Perjantai Aamuun

Naiselle hyvää huomenta! :)
Kiva kun on noin lähellä toi viikonloppu.
Sitten olis vielä kivempaa kun sinäkin olisit yhtä lähellä.

12

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoriitta

      Huomenta. Sopiiko sulle, että mietin tätä asiaa rauhassa viikonlopun ja palaan sunnuntaina. Minulla on silloin lopullinen vastaus.

      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka....
        Huomenta....
        Ihana aamu...nukuttu hyvin...
        Pitäisi alkaa päivä..alankin..
        Olla lähellä..mä oon vähän ujo...
        Mut voin istuu lähel...kun päätän..ja puhuakin....
        Mä istun ain jonkun vieres...
        Meidän talo on sellainen...
        Näitkö kun kysyin sulta niitä kysymyksii..?
        No ei miehet ikinä vastaa...hassua...
        Ei kun touhumaan..
        Kävelemään en taida mennä...se ei vaan suju...en tiedä miks...vähän pelottaa...
        Täytyy toivoo et on vaan kevät....
        Vietä kiva päivä....teet sitten mitä teet..
        Ole häpi....🍀🌪🌻😯😀♥


    • aitoriitta

      Anteeksi. Yritän taas sanoa viimeisen sanan mutta yritän saada pääni kokoon siihen mennessä. Kallistun jarin puolelle mutta senhän sinä tiedätkin jo. Olen onnellinen jos saan olla edes hänen kanssaan. Sinä saat kenet vaan haluat.

    • Yleinen

      Huomenta! Viikonloppua kohti :)
      Jos olet Jussi, et ole kaivattuni, mutta hyvää päivää kuitenkin!

      • Hyvääpäiväämyös

        Yhdeltä Jussilta kysytty irl kirjoitteleeko vielä palstalle. Ei kuulemma edes lueskele näitä sivuja, joten jätäppä ainakin tuo Jussi pois laskuistasi.


      • Yleinen
        Hyvääpäiväämyös kirjoitti:

        Yhdeltä Jussilta kysytty irl kirjoitteleeko vielä palstalle. Ei kuulemma edes lueskele näitä sivuja, joten jätäppä ainakin tuo Jussi pois laskuistasi.

        Ihan sama mulle, mut suo, kuokka ja Jussi.
        That’s why.


    • Naiselta.Miehelle

      samoin.
      Ethän ole taikauskoinen? Nythän on 13 päivä ja perjantai. Itse en kuulu niihin jotka uskovat tämän päivän huonoon onneen. Päinvastoin, tämä on päivä joka tuo tullessaan minulle jotain hyvää ja kivaa ;o).

      • En ole se on minun onnen numeroni 13! :)
        Hyvää iltaa naiselle! ;)


    • valokuutiossa

      Viikonloppu on kiva juttu. Auringonpaiste ja kevät on kiva juttu. Se mikä ei ole kivaa on ettei sua näe koskaan. Jos olisit hän..
      Mukavaa perjantaita ja viikonloppua. 🌞

    • analyysiatuostahahmosta

      KUOKKA= 35-40 vuotias, ei ikinä ollut parisuhteessa, tai jos on, niin lyhyessä ja siitäkin aikaa jo yli 10 vuotta. Työssäkäyvä, kaljamahainen, tai ainakin alkava kaljamaha, pieni pippeli, erektiovaikeuksia, haaveilee jo kymmenettä vuotta tai yli samasta naisesta, jolla todennäköisesti jo perhettä (mies ja lapsikatras).
      Kykenemätön luomaan kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen. Harrastukset: perjantai-iltaisin kalsarikännejä vetäessään katsoo netistä pokea ja vetelee löysää "näppyään" näppiin.

      • kevätjatoiasenne

        Toi oli jopa sulta ilkeetä.


      • yifewpo

        Tämä kirjoittaja ole ikinä saanu kunnolla tai vuosiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe