islam ei sovi edes muslimille

ei.islamille_

Turun vihapuukottaja, jihadisti Abderrahman Bouanane teki tekonsa jihadia harjoittaen, allahin nimeen. Teot eivät olleet tappoja ja tapon yrityksiä, joita tehdään pikaistuksissa ja hetken mielijohteesta, sillä Bouanane teki teon suunnitelmallisesti vakaata harkintaa käyttäen. Siitä kertoo hänen manifestinsa, jonka hän julkaisi juuri ennen tekoaan. Ko. manifesti sekä teko kertoo hänen uskonnollisesta vakaumuksestaan, että hyökkääminen ei-islamilaisia vastaan allahin nimeen on oikeutettu velvollisuus.

Puolustusasianajaja tietysti tekee työtään luomalla mielikuvia lievemmästä teosta, yrittäen lieventää sitä mm. jäätelöllä ja että kesken jäätelöherkuttelun jihadisti olisi saanut päähänpiston tappaa ihmisiä. Tappajan manifesti sekä varustautuminen teräaseella kertoo selvästi hänen motiivinsa.

Herra Bouanane on vain yksi esimerkki siitä, millainen julkikuva islamilla on. Ei se ole valhe, ei vihapuhetta, eikä tuulesta temmattu asia, että islamin valtaa on pyritty lujittamaan terrorilla koko sen olemassaolon ajan. Se lujittaminen koetaan velvollisuutena yksilötasolla ja sitä velvollisuutta myös ruokitaan kurilla ja pelolla. Siksikin on paljon näitä ns. yksittäistapauksia, joita media ja muut "rauhan uskontoa" tukevat tahot yrittävät irroittaa kontekstistaan. Hra Bouanane ei ole terroristi, vaan uskossaan vakaumuksellinen muslimi, joka harjoitti islamia sen brutaalissa muodossaan. Korostan, harjoitti islamia.

Islamiin liittyvästä väkivaltaisesta ja monin muin tavoin negatiivisesta tavasta harjoittaa uskontoa kärsii kaikki. Myös muslimit itse. Moni heistä kokee tappamisen ja tuhoamisen vastenmieliseksi ja joutuvat harjoittamaan sitä pakotettuna ja monet "luopiot" joutuvat omiensa uhreiksi. Tällaisen islamin luonteen vuoksi et voi koskaan tietää, kuka muslimi on oikeasti mukava, reilu ja sivistynyt ja kenen ystävällisten kasvojen takana tikittää aikapommi. Tällä on luonnollisesti yleistävä vaikutus, joka näkyy mm. rasismina koko "rotua" sekä uskontoa kohtaan. Islam on monin tavoin sairas ideologia, ihmisoikeuksia rikkova ideologia, alistava ja pakottava ideologia, jonka ensimmäinen uhri on muslimi itse. Siksi se on esim. suomalaiseen yhteiskuntaan sopimaton uskonto. Edessä on suuri ja kallis projekti, jos on toiveissa integroida islam laajemmassa merkityksessä osaksi sivistysvaltiota. Se tarkoittaa koraanin oppien, tapojen, asenteiden jne. muuttamista. Kenellä on siihen resurssit, kun muslimeja maailmassa n. 1.3 miljardia joista sadat miljoonat kannattaa shariaa, jihadismia yms. vanhoja raaempia perinteitä.

Toiminnan pitäisi olla konkreettista ja välttää tämän päivän suvakistista valheellista radikalismia. Se ei johda terveeseen kehitykseen. Kun ongelmat on ihan muualla, joita suvaitsevaiset yms. muslimeja ja islamia tukevat tahot eivät näytä ymmärtävän. Tai halua ymmärtää.

https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/tassako-selitys-turun-puukottajan-jatkuvalle-hymyilylle-han-peittaa-omia-tunteitaan-han-ei-ole-taalla-lasna/6861424#gs.HdnpqMc

(Tässä piti olla linkki Abderrahman Bouananen manifestiin, mutta ko. video on poistettu, enkä löytänyt muualtakaan.)

1

1001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maagikko

      "Yhä usemmat alkavat epäillä, että maailman politiikassa on jotain hyvin synkkiä aikoja meneillään. Juuri nyt, ja että vaaleilla valitut poliitikot eivät välttämättä ole niitä, jotka johtavat näytelmää. Olen jo maininnut niistä, jotka Lähdekenttää tutkiessaan ovat saaneet uhkauksia ja jopa maksettu hiljaiseksi ja saatettu vahingoittaa jopa tappaa"
      Lähdedekenttä David Wilcock
      sivu 167
      2011 suomennos.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      241
      2338
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1555
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      73
      1346
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1255
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1172
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      89
      1089
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      958
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      77
      919
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      902
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      789
    Aihe