Olin edellisessä elämässäni varmasti tosi ilkeä ja nyt kun elän täällä helvetissä, niin olen ihmetellyt muutamaa asiaa. Miksi täällä elää myös kaikki sukulaiseni? Osa tosi uskovaisia. Jehovan todistajiakin olen täällä nähnyt. Hallitus on täällä ihan sopiva, se ei aiheuta kummosta ihmettelyä, kuin sen verran että miten se niin hyvin sopiikin tänne helvettiin.
Tämä helvetti mietityttää
6
334
Vastaukset
- Kauanuskossa
Ajallinen ahdinko ei anna mitaan kuvaa helvetista. Turha pilkkailla.
- Kuolematonsieluni
Helvetti on mielisairaitten pappien keksintöä ja samanlaiset uskovat siihen. Helvetti on täälä maanpäällä, eli. Joku voi kokea elämänsä helvetiksi tietämättä etää vain maksaa edellisien elämien pahoja tekojaan.
Kuolematonsieluni kirjoitti:
Helvetti on mielisairaitten pappien keksintöä ja samanlaiset uskovat siihen. Helvetti on täälä maanpäällä, eli. Joku voi kokea elämänsä helvetiksi tietämättä etää vain maksaa edellisien elämien pahoja tekojaan.
Heltvetti paholaisn paikka kun tämä maailman armotaousaika päättyy,siellä ovat mys ne jota rakstavat synnintekoa.
Mielen tasolla kukaan ei ole mitään velkaa, on mahdollisuus valita uudelleen. Kun näyttää että tiedät mitä olet valinnut ja mitä on valittavissa "hyvä - paha" sinun näkökykysi näkee tilaisuuksia kaikkialla.
Kuten luettelit sukulaiset, jehovat, hallitus.
Valitse uudelleen. Näe kohtaamiset/elämä mahdollisuutena. Siinä mitä kohtaat koet vastauksen mitä olet valinnut. (hyvä-paha) Valitsematta jättämien vain siirtää ratkaisua- Kristus-on-vastaus
Luk 6:37 Älkääkä tuomitko,
niin ei teitäkään tuomita;
älkää kadotustuomiota lausuko,
niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta.
Antakaa anteeksi,
niin teillekin anteeksi annetaan.
Aabraham uskoi Jumalaa
ja se luettiin hänelle
vanhurskaudeksi.
Huom! Aabraham ei uskonut jumalaan vaan uskoi Jumalaa= hän uskoi Jumalan sanan- - Minämuuttuusinäksi
Kaiksta kalvavista madoista ei voi enää paeta kesämökille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368702Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5371824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102241Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701277Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17946Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72754- 46735
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657