Väyrynen on isänmaallisin

MajsSexuaalAUJombeJOHTO

Kyllä Väyrynen on isänmaallinen oman tiensä kulkija, ihan kuten minäkin.
Siitä kunnia hänelle.
Tosi lapsellisilta tuntuvat nuo tekstit, joissa mainitaan Väyrysen olevan inhottava yms, ilman ko henkilön tuntemista. Ei niissä järki ja ymmärrys ole pontimena vaan oma tyhmyys.

71

2922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietippä.sitä

Ihmistä arvioidaan hänen edesottamustensa perusteella. Voin esimerkiksi sanoa että Hitler oli paha ihminen siitä huolimatta, etten koskaan tuntenut häntä henkilökohtaisesti.

Katsahda peiliin, mitä näet ? Jos vastaasi möllöttää älykkään ihmisen habitus, näet maailman aivokuolleen etanan silmin.

Toki on totta, että kapi ON joka paikassa, ei vain tällä palstalla. Ja kapi ON aivan kamala. Mutta koita kestää. Kunpa lääkäri voisi poistaa edes tuhat kapia homeisesta ajuskopastasi, mutta ei hänkään ihmeisiin pysty. Ryydy sijoillesi ruoja.

• Heitin tuolla omalla avauksellani vastineen Pystyyn_kuolleelle, joka totesi Väyrysen olevan kaukana alkiolaisuudesta. Samaa mieltä kanssansa olin. Kun sitten huomasin tuon, täytyy sitä kommentoida, on se niin hauska:

Mahtaa naurattaa tuon viestin lähettäjää, kun noin saa vahvistuksen sille, että sinulle Kapi on kaikissa. Kun hänkin on siis joutunut Kapiksi.

Koeta jo uskoa, että minä en koskaan sinne puskaasi tule, en halua olla lähellä sinua, vaikka sinä sieltä puskastasi koko ajan lähelleni epätoivoisesti pyritkin.

• Sinulla on sana hallussa! Huomasin, että olet minuksi joutunut tuon avaajan silmissä, yritin siihen vastata, mutta palstapoliisi poisti viestinsä.

Erityisen hieno oivallus on tuo: "Katsahda peiliin, mitä näet ? Jos vastaasi möllöttää älykkään ihmisen habitus, näet maailman aivokuolleen etanan silmin".

Tuo loppukehotuksesi "Ryydy sijoillesi ruoja" saa minut arvelemaan, ettei vain kyseessä olisi minulle hiljattain soitellut mies, jolla oli tuon tapaisia kehotuksia, kuten entiselle kaverilleen kehotus "Lepää rauhassa, himmiö".

• Toivottavasti tuota ei taa poisteta ennen kuin ehdin vastata siihen:

Mikä helevatin motiivi minulla olisi sinua kohtaan? Kadehtisinko sinua siksi, että olisit muka menestynyt minua paremmin elämässäsi? Vai vastaisinko samalla tavalla sinun jo vuosikausia jatkuneeseen törkeän loukkaavaan käytökseen minua kohtaan? En piittaa sellaisesta tippaakaan, kun hyvin ymmärrän sinut mieleltäsi vakavasti sairaaksi.

Oletatko, että vain minä puuttuisin noihin sinun älyttömyyksiisi siksi, että vain minä niissä aina olen kohteena, kun elät vain minusta ja minulle? Kyllä kai sellainen ärsyttää järkevimpiä sivullisiakin, mutta hekin tilasi ymmärtäen harvoin viitsivät vaivautua sinulle vastailemaan. Joku poikkeuskin joskus on, kuten tuo, joka siis minuksi joutui.

En ole ollenkaan pahoillani siitä, että luulet tuota sinua miettimään pyytänyttä minuksi. Jos tuollainen käsitys olisi jollakulla tervepäisellä, se jopa hieman hivelisi mieltäni. Sillä hänellä on sana hallussa paremmin kuin minulla.

• Toivottelin jo hyvät yöt tuolla omalla avauksellani kepu-kesk:lle vastatessani. Tässä jo iltapesuilla käytyäni jne… tulin vielä käymään täällä ja toki minun täytyy tuohon vastata:

Siellä omalla avauksellani sain tällaisen neuvon: ”Myöntelisit vaan munakarvajohtajalle, että se on johtaja ja on ollut suurempi sotilaskin kuin sinä”. Siihen vastasin: ”Tuo on hyvä vihje. Jospa kehtaisin sitä joskus noudattaa. Mutta riittäisikö kuitenkin vain myöntäminen, että hänellä on parempi mielikuvitus kuin minulla. Eikö se olisi riittävä tunnustus hänen johtajuudelleen?”

Eli nyt siis myönnän, että kyllä sinulla on paljon parempi mielikuvitus kuin minulla, todella paljon parempi. Mutta jokin raja sentään pitäisi olla vilkkaallakin mielikuvituksella.

