ja ylösnousemuksen julistamiseen apostolit panostivat.

        "Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi."
        1Joh 4:10

        "Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna."
        1Kor 2:2

        Ilman Jeesuksen rakkautta tuskin olisin enää elävien kirjoissa.

        "Sinulle näyttää olevan toissijaista se, mitä Jeesus Golgatalla teki."

        Enhän minä sellaista väittänyt. Kysyin mitä tarkoitat tuollaisella rakkaudella ja mikä motiivi sen julistamisella on? Jeesus ja apostolit eivät koskaan puhuneet Jumalan rakkaudesta uskosta osattomille.

        ""Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.""

        Ohittaako tämä asiayhteydestään irti revitty jae kaiken muun mitä Raamattu sanoo?

        Tässä on paha käännösvirhe:
        "Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna."
        1Kor 2:2

        Kreikan kieli sanoo:

        "Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja Hänen OLLEEN ristiinnaulittuna."

        Eli Paavali ei puhunut ristiinnaulitusta Jeesuksesta, vaan Jeesuksesta joka OLI OLLUT ristiinnaulittuna - eli toisin sanoen Paavalin julisti ylösnoussutta Kristusta.

        "Ilman Jeesuksen rakkautta tuskin olisin enää elävien kirjoissa."

        Älä sekoita armoa ja pitkämielisyyttä rakkauteen.


    • Jumala.on.rakkaus

      "Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä."
      1Joh 4:16

      • Niinsevaanonpi

        Niin se vaan on!


    • AamenkiitosJeesus

      ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."

    • Menkää kaikkeen maailmaan, kastakaa kaikkia kansoja minun opetuslapsikseni ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa JA KATSO MINÄ OLEN TEIDÄN KANSSANNE KAIKKI PÄIVÄT MAAILMAN LOPPUUN ASTI!

      On ilmeistä, että Jeesus rakastaa niitä, jotka kastavat muita ja opettavat heitä noudattamaan Jeesuksen käskemiä asioita. Toivotaan tuohon työhön myös menestystä ja oikeaa johdatusta niin, että kastettavat ja opetettavat lopulta pääsisivät Jeesuksen kautta Isän tykö.

    • AamenkiitosJeesus

      "ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi."
      EF 5:2

    • Suurinrakkaus

      Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä.

    • Ei voi tehdä parannusta, jos ei ensin mene turmioon. Ei voi syntiä tunnustaa, ellei sitä ole ensin tehnyt.
      Ei voi luopua maailmasta jos sitä ei ole koskaan omistanutkaan.

      Synti pitäisi tunnustaa, Usko pitäisi tunnustaa ....... rikolliselta odotetaan tunnustusta mutta ei syyttömältä.
      Miten uskon tunnustaminen pitäisi käsittää?

      En ole syyllinen tähän uskoon, en siis tunnusta. Olen syytön.

      • Kaikkiovat

        "Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla..."
        Room 3:23


    • Jeesusrakastaaminua

      "ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi."
      Ef 5:2

    • AamenkiitosJeesus

      Sinä, minun väkevyyteni, sinulle minä veisaan kiitosta, sillä Jumala on minun linnani ja minun armollinen Jumalani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe