miten se hankitaan, mitä maksaa, mitä alennusta voi sillä tulla?
invakiekko autoon?
10
208
Vastaukset
No niin.
Oli näköjään sääntöjen vastaista antaa sinulle niin "salaisina" pidettyjä tietoja.
Laitoin ihan asiallisen Trafin linkin sinulle, kuinka vammaisen pysäköintilupaa haetaan.
Laita G-hakuun "vammaisen pysäköintilupa", koska linkki ei näköjään mene sensuurista läpi.- minnnn
Kiitos!!
Paljonkohan ajoneuvoveron perusvero on?
Onko se se vero mistä tarra aiemmin ikkunaaan laitettiin vai jokin muu osuus?
PERUS-sana veron edessä hämää. - ainaainaaina
Mikä ajoneuvoverossa on perusvero mikä muuta veroa? Paljonko tavallisesta autosta se on?
riippuu hiilidioksidi päästöistä
mitä suurempi moottori sitä enemmän on veroa
mulla on 1,6 l moottorilla golffi sinnä on vero 260 ekee vuodessa.- Rajat-saasteellakin
viivatiina kirjoitti:
riippuu hiilidioksidi päästöistä
mitä suurempi moottori sitä enemmän on veroa
mulla on 1,6 l moottorilla golffi sinnä on vero 260 ekee vuodessa.Täh?
Eikös auton vuosimallilla ole mitään tekemistä päästöjen kanssa, sekä sillä mitä lukee katsastuskertomuksen päästömittauksissa? - verovelvollinenkin
Ei - autot on ns tyyppihyväksytty ja sen mukaan CO2 päästöt laitetaan rekisteriotteeseen. Vero määräytyy henkilöautossa CO2 päästöjen mukaan..
https://www.trafi.fi/tieliikenne/verotus/ajoneuvovero/veron_maksaminen/ajoneuvoverolaskurit Rajat-saasteellakin kirjoitti:
Täh?
Eikös auton vuosimallilla ole mitään tekemistä päästöjen kanssa, sekä sillä mitä lukee katsastuskertomuksen päästömittauksissa?ei katsastuskertomuksella oo mitään tekemistä sen kanssa
päästöt on kullekkin autotyypille määritelty.- hempppavvn
viivatiina kirjoitti:
ei katsastuskertomuksella oo mitään tekemistä sen kanssa
päästöt on kullekkin autotyypille määritelty.siis eikö auton ikä ja kilometrit yms vaikuta ollenkaan?
hempppavvn kirjoitti:
siis eikö auton ikä ja kilometrit yms vaikuta ollenkaan?
tavallaan kun uudemmissa on pienemmät hiilidioksidi päästöt
mutta ei ikä vaikuta mitään koska
kullekkin ajoneuvolle on määritelty hiilidioksiidi päästä
minkä mukaan verotetaan iästä ja kilometreistä riippumatta.
- Weise
No mikä on perusvero autolla, minkä saa pois,onko muitakin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku635032Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632190- 2222163
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181383Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191324- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879