Kirjoittaisit mies kerrankin asiat perusteellisesti ja siten että tunnistan että se on sinulta minulle.
Kerralla selväksi
11
511
Vastaukset
- Kestävyysjuoksija
Kyllä ne muut osaa sen paremmin.
- Aurinkopaistoi
Kerro mulle ensin, mitä asioita haluat viestini sisältävän, että ymmärrät sen olevan minulta sinulle. Minä haluan sinut ihan oikeasti. Haluatko sinä minua?
- Kokojuttua
Kyllä, tietyin rajauksin. Vappukin tulossa.. ymmärrätköhän..?
- ettäminävointunnistaa
Kirjoita itse!
- Mielipideyx
Roikottamista harrastavat ovat kylmäverisiä ihmisiä.
- Aurinkopaistaany
Minkä kukakin mieltää roikottamiseksi? Lähes aina kaikki on vilkkaan mielikuvituksen tuotetta. Mielikuvilla täällä pelaillaan minun mielestä, harvemmin on mitään kovin kummoista kontaktia tapahtunut näiden mielikuva henkilöiden välillä? Olettamuksia, joissa ei paljon ole faktaa vielä mukana.
- Kuvittelee
Aurinkopaistaany kirjoitti:
Minkä kukakin mieltää roikottamiseksi? Lähes aina kaikki on vilkkaan mielikuvituksen tuotetta. Mielikuvilla täällä pelaillaan minun mielestä, harvemmin on mitään kovin kummoista kontaktia tapahtunut näiden mielikuva henkilöiden välillä? Olettamuksia, joissa ei paljon ole faktaa vielä mukana.
Roikottaja jauhajallahan on sataviisituhatta kaivattua ollut muutamassa vuodessa
Multiomija
Omii täältä kaiken kun raukka on niin varma että hän on kuuma, rakastettu ja kaivattu ja joku on häneen kuolettavan rakastunut ettei pääse yli vasn kirjoittelee 24/7 hänelle palstalla muttei halua tehdä elettäkään irl
Munkin kultani täällä omi mitta kultani tekikin irl siirrot jolloin selvisi vasta minullekin että roikkottaja jauhajalla ei olekaan kaivattua täällä vaan minulla
Hän vaan niin hanakasti ja näkyvästi omi että loi muille lukijoille kuvaa että nyt tämä on hänelle oleva kirjotus siks minäkin olin ulapalla ennen kuin asiat alkoi irl edetä ja minulle paljastettiin että ne kirjoitukset olikin mulle
- äläuskomitään
paskaa täällä. Jos ei se ole missään kontaktissa tuolla ulkopuolella, niin kaikki tällä kieroa shittiä. Älä mene lankaan. Jatkat vain normisti elämääsi.
- kuneikoskaanmitään
Kiitos. Tämä oli viisas neuvo. Haluaisin kuitenkin nähdä häntä irl.
No selevä. Homman nimi on se, että homoha se ukkos on. Paneskelee omoinfon akkaa viiden toisen kundin kanssa joka toinen lauantai. Kuvannukkii osien toisten kundien perseitä kun ne laukee. Eikös tuo liene vähän "vahingossa" kosketellukkii. Onkos sen tullu linja-autolla viime aikoina matkusteltua. Siellähä se on uutistoimittajien mällejä etsimässä nuoltavaksi.
- nosepäsenii
Miksi kukaan kirjottaisi sulle jotain tunnisteellisia viestejä, kun et itsekään laita yhtään mitään tunnisteita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553693- 312074
- 391991
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171701Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401492Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251462- 781409
- 1361131
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221093