Saiko kommennttisi sinut onnelliseksi?

Olen nyt joutunut sietämään puoli vuotta jatkuvaa solvaamista muutaman nimimerkin suunnasta ja jokaisesta ilkeämielisestä viestistä syytetään minua. En ole koskaan kohdannut millään foorumilla vastaavaa solvaamista, panettelua ja mustamaalaamista.

Minusta tuntuu pahalta kuuskymppisten puolesta.

261

3851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähty-on

      Olet tulevaisuuden kirjoittaja ja korppis elää menneisyyttä, häntä harmittaa kun joku tekee häntä parempia avauksia. Sellaisen kyrsii vanhaa ihmistä ja täällähän saa avoimesti syytellä muita.

      • Panettelu ja mustamaalaaminen ei kuulu millekään osastolle. Vaikka ylläpito antaakin viestien olla, ei se tarkoita asian olevan hyväksyttävää.


      • Koroois ei osaa keskustella kuin itsestäön, minä ylisillä tai alisilla tai hankkimassa laiturinkolossa melanoomaa. Katteellinen on sulle ja kivoille ketjuillesi, joihin saat osallistujia.


    • Ihanaa.kevättä

      Hienot taustajoukot kyseisellä pääpirulla, riittää muutama samanmielinen jotka komppaavat taustalta ja soppa on valmis. Jatka sinä samaan tyyliin, sinulla on paljon lukijoita ja kirjoitat hyvin.

      • Kiitos hyvästä ja kannustavasta palautteestasi.
        Alussa he vain tulivat pilaamaan minun tekemiä aloituksia, mutta nyt käännetään kaikki palstalla esiintyvä häirintä minun piikkin. Joskus se Porvoon mittakin täyttyy!


      • Bengalitikku

        Älä lannistu.
        Tee vain niitä leppoisia aloituksiasi edelleenkin.
        Älä välitä.


      • Bengalitikku kirjoitti:

        Älä lannistu.
        Tee vain niitä leppoisia aloituksiasi edelleenkin.
        Älä välitä.

        Kiitos Bengalitikku, sinä olet mukava ja hauska palstalainen, tykkään kirjoitella kanssasi.


      • kylmätotuus
        PorvoonParoni kirjoitti:

        Kiitos hyvästä ja kannustavasta palautteestasi.
        Alussa he vain tulivat pilaamaan minun tekemiä aloituksia, mutta nyt käännetään kaikki palstalla esiintyvä häirintä minun piikkin. Joskus se Porvoon mittakin täyttyy!

        Tyrkkään kommenttini tähän, vaikka sen oikea paikka olisi tuolla ketjun lopussa. Silkkaa laiskuuttani en viitsi sinne asti kahlata.

        Luin kaikki kirjoitukset, sekä asialliset että asiattomat, enkä yllättynyt juuri yhdestäkään kommentista.

        Nyt ovat kaikki halukkaat saaneet ilmaista mielipiteensä aloituksen aiheesta ja aiheen vierestäkin.
        Mietin tässä, että kuinkahan moni tuli onnelliseksi kommentistaan/kommenteistaan.
        Siinäpä kysymys, jota sopii pohtiakin.

        Jossain kommentissasi mainitsit saaneesi satikutia yöllisistä kirjoituksista.
        Kevennän taakkaasi hieman. Ne moitteet ja arvailut oli osoitettu minulle, koska kirjoittelen usein yöllä, kuten nytkin.

        Päivällä tuli mieleeni eräs ketjulaulu, jota lapsena lauloimme.
        Se menee näin:

        Talo syttyy, talo syttyy
        Apuun tulkaa, apuun tulkaa
        Eikä meillä ole vettä
        Talo palo, talo palo

        Onko tuttu rallatus?

        Tämän seuraavan esityksen sanoituksen voi hyvinkin liittää aloitukseesi.

        https://www.youtube.com/watch?v=754e3-5OZ
        Aurinkoista sunnuntaita kaikille palstalaisille.

        T. Savon paronitar


      • kylmätotuus
        kylmätotuus kirjoitti:

        Tyrkkään kommenttini tähän, vaikka sen oikea paikka olisi tuolla ketjun lopussa. Silkkaa laiskuuttani en viitsi sinne asti kahlata.

        Luin kaikki kirjoitukset, sekä asialliset että asiattomat, enkä yllättynyt juuri yhdestäkään kommentista.

        Nyt ovat kaikki halukkaat saaneet ilmaista mielipiteensä aloituksen aiheesta ja aiheen vierestäkin.
        Mietin tässä, että kuinkahan moni tuli onnelliseksi kommentistaan/kommenteistaan.
        Siinäpä kysymys, jota sopii pohtiakin.

        Jossain kommentissasi mainitsit saaneesi satikutia yöllisistä kirjoituksista.
        Kevennän taakkaasi hieman. Ne moitteet ja arvailut oli osoitettu minulle, koska kirjoittelen usein yöllä, kuten nytkin.

        Päivällä tuli mieleeni eräs ketjulaulu, jota lapsena lauloimme.
        Se menee näin:

        Talo syttyy, talo syttyy
        Apuun tulkaa, apuun tulkaa
        Eikä meillä ole vettä
        Talo palo, talo palo

        Onko tuttu rallatus?

        Tämän seuraavan esityksen sanoituksen voi hyvinkin liittää aloitukseesi.

        https://www.youtube.com/watch?v=754e3-5OZ
        Aurinkoista sunnuntaita kaikille palstalaisille.

        T. Savon paronitar

        Osa linkistä hävisi näköjään tuhkana tuuleen.
        Uusi yritys.

        https://www.youtube.com/watch?v=754e3-5OZn8


    • Tämä on mitä on, arvaa ellet tiedä-klubi kokoontuu joka päivä, nimimerkin vaihtaja on lähes suurin rikollinen, siitä voi tökkäistä aloituksesta riippumatta.
      Hyväksy tai unohda, tuskin mikään muuttuu.

      • Olen yrittänyt unohtaa ja antaa olla vaan, mutta jotenkin nyt riitti tämä mollaaminen. Olen huomannut sinun joutuneen myös ajojahdin kohteeksi, etkä varmasti ole tarkoituksella loukannut ketään. Sanat voidaan myös käsittää väärin. Ja jos jätät vastaamatta, sekin on väärin! Ehkä liika mukaavuus on pahasta, ja halutaan tehdä että toisillakin menee huonosti, jos itsellä asiat eivät ole kohdillaan?


      • PorvoonParoni kirjoitti:

        Olen yrittänyt unohtaa ja antaa olla vaan, mutta jotenkin nyt riitti tämä mollaaminen. Olen huomannut sinun joutuneen myös ajojahdin kohteeksi, etkä varmasti ole tarkoituksella loukannut ketään. Sanat voidaan myös käsittää väärin. Ja jos jätät vastaamatta, sekin on väärin! Ehkä liika mukaavuus on pahasta, ja halutaan tehdä että toisillakin menee huonosti, jos itsellä asiat eivät ole kohdillaan?

        Niin kuin joku tuolla alempana kirjoitti, jos olisimme parempia, niin kelpaisimme vai kelpaisimmeko kuitenkaan, aina löytyy aihetta johon tarttua.
        Ei hyvä mitenkään, niin paljon on aihetta lauluu .


      • ansalanka kirjoitti:

        Niin kuin joku tuolla alempana kirjoitti, jos olisimme parempia, niin kelpaisimme vai kelpaisimmeko kuitenkaan, aina löytyy aihetta johon tarttua.
        Ei hyvä mitenkään, niin paljon on aihetta lauluu .

        Ei kukaan varmaan täällä esittele omaa elämäänsä tai kerro kuinka hyvin hänen asiansa ovat. Ihan jokaisella on puutteensa, eikä niihin tulisi kenenkään tarttua.

        Itse en ainakaan enää tästä parane, tällaiseksi tulin, kasvoin ja nyt kohta vietä eläkepäiviäni. Tällaisena!


      • PorvoonParoni kirjoitti:

        Ei kukaan varmaan täällä esittele omaa elämäänsä tai kerro kuinka hyvin hänen asiansa ovat. Ihan jokaisella on puutteensa, eikä niihin tulisi kenenkään tarttua.

        Itse en ainakaan enää tästä parane, tällaiseksi tulin, kasvoin ja nyt kohta vietä eläkepäiviäni. Tällaisena!

        Eikö muka, kyllähän täällä esitellään omaa elämäänsä, jopa kehuskellaan, että nyt menee hyvin, on hyvä eläke, mökki ihan järven rannassa, ulkomaillakin on käyty ja pitempäänkin oltu.
        Joku on saanut vanhan autonsa pestyä ja vahattua, ei varmaan itse kuitenkaan, mutta nätin kuvan pääsee näkösälle laittamaan. Katsokaa ja ihailkaa.

        Puutteitaan ei tarvitse tänne luetella, niiden kertomisesta pitävät muut huolen.
        Ja vaikka ei parannuta, niin ollaan riittävän hyviä tällekin palstalle.
        Sanoi kuka mitä tahansa.


      • ansalanka kirjoitti:

        Eikö muka, kyllähän täällä esitellään omaa elämäänsä, jopa kehuskellaan, että nyt menee hyvin, on hyvä eläke, mökki ihan järven rannassa, ulkomaillakin on käyty ja pitempäänkin oltu.
        Joku on saanut vanhan autonsa pestyä ja vahattua, ei varmaan itse kuitenkaan, mutta nätin kuvan pääsee näkösälle laittamaan. Katsokaa ja ihailkaa.

        Puutteitaan ei tarvitse tänne luetella, niiden kertomisesta pitävät muut huolen.
        Ja vaikka ei parannuta, niin ollaan riittävän hyviä tällekin palstalle.
        Sanoi kuka mitä tahansa.

        Niin, no joo on ietysti joitakin, jolle kirjoitaminen on yhtä kuin oman elemän kehuskelemista ja kaikkien omien asioiden julkituomista palstalle. Varmaan hänelle tärkeätä jakaa kaikki omassa elämässään palstan kanssa ihan kuin se kuuluisi palstalle ja näin pitäisi toimia.

        Täällä on tosiaan myös tietotoimistot, jotka kertovat mitä olet kirjoittanut kolme vuotta sitten tähän samaan aikaan ja mikä tärkeintä he pystyvät jopa analysoimaan mielensävysi, millä tuulella olet viestisi kirjoittanut, hehee.


    • Miettinyt olen, ovatko nuo mollaajat ihan oikeasto 60 ikäisiä.
      Aivan kuin joku kohta elämästä olisi jäänyt väliin.
      Mitä ihminen saa toisen kiusaamisesta.
      Jokainen tämän ikäinen kuitenkin tietää mikä on hyvää ja mikä huonoa käytöstä.

      • Samaa mieltä mollaajista ja mollaamisesta, nuoremmilla kuulemma tyypillistä varsinkin somessa, mutta eikai se nyt voi ikuista olla vai vieläkö palvelutaloissa on eläkekiusaajia?

        Ja jos aloitukseni eivät miellytä, niin ne voi vain sivuuttaa olankohautuksella, eikä siitä tarvitse tehdä mitään suurta numeroa.

        Ihan varmasti kaikki tietävät hyvän ja huonon palstakäyttäytymisen eron, eikä tämä ole mielestäni mikään kaatopaikka jonne voi suoltaa kaikki epämiellyttävät ajatuksensa.


      • PorvoonParoni kirjoitti:

        Samaa mieltä mollaajista ja mollaamisesta, nuoremmilla kuulemma tyypillistä varsinkin somessa, mutta eikai se nyt voi ikuista olla vai vieläkö palvelutaloissa on eläkekiusaajia?

        Ja jos aloitukseni eivät miellytä, niin ne voi vain sivuuttaa olankohautuksella, eikä siitä tarvitse tehdä mitään suurta numeroa.

        Ihan varmasti kaikki tietävät hyvän ja huonon palstakäyttäytymisen eron, eikä tämä ole mielestäni mikään kaatopaikka jonne voi suoltaa kaikki epämiellyttävät ajatuksensa.

        Usein kuulee tämänikäisten päivittelevän koulukiusaamista, ja sitä miksi siihen ei puututa. Jostain syystä ne samat tyypit kuitenkin kasvavat aikuisiksi, ja jatkavat oppimaansa käytösmallia aikuisenakin, esim. työpaikkakiusaajina. Eiköhän täälläkin ole osa entisiä koulukiusaajia.. Täällä kun voi anonyyminä huudella melkein mitä tahansa kelle tahansa, ilman mitään seurauksia. Huonoa käytöstä, eivät ajattelevan aikuisen tasolla olevat ihmiset toimi niin.
        Olen ollut huomaavinani, että muutama pääpukari tuppaa itsensä joka ketjuun, ja vain ja ainoastaan keljuillakseen. Heistä ajattelen, että mahtaa olla oma elämä kurjaa...


      • bessie--

        "Jokainen tämän ikäinen kuitenkin tietää mikä on hyvää ja mikä huonoa käytöstä."

        Ensinnäkään jokainen tämän ikäinen ei varmasti tiedä mikä on hyvää ja mikä huonoa käytöstä. Toisekseen, mitä väliä sillä kuinka täällä käyttäydytään on, ei niin mitään.

        Perätä nyt kanssakirjoittajilta hyvää käytöstä täällä, avoimella 60 ikäisille tarkoitetulla keskustelupalstalla, huoh ja hohhoijaa taas.


      • suvenkorento12 kirjoitti:

        Usein kuulee tämänikäisten päivittelevän koulukiusaamista, ja sitä miksi siihen ei puututa. Jostain syystä ne samat tyypit kuitenkin kasvavat aikuisiksi, ja jatkavat oppimaansa käytösmallia aikuisenakin, esim. työpaikkakiusaajina. Eiköhän täälläkin ole osa entisiä koulukiusaajia.. Täällä kun voi anonyyminä huudella melkein mitä tahansa kelle tahansa, ilman mitään seurauksia. Huonoa käytöstä, eivät ajattelevan aikuisen tasolla olevat ihmiset toimi niin.
        Olen ollut huomaavinani, että muutama pääpukari tuppaa itsensä joka ketjuun, ja vain ja ainoastaan keljuillakseen. Heistä ajattelen, että mahtaa olla oma elämä kurjaa...

        Niin ja tuollainen keskustelujan alasampunen on inhottavaa, että pitää sanoa jotain negatiivista heti keskustelun alkuun tai sitten mikäli keskustelu on ollut hauska ja onnistunut, niin väkisin tunkea omia negatiivisia kommentteja väliin.

        Ihan samassa sarjassa koulu- ja työpaikkakiusaajien kanssa käytöksensä puolesta. He ikäänkuin huutavat, että hei katsokaa kuinka sanavalmis olen ja kuinka ilkeästi osaan kirjoittaa muista?


      • bessie-- kirjoitti:

        "Jokainen tämän ikäinen kuitenkin tietää mikä on hyvää ja mikä huonoa käytöstä."

        Ensinnäkään jokainen tämän ikäinen ei varmasti tiedä mikä on hyvää ja mikä huonoa käytöstä. Toisekseen, mitä väliä sillä kuinka täällä käyttäydytään on, ei niin mitään.

        Perätä nyt kanssakirjoittajilta hyvää käytöstä täällä, avoimella 60 ikäisille tarkoitetulla keskustelupalstalla, huoh ja hohhoijaa taas.

        Olen eri mieltä ja mielestäni on hyvä, kun nostetaan kissa pöydälle ja käsitellään asiaa. Kyllä sillä on väliä miten täällä käyttäydytään, et sinäkään tykkäisi mikäli alettaisiin panettelemaan kirjoittamaasi ja nokittelemaan, koska ihan jokainen tietää koska mennään ilkeilyn puolelle ja siihen huonoon käytökseen. Ihan takuuvarmasti!


      • bessie-- kirjoitti:

        "Jokainen tämän ikäinen kuitenkin tietää mikä on hyvää ja mikä huonoa käytöstä."

        Ensinnäkään jokainen tämän ikäinen ei varmasti tiedä mikä on hyvää ja mikä huonoa käytöstä. Toisekseen, mitä väliä sillä kuinka täällä käyttäydytään on, ei niin mitään.

        Perätä nyt kanssakirjoittajilta hyvää käytöstä täällä, avoimella 60 ikäisille tarkoitetulla keskustelupalstalla, huoh ja hohhoijaa taas.

        Jos ei tiedä, niinkuin sanoin, jotain on sitten jäänyt elämässä väliin.
        Olen 100 prosenttisesti eri mieltä.
        Kyllä sillä on väliä, miten kanssaihmisiään kohtelee, täälläkin.
        Jokaisen nimimerkin takana on ihminen.


      • bessie--
        PorvoonParoni kirjoitti:

        Olen eri mieltä ja mielestäni on hyvä, kun nostetaan kissa pöydälle ja käsitellään asiaa. Kyllä sillä on väliä miten täällä käyttäydytään, et sinäkään tykkäisi mikäli alettaisiin panettelemaan kirjoittamaasi ja nokittelemaan, koska ihan jokainen tietää koska mennään ilkeilyn puolelle ja siihen huonoon käytökseen. Ihan takuuvarmasti!

        Kuka on nostanut kissan pöydälle ja missä asiassa?

        Aloituksen epämääräinen vihjailu ja syyttely nyt ainakaan ei ole kissan nostamista pöydälle.
        Ja jos katsot olevasi pätevä ja oikeutettu vaatimaan muilta etteivät "ilkeile" ja "käyttäydy huonosti" niin älä sitten tee sitä itsekään.

        Jos minulle vastataan niin enpä sitä "nokitteluna" osaa pitää, en ihan heti ainakaan, mutta vaikka se jossain vaiheessa sitten siltä tuntuisikin niin kyllä vain tykkään. "Panettelu" ei sekään tunnu missään, siis jos itse panettelun kohteena olen.


      • bessie--
        eppu2 kirjoitti:

        Jos ei tiedä, niinkuin sanoin, jotain on sitten jäänyt elämässä väliin.
        Olen 100 prosenttisesti eri mieltä.
        Kyllä sillä on väliä, miten kanssaihmisiään kohtelee, täälläkin.
        Jokaisen nimimerkin takana on ihminen.

        Palstan sääntöjen noudattaminen riittää. Suotavaa tietysti olisi tiettyjen 'moraalisääntöjen' noudattaminen, mutta meidän nyt vain on elettävä sen kanssa etteivät kaikki täällä toimi rehellisesti.

        "Jokaisen nimimerkin takana on ihminen" on mielestäni aika tyhjä ja kulunut hokema. Tällä palstalla se ei pidä paikkaansa paitsi tietysti sillä tavalla, että ihminenhän ne nimimerkit valitsee.


      • bessie-- kirjoitti:

        Palstan sääntöjen noudattaminen riittää. Suotavaa tietysti olisi tiettyjen 'moraalisääntöjen' noudattaminen, mutta meidän nyt vain on elettävä sen kanssa etteivät kaikki täällä toimi rehellisesti.

        "Jokaisen nimimerkin takana on ihminen" on mielestäni aika tyhjä ja kulunut hokema. Tällä palstalla se ei pidä paikkaansa paitsi tietysti sillä tavalla, että ihminenhän ne nimimerkit valitsee.

        Olen edelleen sitä mieltä, että jokaisen nimimerkin takana on ihminen.


      • vanhamuistaa
        bessie-- kirjoitti:

        Kuka on nostanut kissan pöydälle ja missä asiassa?

        Aloituksen epämääräinen vihjailu ja syyttely nyt ainakaan ei ole kissan nostamista pöydälle.
        Ja jos katsot olevasi pätevä ja oikeutettu vaatimaan muilta etteivät "ilkeile" ja "käyttäydy huonosti" niin älä sitten tee sitä itsekään.

        Jos minulle vastataan niin enpä sitä "nokitteluna" osaa pitää, en ihan heti ainakaan, mutta vaikka se jossain vaiheessa sitten siltä tuntuisikin niin kyllä vain tykkään. "Panettelu" ei sekään tunnu missään, siis jos itse panettelun kohteena olen.

        ""Panettelu" ei sekään tunnu missään, siis jos itse panettelun kohteena olen"

        ja voi sitä itkua ja hampaiden kiristelyä, viikkoja jatkuvaa mankumista, kun puheenaiheena oli beessit alushoususi


      • bessie-- kirjoitti:

        Kuka on nostanut kissan pöydälle ja missä asiassa?

        Aloituksen epämääräinen vihjailu ja syyttely nyt ainakaan ei ole kissan nostamista pöydälle.
        Ja jos katsot olevasi pätevä ja oikeutettu vaatimaan muilta etteivät "ilkeile" ja "käyttäydy huonosti" niin älä sitten tee sitä itsekään.

        Jos minulle vastataan niin enpä sitä "nokitteluna" osaa pitää, en ihan heti ainakaan, mutta vaikka se jossain vaiheessa sitten siltä tuntuisikin niin kyllä vain tykkään. "Panettelu" ei sekään tunnu missään, siis jos itse panettelun kohteena olen.

        Kannattaako vastata aloitkseen jos ei ymmärrä mitä sillä halutaan sanoa?


      • Mitätarkoittaa
        siilenämää kirjoitti:

        Kannattaako vastata aloitkseen jos ei ymmärrä mitä sillä halutaan sanoa?

        Mitä aloituksella halutaan sanoa, en ymmärrä?


      • Mitätarkoittaa kirjoitti:

        Mitä aloituksella halutaan sanoa, en ymmärrä?

        Jätähän siis niille jotka ymmärtää😉


      • besie--
        eppu2 kirjoitti:

        Olen edelleen sitä mieltä, että jokaisen nimimerkin takana on ihminen.

        No joo joo, ihmisethän ne tänne kirjoittavat ja nimerkkejä käyttävät. En vain ole tullut ajatelleeksikaan, että tämä itsestäänselvyys pitäisi aina tänne kirjoittaessaan pitää kirkkaana mielessä ja sitten vielä osata kirjoittaa sen mukaan? Sinä ehkä voisit kertoa miten nimimerkin takana olevalle ihmiselle tulee kirjoittaa, kun tunnut sen tietävän? Ei sillä, että itse tarvitsisin ohjeistusta tässä(kään) asiassa, muuten vain olisi kiva tietää mitä lopulta tarkoitat?


      • bessie--
        vanhamuistaa kirjoitti:

        ""Panettelu" ei sekään tunnu missään, siis jos itse panettelun kohteena olen"

        ja voi sitä itkua ja hampaiden kiristelyä, viikkoja jatkuvaa mankumista, kun puheenaiheena oli beessit alushoususi

        "ja voi sitä itkua ja hampaiden kiristelyä, viikkoja jatkuvaa mankumista, kun puheenaiheena oli beessit alushoususi"

        Ai että minä olisin itkenyt ja hampaitani kiristellyt ja mankunut!? Hohhoijaa taas. Tuopa luettavaksi muutama esimerkki.


      • besie-- kirjoitti:

        No joo joo, ihmisethän ne tänne kirjoittavat ja nimerkkejä käyttävät. En vain ole tullut ajatelleeksikaan, että tämä itsestäänselvyys pitäisi aina tänne kirjoittaessaan pitää kirkkaana mielessä ja sitten vielä osata kirjoittaa sen mukaan? Sinä ehkä voisit kertoa miten nimimerkin takana olevalle ihmiselle tulee kirjoittaa, kun tunnut sen tietävän? Ei sillä, että itse tarvitsisin ohjeistusta tässä(kään) asiassa, muuten vain olisi kiva tietää mitä lopulta tarkoitat?

        Mikä siinä on niin vaikeeta?
        Eikös nimimerkin takana oleva ihminen ole ihminen ihan samanlailla, kun livenäkin oleva.


      • bessie--
        siilenämää kirjoitti:

        Kannattaako vastata aloitkseen jos ei ymmärrä mitä sillä halutaan sanoa?

        Kannattaako ja kannattaako... sanotaan nyt sitten, että kannattaa.
        Mistä päättelet etten ymmärrä mitä aloituksessa halutaan sanoa?


      • bessie--
        eppu2 kirjoitti:

        Mikä siinä on niin vaikeeta?
        Eikös nimimerkin takana oleva ihminen ole ihminen ihan samanlailla, kun livenäkin oleva.

        Niin, mikä tässä nyt on niin vaikeaa ymmärtää?

        Nimimerkki on pakollinen jos tänne mielii kirjoittaa. Kaikilla täällä siis on nimimerkki ja kaikki ovat ihmisiä. Palsta on yleinen keskustelupalsta joka on tarkoitettu kaikille 60 ihmisille. Heidän ei tarvitse osata kirjoittaa, heidän ei tarvitse käyttäytyä hyvin, heidän ei tarvitse käyttäytyä huonosti, ja etenkään heidän ei tarvitse (eikä ehdottomasti pitäisikään) harjoittaa tarpeetonta itsesensuuria. Lähtökohtaisestihan me keskustelemme vertaistemme kanssa.


      • bessie-- kirjoitti:

        Kuka on nostanut kissan pöydälle ja missä asiassa?

        Aloituksen epämääräinen vihjailu ja syyttely nyt ainakaan ei ole kissan nostamista pöydälle.
        Ja jos katsot olevasi pätevä ja oikeutettu vaatimaan muilta etteivät "ilkeile" ja "käyttäydy huonosti" niin älä sitten tee sitä itsekään.

        Jos minulle vastataan niin enpä sitä "nokitteluna" osaa pitää, en ihan heti ainakaan, mutta vaikka se jossain vaiheessa sitten siltä tuntuisikin niin kyllä vain tykkään. "Panettelu" ei sekään tunnu missään, siis jos itse panettelun kohteena olen.

        Kyllä kohderyhmä on ollut kaikille muille keskustelun osallistuneille selvä.


      • bessie-- kirjoitti:

        Kannattaako ja kannattaako... sanotaan nyt sitten, että kannattaa.
        Mistä päättelet etten ymmärrä mitä aloituksessa halutaan sanoa?

        Kirjoituksesi sisällöstä.


      • bessie--
        PorvoonParoni kirjoitti:

        Kyllä kohderyhmä on ollut kaikille muille keskustelun osallistuneille selvä.

        Eikö tällaiselle palstalle pitäisi kirjoittaa niin, että "kohderyhmään" kuuluvat kaikki palstaa lukevat ja sille kirjoittavat? Ihmiset sitten ihan itse päättävät kiinnostaako heitä vai ei.
        Aloituksesi otsikko oli kai "Saiko kommenttisi sinut onnelliseksi?" Selittäisitkö mitä tällä kysymyksellä tarkoitat? Ja koko aloituksella ylipäätään? Onko aloitus kaikille tarkoitettu ja siten (tai muutenkaan) HYVIEN KÄYTÖSTAPOJEN mukainen?

        Jos "kissan pöydälle nostamisella" aloitusta perustelet ja puolustelet, niin miten se muka tässä toteutuu tai pääsisi toteutumaan. (Oletan, että "kissan pöydälle nostaminen" tarkoittaa sitä, että selvitetään tosiasiat?) Et sinä aloituksen ja tähän astisten kommenttiesi perusteella näytä olevan halukas nostamaan kaikkia tosiasioita pöydäålle kaikkien nähtäväksi, niin että se siitä kissan pöydälle nostamisesta.

        Myönnän, etten viimeisen puolen vuoden aikana ole täällä ihan päivittäin tai edes viikottain tai kuukausittainkaan käynyt, en myöskään läheskään kaikkia aloituksia ole koskaan avannut, mutta silti kyseenalaistan aloituksessa olleiden väitteidesi todenperäisyyden.
        Se, että sinä koet joidenkin kirjoittajien kommentit solvauksiksi ja panetteluksi ja mustamaalaamiseksi ei tarkoita että ne sitä olisivat olleet.
        Suoraan ja tuoreeltaan kysymällä olisit voinut selvittää mitä toinen kirjoittaja kulloinkin on tarkoittanut, tällainen epäsuora ja vihjaileva lähestymistapa ei todellakaan "hyvää käytöstä".


      • bessie-- kirjoitti:

        Eikö tällaiselle palstalle pitäisi kirjoittaa niin, että "kohderyhmään" kuuluvat kaikki palstaa lukevat ja sille kirjoittavat? Ihmiset sitten ihan itse päättävät kiinnostaako heitä vai ei.
        Aloituksesi otsikko oli kai "Saiko kommenttisi sinut onnelliseksi?" Selittäisitkö mitä tällä kysymyksellä tarkoitat? Ja koko aloituksella ylipäätään? Onko aloitus kaikille tarkoitettu ja siten (tai muutenkaan) HYVIEN KÄYTÖSTAPOJEN mukainen?

        Jos "kissan pöydälle nostamisella" aloitusta perustelet ja puolustelet, niin miten se muka tässä toteutuu tai pääsisi toteutumaan. (Oletan, että "kissan pöydälle nostaminen" tarkoittaa sitä, että selvitetään tosiasiat?) Et sinä aloituksen ja tähän astisten kommenttiesi perusteella näytä olevan halukas nostamaan kaikkia tosiasioita pöydäålle kaikkien nähtäväksi, niin että se siitä kissan pöydälle nostamisesta.

        Myönnän, etten viimeisen puolen vuoden aikana ole täällä ihan päivittäin tai edes viikottain tai kuukausittainkaan käynyt, en myöskään läheskään kaikkia aloituksia ole koskaan avannut, mutta silti kyseenalaistan aloituksessa olleiden väitteidesi todenperäisyyden.
        Se, että sinä koet joidenkin kirjoittajien kommentit solvauksiksi ja panetteluksi ja mustamaalaamiseksi ei tarkoita että ne sitä olisivat olleet.
        Suoraan ja tuoreeltaan kysymällä olisit voinut selvittää mitä toinen kirjoittaja kulloinkin on tarkoittanut, tällainen epäsuora ja vihjaileva lähestymistapa ei todellakaan "hyvää käytöstä".

        Jos viitsit niin avaa keskustelu "Korpikirjailija on kuollut" ja lue sieltä ihan ensimmäinen viesti. Mikäli tämä on mielestäsi hyväksyttävää ja palstaetiketin mukaista käytöstä, niin asia on silloin selvä. Näitä vastaavia syytöksiä on tullut viime aikoina paljon ja luotin siihen, että ne loppuvat vaikenemalla asiasta, kuten täällä monet neuvovat. No, eivät ne loppuneet.


      • PorvoonParoni kirjoitti:

        Jos viitsit niin avaa keskustelu "Korpikirjailija on kuollut" ja lue sieltä ihan ensimmäinen viesti. Mikäli tämä on mielestäsi hyväksyttävää ja palstaetiketin mukaista käytöstä, niin asia on silloin selvä. Näitä vastaavia syytöksiä on tullut viime aikoina paljon ja luotin siihen, että ne loppuvat vaikenemalla asiasta, kuten täällä monet neuvovat. No, eivät ne loppuneet.

        bessiehän kommentoi tuolla minulle, ettei tarvitse käyttäytyä hyvin.
        Itsesensuurikin kerran on tarpeetonta, niin se kait tarkoittaa, että voi syytää mitä sylki suuhun tuo.
        Mitähän siitäkin tulisi, jos kaikki alkaisivat tuohon.


      • bessie-- kirjoitti:

        Eikö tällaiselle palstalle pitäisi kirjoittaa niin, että "kohderyhmään" kuuluvat kaikki palstaa lukevat ja sille kirjoittavat? Ihmiset sitten ihan itse päättävät kiinnostaako heitä vai ei.
        Aloituksesi otsikko oli kai "Saiko kommenttisi sinut onnelliseksi?" Selittäisitkö mitä tällä kysymyksellä tarkoitat? Ja koko aloituksella ylipäätään? Onko aloitus kaikille tarkoitettu ja siten (tai muutenkaan) HYVIEN KÄYTÖSTAPOJEN mukainen?

        Jos "kissan pöydälle nostamisella" aloitusta perustelet ja puolustelet, niin miten se muka tässä toteutuu tai pääsisi toteutumaan. (Oletan, että "kissan pöydälle nostaminen" tarkoittaa sitä, että selvitetään tosiasiat?) Et sinä aloituksen ja tähän astisten kommenttiesi perusteella näytä olevan halukas nostamaan kaikkia tosiasioita pöydäålle kaikkien nähtäväksi, niin että se siitä kissan pöydälle nostamisesta.

        Myönnän, etten viimeisen puolen vuoden aikana ole täällä ihan päivittäin tai edes viikottain tai kuukausittainkaan käynyt, en myöskään läheskään kaikkia aloituksia ole koskaan avannut, mutta silti kyseenalaistan aloituksessa olleiden väitteidesi todenperäisyyden.
        Se, että sinä koet joidenkin kirjoittajien kommentit solvauksiksi ja panetteluksi ja mustamaalaamiseksi ei tarkoita että ne sitä olisivat olleet.
        Suoraan ja tuoreeltaan kysymällä olisit voinut selvittää mitä toinen kirjoittaja kulloinkin on tarkoittanut, tällainen epäsuora ja vihjaileva lähestymistapa ei todellakaan "hyvää käytöstä".

        Väitätkö ettei täällä kirjoittavulla ole oikeus omiin tuntemuksiinsa ja tällaisella palstalla ei voi ikinä kirjoittaa niin että kaikki ymmöryävät. Mahdoton vaatimus. Jos kerran lääyt täällä niin harvoin kuin sanot, miksi otat niin hanakasti kantaa aloitukseen josta selvöstikään et ymmärrä höökäsen pöläystä.


      • eppu2 kirjoitti:

        bessiehän kommentoi tuolla minulle, ettei tarvitse käyttäytyä hyvin.
        Itsesensuurikin kerran on tarpeetonta, niin se kait tarkoittaa, että voi syytää mitä sylki suuhun tuo.
        Mitähän siitäkin tulisi, jos kaikki alkaisivat tuohon.

        Huonosti käyttäytyvät palstalaiset antavat ikään kuin muillekin luvan solvaamiseen ja loukkaavaan käytökseen toisia kohtaan. Se vaan ruokkii välinpitämättömyyttä, eikä itse keskustelu enää olekaan tärkeintä, vaan ruvetaan nokittelemaan ja panettelemaan toisia.


      • kylmätotuus
        eppu2 kirjoitti:

        bessiehän kommentoi tuolla minulle, ettei tarvitse käyttäytyä hyvin.
        Itsesensuurikin kerran on tarpeetonta, niin se kait tarkoittaa, että voi syytää mitä sylki suuhun tuo.
        Mitähän siitäkin tulisi, jos kaikki alkaisivat tuohon.

        Pohdiskelet, että mitäköhän tapahtuisi, jos kaikki ryhtyisimme kirjoittamaan, mitä päähän pälkähtää.

        Sehän selviäisi kokeilemalla.
        Aloitetaan kokeilu heti huomenna.

        Suuntaa katseesi Kuopiosta hieman länteen päin. Kun huomaat taivaalla kipinöitä, niin tiedät minun aloittaneen.

        Voihan pahkeinen sitä tulimerta, mitä tuleman pitää. Varokaa ilmavaara!!!!

        Ei kannata ottaa tosissaan tätä sepustusta.


      • Sivustaseurannut
        kylmätotuus kirjoitti:

        Pohdiskelet, että mitäköhän tapahtuisi, jos kaikki ryhtyisimme kirjoittamaan, mitä päähän pälkähtää.

        Sehän selviäisi kokeilemalla.
        Aloitetaan kokeilu heti huomenna.

        Suuntaa katseesi Kuopiosta hieman länteen päin. Kun huomaat taivaalla kipinöitä, niin tiedät minun aloittaneen.

        Voihan pahkeinen sitä tulimerta, mitä tuleman pitää. Varokaa ilmavaara!!!!

        Ei kannata ottaa tosissaan tätä sepustusta.

        -kylmätotuus-

        Olet kuin raikas tuulahdus palstalle ja kirjoituksiasi lukee ilolla. Voisit rekata tuon nikkisi ennenkuin joku muu ehtii edelle ja sen jälkeen rökittää kunnolla korppiksen kaltaisia korppikotkia ja muitakin räkänokkia.


      • kylmätotuus
        Sivustaseurannut kirjoitti:

        -kylmätotuus-

        Olet kuin raikas tuulahdus palstalle ja kirjoituksiasi lukee ilolla. Voisit rekata tuon nikkisi ennenkuin joku muu ehtii edelle ja sen jälkeen rökittää kunnolla korppiksen kaltaisia korppikotkia ja muitakin räkänokkia.

        Niiasin niin syvään kiitokseksi, että piti oikein ottaa tukea pöydästä päästäkseni könyämään takaisin ylös.

        Tämä musta nimmari minulla on ollut yli kolme vuotta, siis siitä lähtien, kun tänne Onnelaan saavuin. Joskus sitä joku erehtyy lainaamaan, mutta palaa oitis ruotuun, ku ruppeen savvoo viäntämää.

        Enhän minä toki korppista, enkä muitakaan rökitä, silittelen vain ihan pikkasen. Sekin useimmiten pysäyttää silmille hyppijät.

        Saahan nähdä, mitä kaikkea kivaa palstalla tapahtuu viikonloppuna.


      • kylmätotuus
        kylmätotuus kirjoitti:

        Niiasin niin syvään kiitokseksi, että piti oikein ottaa tukea pöydästä päästäkseni könyämään takaisin ylös.

        Tämä musta nimmari minulla on ollut yli kolme vuotta, siis siitä lähtien, kun tänne Onnelaan saavuin. Joskus sitä joku erehtyy lainaamaan, mutta palaa oitis ruotuun, ku ruppeen savvoo viäntämää.

        Enhän minä toki korppista, enkä muitakaan rökitä, silittelen vain ihan pikkasen. Sekin useimmiten pysäyttää silmille hyppijät.

        Saahan nähdä, mitä kaikkea kivaa palstalla tapahtuu viikonloppuna.

        Kyllä hävettää kun minua kehuttaan toisten rökittämisestä. Siinäkö vain minun meriittini, eikö muuta. Vajosin häpeästä pöydän alle enkä meinannut iletä ylös nousta.


