96: 6
Totisesti ihminen tekee syntiä,
96: 7
koska hän kuvittelee elävänsä omista ansioistaan,
96: 8
mutta totisesti, tie johtaa hänet jälleen Herransa luo.
Me luulemme, että omalla työllämme ja taidollamme olemme saavuttaneet kaiken... mutta se oli Jumala joka sen mahdollisti! Erityisesti Ramadanin lähestyessä meillä on erityinen tilaisuus harjoitella kiitollisuutta Jumalalle, oppia ymmärtämään, miten paljon olemmekaan Jumalalta saaneet
Myös Paratiisipaikan tulemme saamaan Jumalan myötämielisyyden ansiosta
Me emme elä omista ansioistamme
8
97
Vastaukset
- Jumalapalkitsee
Uskovaiselle tärkeää on olla kiitollinen Jumalalle kaikesta hyvästä, mitä on saanut, ja myös kanssaihmisille hyvästä, kun he tekevät jotain meidän hyväksemme. Ilmaistessamme kiitollisuutta ihmisille heidän suomasta arjen huomionosoituksista ja palveluksista, ilmaisemme kiitollisuutta Jumalalle. Kun näemme kaiken hyvän, mitä meillä on, emmekä vaadi kaikkea heti nyt tässä, vahvistamme rakkautta Jumalaan ja olemme myös itse auttavaisempia muita kohtaan.
- Anonyymi
Usein sanotaan, että islamissa päästään Paratiisiin teoilla. Se ei ole ihan niin, vaan Jumalan suosiosta, Jumalan armosta,.
- Anonyymi
niin kuin kaikki tässä elämässäkin. Me voimme luulla, että minulla on kaikki tämä perhe, raha, ura, koska olen niin erityinen... mutta jossain voi olla joku sinua pätevämpi, mutta hänellä ei ollut vain samoja mahdollisuuksia, koska Jumala ei niitä antanut, mutta Jumala antaa hänelle Paratiisissa kaiken, mitä hänellä ei ollut tässä elämässä
- 1233d1123f
Jeesuksen vastainen moderointi poisti inhottavasti minun näkökantani joka pohjautuu pelkästään raamatun sanaan, että vastaanottamatta jeesusta jumalan poikana ei ole paratiisi paikkaa luvassa.
Jeesuksen (rauha hänelle) asema on tuttu asia meille Suomen muslimeille. Osa meistä on jopa aiemmin ollut kristittyjä.
En lukenut moderoituja viestejä, mutta joka tapauksessa tuntuu hyökkäävältä ja päällekäyvältä tulla tähän ketjuun Raamatun sanaa levittämään, kun se ei ole mitenkään tämän ketjun aihe - tuo tuntuisi jopa luotaantyöntävältä kristinuskoa kohtaan, ellen olisi tietoinen siitä, että yleisesti ottaen kristityt eivät pidä tuollaista hyvänä käytöksenä.
Tämä on islam-palsta, jossa muslimi avasi keskustelun kiitollisuudesta Jumalalle - aloitusviestissä ei mitenkään kysytty kristittyjen mielipidettä muslimien mahdollisuudesta Paratiisi-paikkaan. Jos haluat kertoa omasta uskostasi antamatta itsestäsi aggressiivista kuvaa, suosittelen, että avaat oman ketjun, jossa kerrot rauhallisesti asiasi.- Anonyymi
Kun ollaan ja eletään Suomessa niin täytyy teidän kuunnella ja kestää paikallisen käntaväestön mielipiteitä. Miten kävisi päinvastaisessa tapauksessa?
- Anonyymi
Totisesti tekee ihminen syntiä, sanoo ayah 96.9... mutta totisesti Allah antaa anteeksi niille, jotka Allahin puoleen kääntyvät ja vain yksin Allah ottaa herrakseen!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1091974- 2541729
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611106Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K641003En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k67967Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉68860Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37847The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6831Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49815