Jeesus on todella tosi Jumala, ja tosi ihminen

Kolminaisuusoppi on nykyään hyökkäyksen kohteena enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Erityisesti islam, feminismi, Jehovan todistajat ja unitaarit hyökkäävät voimakkaasti Jumalan kolmiykseyttä vastaan. Kuitenkin hyvin harvat uskovat nousevat puolustamaan kolminaisuutta, eli Jeesuksen jumaluutta ja ihmisyyttä - sekä Pyhän Hengen jumaluutta ja persoonallisuutta.

Seuraavassa suomentamassani puheessa David Pawson opettaa kolminaisuudesta, käyden läpi Raamattua ja Seurakunnan varhaisimpia vuosisatoja, sanoen: "Toivon vahvistavani teitä, pystyäksenne puolustamaan kolminaisuutta näiden kahden puheen jälkeen. Sillä ainoa todellinen puolustus tätä hyökkäystä vastaan on se, että uskovat ajattelevat selkeästi siitä mihin uskovat, pystyäkseen puhumaan siitä, ja puolustamaan pyhille annettua uskoa. Mihin Raamattu kehottaa (Juud. 1:3)."

Mitä Raamattu sanoo kolminaisuudesta:
https://www.youtube.com/watch?v=2GgPJHtKTRc

5

612

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ontuvapuujalka

Tuo haisevan sillin kuva jo todistaa minkälaisesta porukasta on kyse. Kovin on palsta
      mennyt yksipuoliseksi. Terroristien oma palsta, jossa ei hyväksytä muiden mielipiteitä.

• MedianEdustaja

Ja sinä olet todella tosi kännissä?

• Paavalimarkkinamies

Ei auta kirkon perustamat dogmit, eikä varhaiset vuosisadat vaan pitää mennä jeesuksen aikaan ja unohtaa jopa Paavalin mainostekstit pakanoille.

• Kirjakääröt

1Tim.6:16 Biblia (1776). Jolla ainoalla on kuolemattomuus, joka asuu kirkkaudessa, johon ei yksikään tulla taida, jota ei yksikään ihminen nähnyt ole eikä taida nähdä: jolle olkoon kunnia ja ijankaikkinen voima, amen! Kirjoitetaan: iankaikkinen.

• Jobinpostia

2Moos.20:3 5Moos.5:7. 32:39 Katsokaa nyt, että minä, minä olen, eikä yhtäkään jumalaa ole minun rinnallani. Minä kuoletan ja minä teen eläväksi, minä lyön ja minä parannan; eikä ole sitä, joka pelastaisi minun käsistäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1379
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      46
      748
    3. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      65
      687
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      87
      678
    5. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      669
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    7. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      133
      597
    8. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51
      592
    9. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      47
      591
    10. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      571
    Aihe