Kerralla selväksi

kuneikoskaanmitään

Kirjoittaisit mies kerrankin asiat perusteellisesti ja siten että tunnistan että se on sinulta minulle.

11

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kestävyysjuoksija

      Kyllä ne muut osaa sen paremmin.

    • Aurinkopaistoi

      Kerro mulle ensin, mitä asioita haluat viestini sisältävän, että ymmärrät sen olevan minulta sinulle. Minä haluan sinut ihan oikeasti. Haluatko sinä minua?

      • Kokojuttua

        Kyllä, tietyin rajauksin. Vappukin tulossa.. ymmärrätköhän..?


    • ettäminävointunnistaa

      Kirjoita itse!

    • Mielipideyx

      Roikottamista harrastavat ovat kylmäverisiä ihmisiä.

      • Aurinkopaistaany

        Minkä kukakin mieltää roikottamiseksi? Lähes aina kaikki on vilkkaan mielikuvituksen tuotetta. Mielikuvilla täällä pelaillaan minun mielestä, harvemmin on mitään kovin kummoista kontaktia tapahtunut näiden mielikuva henkilöiden välillä? Olettamuksia, joissa ei paljon ole faktaa vielä mukana.


      • Kuvittelee
        Aurinkopaistaany kirjoitti:

        Minkä kukakin mieltää roikottamiseksi? Lähes aina kaikki on vilkkaan mielikuvituksen tuotetta. Mielikuvilla täällä pelaillaan minun mielestä, harvemmin on mitään kovin kummoista kontaktia tapahtunut näiden mielikuva henkilöiden välillä? Olettamuksia, joissa ei paljon ole faktaa vielä mukana.

        Roikottaja jauhajallahan on sataviisituhatta kaivattua ollut muutamassa vuodessa

        Multiomija

        Omii täältä kaiken kun raukka on niin varma että hän on kuuma, rakastettu ja kaivattu ja joku on häneen kuolettavan rakastunut ettei pääse yli vasn kirjoittelee 24/7 hänelle palstalla muttei halua tehdä elettäkään irl

        Munkin kultani täällä omi mitta kultani tekikin irl siirrot jolloin selvisi vasta minullekin että roikkottaja jauhajalla ei olekaan kaivattua täällä vaan minulla

        Hän vaan niin hanakasti ja näkyvästi omi että loi muille lukijoille kuvaa että nyt tämä on hänelle oleva kirjotus siks minäkin olin ulapalla ennen kuin asiat alkoi irl edetä ja minulle paljastettiin että ne kirjoitukset olikin mulle


    • äläuskomitään

      paskaa täällä. Jos ei se ole missään kontaktissa tuolla ulkopuolella, niin kaikki tällä kieroa shittiä. Älä mene lankaan. Jatkat vain normisti elämääsi.

      • kuneikoskaanmitään

        Kiitos. Tämä oli viisas neuvo. Haluaisin kuitenkin nähdä häntä irl.


    • No selevä. Homman nimi on se, että homoha se ukkos on. Paneskelee omoinfon akkaa viiden toisen kundin kanssa joka toinen lauantai. Kuvannukkii osien toisten kundien perseitä kun ne laukee. Eikös tuo liene vähän "vahingossa" kosketellukkii. Onkos sen tullu linja-autolla viime aikoina matkusteltua. Siellähä se on uutistoimittajien mällejä etsimässä nuoltavaksi.

    • nosepäsenii

      Miksi kukaan kirjottaisi sulle jotain tunnisteellisia viestejä, kun et itsekään laita yhtään mitään tunnisteita...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      193
      3870
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      64
      2925
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2752
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2219
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2027
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1667
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1625
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1578
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1429
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1331
    Aihe