Tämä helvetti mietityttää

FinHell

Olin edellisessä elämässäni varmasti tosi ilkeä ja nyt kun elän täällä helvetissä, niin olen ihmetellyt muutamaa asiaa. Miksi täällä elää myös kaikki sukulaiseni? Osa tosi uskovaisia. Jehovan todistajiakin olen täällä nähnyt. Hallitus on täällä ihan sopiva, se ei aiheuta kummosta ihmettelyä, kuin sen verran että miten se niin hyvin sopiikin tänne helvettiin.

6

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauanuskossa

      Ajallinen ahdinko ei anna mitaan kuvaa helvetista. Turha pilkkailla.

      • Kuolematonsieluni

        Helvetti on mielisairaitten pappien keksintöä ja samanlaiset uskovat siihen. Helvetti on täälä maanpäällä, eli. Joku voi kokea elämänsä helvetiksi tietämättä etää vain maksaa edellisien elämien pahoja tekojaan.


      • Kuolematonsieluni kirjoitti:

        Helvetti on mielisairaitten pappien keksintöä ja samanlaiset uskovat siihen. Helvetti on täälä maanpäällä, eli. Joku voi kokea elämänsä helvetiksi tietämättä etää vain maksaa edellisien elämien pahoja tekojaan.

        Heltvetti paholaisn paikka kun tämä maailman armotaousaika päättyy,siellä ovat mys ne jota rakstavat synnintekoa.


    • Mielen tasolla kukaan ei ole mitään velkaa, on mahdollisuus valita uudelleen. Kun näyttää että tiedät mitä olet valinnut ja mitä on valittavissa "hyvä - paha" sinun näkökykysi näkee tilaisuuksia kaikkialla.
      Kuten luettelit sukulaiset, jehovat, hallitus.
      Valitse uudelleen. Näe kohtaamiset/elämä mahdollisuutena. Siinä mitä kohtaat koet vastauksen mitä olet valinnut. (hyvä-paha) Valitsematta jättämien vain siirtää ratkaisua

    • Kristus-on-vastaus

      Luk 6:37 Älkääkä tuomitko,
      niin ei teitäkään tuomita;
      älkää kadotustuomiota lausuko,
      niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta.
      Antakaa anteeksi,
      niin teillekin anteeksi annetaan.

      Aabraham uskoi Jumalaa
      ja se luettiin hänelle
      vanhurskaudeksi.

      Huom! Aabraham ei uskonut jumalaan vaan uskoi Jumalaa= hän uskoi Jumalan sanan-

    • Minämuuttuusinäksi

      Kaiksta kalvavista madoista ei voi enää paeta kesämökille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1709
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1648
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1122
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1037
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. 7
      972
    Aihe