      • kylmätotuus
        kylmätotuus kirjoitti:

        Kyllä hävettää kun minua kehuttaan toisten rökittämisestä. Siinäkö vain minun meriittini, eikö muuta. Vajosin häpeästä pöydän alle enkä meinannut iletä ylös nousta.

        Nuinko sulle piäs käämää kaema raakka.
        Vua elä oo moksiskaa. Asjat kyllä lutviituu, kuha herkiit käättämästä laenoomoos nimmerkkijä. Jos et ite keksi mittää nimmarija, nii luppoon sinuva aattoo. Näellä puhheilla.

        Nosta piäs pystyy eläkä luimistele.
        En hiiskaha kellekkää sannokaa tästä tappaaksesta.

        Pittää muute sannoo sullekkii, että opettele kirjuuttammaa oekee, jos meinoot essiintyvä kylymänätottuutena tulevaesuuvessa.

        Näkkyillää!


      • kylmätotuus
        kylmätotuus kirjoitti:

        Nuinko sulle piäs käämää kaema raakka.
        Vua elä oo moksiskaa. Asjat kyllä lutviituu, kuha herkiit käättämästä laenoomoos nimmerkkijä. Jos et ite keksi mittää nimmarija, nii luppoon sinuva aattoo. Näellä puhheilla.

        Nosta piäs pystyy eläkä luimistele.
        En hiiskaha kellekkää sannokaa tästä tappaaksesta.

        Pittää muute sannoo sullekkii, että opettele kirjuuttammaa oekee, jos meinoot essiintyvä kylymänätottuutena tulevaesuuvessa.

        Näkkyillää!

        Tuolleen noin.

        Kyllä siitä nikkivaras hiljenöö kun viännän savoo.

        Tehonnunna aekasemminnii.


    • Päivän.selvät

      Jos tekisit parempia aloituksia, ei akaihminen viitsi lepertää tyhjänpäivästä.

      • Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ja aloituksista voi olla mitä mieltä tahansa, mutta tyhjänpäiväisiä ne eivät ole!


      • Päivän.selvät

        No päivänselviä kummisin, täällä olevat aloitukset toistuu melkein kopioituna, demetoituneille kyllä passaa.


      • Päivän.selvät kirjoitti:

        No päivänselviä kummisin, täällä olevat aloitukset toistuu melkein kopioituna, demetoituneille kyllä passaa.

        Minun mielestä on helpompi kirjoittaa päivänselvistä aiheista, en kaipaa mitään monimutkaisia tai vaikeaselkoisia. Joskus näkee avauksen, että ei edes ymmärrä tai tiedä mistä on tarkoitus keskustella.


      • Jos sinä jättäisit kokonaan kommentoimatta palstan taso nousisi huomattavasti. Ilkeys on usein dementian ensi oire.


    • Minä pidän aloituksistasi. Vastaat kaikille etkä ole ilkeä.

      • Kiitos mielikki.mummo
        En ole tullut tänne kiusaamaan ketään, enkä ilkeilemään tai riitaa haastamaan. Täällä on enemmistä hyviä kirjoittajia, mutta pilaako muutama mätä omena koko korin?


      • PorvoonParoni kirjoitti:

        Kiitos mielikki.mummo
        En ole tullut tänne kiusaamaan ketään, enkä ilkeilemään tai riitaa haastamaan. Täällä on enemmistä hyviä kirjoittajia, mutta pilaako muutama mätä omena koko korin?

        Annetaan niiden mätien mädäntyä keskenään.


      • suvenkorento12 kirjoitti:

        Annetaan niiden mätien mädäntyä keskenään.

        Annetaan vaan.


      • ei vastaa kaikille sen olen huomannut
        vaikka en ole keskusteluihin osaa ottanut
        ja tämä ei ollut veetuilua vaan toteamus.


      • turha-tämäkin
        viivatiina kirjoitti:

        ei vastaa kaikille sen olen huomannut
        vaikka en ole keskusteluihin osaa ottanut
        ja tämä ei ollut veetuilua vaan toteamus.

        Yleensä se osoittaa vain fiksuutta kun jättää ilkeily-, jankkaus- ja provoiluviesteihin vastaamatta, siihen ei näytä täällä monikaan kykenevän, ainakaan aina.


      • turha-tämäkin kirjoitti:

        Yleensä se osoittaa vain fiksuutta kun jättää ilkeily-, jankkaus- ja provoiluviesteihin vastaamatta, siihen ei näytä täällä monikaan kykenevän, ainakaan aina.

        Siinä se raja minullakin menee, että en suostu vastaamaan suinkaan ihan kaikkiin viesteihin. Poikkeuksen tekevät nämä ilkeily- ja jankkausviestit. On myös taito lopettaa kesken, eikä pyri hakemaan sitä viimeistä sanaa keskustelussa.


    • Pillukkaanuttuun

      Ei se mitään haittaa ja muuttuu pian tavanomaiseksi kärsimiseksi, niin on sitenkin näppärämpi ihan itsensä puolestakin.

      • Kyllä minua haittaa, jos nimimerkillä ihan kohdistetaan mustamaalaaminen. Tilanne tuntui vaan pahenevan koko ajan, jorten oli pakko hieman avautua.


    • Hei, jätä sellaiset toopet ihan omaan rauhaansa. Kirjoita, kuten tähänkin asti mukavia tarinoitasi. Minäkään en anna muiden vaikuttaa kirjoittamisiini. Täällä on monta kivaa kirjoittajaa, joiden juttuja on hauska lukea, vaikken aina niitä kommentoikaan.

      • Kiiitos suvenkorento12
        Olen yrittänyt jättää omaan rauhaan, niellyt kiukkuani ja jättänyt kommentoimatta. Mutta aiheeton kritiikki on inhottavaa!

        Samaa mieltä, enemmistö kirjoittajista on loistotyyppejä ja itse teemme tämän palstan itsellemme omilla kirjoituksillamme, joten parempi kun meininki pysyisikin hauskana ja iloisena. Kaikilla olisi parempi mieli!


      • kylmätotuus
        PorvoonParoni kirjoitti:

        Kiiitos suvenkorento12
        Olen yrittänyt jättää omaan rauhaan, niellyt kiukkuani ja jättänyt kommentoimatta. Mutta aiheeton kritiikki on inhottavaa!

        Samaa mieltä, enemmistö kirjoittajista on loistotyyppejä ja itse teemme tämän palstan itsellemme omilla kirjoituksillamme, joten parempi kun meininki pysyisikin hauskana ja iloisena. Kaikilla olisi parempi mieli!

        Meillähän on kohta bileet. Laitetaanko kaikki sileeks´?


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Meillähän on kohta bileet. Laitetaanko kaikki sileeks´?

        Hyvä kun muistitit, minulla onkin muutama hyvä ajatus mielessä kevättä kruunaamaan, hehee.


    • Voi kuinka suloisen pehmeätä keskustelua.
      On kuin Untuva-peitto ja Lammas-Nahka-tyyny.
      Tulee ihan mieleeni lapsuuden-aikaiset Angora-Villa-sukat.
      -
      Kaikki kommenttini eivät tee minua onnelliseksi.
      Kaikki eivät edes hullua-hurskaammaksi.
      Reippaat 10 vuotta olen saanut haukkua niskaani.
      Silloinkin kun kommentoin asiaan asiallisesti.
      -
      Palstaan nähden olen kyllä täysin onnellinen.
      Se ei ole pettänyt minua koskaan.
      Ei ole pettänyt edes odotuksiani.
      -
      Katselkaa vaihteeksi autoni kuvaa.
      Se saa teidät onnellisiksi.

      H.

      • MUTTA.PAREMPAA

        Lähes yhtä suloisen pehmeää kuin sinun lälly ketjussasi 😍


      • MUTTA.PAREMPAA kirjoitti:

        Lähes yhtä suloisen pehmeää kuin sinun lälly ketjussasi 😍

        Vari. Hunkkis antaa pian seiso-peukun😂


      • MUTTA.PAREMPAA kirjoitti:

        Lähes yhtä suloisen pehmeää kuin sinun lälly ketjussasi 😍

        "MUTTA.PAREMPAA"

        Auttaisitko sitten minua?
        Niissä aloituksissani ei haukuta ketään.
        Ja jos vahinko on sattunut, se on aina "sattunut" minuun.
        Mene siis haukkumaan sinne.
        Saat ehkä hyvän mielen.

        H.


      • rehellisyyttä
        hunksz kirjoitti:

        "MUTTA.PAREMPAA"

        Auttaisitko sitten minua?
        Niissä aloituksissani ei haukuta ketään.
        Ja jos vahinko on sattunut, se on aina "sattunut" minuun.
        Mene siis haukkumaan sinne.
        Saat ehkä hyvän mielen.

        H.

        Älähän puhu muunnettua totuutta.


      • totuus.on
        hunksz kirjoitti:

        "MUTTA.PAREMPAA"

        Auttaisitko sitten minua?
        Niissä aloituksissani ei haukuta ketään.
        Ja jos vahinko on sattunut, se on aina "sattunut" minuun.
        Mene siis haukkumaan sinne.
        Saat ehkä hyvän mielen.

        H.

        Ei kait siellä haukuta kun ei ole ku kaksi osallistujaa, muut on ajettu pois.


      • tuolla joko kehui että aloittaja vastaa kaikille
        mutta eipä vastannut hatsansaallekkaan
        olen pilkun viilaaja vaikken niitä käytäkkään.


      • turha-tämäkin
        viivatiina kirjoitti:

        tuolla joko kehui että aloittaja vastaa kaikille
        mutta eipä vastannut hatsansaallekkaan
        olen pilkun viilaaja vaikken niitä käytäkkään.

        miksi pitäisi vastata jankkauksiin ja provoiluihin? siksikö että ketjun alkuperäinen tarkoitus uppoaisi taas riidoiksi?


      • Sivustaseurannut
        viivatiina kirjoitti:

        tuolla joko kehui että aloittaja vastaa kaikille
        mutta eipä vastannut hatsansaallekkaan
        olen pilkun viilaaja vaikken niitä käytäkkään.

        Jos pysähtyisit hetkeksi miettimään, etkä vaan suoltaisi kaikkea mitä mieleesi tulee palstalle, niin voisit varmaan ymmärtää että miksi!


      • Sivustaseurannut kirjoitti:

        Jos pysähtyisit hetkeksi miettimään, etkä vaan suoltaisi kaikkea mitä mieleesi tulee palstalle, niin voisit varmaan ymmärtää että miksi!

        kiitos ystävällisestä kommentistasi.


    • Joku-oltava-nytkin

      Minulla ei purista suksi kun ei ole siteitä saati monojakaan. Piponkin jo jätin ja vaihdoin lippikseen vaikka tukkakin on tallella.
      Kuin kaukoviisaana jokunen vuosi sitten jättäydyin suosiolla vaihtuvaksi musta nimmariksi etten rekisteröitynyt.
      Niinpä en ole ollut maalitaulukaan kenellekään.
      Nettimaailma on raadollinen ikään ja sukupuoleen katsomatta. Aina on mustia lampaita paskanruskeissa turkeissaan.

      • En haluaisi antaa kiusaajille periksi ja kaikilla on mielestäni oikeus keskustella täällä.


    • Porvoon Paroni. Tällaiselta palstalta ja foorumilra ei noita mätämunia kiusaajia saa pois. Ymmärrän että harmittaa aiheettomat syytökset mutta kun reagoit niihin, on kuin bensaa tuleen heittäisit sillä siihen noilla kommenteilla pyritäänkin.

      Minusta olet kiva kirjoittaja ja teet viihdyttäviä aloituksia, joihinkaikki voivat osallistua. Tsemppiä j anna palaa vaan huimioimatta räyhääjiä vaikka se vaikeaa välillä onkin.

      • Tiedän myös sinun joutuneen samanlaiseen ikävään kohteluun ja olen huomannut sinun välillä vastaavan piikikkäästi, itse olen tähän saakka jättänyt reagoimatta kommentteihin, joten ei sekään auttanut.

        Kiitos palautteesta kirjoittajana ja huomasin kyllä viestisi edelliseen keskusteluuni, joka sekin hieman lässähti lopussa mätämunien vuoksi.


      • PorvoonParoni kirjoitti:

        Tiedän myös sinun joutuneen samanlaiseen ikävään kohteluun ja olen huomannut sinun välillä vastaavan piikikkäästi, itse olen tähän saakka jättänyt reagoimatta kommentteihin, joten ei sekään auttanut.

        Kiitos palautteesta kirjoittajana ja huomasin kyllä viestisi edelliseen keskusteluuni, joka sekin hieman lässähti lopussa mätämunien vuoksi.

        Totta on et osani olen saanut ja toisaalta eihän minulle välillä edes puvu kukaan mitään. Olen päättänyt että kirjoitan silti ja osaan antaa takaisinkin piikilläästikin tarkoituksena lylöä luu kurkkuun mollaajille. Tosin eihän se viihdyttävää ole mutta itseä helpottaa.


      • siilenämää kirjoitti:

        Totta on et osani olen saanut ja toisaalta eihän minulle välillä edes puvu kukaan mitään. Olen päättänyt että kirjoitan silti ja osaan antaa takaisinkin piikilläästikin tarkoituksena lylöä luu kurkkuun mollaajille. Tosin eihän se viihdyttävää ole mutta itseä helpottaa.

        Siis lyödä😊


      • siilenämää kirjoitti:

        Siis lyödä😊

        Minäkin olen päättänyt jatkaa kirjoittamasti ja olemme samassa veneessä mollaajia vastaan.

        *jää miettimään luu kurkkuun -metodia*


      • PorvoonParoni kirjoitti:

        Minäkin olen päättänyt jatkaa kirjoittamasti ja olemme samassa veneessä mollaajia vastaan.

        *jää miettimään luu kurkkuun -metodia*

        No tuo luu kurkkuun on sellainen sanonta joka tarkoittaa sitä että kun kiusaajille antaa samalla mitalla takaisin, heidät ehkä voi saada edes hetkeksi kimpustaan. En tiedä onko hyvä mutta aina ei sitä jaksa ajatella. Joten kirjoitetaanhan vaan. Give me a five😁


      • siilenämää kirjoitti:

        No tuo luu kurkkuun on sellainen sanonta joka tarkoittaa sitä että kun kiusaajille antaa samalla mitalla takaisin, heidät ehkä voi saada edes hetkeksi kimpustaan. En tiedä onko hyvä mutta aina ei sitä jaksa ajatella. Joten kirjoitetaanhan vaan. Give me a five😁

        Tässä sinulle ylävitonen, ✌️


    • Jos.mielipiteeni

      Aloittajan aloitukset sopivat naismaisille, raavas mies ei oiken osaa niitänäitä keskustella.

      • mua.lemmitkö.vielä

        Mene sitten rakkaus -riimi-ketjuun, siellä raavaat miehet.


      • Suksippa sinne mistä olet tullukki katteenpenikka.


      • Jos.mielipiteeni
        mua.lemmitkö.vielä kirjoitti:

        Mene sitten rakkaus -riimi-ketjuun, siellä raavaat miehet.

        He raavas mies pussaa eikä meinaa, naismaiset miehet lässyttää kui vahoissa SF-filmeissä.


      • Kyllä oikea mies osaa myös keskustella. Jos päässä viheltää tyjäö ei pussailemaankaan ole aihetta.


      • Katteenpenikka
        siilenämää kirjoitti:

        Kyllä oikea mies osaa myös keskustella. Jos päässä viheltää tyjäö ei pussailemaankaan ole aihetta.

        Voisit yllättyä jos huulet törröllä itteesi tyrkyttäsit.


      • Katteenpenikka kirjoitti:

        Voisit yllättyä jos huulet törröllä itteesi tyrkyttäsit.

        Vout yllättyä kun kerron että tyhjäpäille en ihteeni tyrkytä.


    • huhuhuuu

      Akkain höpinää hammeen helemat paukkuu.

      • Sinähän miehenä tykkäätki pojista.


      • Huhuhuuu
        siilenämää kirjoitti:

        Sinähän miehenä tykkäätki pojista.

        Onks tää sun aloitus?


      • Huhuhuuu kirjoitti:

        Onks tää sun aloitus?

        Vois vaikka olla.


    • Missä-vika-luuraa

      Kaikkein eniten, tässä ketjussa, ihmetyttää että korppis, tollukka, paloma ja viivatiina loistavat poissaoloillaan (?)
      Hunkki sentään kurkahti esille itselleen sopivan hölmöillä kommenteillaan.

      • Hyh.hyh

        Tulevat jos haluavat olla mielinkielin lepertää.


      • "Missä-vika-luuraa"

        Minun oli pakko tulla heittämään kommentti.
        Aloittaja valitti tyttömäisesti häntä kiusatun puoli-vuotta.
        Puoli-Vuotta!
        Minua on kymmenen.
        Jotain rajaa siis kehumisella.
        Ja minä kun olen vielä kiltti mieskin...
        -
        Sitten tulee vielä' Trans-parentti-siilen-leski moni-nikkeineen tukemaan aloittaja neiti-parkaa.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Missä-vika-luuraa"

        Minun oli pakko tulla heittämään kommentti.
        Aloittaja valitti tyttömäisesti häntä kiusatun puoli-vuotta.
        Puoli-Vuotta!
        Minua on kymmenen.
        Jotain rajaa siis kehumisella.
        Ja minä kun olen vielä kiltti mieskin...
        -
        Sitten tulee vielä' Trans-parentti-siilen-leski moni-nikkeineen tukemaan aloittaja neiti-parkaa.

        H.

        Minusta porvoon paroni on kiva kirjoittaja toisin nuin jotkut trollit jotka höpöttää sellaisia omiaan joita ei kulhaan ymmärrä.

        Minulla ei ole monta nikkiä vaan kirjoitan tällä. Mitä iloa mulle ois jos kohteeni ei tietäis että se olen minö joka kirjoittaa, ärsyrtävästikin.

        Ite olet kitisijä -trolli-omituinen hömpöttäjä. Jätähän kivat rauhaan.


      • Hönksi on katteellinen jos jotain toista kehutaan.


      • tulin vasta kotiin ja oon jo kommentoinu
        tulee mieleen kuinka monta kertaa mää oon
        kirjoittanu että saisin kirjoittaa rauhassa
        eikä aina joku haukkuis
        ihan sama kuin monta kertaa tekee tällasen aloituksen
        sama rumba jatkuu.


    • hehehehee

      Pahanilmanlinnun jälkeläiset lisäänny.
      Sukunsa sammuu kuin saunalamppu.
      Luonnollista on noin ikävässä ja surullisessa tilanteessa purkaa pahaa mieltään joka suuntaan. Meidän täytyy ymmärtää häntä.

      • hehehehee

        Siis eivät ole saaneet kokea ihanaa mummona oloa nämä pahimmat räksyttäjät. Eihän heillä ole omia lastenlapsia. Ei heistä ole voinut tulla pehmeitä lämpimiä mummoja. Annetaan heille anteeksi. Eivät he sille itse mitään voi.
        Varo vaan aloittaja, jos ei ala tulla lastenlapsia, niin sinullekin käy huonosti ja sinusta tulee kova ilkeä räkyttäjä. Eikä pehmeää lämmintä vaaria :)


      • Ehkä evoluutiolla on omat keinonsa estää pahanilmalintujen lisääntyminen?


      • Juujooooho
        PorvoonParoni kirjoitti:

        Ehkä evoluutiolla on omat keinonsa estää pahanilmalintujen lisääntyminen?

        Mitähän leski tähän?


    • ...nix heitto-merkki.

      H.

      • ainanaakka

        sinä olet jokaiseen avaukseen huuteluinesi palstan mätäpaise


      • ainanaakka kirjoitti:

        sinä olet jokaiseen avaukseen huuteluinesi palstan mätäpaise

        "ainanaakka"

        Ei pidä antaa aihetta.
        EOC

        H.


      • ainanaakka kirjoitti:

        sinä olet jokaiseen avaukseen huuteluinesi palstan mätäpaise

        Mikään muu ei masenna yhtä paljon näissä keskusteluissa, kun että olet tehnyt omasta mielestäsi hyvän aloituksen, niin eikös hunksz kommentoi viiden minuutin sisällä avauksen lähettämisestä jotain halveksuttavan ala-arvoista ja käsittämätöntä mongerrusta ensimmäisenä kommenttina keskusteluun.


      • ainanaakka kirjoitti:

        sinä olet jokaiseen avaukseen huuteluinesi palstan mätäpaise

        ja sää se kanssa joka ketjussa haukut jotain kirjoittajaa
        et osaa muista kirjoittaakkaan kun mätäpaiseista.


    • Kuinkas.ollakkaan

      Pikku neiti porvoolainen on närkästyneen oloinen.

      • Sinua ei kehu kukaan, harmittaako luuseri?


      • Virpi Miettinen kertoi paikallislehdessä kuinka häntä ärsyttää tuo pikku neiti porvoolaiseksi tituleeraaminen. Miehenä ymmärrän häntä oikein hyvin.


    • vfihimsf

      - kun ihmiset joskus ärtyvät arjessaan - onhan nettikirjoittelu parempi tapa kuin käydä vetämässa naapuria kalikalla kalloon tai ampua hauleja peruuksiin - kukaan silti omaa konettaan tuusannuskaki tuskin pistää - jos ärtymys silleen vähän lientyis
      turvallisen matkan päästä.
      - sairastumisille ja vammautumisille kanssaihmiset ei mitään mahda - edes monivammaisuudelle - nekin asiat olis hyvä jättää ammatti-ihmsten hoidettavaksi
      - aiemmin sovittujen aikojen puitteissa
      - kohtasipa elossa ilot tai surutja muut miljoonat asiat päivien saatossa,
      - surullakin joskus aikansa kuin muillakin asioilla.
      - ei munkaan kirjoittelu varmaan ketään onnelliseks - räväkkä on aina ollut mailma jossa elänyt - kiitos Porvoon Paronille - aivan asiasta ja aiheesta - miten käsittelette pattitilanteita. Ja edelleen - kylmien sotien yks aihealue on vainoharhaisuus.

      • Jos jonkun elämä tosiaan on niin kurjaa, että kaikki ottaa päähän ja tarvitsee purkautumiskanavan huolilleen, niin ei tämä ole oikea paikka. Täällä saa jopa terveetkin ihmiset kärsiä, joten miten lie sairaat kestävät. Olen myös sitä mieltä, että vahvempien tulee ottaa heikommat huomioon ja mieluummin kannustaa kuin lytätä heitä.


    • KALERVOTUOMARI

      Jokaisella "ylläpidolla" on omat kyttääjänsä, joilla on valta ja voima estää kirjoitusten julkaisut, jos ne eivät mene "päätoimiston tahdon mukaan". Heillä on myöskin ( nähtävän toden-näköisesti ) uskonnollisissa kysymyksissä oman lahkonsa edustajien ratkaisijat,
      sopiiko kommentti heidän omiin uskomuksiinsa. Jos ei sovi niin, sitä kirjoitusta ei näy missään muodossa koskaan. Se sotii "sananvapautta vastaan", ja hipoo terrorismia. Me elämme vaikeita aikoja, jolloin omistajat ratkaisevat suuntaukset. Sana "läpinäkyväisyys"
      on pelkkää kaunokirjallisuutta.

      • Ei tämän palstan viestien poisto ainakaan kestä läpinäkyvyyttä, vaan jotkut pilkkaviestit lähtevät saman tien ja toisia ei saa poistettu, vaikka kuinka ilmoittaisi ylläpitoon.


    • Voi voi, taas tätä. Toisaalta ymmärrän, mutta ei nämä aloitukset ainakaan tilannetta paranna.
      Tuntuu, että tämä solvaamisilmiö olisi syntynyt tai ainakin pahentunut ihan viime aikoina. Olisiko palstalle tullut joku uusi riidankylväjä.
      Jokaista riviä en palstalta lue, enkä siksi ole perillä kaikesta, mutta välillä tullut mieleen, että kumpi oli ensin, muna vai kana. Sillä en kuitenkaan viittaa sinuun.

      • Eri mieltä.
        Jokaisella on oikeus avautua täällä ja kertoa tuntemikiaan. Pitäisikö henkiln joka kokee tulleensa kaltoin kohdelluksi olla hiljaa siinä pelossa että tilanne vain pahenisi. Helppoa sanoa lisäksi noin kun se paska vaino ei tule omaan niskaan.


      • Kyllä tämä oli ihan ensimmäinen tämäntyylinen aloitus minulta, kun mitta tuli vaan täyteen. Joskus saatan kirjoittaa kärkkäästi, mutta yleensä pyrin riidattomaan ja rauhalliseen kommunikointiin. Eihän sekään miellytä kaikkia, että pyrin vastaamaan kaikille asiallisen viestin lähettäneille?


      • Katteenpenikka
        PorvoonParoni kirjoitti:

        Kyllä tämä oli ihan ensimmäinen tämäntyylinen aloitus minulta, kun mitta tuli vaan täyteen. Joskus saatan kirjoittaa kärkkäästi, mutta yleensä pyrin riidattomaan ja rauhalliseen kommunikointiin. Eihän sekään miellytä kaikkia, että pyrin vastaamaan kaikille asiallisen viestin lähettäneille?

        Miksi toi siili häseltää joka välissä, onko tyttöystäväsi?


      • siilenämää kirjoitti:

        Eri mieltä.
        Jokaisella on oikeus avautua täällä ja kertoa tuntemikiaan. Pitäisikö henkiln joka kokee tulleensa kaltoin kohdelluksi olla hiljaa siinä pelossa että tilanne vain pahenisi. Helppoa sanoa lisäksi noin kun se paska vaino ei tule omaan niskaan.

        Ei pidä, itse vain olen sitä mieltä, että saamastaan huomiosta kiusaaja vain provosoituu kiusaamaan lisää. Ja minun mielipide ei ole välttämättä se ainoa oikea,
        No, on täällä meikäläistäkin nimitelty idiootiksi ja ties miksi, että on sitä omaankin niskaan jotain ropissut. Ei se idioottimaisuuteni minua niin haittaa, suurempi ongelma taitaa olla sillä nimittelijällä itsellään.


      • Heikunkeikku
        siilenämää kirjoitti:

        Eri mieltä.
        Jokaisella on oikeus avautua täällä ja kertoa tuntemikiaan. Pitäisikö henkiln joka kokee tulleensa kaltoin kohdelluksi olla hiljaa siinä pelossa että tilanne vain pahenisi. Helppoa sanoa lisäksi noin kun se paska vaino ei tule omaan niskaan.

        Olen sinun kanssasi samaa mieltä, että jos tuntee kaltoinkohdelluksi itsensä, niin kyllä siitä voi sanoa.
        Kyllä varmaankin joitakin asioita (kommentteja) katsoo sormiensa läpi, mutta kyllä siinäkin on rajansa, kuinka kauan aikaa jaksaa vaan tihrutella sormien väliin ja olla sanomatta mitään.


      • PorvoonParoni kirjoitti:

        Kyllä tämä oli ihan ensimmäinen tämäntyylinen aloitus minulta, kun mitta tuli vaan täyteen. Joskus saatan kirjoittaa kärkkäästi, mutta yleensä pyrin riidattomaan ja rauhalliseen kommunikointiin. Eihän sekään miellytä kaikkia, että pyrin vastaamaan kaikille asiallisen viestin lähettäneille?

        Niin, tarkoitinkin ihan yleisesti, että taas tätä. Kaikkiahan ei voi miellyttää ja valitettavasti joukkoon mahtuu aina niitä, jotka alkaa vittuilemaan, jos jonkun jutut epämiellyttää.


      • meinaatko ettei täällä ole aina ollut riidankylväjiä
        olin melkein vuoden pois täältä palstalta
        ja aina kun kävin välillä lukemassa
        aina joku haasto riitaa mitä pidempi ketju sen enemmän riitaa
        ei voi sanoo että tänne nyt on tullut joku
        täällä on aina joku joka haastaa riitaa
        nytkin tiedän kun kirjoitan tän
        ainanaakka hyppii silmille ja sanoo että se olet sinä.


      • Katteenpenikka kirjoitti:

        Miksi toi siili häseltää joka välissä, onko tyttöystäväsi?

        Siksi koska olen kiusatun puolella varsinkin kun hän tio esille kärsineensä mollaamisesta. Ja sitä paitsi kirjoituksensa ovat leppoisia ja osallistavia. Sitä täällö harvoin nykyisin näkee.

        Ootko niin yksinkertainen että luulet että jos on ystävällinen toiselle ja puoltaa epäoikeudenmukaisesti kohdeltua kyseessä on joku seurustelusuhde.


      • entinenmiäs kirjoitti:

        Ei pidä, itse vain olen sitä mieltä, että saamastaan huomiosta kiusaaja vain provosoituu kiusaamaan lisää. Ja minun mielipide ei ole välttämättä se ainoa oikea,
        No, on täällä meikäläistäkin nimitelty idiootiksi ja ties miksi, että on sitä omaankin niskaan jotain ropissut. Ei se idioottimaisuuteni minua niin haittaa, suurempi ongelma taitaa olla sillä nimittelijällä itsellään.

        Niinhän se tekee mutta kun aina ei vaan jaksa kääntää tousta poskea ja se on ihan ymmärrettävää.


      • Katteenpenikka
        siilenämää kirjoitti:

        Siksi koska olen kiusatun puolella varsinkin kun hän tio esille kärsineensä mollaamisesta. Ja sitä paitsi kirjoituksensa ovat leppoisia ja osallistavia. Sitä täällö harvoin nykyisin näkee.

        Ootko niin yksinkertainen että luulet että jos on ystävällinen toiselle ja puoltaa epäoikeudenmukaisesti kohdeltua kyseessä on joku seurustelusuhde.

        Asetin kysymyksen aloittajalle en sinulle.


      • Katteenpenikka kirjoitti:

        Miksi toi siili häseltää joka välissä, onko tyttöystäväsi?

        Katteenpenikka
        Ei siilenämää minun mielestäni mitään häsellä, eikä myösjkään ole tyttöystäväni.


      • entinenmiäs kirjoitti:

        Ei pidä, itse vain olen sitä mieltä, että saamastaan huomiosta kiusaaja vain provosoituu kiusaamaan lisää. Ja minun mielipide ei ole välttämättä se ainoa oikea,
        No, on täällä meikäläistäkin nimitelty idiootiksi ja ties miksi, että on sitä omaankin niskaan jotain ropissut. Ei se idioottimaisuuteni minua niin haittaa, suurempi ongelma taitaa olla sillä nimittelijällä itsellään.

        entinenmiäs
        Kyllä idiootiksi nimittelyn vielä kestää, mutta minulle on annettu ainakin 10 eri nimimerkkiä, joilla minä kuulemma huutelen täällä yökaudet läpeensä. Miksi tekisin sellaista, kun ihan oikeasti voin kertoa asiani omalla nimimerkilläni?


      • PorvoonParoni kirjoitti:

        entinenmiäs
        Kyllä idiootiksi nimittelyn vielä kestää, mutta minulle on annettu ainakin 10 eri nimimerkkiä, joilla minä kuulemma huutelen täällä yökaudet läpeensä. Miksi tekisin sellaista, kun ihan oikeasti voin kertoa asiani omalla nimimerkilläni?

        Ei siinä ole mitään kestämistä, kun itse tietää, ettei sille nimittelylle ole mitään perusteita.
        No, noita nimimerkkiluulotteluja kyllä itsekkin ihmetellyt, jotain vainoharhaisuuttako.


      • PorvoonParoni kirjoitti:

        Katteenpenikka
        Ei siilenämää minun mielestäni mitään häsellä, eikä myösjkään ole tyttöystäväni.

        Ensimmäistä kertaa joku piti täällä puolta. Tuntuipa hyvältä kiitos😊.


      • Katteenpenikka kirjoitti:

        Asetin kysymyksen aloittajalle en sinulle.

        Paroni ei tiedä "häsellykseni"syytä joten minulla on minusta kyseen ollen oikeus vastata ihan ite.


      • riidat.on
        viivatiina kirjoitti:

        meinaatko ettei täällä ole aina ollut riidankylväjiä
        olin melkein vuoden pois täältä palstalta
        ja aina kun kävin välillä lukemassa
        aina joku haasto riitaa mitä pidempi ketju sen enemmän riitaa
        ei voi sanoo että tänne nyt on tullut joku
        täällä on aina joku joka haastaa riitaa
        nytkin tiedän kun kirjoitan tän
        ainanaakka hyppii silmille ja sanoo että se olet sinä.

        Ei riidat ainakaan vähentyneet kun tulit "takaisin".
        Kuinkahan moni sinua kaipasi.
        Jankkaamisesi nimittäin alkoi siitä hetkestä kun ilmestyit.
        Osaatko kirjoittaa jostain ihan oikeasta aiheesta? Kokeile edes.
        Ja lopeta tuo jatkuva jankkaaminen, se ei kerro sinusta ainakaan mitään hyvää.


      • riidat.on kirjoitti:

        Ei riidat ainakaan vähentyneet kun tulit "takaisin".
        Kuinkahan moni sinua kaipasi.
        Jankkaamisesi nimittäin alkoi siitä hetkestä kun ilmestyit.
        Osaatko kirjoittaa jostain ihan oikeasta aiheesta? Kokeile edes.
        Ja lopeta tuo jatkuva jankkaaminen, se ei kerro sinusta ainakaan mitään hyvää.

        kiitos kivasta kommentista
        ja aurinkoista lauantai päivää.


      • mulle tuli ihan puskista tää paronin aloitus
        niin paljon oon palstalla ollu ja juttuja lukenu

        myönnän olevani inhottava jankuttaja enkä tiedä
        mistä aiheesta sulle nyt olisin vastannut
        olen ehkä vielä tyhmempi kun ainanaakka
        joka nimitteli mua niin kauniisti kun pilluviivatiina
        koitan parantaa tapani.


      • riidat.on
        viivatiina kirjoitti:

        mulle tuli ihan puskista tää paronin aloitus
        niin paljon oon palstalla ollu ja juttuja lukenu

        myönnän olevani inhottava jankuttaja enkä tiedä
        mistä aiheesta sulle nyt olisin vastannut
        olen ehkä vielä tyhmempi kun ainanaakka
        joka nimitteli mua niin kauniisti kun pilluviivatiina
        koitan parantaa tapani.

        Jos nyt ekaksi jättäisit toistelemasta rumia sanoja
        joita jotkut lievästi sanoen tyhmänpuoleiset täällä latoo tulemaan.
        Ihan silmään ja korvaankin koskee, tiedän, mutta antaisit olla.


      • viivatiina kirjoitti:

        mulle tuli ihan puskista tää paronin aloitus
        niin paljon oon palstalla ollu ja juttuja lukenu

        myönnän olevani inhottava jankuttaja enkä tiedä
        mistä aiheesta sulle nyt olisin vastannut
        olen ehkä vielä tyhmempi kun ainanaakka
        joka nimitteli mua niin kauniisti kun pilluviivatiina
        koitan parantaa tapani.

        "viivatiina"

        Kuulehan makkara-kuuma-tiinushka.
        Minä olen ilolla seurannut sanailuasi.
        Mutta jospa kuitenkin pikkuisen rajallisuutta.
        Sellaisen Sinappi-viillon verran.
        -
        Ylettömällä väittelyllä venytetty aloitus on turhan-päiväinen.
        Etenkin tällainen typerä aloitus.
        -
        Ymmärrän kyllä, jos kyseessä on "meidän-tyttöjen-kesken" suunniteltu juttu.
        Mutta silloin siitä voisi vihjailla vähän.
        Etenkin ihan alussa.

        H.


      • riidat.on kirjoitti:

        Jos nyt ekaksi jättäisit toistelemasta rumia sanoja
        joita jotkut lievästi sanoen tyhmänpuoleiset täällä latoo tulemaan.
        Ihan silmään ja korvaankin koskee, tiedän, mutta antaisit olla.

        no niinhän se onkin just mun pitää jättää
        muut saa kirjoittaa mitä vaan
        ja sillon kun mulle kirjoitetaan rumasti kukaan ei puutu
        sovitaanko että mää kirjoitan sitä mitä haluan
        ja sää sitä mitä sää haluat
        eikä opeteta toinen toistamme.


      • hunksz kirjoitti:

        "viivatiina"

        Kuulehan makkara-kuuma-tiinushka.
        Minä olen ilolla seurannut sanailuasi.
        Mutta jospa kuitenkin pikkuisen rajallisuutta.
        Sellaisen Sinappi-viillon verran.
        -
        Ylettömällä väittelyllä venytetty aloitus on turhan-päiväinen.
        Etenkin tällainen typerä aloitus.
        -
        Ymmärrän kyllä, jos kyseessä on "meidän-tyttöjen-kesken" suunniteltu juttu.
        Mutta silloin siitä voisi vihjailla vähän.
        Etenkin ihan alussa.

        H.

        nähähän on niitä tyhmimpiä ketjuja
        mutta mielenkiintoisimpia
        mää kun en niitä renkuti ränkyti juttuja jaksa
        kun en osaa riimitellä enkä linkittää

        niin mitä täällä sit olis jos ei joku paroni aina sillon tällön tuntis itseensä kiusatuksi
        ja huomaapahan kenen kanssa hän mieluusti kirjoittelee
        kun on niin kivoja kirjoittajia
        ja ketä hän on huomannut vainotun...

        tunnethan sää mut
        mihis mää tästä omasta rehellisyydestäni ja avoimuudestani pääsen.


      • viivatiina kirjoitti:

        nähähän on niitä tyhmimpiä ketjuja
        mutta mielenkiintoisimpia
        mää kun en niitä renkuti ränkyti juttuja jaksa
        kun en osaa riimitellä enkä linkittää

        niin mitä täällä sit olis jos ei joku paroni aina sillon tällön tuntis itseensä kiusatuksi
        ja huomaapahan kenen kanssa hän mieluusti kirjoittelee
        kun on niin kivoja kirjoittajia
        ja ketä hän on huomannut vainotun...

        tunnethan sää mut
        mihis mää tästä omasta rehellisyydestäni ja avoimuudestani pääsen.

        "viivatiina"

        Noh, sillee sitten.
        Laitan sinulle renkkuihin oman riimin.
        Pilhuakin yritän lisätä.
        Ottaa hän sitten kopion ja antaa puolison kehitellä riimejä lisää.
        Muistuta että riimiin pitää siihen liittyvää musiikiakin laittaa :)
        EOC
        H.


    • bilen

      Hyvä hunksz sinulla myös punainen auto, sain eilen uuden tilasin tammikuussa maksoin helmikuussa 12/4 sain. Oli ensimmäinen automaattivaihteilla (7) oli jo alussa läheltä piti kun vasenjalka halusi olla mukana, nyt olen oppinut. Kyllä myyjä näytti ja koe ajettiin.

      En tiedä kuinka käy kun asuntovaunua ajan, edellisessä autossa oli vain 115hk vääntöä kuitenkin deisel tässä 184hk diesel. Vaihdelaatikko on automaatissa ns. tubla.

      mvh.

      • ainanaakka

        vain naiset ajavat punaisella autoilla


      • sepänsällispesial
        ainanaakka kirjoitti:

        vain naiset ajavat punaisella autoilla

        Ja Jerry Cotton.
        Punaisella Jaguarilla!


      • sepänsällispesial kirjoitti:

        Ja Jerry Cotton.
        Punaisella Jaguarilla!

        Auto voi olla minkävärinen tahansa, kunhan se on musta (Henry Ford).


    • kylmätotuus

      Et ole ainoa nimimerkki, joka on joutunut korppiksen silmätikuksi.

      Minäkin olen saanut kunnian olla hänen suloisessa syleilyssään aika ajoin jo paljon kauemmin kuin sinä.
      Monenlaisia kokemuksia on kertynyt, kun hän on yrittänyt halata minut kuoliaaksi.

      Yleensä sivuutan huomionosoitukset kaikessa hiljaisuudessa, mutta on ollut myös tilanteita, joita en ole voinut ohittaa vaieten.

      Viimeisimmässä tapahtumassa hän kauniisti kirjoittamalla ilmoitti, että olen hänen stalkkaajansa. En oikein tykännyt, että minua syytetään rikoksesta, joten avasin sanaisen arkkuni. Siitähän taas kirjailija ei ollenkaan pitänyt, vaan läksi sotapolulle.

      Korpikirjailijan näkemyksen mukaan ainoastaan hänellä on oikeus syytellä ja lytätä toisia, esittää harhaisia olettamuksia, kirjoittaa suoranaisia valheita ja vääristellä muiden nimimerkkien kirjoituksia.
      Hänen käytöksensä on jokaisen hyväksyttävä mukisematta.

      Minä olen erimieltä.
      Joka iikalla on oikeus puolustaa itseään ja tarvittaessa antaa korppiksen maistaa omaa lääkettään ja hänen on aivan turha itkeä, jos se rohto ei maistukaan hyvältä.

      Olen tottunut sanomaan sanottavani, eikä kukaan sitä oikeutta minulta vie, se on varma juttu.

      • Komppaan teitin


      • kylmätotuus

        Ei tuo kommenttini minua onnelliseksi saanut. Kirjoitin vain, mitä ajattelen korppiksen palstakäyttäytymisestä.


      • kylmätotuus

        Sanasi tuovat lohtua, vilpittömästi.

        Tiedän etten ole ainut joka on joutunut kiusanteon kohteeksi. Ihmetyttää kovasti, koska eikö kaikkien intressien mukaista olisi, että palstalla olisi hyviä ja monipuolisia keskusteluja.

        Ymmärrän toki olevani keskustelunaiheineni eri ikäluokkaa mitä korppis, mutta mielestäni täällä ei ole yhtään liikaa kirjoittajia ja vielä vähemmän aloituksia.

        Minun ei tarvitse stalkkailla täällä ketään, vaan vielä työssäkäyvänä ja perheellisenä ihmisenä minulla on muutakin kuin tämä palsta, joten joudun jakamaan aikaan niiden välillä.

        Esitän vastalauseeni hänen käytöstään kohtaan!


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Ei tuo kommenttini minua onnelliseksi saanut. Kirjoitin vain, mitä ajattelen korppiksen palstakäyttäytymisestä.

        Ymmätdin luitenkin kitjoituksesi ja kykenin samaistumaan siihen.


      • pthyi
        PorvoonParoni kirjoitti:

        kylmätotuus

        Sanasi tuovat lohtua, vilpittömästi.

        Tiedän etten ole ainut joka on joutunut kiusanteon kohteeksi. Ihmetyttää kovasti, koska eikö kaikkien intressien mukaista olisi, että palstalla olisi hyviä ja monipuolisia keskusteluja.

        Ymmärrän toki olevani keskustelunaiheineni eri ikäluokkaa mitä korppis, mutta mielestäni täällä ei ole yhtään liikaa kirjoittajia ja vielä vähemmän aloituksia.

        Minun ei tarvitse stalkkailla täällä ketään, vaan vielä työssäkäyvänä ja perheellisenä ihmisenä minulla on muutakin kuin tämä palsta, joten joudun jakamaan aikaan niiden välillä.

        Esitän vastalauseeni hänen käytöstään kohtaan!

        Näin pitkään kesti ennenkuin sait sanottua että teit ketjun Korppista haukkuaksesi. Olet sinä ÄMMÄ!!!!


    • Paljon.porua.tyhjästä

      Kun vetäsee oikeesta narusta aloituksen ni kyllä ketjulle tulee pituutta aiheettomasti, tulee vedätyksen maku.

      • Onko ketjun pituus jokin itseisarvo? Mitä pidempi ketju, sitä ikävämpi sitä on seurata, kiitos tämän surkean, uudistus uudistuksen jälkeen huonontuneen käyttöliittymän.


      • Ota huomioon, että jokainen tällainen kommentti lisää pituutta keskustelulle ja aiheuttaa sinusta entistä enemmän vedätyksen makua (aiheettomasti).


    • Ei.sen.kummempaa

      Jos aloittaja tuntee itsensä marttuuriksi niin samalla perusteella voi jokainen palstalainen sen kokea että turha luulla olevasi ainoa.
      Julkkis on vapaata riistaa tuskin olen valtakunallisesti julkkis.

      • Onko mielestäsi kaltoikohtelun uhri "marttuuri"? Eli ohmistä saa kiusata mielin määrin ja puolustautuminen ja asian esille nostaminen on marttuyriutta? Erikoinen asenne. Voisi jopa toivoa että saat maistaa omaa lääkettäsi.


      • Väärätodistus
        siilenämää kirjoitti:

        Onko mielestäsi kaltoikohtelun uhri "marttuuri"? Eli ohmistä saa kiusata mielin määrin ja puolustautuminen ja asian esille nostaminen on marttuyriutta? Erikoinen asenne. Voisi jopa toivoa että saat maistaa omaa lääkettäsi.

        Ja kun huomioi vielä nämä pyykkipoika ja -tytöttelyt mitä kyseinen persoona harrastaa rekkautumattomia kohtaan, niin mustanikkiset saisivat olla hyvillään kun myös heitä kohdellaan samanveroisina.


      • siilenämää kirjoitti:

        Onko mielestäsi kaltoikohtelun uhri "marttuuri"? Eli ohmistä saa kiusata mielin määrin ja puolustautuminen ja asian esille nostaminen on marttuyriutta? Erikoinen asenne. Voisi jopa toivoa että saat maistaa omaa lääkettäsi.

        kyllä sääkin tasan tarkkaan tiedät
        että täällä kiusataan kaikkia vuoronperään
        ja aina joku puolustaa
        kaikkia muita saa puolustaa
        mutta ei korppista ja hatsansaata
        jos sattuu tykkäämään heidän suorasta tyylistään
        enemmän kun näistä kartano pippaloista
        niin haittaakse
        en sentään kyllä moittimaan mee kirjoittajaa
        koska eka aloitus minkä häneltä luin oli ne mielikuvitus juhlat
        jokainen saa kirjoittaa mitä haluaa.


      • viivatiina kirjoitti:

        kyllä sääkin tasan tarkkaan tiedät
        että täällä kiusataan kaikkia vuoronperään
        ja aina joku puolustaa
        kaikkia muita saa puolustaa
        mutta ei korppista ja hatsansaata
        jos sattuu tykkäämään heidän suorasta tyylistään
        enemmän kun näistä kartano pippaloista
        niin haittaakse
        en sentään kyllä moittimaan mee kirjoittajaa
        koska eka aloitus minkä häneltä luin oli ne mielikuvitus juhlat
        jokainen saa kirjoittaa mitä haluaa.

        Kuka kieltää puolustamasta korppista. Itse en näe aihetta puolustamiseensa, sen verta erikoisen tympeästi koen hänen myös itseäni kohtaan tällä palstalla käyttäytyneen. Valehdellut, panetellut ja mustamaalannut.


      • siilenämää kirjoitti:

        Kuka kieltää puolustamasta korppista. Itse en näe aihetta puolustamiseensa, sen verta erikoisen tympeästi koen hänen myös itseäni kohtaan tällä palstalla käyttäytyneen. Valehdellut, panetellut ja mustamaalannut.

        aika vahvasti jäi tästä ketjusta sellainen mielikuva
        että korppis ja hatsansaa ovat kaikkien pahojen alku ja juuri
        ja kumminkin täällä paljon muutkin räksyttävät
        kuka mistäkin puskasta milloinkin
        no se tästä ketjusta.


      • Ei.sen.kummenmpaa
        Ei, en tunne itseäni yhtään martyyriksi.


      • siilenämää kirjoitti:

        Kuka kieltää puolustamasta korppista. Itse en näe aihetta puolustamiseensa, sen verta erikoisen tympeästi koen hänen myös itseäni kohtaan tällä palstalla käyttäytyneen. Valehdellut, panetellut ja mustamaalannut.

        Minusta tämän ketjun aloitus koski yleensä solvaamista, jota aloittaja on kokenut.Hänellä on oikeus yksilöidä henkilöt jotka kykenee nikkien perusteella, puskastahan voi huudella kuka tahansa. Sitä paitsi Korppis on itse kertonut kirjoittavansa myös puskasta.


      • siilenämää kirjoitti:

        Minusta tämän ketjun aloitus koski yleensä solvaamista, jota aloittaja on kokenut.Hänellä on oikeus yksilöidä henkilöt jotka kykenee nikkien perusteella, puskastahan voi huudella kuka tahansa. Sitä paitsi Korppis on itse kertonut kirjoittavansa myös puskasta.

        Voi hyvät hyssykät siili tarkentaa mitä aloittaja ketjullaan tarkoittaa. Se ilimoja pittää.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Voi hyvät hyssykät siili tarkentaa mitä aloittaja ketjullaan tarkoittaa. Se ilimoja pittää.

        Sinun seitenkymppinen reikäs ei taija enää palijo ilimoja pijellä;)


      • eikö.hävetä
        siilenämää kirjoitti:

        Sinun seitenkymppinen reikäs ei taija enää palijo ilimoja pijellä;)

        Eikö sinua siilenämää hävetä?

        Tässäkin ketjussa esität jotain helvetin opettajaa miten täällä pitää kirjoitella. Haukut muita kun kirjoittavat niin ilkeästi.

        Sitten pamautat tuollaisen hävyttömän kommentin.

        Pitäisköhän sinun itsesi ottaa oppia tekopyhistä neuvoistasi????????


      • eikö.hävetä kirjoitti:

        Eikö sinua siilenämää hävetä?

        Tässäkin ketjussa esität jotain helvetin opettajaa miten täällä pitää kirjoitella. Haukut muita kun kirjoittavat niin ilkeästi.

        Sitten pamautat tuollaisen hävyttömän kommentin.

        Pitäisköhän sinun itsesi ottaa oppia tekopyhistä neuvoistasi????????

        Ei hävetä. Seison jokaisen kommenttini takana. Koitahan sinäkin pysyä aloituksessa äläkä sielä syydä sontaa nokkosista tapas mukaan. Verrattuna siihen mitä korppis on täällä laukonut tulemaan minusta minun kommenttini ovat linnunlaulua.


      • riidat.on
        siilenämää kirjoitti:

        Sinun seitenkymppinen reikäs ei taija enää palijo ilimoja pijellä;)

        Herranjestas siilenämää. Nyt meni jo pahasti alta riman.
        Tarkistahan vähän välillä mitä kirjoitat, eikä nyt ole kysymys pelkästään näppisvirheistä. Niitä tekee viisaammatkin.

        Tulee ihan uhmaikäinen 4-vuotias mieleen käytöksestä täällä. Monen muunkin kuin siilin.


      • kylmätotuus
        riidat.on kirjoitti:

        Herranjestas siilenämää. Nyt meni jo pahasti alta riman.
        Tarkistahan vähän välillä mitä kirjoitat, eikä nyt ole kysymys pelkästään näppisvirheistä. Niitä tekee viisaammatkin.

        Tulee ihan uhmaikäinen 4-vuotias mieleen käytöksestä täällä. Monen muunkin kuin siilin.

        Olen samaa mieltä siitä, että täysin ala-arvoisen kommentin siilenämää heitti. En toivo näkeväni palstalla enää tuollaisia roiskaisuja.


    • Miten aloittaja pystyi ottamaan kommenttini hänen solvaamiseenaan, (ellei sitten kirjoittanut nikillä "enkäsitä en")

      """"enkäsitä.en
      13.4.2018 12:03
      Ällikällä lyöty olen. Mitä vielä tuo viivatiinakin on valveilla kaiken yötä? En jaksaisi jos olisi tuloss työpäivä, kun en valvo öitä näin eläkkeellä ollessakaan. Liittyykö jotenkin aloittajaan, ei kai vain hänen aloitus koska kaikki tietää hänen olevan korppiksen kaveri mutta korpis uskaltautui arvostelemaan hänen hölmöä ankeinen-nikkiään? Ei voi tietää mutta jotain älytöntä tässä on ja yli ymmärryksen menee. Voi hyvinkin olla vakava sairaus, yhdellä tai useammalla.""""

      Siihen toisia solvaavaan kommenttiin kirjoitin sen, mikä aloittajaa nyt näkyy nyppivän:

      """Tellukka
      13.4.2018 12:26
      Saiko kommenttisi sinut onnelliseksi?"""

      • Sinun kirjoittamalla kommentilla "Saiko kommenttisi sinut onnelliseksi" ei ole muuta tekemistä tämän keskustelun kanssa, kuin että sain siitä nasevan otsikon aloitukseeni. Tosin siihenkin tuli kaiken lisäksi vielä kirjoitusvirhe.

        Olisi mennyt liian vaikeaksi alkaa kertoa, miksi lainasin juuri tuota lausetta, joten käytin omankäden oikeutta ja vaan otin sen otsikoksi. Rehellisenä miehenä tunnustan varkauteni ja jään odottamaan tuomiota.


      • PorvoonParoni kirjoitti:

        Sinun kirjoittamalla kommentilla "Saiko kommenttisi sinut onnelliseksi" ei ole muuta tekemistä tämän keskustelun kanssa, kuin että sain siitä nasevan otsikon aloitukseeni. Tosin siihenkin tuli kaiken lisäksi vielä kirjoitusvirhe.

        Olisi mennyt liian vaikeaksi alkaa kertoa, miksi lainasin juuri tuota lausetta, joten käytin omankäden oikeutta ja vaan otin sen otsikoksi. Rehellisenä miehenä tunnustan varkauteni ja jään odottamaan tuomiota.

        Jos toista kopioi suoraan, niin eikö olisi rehellistä laittaa se sitaatteihin ja kertoa mistä se on kopio.
        Tuollaiseen itkumärinäaloitukseen ja toisten haukkumisketjun otsikoksi minun kommenttini?
        Häpeä!!!!


      • Tellukka kirjoitti:

        Jos toista kopioi suoraan, niin eikö olisi rehellistä laittaa se sitaatteihin ja kertoa mistä se on kopio.
        Tuollaiseen itkumärinäaloitukseen ja toisten haukkumisketjun otsikoksi minun kommenttini?
        Häpeä!!!!

        Meeppä tuomaritöllerötellukka jo nukkumaan siitä.


      • siilenämää kirjoitti:

        Meeppä tuomaritöllerötellukka jo nukkumaan siitä.

        säähän haukut kaikkia
        onko toi nyt sit sitä palstakirjoittelua mitä aloittaja peräänkuuluttaa.


      • viivatiina kirjoitti:

        säähän haukut kaikkia
        onko toi nyt sit sitä palstakirjoittelua mitä aloittaja peräänkuuluttaa.

        Tosi vaikea tapaus. Ei vaan itse tajua.


      • siilenämää kirjoitti:

        Meeppä tuomaritöllerötellukka jo nukkumaan siitä.

        Onpa mukavaa olla täysi-ikäinen ja nukkua silloin kun itse haluaa.

        Vaikka kuinka tärkeä lienet mielestäsi, kun nyt olet saanut rumasti haukkua palstan keskustelijat (itse alaikäisenä tälle palstalle jopa), niin sinun valtuutesi eivät yllä minun holhoajakseni.


      • Siilenämää2
        Tellukka kirjoitti:

        Onpa mukavaa olla täysi-ikäinen ja nukkua silloin kun itse haluaa.

        Vaikka kuinka tärkeä lienet mielestäsi, kun nyt olet saanut rumasti haukkua palstan keskustelijat (itse alaikäisenä tälle palstalle jopa), niin sinun valtuutesi eivät yllä minun holhoajakseni.

        Juu ja ihan tyhjästäkö "haukuin"
        Hopi hopi nyt pisulle, pesulle ja tuo kuvasi pupurääsy kainaloon ja nukkumaa. Elö laita peukaloa kuitenkaa suuhu, kulluu pian.f


      • Siilenämää2 kirjoitti:

        Juu ja ihan tyhjästäkö "haukuin"
        Hopi hopi nyt pisulle, pesulle ja tuo kuvasi pupurääsy kainaloon ja nukkumaa. Elö laita peukaloa kuitenkaa suuhu, kulluu pian.f

        Ihan vain haukkumisen ilosta ja rumasti sittenkin, vieläpä vieraalla palstalla ...


      • Tellukka kirjoitti:

        Ihan vain haukkumisen ilosta ja rumasti sittenkin, vieläpä vieraalla palstalla ...

        Kyllä tää ihan tuttu palsta on


      • Tellukka kirjoitti:

        Onpa mukavaa olla täysi-ikäinen ja nukkua silloin kun itse haluaa.

        Vaikka kuinka tärkeä lienet mielestäsi, kun nyt olet saanut rumasti haukkua palstan keskustelijat (itse alaikäisenä tälle palstalle jopa), niin sinun valtuutesi eivät yllä minun holhoajakseni.

        Kopasin vain sen omalla käytöksellään ansainneita.. sen sijaan paroni sai usealta tunnetulta nikltö tsemppiä. Ähäkutti😆


      • siilenämää kirjoitti:

        Kopasin vain sen omalla käytöksellään ansainneita.. sen sijaan paroni sai usealta tunnetulta nikltö tsemppiä. Ähäkutti😆

        Etkö yhtään huomaa, mitä itse nyt olisit ansainnut noilla hävyttömillä toisten kirjoittajien haukkumiskommenteillasi.
        Kaikki vain eivät ole niin primitiivisiä, että antaisivat sinulle samalla mitalla takaisin.

        Paroni ei nouse minun silmissäni yhtään muita kirjoittajia korkeammalle jalustalle vaikka kuinka (mielestäsi) tunnettuna nikkinä läyryäisit hänelle.


      • Sivustaseurannut
        Tellukka kirjoitti:

        Etkö yhtään huomaa, mitä itse nyt olisit ansainnut noilla hävyttömillä toisten kirjoittajien haukkumiskommenteillasi.
        Kaikki vain eivät ole niin primitiivisiä, että antaisivat sinulle samalla mitalla takaisin.

        Paroni ei nouse minun silmissäni yhtään muita kirjoittajia korkeammalle jalustalle vaikka kuinka (mielestäsi) tunnettuna nikkinä läyryäisit hänelle.

        En usko kenenkään palstalaisen haluavan sinun nostavan itseään jalustalle. Se olisi kaikille häpeä ja alennus kirjoittajana.


      • Sivustaseurannut kirjoitti:

        En usko kenenkään palstalaisen haluavan sinun nostavan itseään jalustalle. Se olisi kaikille häpeä ja alennus kirjoittajana.

        Mites minä edes pystyisin nostamaan ketään jalustalle, sinuakaan.


      • Tellukka kirjoitti:

        Etkö yhtään huomaa, mitä itse nyt olisit ansainnut noilla hävyttömillä toisten kirjoittajien haukkumiskommenteillasi.
        Kaikki vain eivät ole niin primitiivisiä, että antaisivat sinulle samalla mitalla takaisin.

        Paroni ei nouse minun silmissäni yhtään muita kirjoittajia korkeammalle jalustalle vaikka kuinka (mielestäsi) tunnettuna nikkinä läyryäisit hänelle.

        Juu, haukkumistahan se on kun puolustaa kiusattua teiltä rääväsuilta. Olkoot sitten niin.
        Paroni kirjoittaa sovinnollisesti ja kivasti kivoista aiheista, sellaiseen ei teistä muutamasta räähkästä ole.


      • siilenämää kirjoitti:

        Juu, haukkumistahan se on kun puolustaa kiusattua teiltä rääväsuilta. Olkoot sitten niin.
        Paroni kirjoittaa sovinnollisesti ja kivasti kivoista aiheista, sellaiseen ei teistä muutamasta räähkästä ole.

        Peilistäsi näet tämän ketjun pahimman rääväsuun


      • Tellukka kirjoitti:

        Peilistäsi näet tämän ketjun pahimman rääväsuun

        Kuin myös sinä, miesmäinen kovis.


    • Tiedoksi.saatetaan

      Hänen korkeutensa Parooni on tästä edes kaiken arvostelun ulkopuolella, henkilöt jotka syylistyvät arvostelemaan tullaan asettamaan edesvastuuseen ja rangaistaan siitä määrättyyn rangaistukseen.

      • Missä vaiheessa kehityksesi pysähtyi? JA TIEDOKSESI KAHDEN VOKAALIN TUNNETTU KORPPIS PARONI KIRJOITETAAN YHDELLÄ OOLLA.


      • Nytkö repes, väärä osoite.


      • siilenämää kirjoitti:

        Missä vaiheessa kehityksesi pysähtyi? JA TIEDOKSESI KAHDEN VOKAALIN TUNNETTU KORPPIS PARONI KIRJOITETAAN YHDELLÄ OOLLA.

        Yhdellä tai kahdella. Äläkä huuvva.
        Googlaapa Parooni ...


      • Opladii
        korpikirjailija kirjoitti:

        Nytkö repes, väärä osoite.

        Nytkä nivustyräsi repes? Onneksi olet jo hoitojonossa.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Nytkö repes, väärä osoite.

        Ai kirjoititko nikillä tiedoksi.saatetaan?
        Ja googlaappa kirjoitetaan kahdella peellä, höh.


      • ymmärdin
        siilenämää kirjoitti:

        Missä vaiheessa kehityksesi pysähtyi? JA TIEDOKSESI KAHDEN VOKAALIN TUNNETTU KORPPIS PARONI KIRJOITETAAN YHDELLÄ OOLLA.

        "Ymmätdin luitenkin kitjoituksesi"


      • siilenämää kirjoitti:

        Ai kirjoititko nikillä tiedoksi.saatetaan?
        Ja googlaappa kirjoitetaan kahdella peellä, höh.

        Mitenköhän on?
        Jos ottaisit nyt vaihteeksi ja googlaisit sanan "googlaapa".

        Olet ollut jo niin paljossa väärässä, että taidan pyyhältää kaiken muunkin kirjoittamasi hölynpölynä taivaan tuuliin.


      • Taknull
        Tellukka kirjoitti:

        Mitenköhän on?
        Jos ottaisit nyt vaihteeksi ja googlaisit sanan "googlaapa".

        Olet ollut jo niin paljossa väärässä, että taidan pyyhältää kaiken muunkin kirjoittamasi hölynpölynä taivaan tuuliin.

        Sinulle tollukka tuntuu tuo oikeassa oleminen olevan tärkeä asia. Eikö ruotsalaiset arvostaneet suomalaista siivoojaa riittävästi, etkä päässyt työelämässä pätemään tai osoittamaan tietotaitoasi riittävästi? Olet nyt ottanut jonkun oikeinkirjoitus genren suomalaisille huonolla menestyksellä, kun kukaan ei ota tosissaan sinua.


      • Varma-Totuus
        Taknull kirjoitti:

        Sinulle tollukka tuntuu tuo oikeassa oleminen olevan tärkeä asia. Eikö ruotsalaiset arvostaneet suomalaista siivoojaa riittävästi, etkä päässyt työelämässä pätemään tai osoittamaan tietotaitoasi riittävästi? Olet nyt ottanut jonkun oikeinkirjoitus genren suomalaisille huonolla menestyksellä, kun kukaan ei ota tosissaan sinua.

        Haukut väärää puuta

        siilenämää
        13.4.2018 22:41
        PARONI KIRJOITETAAN YHDELLÄ OOLLA.

        siilenämää
        13.4.2018 23:16
        Ja googlaappa kirjoitetaan kahdella peellä, höh.


      • ViimekädenTietoa
        Taknull kirjoitti:

        Sinulle tollukka tuntuu tuo oikeassa oleminen olevan tärkeä asia. Eikö ruotsalaiset arvostaneet suomalaista siivoojaa riittävästi, etkä päässyt työelämässä pätemään tai osoittamaan tietotaitoasi riittävästi? Olet nyt ottanut jonkun oikeinkirjoitus genren suomalaisille huonolla menestyksellä, kun kukaan ei ota tosissaan sinua.

        Tollukka sai vakavan virtsatiehye ja sappikivikohtauksen, joutui tukholman kuninkaaliseen sairaalaan hapan-imelä osastolle. Jossa hänen tilaansa seurataan herkeämättä.
        Hoitotoimenpiteet on annettu sairaalan siivoojalle jonka kärryistä löytyy sopivat aineet pistää tippaletkun kautta tollukkaan. Esimerkiksi kloriitti on todella kiva sielun puhdistaja.


      • Tellukka kirjoitti:

        Mitenköhän on?
        Jos ottaisit nyt vaihteeksi ja googlaisit sanan "googlaapa".

        Olet ollut jo niin paljossa väärässä, että taidan pyyhältää kaiken muunkin kirjoittamasi hölynpölynä taivaan tuuliin.

        Oonmää joskus ollu oikiasaki. Sitä paitsi googlasin sanan paroni ja ei sitä kyllä kahdella oolla kirjoiteta.


      • Taknull kirjoitti:

        Sinulle tollukka tuntuu tuo oikeassa oleminen olevan tärkeä asia. Eikö ruotsalaiset arvostaneet suomalaista siivoojaa riittävästi, etkä päässyt työelämässä pätemään tai osoittamaan tietotaitoasi riittävästi? Olet nyt ottanut jonkun oikeinkirjoitus genren suomalaisille huonolla menestyksellä, kun kukaan ei ota tosissaan sinua.

        tähän pitää sanoo että toivottavasti ruotsalaiset arvostavat eri ammattikuntia
        nimittäin suomalaiset ei sitä tee
        ihan sama mitä työtä teet siitä et arvostusta saa
        nimimerkillä nelkyt vuotta työvuosia takana
        ehkä siellä aluekeskusliikkeen palveluksessa
        hukkui siihen konttoristien joukkoon
        ja välillä myyntihommissa samassa paikassa myyjien joukkoon
        mutta nuoria kannustetaan ryhtymään yrittäjiksi
        ja kaupan alalla on aika paljon yrittäjiä
        mulle riitti seitsemäntoista vuotta sitä yrittäjyyttä
        kaikki mikä asiakkailla oli pielessä oli mun syytä
        huippu oli kun asiakas palautti valmiisi teollisuuden pakkaaman peruna pussin
        jossa oli yksi sisältä musta peruna... sekin oli mun syytä miksi myin sellaista paskaa

        oon ollu aina sitä mieltä että jokainen työ on arvokas
        ja yksi arvokkaimmista töistä on siivoojan työ
        tuskin kukaan arvonsa tunteva toimitusjohtaja isossa firmassa
        rupee pävän päätteeksi siivoomaan toimistoaan
        kyllä maailma hukkuis sontaan jos ei olis ihmisiä jotka siivoo toisten sotkuja

        onhan tietysti nykyään kotisiivouksille keksitty vähän hienompi nimitys kotipalvelu
        mutta miten kävis mummujen ja vaarien jos ei näitä kotipalvelu yrittäjiä olis
        lapsilla kun on oma koti hoidettavana
        ja monet nuoretkin käyttävät nykyään aikansa muuhun kun kodin siivoukseen
        tein sitä työtä muutaman vuoden yhdeksänkyt luvulla
        ja todella tykkäsin työstäni
        ja olisin tehnyt vieläkin mutta kroppa ei kestä
        vanhuus ei tule yksin.


      • siilenämää kirjoitti:

        Oonmää joskus ollu oikiasaki. Sitä paitsi googlasin sanan paroni ja ei sitä kyllä kahdella oolla kirjoiteta.

        Eihän siinä kommentissa ollut mitään tästä yhden 0:n Paronista.

        Paroonista oli kysymys
        https://parooninmarkkinat.fi/
        http://parooni.fi/

        Olet liian herkkä siitä sanasta


      • viivatiina kirjoitti:

        tähän pitää sanoo että toivottavasti ruotsalaiset arvostavat eri ammattikuntia
        nimittäin suomalaiset ei sitä tee
        ihan sama mitä työtä teet siitä et arvostusta saa
        nimimerkillä nelkyt vuotta työvuosia takana
        ehkä siellä aluekeskusliikkeen palveluksessa
        hukkui siihen konttoristien joukkoon
        ja välillä myyntihommissa samassa paikassa myyjien joukkoon
        mutta nuoria kannustetaan ryhtymään yrittäjiksi
        ja kaupan alalla on aika paljon yrittäjiä
        mulle riitti seitsemäntoista vuotta sitä yrittäjyyttä
        kaikki mikä asiakkailla oli pielessä oli mun syytä
        huippu oli kun asiakas palautti valmiisi teollisuuden pakkaaman peruna pussin
        jossa oli yksi sisältä musta peruna... sekin oli mun syytä miksi myin sellaista paskaa

        oon ollu aina sitä mieltä että jokainen työ on arvokas
        ja yksi arvokkaimmista töistä on siivoojan työ
        tuskin kukaan arvonsa tunteva toimitusjohtaja isossa firmassa
        rupee pävän päätteeksi siivoomaan toimistoaan
        kyllä maailma hukkuis sontaan jos ei olis ihmisiä jotka siivoo toisten sotkuja

        onhan tietysti nykyään kotisiivouksille keksitty vähän hienompi nimitys kotipalvelu
        mutta miten kävis mummujen ja vaarien jos ei näitä kotipalvelu yrittäjiä olis
        lapsilla kun on oma koti hoidettavana
        ja monet nuoretkin käyttävät nykyään aikansa muuhun kun kodin siivoukseen
        tein sitä työtä muutaman vuoden yhdeksänkyt luvulla
        ja todella tykkäsin työstäni
        ja olisin tehnyt vieläkin mutta kroppa ei kestä
        vanhuus ei tule yksin.

        Allekirjoitan täysin kommenttisi.
        Olisi peiliin katsomista vähän joka puolella.


      • Tiedoksi.saatetaan
        En hyväksy tuomiota, mihin voin tehdä oikaisuvaatimuksen.


      • Tellukka kirjoitti:

        Eihän siinä kommentissa ollut mitään tästä yhden 0:n Paronista.

        Paroonista oli kysymys
        https://parooninmarkkinat.fi/
        http://parooni.fi/

        Olet liian herkkä siitä sanasta

        Tunnistettava kirjoitusvirhe Parooni ;DDDDDDDDDDDD


    • Valehdellut, panetellut ja mustamaalannut.

      Luin juuri ketjun läpi. Koko ketju on valetta, panettelua ja mustamaalaamista. Siili näytti panettelevan jokaista, joka sanoi poikkeavan mielipiteen aloituksesta.

      Korpikirjailija on kuollut aloituksen otsikkokin valetta, on turha tulla vääntämään, että sehän tarkoitti Ilmari Kiantoa.

      Korpikirjailija nimimerkki syntyi 2006 syksyllä ja elän toistaiseksi sen takana.

      Aloittajan mielestä hän on joutunut kiusaamiseni kohteeksi mikä on mustamaalaamista. Miten olen aloittajaa kiusannut? Esimerkkejä.

      En voi kun huvittuneena lukea kun "mies" ottaa vastaan suruvalitteluja, kiittäen.

      Minusta voi aloittaa keskusteluja jos sellainen tekee aloittajat onnelliseksi. Annan luvan, onhan niitä erilaisia terapioita, jotka auttavat pääsemään eroon vaikeista traumoista. Vihaterapia auttanee joitakin. Nauruterapia sopii minulle 🤣

      Mitähän tästäkin nyt seuraa .....ilkeilijä, panettelija, mustamaalaaja.

      • taas kerran ihan samaa mieltä sun kanssa
        lähden tästä nukkumaan kun neljältä heräsin
        mutta mielenkiinnolla aamulla luen taas kaikki
        pashat mitä mun niskaan on kaadettu
        ehkä huomenna teen aloituksen
        antakaa mun kirjoittaa rauhassa jne...

        no se siitä ei muuta kun kauniita unia.


      • Mitäpä tuohon lisäämään, sinähän olet Korppis vain ja kirjoituksillasi kerrot vain itsestäsi. Ja se viesti on vastenmielinen.


      • viivatiina kirjoitti:

        taas kerran ihan samaa mieltä sun kanssa
        lähden tästä nukkumaan kun neljältä heräsin
        mutta mielenkiinnolla aamulla luen taas kaikki
        pashat mitä mun niskaan on kaadettu
        ehkä huomenna teen aloituksen
        antakaa mun kirjoittaa rauhassa jne...

        no se siitä ei muuta kun kauniita unia.

        Hyvää yötä. Minäkin tästä painelen pehkuihin. Aamulla kello 10.00 Rakukurssille.


      • ainanaakka
        viivatiina kirjoitti:

        taas kerran ihan samaa mieltä sun kanssa
        lähden tästä nukkumaan kun neljältä heräsin
        mutta mielenkiinnolla aamulla luen taas kaikki
        pashat mitä mun niskaan on kaadettu
        ehkä huomenna teen aloituksen
        antakaa mun kirjoittaa rauhassa jne...

        no se siitä ei muuta kun kauniita unia.

        herää pimppiviivatiina joko saa alkaa kirjoittamaan sulle rauhassa


      • hiljaista on ollut kerrankin
        aioastaan tämä naakka joka on aina palstalla
        sen juttuja kun lukee niin kiittää
        en tiedä ketä ehkä äitiä ja isää
        että on pystyny mustakin kasvattamaan ihan normaalin ihmisen

        siilen jorinoihin en puutu ne on tuttua huttua vuosien varrelta.


    • Meitä.on.moneksi

      Puolivuotta vainoamista se on ollut raskasta aikaa ihmiselle joka on noin itserakas ja vielä mies, vähän epäilen liekkö mies.

      • engelsmanne

        Huomenta korppis! Miten nukuit?

        Hoe do you sleep?


    • näin äkkipäätään tein yhteenvedon tyypistä
      jotka vetää veetuilussaan voiton korppikselle ja hatsansaalle
      hehehehee siilenämää kylmätotuus
      ainanaakka on muuten ällöttävin kirjoituksissaan kummallista kieltä yli kuuskymppiseltä
      varmatotuus viimekädentietoa
      ja sivustaseurannut on myös sellainen kirjoittaja
      jolta ei mulle koskaan mitään ystävällistä sanaa tule
      vaikka sanoisin huomenta niin sekään ei ole oikein

      mutta toisaalta täältä on kadonnut paljon rekattuja nimimerkkejä
      jotka olivat suuna päänä haukkumassa kaikissa ketjuissa
      jo viiskymppisistä asti ja ne ovat hävinneet
      oikeesti odotan sitä että korppis ja hatsansaa
      siirtyvät seitsemänkymppisiin meen mukana
      ja toivon että nää perskärpäset jää tänne pörräämään

      mukavia kirjoitushetkiä porvoonparonille
      ja kannattaa antaa toisten kirjoittajien sanoo mielipiteensä asiasta
      ja kirjoitusten hyppivän välillä sivuraiteilla
      itse voit vetää sitä omaa tarinaas vaikka loputtomiin
      kyllä tässä näyttäs kumminkin olevan aika vahva kannatuspiiri sulla
      onko sillä väliä jos jossain kohdassa keskustelua jotkut juttelee aidasta eikä aidanseipäästä
      ei siellä tarvii olla kun yksi sanana josta tulee mieleen ihan muuta kun aloitus.

      • Miksi niputat haunkkelin ja korppiksen. Monessakaan kommentissa en ole hunkkista nähnyt mainittavan. Ainakin minun antipatiani kohde näkyy kirjoituksissani.

        Korppishan on jo kypsä siirtymään seitenkymppisiin ;).


      • Kiitos mukavien kirjoitushetkien toivottelusta.

        Kun tulin palstalle noin vuosi sitten, kaikki tuntui sujuvan mallikkaasti ja keskustelu oli vilkasta. Sitten huomasin muutaman kirjoittajan alkavan nälviä aivan kaikesta mitä kirjoitan. Uskon että tiedät miltä tuntuu, kun kaikkea kirjoittamaasi mollataan ja aliarvioidaan. On kamalan vaikea kertoa mitään mielipidettä mihinkään, kun joka kerta samat tyypit ampuvat sinut alas.

        Uskon tuon rekattujen kirjoittajien katoamisen johtuvan juuri tuosta asiasta. Täällä ei voi enää kirjoittaa vapautuneesti, kun palstan omat palstapoliisit hyökkäävät kimppuusi.

        Omalle kohdalleni kävi vielä, niin että korppis alkoi neuvoa minua, että ei saa vastata kaikille, vaan pitää antaa keskustelun elää omaa elämäänsä ja aloittaja vain ikään kuin myötäilee sivusta ja heittä välillä lisää löylyä omilla kommenteillaan. Oma näkemykseni on erilainen, sillä uskon jokaisen aloitukseen vastanneen myös toivovan, että hänelle vastataan. Ainakin itse toivon saavani vastauksen, kun osallistun muihinkin keskusteluihin. Jos sitä ei tule, on vähän sellainen olo, että jaahah eipä viestini sitten kiinnostanutkaan.


      • PorvoonParoni kirjoitti:

        Kiitos mukavien kirjoitushetkien toivottelusta.

        Kun tulin palstalle noin vuosi sitten, kaikki tuntui sujuvan mallikkaasti ja keskustelu oli vilkasta. Sitten huomasin muutaman kirjoittajan alkavan nälviä aivan kaikesta mitä kirjoitan. Uskon että tiedät miltä tuntuu, kun kaikkea kirjoittamaasi mollataan ja aliarvioidaan. On kamalan vaikea kertoa mitään mielipidettä mihinkään, kun joka kerta samat tyypit ampuvat sinut alas.

        Uskon tuon rekattujen kirjoittajien katoamisen johtuvan juuri tuosta asiasta. Täällä ei voi enää kirjoittaa vapautuneesti, kun palstan omat palstapoliisit hyökkäävät kimppuusi.

        Omalle kohdalleni kävi vielä, niin että korppis alkoi neuvoa minua, että ei saa vastata kaikille, vaan pitää antaa keskustelun elää omaa elämäänsä ja aloittaja vain ikään kuin myötäilee sivusta ja heittä välillä lisää löylyä omilla kommenteillaan. Oma näkemykseni on erilainen, sillä uskon jokaisen aloitukseen vastanneen myös toivovan, että hänelle vastataan. Ainakin itse toivon saavani vastauksen, kun osallistun muihinkin keskusteluihin. Jos sitä ei tule, on vähän sellainen olo, että jaahah eipä viestini sitten kiinnostanutkaan.

        kun tulin yli kymmenen vuotta sitten palstalle
        silloin oli ihan samanlainen hulabaloo kun nykyäänkin
        ja todella tiedän miltä tuntuu olla sylkykuppina
        koska olen sitä edelleenkin
        haukkujia riittää neuvojia riittää jokaisessa ketjussa mihin kirjoitan
        ja vaikken olis koko palstalla
        kun tehdään ketju jonka halutaan ärsyttävän siellä mainitaan mut

        okei no pahimmat vihamiehet oli alun alkaen
        korppis ja hatsansaa
        vaan ei enää
        vieläkin on nimimerkkejä joita en voi sietää
        näinhän se menee
        täytyy sanoo että oon monet itkutkin itkenyt
        täällä yksin kotona istuessa ja ajankuluksi palstalla hengaillessa

        mutta ehkä vielä pahempi on se asia
        että ihminen joka väen väkisin haluaa ystäväksi
        ja josta myös tulee ystävä ja luotettava sellainen puolin ja toisin
        yhtäkkiä katkaisee välinsä minkäänlaista syytä kertomatta
        ymmärtäisin paremmin asian
        jos itse olisin häneen halunnut tutustua tällä palstalla
        mutta se oli hän joka halusi tutustua minuun
        näinkin voi käydä
        ja jos olis ollut kyse muutaman kuukauden tuttavuudesta
        mutta kun vuosia vierähti useampi ystävinä
        no se siitä mutta näinkin voi käydä

        se ehkä mua ärsyttää ja koskettaa kaikista eniten
        kun kirjoitetaan kelle vaan en nyt tarkoita itseäni
        mee hoitoon onko iltalääkkeet otettu ootko lomalla mielisairaalasta
        kuka tietää mitä se ihminen just sillä hetkellä käy läpi elämässään

        tää juttu nyt paisuu mutta
        luin kerran tuttavan face päivityksen
        kun hän kertoin muuttaneensa takaisin kotiseudulleen
        nuori ihminen kävi avoliitossa muutaman kuukauden
        parin viikon seurustelun jälkeen muualla
        suorana ihmisenä sit siihen vastasin että
        mun mielestä se olikin aika äkkinäinen päätös
        koska tiedän tämän naisenkin suorasanaiseksi
        hän siihen mulle vastas
        tota kommenttia mää just tarviinkin
        ja samana päivänä hän hyppäs rekan alle nelostiellä
        eihän se syy tietysti ollu mun mutta tuli aika paha olo
        selvis siitä kun ihmeen kaupalla
        onneks
        ja varmaan nyt saa apua mielialaansa
        tuli vaan mieleen tosta kun koskaan ei tiedä mitä vastapuolen kirjoittaja käy läpi
        just sillä hetkellä kun sille kirjoitetaan

        no tulipahan taas romaani
        nyt ulos aurinkoon.


    • mitä.vastaat

      Kysymys Porvoonparonille

      Mites noin omasta mielestäsi onnistuit tässä ketjussasi?
      Saitko tarpeeksi haukuttua Korppista?
      Saitko tarpeeksi ison porukan kerättyä mollaamaan Korppista?

      Siilenämää on ainakin tyytyväinen tähän ketjuun kun pääsi haukkumaan kuin rakkikoira.

      Vieläkö aiot jatkaa haukkumaketjujen tekoa?
      Vaihdatko kohdetta vai keskitytkö jatkossakin Korppikseen?

      • Aatella. Viatonta Korppista tälleen mennyt haukkumaan ihan syyttä suotta. Korppis on tämän ketjun ansainnut ja aloittajalla on oikeus tähän aloitukseen.


      • mmnk
        siilenämää kirjoitti:

        Aatella. Viatonta Korppista tälleen mennyt haukkumaan ihan syyttä suotta. Korppis on tämän ketjun ansainnut ja aloittajalla on oikeus tähän aloitukseen.

        Rakkikoira näköjään jaksaa räksyttää. Kysymykset esitettiin paronille mutta sinä näköjään halusit taas käyttää tilaisuuden Korppista haukkuaksesi. Sinä olet kyllä väsymätön vittuilija. Olet vastenmielinen.


      • siilenämää kirjoitti:

        Aatella. Viatonta Korppista tälleen mennyt haukkumaan ihan syyttä suotta. Korppis on tämän ketjun ansainnut ja aloittajalla on oikeus tähän aloitukseen.

        Oletko sinä, aikuinen ihminen, ihan tosissasi sitä mieltä, että joku on ansainnut kiusaamisen? Silloinhan sinä asetut kiusaamisen puolustajaksi.

        Minulla sellainen ajattelutapa jäi kauaksi lapsuuteen.


      • omasta ja sorrettujen puolesta...
        kuinka monta kertaa olet mua puolustanu kun mua on sorrettu
        ihan kiinnostas tietää
        niin kauan kun on toisten kimpussa niin täältä pesee...


      • Tellukka kirjoitti:

        Oletko sinä, aikuinen ihminen, ihan tosissasi sitä mieltä, että joku on ansainnut kiusaamisen? Silloinhan sinä asetut kiusaamisen puolustajaksi.

        Minulla sellainen ajattelutapa jäi kauaksi lapsuuteen.

        Tellukka
        Minä näen miten sädekehä suorastaan loistaa pääsi yläpuolella. Sen jälkeen kun jätit entisen alusmaanne Suomen, pystyn kuvittelemaan kuinka suorastaan karistit harteiltasi kiusaajan puolustajan viitan.


      • mitä.vastaat
        Tämä aloitus on mielestäni onnistunut, koska ei ole juurikaan viestejä poistettu, joten keskustelu on pysynyt melko asiallisena. Tottakai aina sattuu joitakin ylilyöntejä.

        Ei minun ollut tarkoitus kerätä porukkaa mollaamaan korppista, sellainen tuli tänne itsestään, koska enemmistö oli huomannut hänen käyttäytymisensä palstalla.

        Siilenmäällä on yhtälailla oikeus mielipiteisiin kuin kaikilla muillakin.

        Haukkumaketju on väärä nimitys tälle ketjulle, enkä ole ottanut korppista mitenkään silmätikukseni. Toivottavasti tunne on molemminpuolinen?


      • PorvoonParoni kirjoitti:

        Tellukka
        Minä näen miten sädekehä suorastaan loistaa pääsi yläpuolella. Sen jälkeen kun jätit entisen alusmaanne Suomen, pystyn kuvittelemaan kuinka suorastaan karistit harteiltasi kiusaajan puolustajan viitan.

        Sellainen näky tällä kertaa. Näetkö useinkin näkyjä?

        Saat sinä minunkin essuni helmaan pyyhkiä kyyneleitäsi. Siilen essu on varmaan jo ihan läpimärkä ...

        Vaikka oikeastihan täällä ei kukaan ole sinua kiusannutkaan. Olet vain itse tuntenut itsesi kiusatuksi (oman ylpeytesi takia) tai sitten haluat muuten vain saada palstan naisilta äidillistä myötätuntoa heittäytymällä itkeväksi pikkupojaksi, jolle vanha ilkeä naapurin täti on sanonut pahasti.


      • Tellukka kirjoitti:

        Sellainen näky tällä kertaa. Näetkö useinkin näkyjä?

        Saat sinä minunkin essuni helmaan pyyhkiä kyyneleitäsi. Siilen essu on varmaan jo ihan läpimärkä ...

        Vaikka oikeastihan täällä ei kukaan ole sinua kiusannutkaan. Olet vain itse tuntenut itsesi kiusatuksi (oman ylpeytesi takia) tai sitten haluat muuten vain saada palstan naisilta äidillistä myötätuntoa heittäytymällä itkeväksi pikkupojaksi, jolle vanha ilkeä naapurin täti on sanonut pahasti.

        Minäkö muka ylpeä, pyh.

        Enkö anna sinulle riittävästi huomiota, vaan tunnet jäänesi jotenkin muiden naisten varjoon?


      • PorvoonParoni kirjoitti:

        mitä.vastaat
        Tämä aloitus on mielestäni onnistunut, koska ei ole juurikaan viestejä poistettu, joten keskustelu on pysynyt melko asiallisena. Tottakai aina sattuu joitakin ylilyöntejä.

        Ei minun ollut tarkoitus kerätä porukkaa mollaamaan korppista, sellainen tuli tänne itsestään, koska enemmistö oli huomannut hänen käyttäytymisensä palstalla.

        Siilenmäällä on yhtälailla oikeus mielipiteisiin kuin kaikilla muillakin.

        Haukkumaketju on väärä nimitys tälle ketjulle, enkä ole ottanut korppista mitenkään silmätikukseni. Toivottavasti tunne on molemminpuolinen?

        """Ei minun ollut tarkoitus kerätä porukkaa mollaamaan korppista, sellainen tuli tänne itsestään, koska enemmistö oli huomannut hänen käyttäytymisensä palstalla."""

        Seli seli seli ... Nuorallatanssija kompuroi omiin jalkoihinsa.

        """PorvoonParoni:
        Jos viitsit niin avaa keskustelu "Korpikirjailija on kuollut" ja lue sieltä ihan ensimmäinen viesti. Mikäli tämä on mielestäsi hyväksyttävää ja palstaetiketin mukaista käytöstä, niin asia on silloin selvä. Näitä vastaavia syytöksiä on tullut viime aikoina paljon ja luotin siihen, että ne loppuvat vaikenemalla asiasta, kuten täällä monet neuvovat. No, eivät ne loppuneet."""

        Ja kenes viesti sieltä löytyikään, johon viittasit, jos ei korppiksen.


      • PorvoonParoni kirjoitti:

        Minäkö muka ylpeä, pyh.

        Enkö anna sinulle riittävästi huomiota, vaan tunnet jäänesi jotenkin muiden naisten varjoon?

        Eikö sinua yhtään (aikuisena miehenä, jota itse sanot olevasi) nolota rynniä naisten helmoihin nyyhkimään ja huutamaan apua, että sinua muka kiusataan?

        Eikö yhtään tunnu (miehenä?) alentavalta, kun naiset tarjoavat essunsa helmaa ja lohduttelevat leimaten sinut avuttomaksi heikoksi rääpäleeksi, joka ei itse pysty puolustautumaan?


      • Tellukka kirjoitti:

        """Ei minun ollut tarkoitus kerätä porukkaa mollaamaan korppista, sellainen tuli tänne itsestään, koska enemmistö oli huomannut hänen käyttäytymisensä palstalla."""

        Seli seli seli ... Nuorallatanssija kompuroi omiin jalkoihinsa.

        """PorvoonParoni:
        Jos viitsit niin avaa keskustelu "Korpikirjailija on kuollut" ja lue sieltä ihan ensimmäinen viesti. Mikäli tämä on mielestäsi hyväksyttävää ja palstaetiketin mukaista käytöstä, niin asia on silloin selvä. Näitä vastaavia syytöksiä on tullut viime aikoina paljon ja luotin siihen, että ne loppuvat vaikenemalla asiasta, kuten täällä monet neuvovat. No, eivät ne loppuneet."""

        Ja kenes viesti sieltä löytyikään, johon viittasit, jos ei korppiksen.

        Sinulle tyypilliseen tapaasi aloitat taas tuon jankuttamisen. Minä kirjoitin, että ei minun ollut tarkoitus kerätä porukkaa mollaamaan korppista. Lue tämä lause uudelleen ja kerro, jos ymmärsit sen.


      • niiskk
        PorvoonParoni kirjoitti:

        Sinulle tyypilliseen tapaasi aloitat taas tuon jankuttamisen. Minä kirjoitin, että ei minun ollut tarkoitus kerätä porukkaa mollaamaan korppista. Lue tämä lause uudelleen ja kerro, jos ymmärsit sen.

        Siis teit aloituksen jossa itket kun sinua on kiusattu, mutta et muka halunnut kerätä siihen kommentteja Melkoista ämmälaurin selittelyä.


      • niiskk kirjoitti:

        Siis teit aloituksen jossa itket kun sinua on kiusattu, mutta et muka halunnut kerätä siihen kommentteja Melkoista ämmälaurin selittelyä.

        niiskk ja Tellukka
        Se lause jatkui, että ne muut tulivat keskusteluun ja tiesivät kenestä on kyse. Avautuihan viivatiina omassa kommentissaan korppiksen kiusanneen häntä jo kymmenen vuotta sitten. Kiusaajalla se on luonteenpiirre, jollainen ihminen vaan on!


      • hehehehee
        PorvoonParoni kirjoitti:

        niiskk ja Tellukka
        Se lause jatkui, että ne muut tulivat keskusteluun ja tiesivät kenestä on kyse. Avautuihan viivatiina omassa kommentissaan korppiksen kiusanneen häntä jo kymmenen vuotta sitten. Kiusaajalla se on luonteenpiirre, jollainen ihminen vaan on!

        @PorvoonParoni
        " Kiusaajalla se on luonteenpiirre, jollainen ihminen vaan on!"

        Kiusaaja menettää kumma kyllä kiusaamishalunsa hyvin äkisti, jos iskee sanansäilällä täysillä vastaan - ja parasta olisi, jos sen vastaiskun tekisi heti eikä vasta sitten, kun kiusaamista on jatkunut kauan.
        Minulla on kokemusta livestä ja hyvin on toiminut. Ei tarvitse mitään laitonta tehdä. Kun ensimmäiselle nenällehyppijälle tekee kunnolla selväksi rajansa, niin saa olla rauhassa muidenkin samaan tuttavapiiriin kuuluvien näykkimisiltä. Eivät tule toisetkaan kokeilemaan, kun tietävät, miten äkäinen ja kamala osaan olla.

        Ehkä tällainen aloitus asiasta toimii sinun kohdallasi - tai sitten ei :)

        Mun mielestäni näyttää siltä, että odotuksesi tämän palstan suhteen erovat kovasti minun odotuksistani.
        Mä en välitä keskustella ompeluseuratyyliin.
        Tällä palstalla kokoontuu tietty porukka ja keskustelu on ko. porukan näköistä.
        Itselleni tärkein syy lukea näitä ikäryhmäpalstoja on tietojen saaminen kaikenlaisesta oman ikäisiäni koskevasta. Mulla ei polvet eikä lonkat reistaile mutta silti luin hyvin kiinnostuneena polvi- ja lonkkaleikkauksista - oli muutes asiallisia ja hyviä ketjuja.
        Ja 70 palstalla "Miten pääsisi palvelutaloon ?"-ketju oli erinomaisen asiallinen ja lämminkin https://keskustelu.suomi24.fi/t/15244963/miten-paasisi-palvelutaloon-
        Että kyllä aika ajoin hyviäkin ketjuja löytyy :)


      • PorvoonParoni kirjoitti:

        mitä.vastaat
        Tämä aloitus on mielestäni onnistunut, koska ei ole juurikaan viestejä poistettu, joten keskustelu on pysynyt melko asiallisena. Tottakai aina sattuu joitakin ylilyöntejä.

        Ei minun ollut tarkoitus kerätä porukkaa mollaamaan korppista, sellainen tuli tänne itsestään, koska enemmistö oli huomannut hänen käyttäytymisensä palstalla.

        Siilenmäällä on yhtälailla oikeus mielipiteisiin kuin kaikilla muillakin.

        Haukkumaketju on väärä nimitys tälle ketjulle, enkä ole ottanut korppista mitenkään silmätikukseni. Toivottavasti tunne on molemminpuolinen?

        siili siinä vaan kirjoitti kuinka hän omasta ja sorrettujen puolesta kirjoittaa
        ja myös hän kirjoitti että niin kauan kun joku on toisen kimpussa niin täältä pesee
        ei sinänsä mitään kummallista eikä poiston aihetta
        mutta ehkä hän itse poistatti sen kommenttinsa
        ettei oo siinä sitten todistusaineena.


      • viivatiina kirjoitti:

        omasta ja sorrettujen puolesta...
        kuinka monta kertaa olet mua puolustanu kun mua on sorrettu
        ihan kiinnostas tietää
        niin kauan kun on toisten kimpussa niin täältä pesee...

        Enpä ole poistattanut koska en näe tai nähnyt siinä mitään aihetta poistaa/poistattaa.Olen joksus sinuakin puolustanut mutta täytyy kyllä todeta että en aina ymmärrä juttujasi joten en näe aihetta puolustukseen. Kyllä Korppis sinua puolustaa. Sinä tellukka ja korppis olette samanhenkinen tiimi, pitäkää huolta toisistanne ;).


