YLE ja muut mediat antavat aivan liian paljon ruutuaikaa ja palstatilaa SAK:n julkilausumille. Samaten Rinne ja Li Andersson on jatkuvasti marisemassa ruudussa siitä, miten tulipalo on sammutettu väärin. Antakaa hallituksen tehdä rauhassa omaa työtään älkää koko ajan nostako ristiriitoja ja haloota, mikä ahdistaa koko kansakuntaa.
Kiki-sopimuksen vuoden jarrutus aiheutti yli 100.000 pitkäaikaistyötlntä lisää. Siinä yksi esimerkki, mitä nuo edellä mainitut ovat henkisen ahdistuksen lisäksi saaneet aikaan. Aktiivimalli-mellakka on ihan omaa lukunsa. SAK on pahin työttömyyden aiheuttaja. SDP:n ja SAK:n liitto kaataa hallitus, aina kun SDP joutuu oppostitioon on viime vuosituhannen resepti. Julkisen sanan ei pidä tätä mätäpaisetta suurennella. RKP tai Kristilliset eivät ole saaneet ruutuaikaa, eikä Marttakerho. Hei haloo julkinen sana!
YLE on vielä punainen
7
284
Vastaukset
- tapettu
Siinä lahtari taas marisee !
- Paitsi_että
Persu se on.
- kannattaisiedesyrittää
Olisi kiva kuulla välillä Suomen Yrittäjien, STKK:n ja AKAVAN kommentteja. STTK ja AKAVA ovat yhteensä paljon suurempi tekijä kuin SAK, kun otetaan "kuolleet sielut" pois rekisteristä. Järkipuhe on aina mieluisampaa kuin populistinen saarna.
- miksi.on.näin
Sata vuotta sitten valkoiset pistivät punaiset matalaksi koko pk-seudulta.
Missä ovat tämän päivän sankarit, vai onko heitä??? Tuntuu koko pk-alue helottavan niin punaisena, että oikein häikäisee.- suvislainen
Saksalaisten avustuksella se onnistui. Ei valkoiset yksinään olisi pystynyt sitä tekemään.
- PkLanka
Mikä on pk-alue? Onko se pikakivääri-, purukumi-, pääkallo- vai pikakahvialue?
Tarkoittanet pääkaupunkiseutua. Tein tutkimuksen: kysyin, onko pääkaupunkiseutu eri kokoinen alue kuin Helsingin seutu? Useimmat vastasivat että on. Outoa logiikkaa: kun Helsinki on pääkaupunki, niin miten sen seutu on eri kuin Helsingin seutu?
Rauman entinen matkailuopas sanoi aina turisteille Rauman kuuluvan Turun lääniin. Tosiasiassa Rauma kuului Turun ja Porin lääniin.
Menikö pk-sankarille perille vai väännetäänkö metallilangasta?
Vasemmiston aika meni jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592