Olen tuntenut niinan nyt muutamia viikkoja.tutustuttiin täällä netissä.niina on antanut pillua ja suuta minulle kyllä hyvin mutta perseeseen se ei ole tykästynyt,ja minä olen antanut sen olla rauhassa.tänään kysyin niinalta että saanko nuolla persettä samalla kun pillua nuolen.niina antoi luvan vähän empien.nuolin pillua ja samalla runkkasin niinan persettä kielellä.niina tykkäsi ja huomasin että perse antoi hyvin kielelle tietä.kysyin niinalta että miltä perseessä tuntui.niina sanoi että ota liukkaria ja työnnä sormi mun perseeseen tai dildo.sanoi että sitä kävi hurjasti haluttamaan sinne joita n.kun olin etsinyt niinan kamoista pienen dildon ja liukkarit niin käskin niinan polvilleni eteeni.levittelin liukkaria perseelle kunnolla sen jälkeen kun olin nussinut sitä kielellä kunnolla.perse oli ihanasti auki edessäni ja niina pyysi jotain sisäänsä.työnsin dildon ensin perseeseen ja niina sanoi että runkkaa vain sitä hiljalleen.niin tein ja niina oli ihan kiimoissa.se sanoi että kulta työnnä kyrpää mun pilluun samalla.nussin niinaa takaapäin ja runkkasin persettä samalla.kun sitä oli hetki tehty niin niina sai kunnon orgasmin.kun niina oli siintä selvinnyt niin otin kyrpäni ulos pillusta ja olin ottamassa dildoa pois kun niina sanoi.voisitko kokeilla kyrpääsi perseeseeni.kysyin että onko hän tosissaan.
Tyttöystävä tykästyi perseestä.
2
679
Vastaukset
Niina sanoi että on ja että hänestä oli tuntunut että koko perse räjähtää kun orgasmi oli tullut niin vahvana nyt.rasvasin niinan persettä reilusti ja asettelin seisovaa kyrpääni himoitulle perseelle.niina kysyi että miltä hän näyttää perseaukinaisena edessäni.sanoin eträ todella kiiihottavalta.
Jenni tuli sitten sänkyyn kun oli ensin esitellyt itseään meille.jätin tytöt sänkyyn ja nousin alasti ylös.kysyin että onko jenni vielä neitsyt vai onko tullut jo pillua kokeiltua jollain.tytöt katsoi toisiaan ja sanoi että on jenni lainannut niinalta dildoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175990
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 513036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332406Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452340Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme222013Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381550
- 1731404