Mikä mahtaa olla tämän hetken tarjonta maitokaupoissa tuon 5,5 %:n oluen suhteen?
Ainakaan K-Marketeissa ei näytä olevan muuta kuin sitä Laitilan Kukkoa tuossa vahvuudessa .
Maitokauppojen 5,5 % olut
9
716
Vastaukset
- kyllälöytyy
Maitokaupoista mitään tiedä, mutta päivittäistavarakaupoissa valikoimat ja hinnat vaihtelevat todella paljon. Paikallinen CM on erittäin hyvin varustettu uusilla ja vanhoilla oluilla, arvioisin, että 100 eri nimikettä ei riitä, näistä 4.3 - 5.5% vahvuisia on monta kymmentä ja lokerot sekä siiderit päälle. Hinnat ovat aika kovat, ikävä juttu.
- lauantaimakkara
Vitsi millon halpenee saakeli? Eikö kannattaisi soveltaa hiemann väkevämpää laimennussuhdetta niin saataisiin oiva sisäänheittotuote?
- Halonen
Ns. maitokauppa, päivittäistavarakauppa. Lienevät samoja asioita. Ketjun aloittaja lienee tarkoittanut juurikin noiden 5,5 vanhuisten oluiden saatavuutta, ei niinkään 5,2 tai 5,3.
Itse olen myös joskus katsellut hyllyjä sillä silmällä vaan ei noita 5,5 % ole näkynyt. - KlausKujenpoika
Sitä älyttömän pahan makuista (ja kallista) Kukkoa löytyy pikkutölkeissä 5,5 % vahvuisena, eipä juuri muuta. Suomalaiset panimot taitavat nukkua..
- ykkösolout
Millon alkaa tulla nelospanemaa panimolta?
- qeqeqeqeq
Marketteihin on ainakinj o tullu jotain erikoisempaakin. Samalla pakkausten suurtuessa hinnat ovat pudonneet. Lapikulta IV saa jo 30€ laatikko. Myös lonkero tarjonta on vaihtunut aikalailla GIN pohjaisiin lunkkuihin. Paljon tullut uutuuksia
- dewo
http://www.xn--ersmies-6wa.fi/p/maitokauppavahvuiset-max-47.html
Tuolta voitte käydä tsekkaa maitokauppavahvuiset oluet ja niiden arviot. - jokinimimerkki
Mitä jos valitsisi oluen sen tyypi ja maun, ei vahvuuden mukaan? Se että suomalaista rapakaljaa ryhdytään tekemään vahvempana ei yhtään muuta sen makua paremmaksi. New Castle Brown Ale on 4,7% vahvuista, Murphy's Irish Stout 4%. Hyviä oluita ovat. Ei vahvuudesta kiinni ole.
- alkoholionvahvuudestakii
Itse olen ns. suurkuluttaja joten suhtaudun asiaan vahvuus ja hinta edellä. Toki sillä maullakin nyt jotain merkitystä on. Tolu- tai Lasoli-linjalle en menisi ikinä. :D
Suomen olut-uudistus oli ihan naurettava. Ollaan huolestuneita jostain desimaaleista. Mielestäni viinitkin voisi sallia ruokakauppoihin. En ehkä väkeviä sentään sallisi venäjän malliin, tosin suomen hintatasolla ei niistä tulisi mitään hitti-tuotteita. Tarvitsisi tikapuut että saisi sieltä K-Marketin ylähyllyltä sen pullon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2977283Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695334Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1162815- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311588- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311530