      • siilenämää kirjoitti:

        Enpä ole poistattanut koska en näe tai nähnyt siinä mitään aihetta poistaa/poistattaa.Olen joksus sinuakin puolustanut mutta täytyy kyllä todeta että en aina ymmärrä juttujasi joten en näe aihetta puolustukseen. Kyllä Korppis sinua puolustaa. Sinä tellukka ja korppis olette samanhenkinen tiimi, pitäkää huolta toisistanne ;).

        en nähnyt määkään siinä mitään poistamisen tarvetta
        mutta ehkä joku sit vaan ei tykänny
        juu pärjään ei tarvii puolustaa
        ja mua kummastuttaa minkä takia täällä yleensä puolustellaan
        jotenkin se antaa itselle sellaisen tunteen jos kukaan ei
        kommentoi mitään positiivista vaan kaikki on vastaan
        että on yksin ja ihan kaikki muut haluaa vaan
        että mee pois täältä palstalta niin nopeesti kun pääset
        en koe olevani mikään tiimi tellukan ja korppiksen kanssa
        hatsansaata unohtamatti
        meitä kaikkia vaan aina solvataan
        joten yritän aina kirjoittaa myös jotain positiivista kirjoittajista
        jotka on kaikkien muiden mielestä alinta pohjasakkaa

        se on vähän sama kun oltas samalla hiekkalaatikolla enkä leikkis sun kanssa
        kun monesti täällä näissä ketjuissa missä joku puolustaa itseään
        hän myös kirjoittaa sää oot kiva kirjoittaja sulle vastaan mielelläni.


      • Tellukka kirjoitti:

        Oletko sinä, aikuinen ihminen, ihan tosissasi sitä mieltä, että joku on ansainnut kiusaamisen? Silloinhan sinä asetut kiusaamisen puolustajaksi.

        Minulla sellainen ajattelutapa jäi kauaksi lapsuuteen.

        Kyllä olen. Ilkeä kiusaaja on ansainnut itse saman kohtelun mitä on jakanut muille.


    • teatteriesityksenäotan

      Tämähän on kuin moottoripyöräjengit taistelisivat keskenään. Kettingit heiluu ja ninjojen heittotähdistä saavat sivullisetkin osumia. Pikkuisen naurattaakin tämä 60 taistelutanner. Kuka hyppää kahareisin istumaan toisen päälle ja painaa pesismailan kurkun päälle?

      • Sussiunatkoon.
        Suorastaan repesin nauramaan.
        Taidatkos sen paremmin sanoa!


      • Mitä!

        Säpinää Helsingin kaduilla.

        Liian nuoria kuolemaan, oh yeah,
        liian nuoria tukehtumaan, all right.

        Hei, soittakaa poliisit!


    • noohjooh

      Jollekin näyttää olevan hauska provosoida ihmisiä, ja toisia näyttää olevan helpompaa provosoida kuin muita.

      Ymmärrystä puolin ja toisin peräänkuuluttaisin. Ei täällä ole pelkästään Porvoon Paronia rökitetty, näyttää siltä että osumaa on saanut myös Korpikirjailija, Paloma, Viivatiina, Tellukka, ja moni muu. Hetkinen... pakko korjata. Tellukkaan on yritetty osua, onnistumatta.

      Niin kuin minä näen sen, Korppista ja hänen ystäviä on solvattu, ja nyt hän ampuu ympäriinsä umpimähkään. Yksi luoti osui Porvoon Paroniin, ja näin hän ampuu takaisin.

      Ja jossain istuu myhäilevä sopankeittäjä, ajatellen että hän onnistui. Ja niin hän vähän taisikin.
      Me ei tiedetä miksi sopankeittäjä nauttii tästä. Varmaan hänelläkin on syynsä. "Toisia ei voi muuttaa, mutta suhtautumistaan voi."

      Moni viesti on ollut sellainen, että en ole pystynyt näkemään mitään loukkaavaa vaikka toiset niin lukee. Kaikki ollaan jossain vaiheessa osattu piikitellä, joten ehkä hieman tekopyhää on kutsua muita mätämuniksi tai mätäomeniksi.

      • noohjooh

        Niin, se jäi vielä... Vaikka joku luulottelee jotain jostakin nikistä ja ihmisestä, niin ne ovat hänen luulot. Turhaan pelkäät että me muut emme osaisi tehdä omia johtopäätöksiä.


      • noohjooh kirjoitti:

        Niin, se jäi vielä... Vaikka joku luulottelee jotain jostakin nikistä ja ihmisestä, niin ne ovat hänen luulot. Turhaan pelkäät että me muut emme osaisi tehdä omia johtopäätöksiä.

        Minä tunnen sinut kirjoittajana yli 15 vuoden takaa. Mitä olemme oppinneet palstakirjoittelusta tänä aikana?

        Kyllä sinä minut muistat ja tiedät, että en halua olla mikään roskasanko, jonne kipataan kirjoittajien paineet, jonka päälle kasataan kaikki ongelmat ja syyllisyys. Olen pehmentänyt kirjoitustyyliäni niistä vuosista, mutta eihän sekään miellytä tai ole ratkaisu. Päinvastoin minusta saa ehkä helpommin kohteen syntipukiksi, kun kirjoitan näin paljon?

        Tuollainen sopankeittäjä löytyy aina näiltä palstoilta, joku joka ei ole saanut riittävästi huomiota. Joku jota ei ole riittäväti huomioitu tai joku jota on loukattu todella pahasti.

        Kun tulin palstalle, kirjoitin sinulle kuinka mukava nähdä sinut vuosien jälkeen. Olen edelleen sitä samaa mieltä.


      • noohjooh
        PorvoonParoni kirjoitti:

        Minä tunnen sinut kirjoittajana yli 15 vuoden takaa. Mitä olemme oppinneet palstakirjoittelusta tänä aikana?

        Kyllä sinä minut muistat ja tiedät, että en halua olla mikään roskasanko, jonne kipataan kirjoittajien paineet, jonka päälle kasataan kaikki ongelmat ja syyllisyys. Olen pehmentänyt kirjoitustyyliäni niistä vuosista, mutta eihän sekään miellytä tai ole ratkaisu. Päinvastoin minusta saa ehkä helpommin kohteen syntipukiksi, kun kirjoitan näin paljon?

        Tuollainen sopankeittäjä löytyy aina näiltä palstoilta, joku joka ei ole saanut riittävästi huomiota. Joku jota ei ole riittäväti huomioitu tai joku jota on loukattu todella pahasti.

        Kun tulin palstalle, kirjoitin sinulle kuinka mukava nähdä sinut vuosien jälkeen. Olen edelleen sitä samaa mieltä.

        Muistan sinusta paljonkin, varmaan suunnilleen yhtä paljon kuin sinä minusta. Jälleennäkemisen muistan vähän eri tavalla, muistaakseni sanoit että olen tutun oloinen.

        Mietit liikaa, ja ehkä enemmän kuin ennen, mitä ihmiset ajattelee. Luulen että toiset vaan nauttii riidasta, tykkäävät luoda säpinää ja potkia sääriluulle. Kyllä minäkin toisinaan, myönnän. Ja vaikeaa on pitää mielessä että vastakkain on ihminen eikä ruutu. Ei sillä ole mitään tekemistä toisen persoonan kanssa, muuta kuin ehkä korkeintaan kokeilevat onko otollista maaperää. Mä en usko että palstalla on niinkään paljon kiusaajia. Uskon että on todella monta puolustajaa, ja että ärhäkkyys lähtee siitä.

        Sosiaalisuus on kuin pallon heitto seinään. Joskus se kimpoaa takaisin ja saat kopin. Välillä se ei ponnahda takaisin ollenkaan, ja saattaa se joskus tulla takaisin kuin tykin suusta. Mitä notkeampi on, sen paremmin saa koppeja.


    • Mistä.se.kertoo

      En muista että aloittaja olisi osallistunut muihin keskusteluihin kuin omaansa.

      • Jos muistisi pätkii, ei se ole aloittajan eikä kenenkään muun palstalaisen vika. Vastailen kyllä muidenkin keskusteluihin.


    • Porvoonparoni, teeppäs elämää syleilevä aloitus.
      Minä ja Jumalaiset naiseni.
      Sinullahan tuntuu olevan runsaasti ihailijoita. Olethan kiltti, sopuisa, hellyttävän tunteellinen ja herkkä. Olet aarre, petettyjen aviovaimojen unelma.

      Sinussa on, oletan italialaista verenperintöä. Viikset ja villi takatukka.

      Olen varma, että Jumalaiset naiseni aloitus löisi laudalta kaikki aijemmat aloituksesi. Eihän sinun tarvitsisi kuin kehrätä. Siili hoitaisi tunkeilijoiden ulosajot.

      No, yksi ratkaisematon ongelma sinulla kuitenkin on, vanha 70-vuotias nainen, et tiedä mitä hänen kanssaan oikein tekisit.

      Älä huoli, en minäkään huoli, minä tykkään miehistä en marjanpoimijoista.

      Kaunis päivä laskee iltaan, päivä touhua täynnä, ramasee.

      • hehehehee

        @korpikirjailija

        Huoh! Antaisit jo olla.
        Muistat ehkä Tukholman elämäsi ajoilta, mitä tarkoittaa: Leva och låta leva.

        Minä tykkään Suomen metsämarjoista - mustikasta erityisesti - miespuolisista marjanpoimijoistakin tykkään niin maan penteleesti. Kahvit juomme mättähällä istuen marjanpoiminnan lomassa ☕🍩☕🍩


      • Mistä.se.kertoo

        Sait aika pahasti nokillesi tässä ketjussa eikö kannattaisi ottaa opiksesi eikä hakata päätään seinään.


      • hehehehee kirjoitti:

        @korpikirjailija

        Huoh! Antaisit jo olla.
        Muistat ehkä Tukholman elämäsi ajoilta, mitä tarkoittaa: Leva och låta leva.

        Minä tykkään Suomen metsämarjoista - mustikasta erityisesti - miespuolisista marjanpoimijoistakin tykkään niin maan penteleesti. Kahvit juomme mättähällä istuen marjanpoiminnan lomassa ☕🍩☕🍩

        Niinpä, olet oikeassa. Ei vaan ole aikaa päivisin ja kun illalla luen päivän saldon puen ajatukseni kommentiksi mielikuvitukseni minua vieden. Kivaahan tämä on, eikö? Katsos aloittajahan se on itsensä likoon pannut en minä.

        Tykkään myös picknikeistä rantamaisemissa, mutta metsässä en enää viihdy, ei selkäkään tykkää. Marjoja oli pakkasessa, mutta nyt ne porisee kylppärissä. Mustikka on yksi parhaista viinin raaka-aineista. Muutoin en perusta. Puolukkaa syön päivittäin.


      • Mistä.se.kertoo kirjoitti:

        Sait aika pahasti nokillesi tässä ketjussa eikö kannattaisi ottaa opiksesi eikä hakata päätään seinään.

        Et sinä pystyt tietämään miten minä asian koen.

        No, kerron, minä en ole loukkaantunut, en.

        En ole aloituksen tekijä ja jos olisin hävettäisi ihan oikeesti. Aloittaja voi vielä oppiakin kun aikansa päätään lyö Korpi Kainuun petäjään.


      • hehehehee
        korpikirjailija kirjoitti:

        Niinpä, olet oikeassa. Ei vaan ole aikaa päivisin ja kun illalla luen päivän saldon puen ajatukseni kommentiksi mielikuvitukseni minua vieden. Kivaahan tämä on, eikö? Katsos aloittajahan se on itsensä likoon pannut en minä.

        Tykkään myös picknikeistä rantamaisemissa, mutta metsässä en enää viihdy, ei selkäkään tykkää. Marjoja oli pakkasessa, mutta nyt ne porisee kylppärissä. Mustikka on yksi parhaista viinin raaka-aineista. Muutoin en perusta. Puolukkaa syön päivittäin.

        @korpikirjailija

        Ei, ei ja ei, Mustikka pitää syödä sellaisenaan.
        Eikä muutenkaan alkoholipitoiset juomat sovi naiselle. Alkoholi tekee naisen homssuiseksi. Jututkin tulevat homssuisiksi.

        Miten sinä noin innostuit tuosta @PorvoonParonista, ettet anna hälle hetkenkään rauhaa 😁
        Ettet vaan olisi rakastunut.
        Ajattele nyt järkevästi. @PorvoonParoni on sua kymmenen vuotta nuorempi ja naimisissa ja sullakin on se hollantilainen.
        Tuu vaikkapa mua kiusaamaan. Mulla on tuolla aloitus,


      • Mistä.se.kertoo
        korpikirjailija kirjoitti:

        Et sinä pystyt tietämään miten minä asian koen.

        No, kerron, minä en ole loukkaantunut, en.

        En ole aloituksen tekijä ja jos olisin hävettäisi ihan oikeesti. Aloittaja voi vielä oppiakin kun aikansa päätään lyö Korpi Kainuun petäjään.

        Älähän nyt uhoa turhasta, Sä olet pahis.


      • Teeppä korppis sinä nukkeja syleilevä aloitus, toisia vasaralla päähän ja toisille näpertelet lapsellisia huonekaluja :DDDDDDDD.. Lopun aikaa bloggaat taviselämääsi laholla laiturilla ja kehut itseäsi kun muut ei kehu.


      • trpsd
        siilenämää kirjoitti:

        Teeppä korppis sinä nukkeja syleilevä aloitus, toisia vasaralla päähän ja toisille näpertelet lapsellisia huonekaluja :DDDDDDDD.. Lopun aikaa bloggaat taviselämääsi laholla laiturilla ja kehut itseäsi kun muut ei kehu.

        Siili, etkö ymmärrä miten kammottavan kuvan annat itsestäsi tässä ketjussa?
        Lopettaisit jo itsesi nolaamisen!


      • hehehehee kirjoitti:

        @korpikirjailija

        Ei, ei ja ei, Mustikka pitää syödä sellaisenaan.
        Eikä muutenkaan alkoholipitoiset juomat sovi naiselle. Alkoholi tekee naisen homssuiseksi. Jututkin tulevat homssuisiksi.

        Miten sinä noin innostuit tuosta @PorvoonParonista, ettet anna hälle hetkenkään rauhaa 😁
        Ettet vaan olisi rakastunut.
        Ajattele nyt järkevästi. @PorvoonParoni on sua kymmenen vuotta nuorempi ja naimisissa ja sullakin on se hollantilainen.
        Tuu vaikkapa mua kiusaamaan. Mulla on tuolla aloitus,

        oletko nähnyt kaikki maailman naiset alkoholin vaikutuksen alaisena
        kun kirjoitat että alkoholi ei sovi naisille
        se tekee naiset homsuisiksi ym
        täytyy nyt kertoo sulle että alkoholi tekee jotkut ihmiset homsuisiksi
        ja alkoholi muuttaa joidenkin ihmisten käytöstä myöskin miesten
        ja jos kokisin olevani alkoholin vaikutuksen alaisena
        sellainen että mieheni ja ystäväni saisivat hävetä mua
        en käyttäis sitä ainetta ollenkaan
        en tee enkä sano alkoholia nauttineena
        mitäänä mitä en sanoisi enkä tekisi selvinpäinkään
        siinä menee raja jota vaadin ystävieni kunnioittavan kun yhdessä nautitaan alkoholia


        ei alkoholi ole mikään peikko
        mikä siitä melko useesti täällä tehdään
        se on nautinto aine ja seurustelu juoma.


      • trpsd kirjoitti:

        Siili, etkö ymmärrä miten kammottavan kuvan annat itsestäsi tässä ketjussa?
        Lopettaisit jo itsesi nolaamisen!

        ootko ajatellu minkälaisen kuvan itse annat itsestäsi
        kammottavan sanon minä
        kirjoittaja jolla ei ole mitään muuta asiaa
        kun lukea ketju alusta loppuun
        ja poimia sieltä yksi tai useampi kirjoittaja
        joiden kirjoitukseen heittää vastaavanlainen kommetti
        eiköhän jokainen meidän ikäinen tiedä jo miten kirjoittaa ja käyttäytyä
        ilman sitä että ohjeistat
        nii metsä vastaa kun sinne huudetaan pätee täälläkin hyvin pitkälti.


      • Mistä.se.kertoo kirjoitti:

        Älähän nyt uhoa turhasta, Sä olet pahis.

        tyttären poikani nyt seitsemän vee
        katteli joskus jotain lastenohjelmia jossa oli pahiksia ja hyviksiä
        en nyt just muista ohjelmasta muuta kun ton sanan pahis
        oon huomannu tän ketjun edetessä
        että täällä palstalla on enemmän pahiksia kun hyviksiä
        korppis ei kyllä kuulu pahiksiin
        et sää voi mennä sanomaan kenestäkään ihmisestä onko se pahis vai hyvis
        jos et tunne ihmistä.


      • no.huomentavaan
        viivatiina kirjoitti:

        ootko ajatellu minkälaisen kuvan itse annat itsestäsi
        kammottavan sanon minä
        kirjoittaja jolla ei ole mitään muuta asiaa
        kun lukea ketju alusta loppuun
        ja poimia sieltä yksi tai useampi kirjoittaja
        joiden kirjoitukseen heittää vastaavanlainen kommetti
        eiköhän jokainen meidän ikäinen tiedä jo miten kirjoittaa ja käyttäytyä
        ilman sitä että ohjeistat
        nii metsä vastaa kun sinne huudetaan pätee täälläkin hyvin pitkälti.

        Kasvaan. Sekopääkin päässy taas vauhtiin. Jatka vaan samaan malliin niin saadaan nauraa.


      • trpsd kirjoitti:

        Siili, etkö ymmärrä miten kammottavan kuvan annat itsestäsi tässä ketjussa?
        Lopettaisit jo itsesi nolaamisen!

        Se kuva minkä näillä kirjoituksillani annan olen minä siis olen oma kuvani. Missä olit kommentteinesi silloin kun korppis oli minun kimpussani? Ja e nolota, ei ole aihetta.


    • matiis

      Ohje pitäisi olla sopivassa iässä olevalle miehelle. Nainen avautuu vanhalla ranskalaisella juomalla. Asiassa täytyy olla oikea mieli siis tosi rakkaus ja avioliitto tietenkin voidaan väistää mutta todessa ajattelen totuutta.... Juoma on Pernod, vähän kylmää vettä sekaan ja jäitä.

      Kokemusta on tosin siitä en kerro, koska en tiennyt sen mahtavaa vaikutusta.... .

    • matiis

      Korpikirjailialle.

      Hyvää kevättä, elämää ja voimia.

      • I.Kianto

        Korpikirjailija on kuollut!


      • ka.me
        I.Kianto kirjoitti:

        Korpikirjailija on kuollut!

        He elävät aina, koska muita ei ole Suomessa.


    • pirremiinapas

      Antaisit olla huomioimatta, räksyttäjät/täjä kyllästyy pian kun ei saa polttoainetta so. huomiota osakseen, mitä enemmän yrität sitä tiukemmasti olet" heidän" hampaissaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      157
      2731
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      424
      2285
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      45
      2173
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      129
      1510
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1340
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      125
      1270
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1183
    8. Hallitus käy seuraavaksi palkansaajien sunnuntailisien kimppuun

      Vuoro-ja sunnuntaityötä tekeville työntekijöille, muun muassa hoitajille, poliiseille, kaupan työntekijöille jne. on luv
      Maailman menoa
      237
      1117
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1107
    10. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      123
      1090
    Aihe