Suuresti arvostamani kepul… ei kun maalaisliittolainen presidentti Kyösti Kallio joutui allekirjoittamaan asiakirjan, jolla Suomi hyväksyi Neuvostoliiton vaatimukset talvisodan päätyttyä ja hän totesi sen tehtyään: ”Kuivukoon tämä käteni, jolla tämän kirjoitin”. Minä totean, että kuivukoon minun käteni, jos olen koskaan esiintynyt täällä Juha Sipilää tai ketään muutakaan pääministeriä nimimerkkinäni käyttäen.

Minulla ei ole ollut koskaan tarvetta täällä - eikä missään muuallakaan - esiintyä yhtään minään muuna kuin omana itsenäni, sillä näin vähään tyytyväinen olen aina ollut. Toisin taitaa olla siellä.

Sinullekin vielä toivottelen kauniita unia - joissa tietenkin näet minut ihan ilkosillaan!

• sama.on
        kapi_ kirjoitti:

Sinulla on sana hallussa! Huomasin, että olet minuksi joutunut tuon avaajan silmissä, yritin siihen vastata, mutta palstapoliisi poisti viestinsä.

Erityisen hieno oivallus on tuo: "Katsahda peiliin, mitä näet ? Jos vastaasi möllöttää älykkään ihmisen habitus, näet maailman aivokuolleen etanan silmin".

Tuo loppukehotuksesi "Ryydy sijoillesi ruoja" saa minut arvelemaan, ettei vain kyseessä olisi minulle hiljattain soitellut mies, jolla oli tuon tapaisia kehotuksia, kuten entiselle kaverilleen kehotus "Lepää rauhassa, himmiö".

Sama mies, sama mies :-)
        Mukavaa sunnuntaiehtoota.

• sama.on kirjoitti:

Sama mies, sama mies :-)
        Mukavaa sunnuntaiehtoota.

Oikein arvelin. Sinulla ”leikkaa” ja sanansäilä sivaltaa, lyhyesti ja ytimekkäästi. Ei tällä palstalla vierailevissa ole monta, jolla olisi samaa taitoa.. Pystyyn_kuollut on toinen sellainen, mutta hänellä ja Sinulla on tiettyjä tyylieroja.

Huomaa, että arvostukseni ei ole sidonnaista puolueisiin. ”Pysty” on kai lähinnä kepun kannattaja, etkä kai kovin kaukana siitä Sinäkään ainakaan joskus aikaisemmin ollut. Hyvä, jos on edelleen niin, sillä täällä esiintyvässä sen puolueen kannattajakunnassa on kyllä kovin paljon kovin toisenlaisia. Siitä et liene eri mieltä?

Kiitos toivotuksistasi! Tässä se on mennyt sunnuntaiehtoo kuten koko viikonloppu kotioloissani, ihan yksin ja rauhallisesti tällä kertaa, ulkoillen, lueskellen, tv:ta katsoen yms. mutta seuraava viikonloppu ainakin seurallisempi. Oikein hyvää tulevaa viikkoa Sinulle! Onkohan Sinulla nyt uusi ”paatti” seillä merellisissä maisemissa, sillä käsittääkseni jätit sen ”Riesan” sinne Saimaan rannoille.

• Saaressa.on.hyvä.asua
        kapi_ kirjoitti:

Oikein arvelin. Sinulla ”leikkaa” ja sanansäilä sivaltaa, lyhyesti ja ytimekkäästi. Ei tällä palstalla vierailevissa ole monta, jolla olisi samaa taitoa.. Pystyyn_kuollut on toinen sellainen, mutta hänellä ja Sinulla on tiettyjä tyylieroja.

Huomaa, että arvostukseni ei ole sidonnaista puolueisiin. ”Pysty” on kai lähinnä kepun kannattaja, etkä kai kovin kaukana siitä Sinäkään ainakaan joskus aikaisemmin ollut. Hyvä, jos on edelleen niin, sillä täällä esiintyvässä sen puolueen kannattajakunnassa on kyllä kovin paljon kovin toisenlaisia. Siitä et liene eri mieltä?

Kiitos toivotuksistasi! Tässä se on mennyt sunnuntaiehtoo kuten koko viikonloppu kotioloissani, ihan yksin ja rauhallisesti tällä kertaa, ulkoillen, lueskellen, tv:ta katsoen yms. mutta seuraava viikonloppu ainakin seurallisempi. Oikein hyvää tulevaa viikkoa Sinulle! Onkohan Sinulla nyt uusi ”paatti” seillä merellisissä maisemissa, sillä käsittääkseni jätit sen ”Riesan” sinne Saimaan rannoille.

Tervepä terve,
        täällä kun on 76% ruotsinkielisiä, niin RKP jyrää valtuustossa. Itse olen pysynyt politiikasta, erityisesti kunnallispolitiikasta, visusti erossa; sisäänpäinlämpiävää ja korruptoitunutta kuuluu se valitettavasti olevan. Seurakunnan vapaaehtoistoimintaa olen taas harrastanut, lähinnä yhdessäoloa ja ruuanjakoa vähäosaisille. Maahanmuuttajaperheiden kanssa olen kalastellut ja kohta taas siirtolapuutarhan kanssa puuhastelua, hekin tykkäävät. Omaa venettä ei nyt ole, mutta onneksi on tuttuja että voi aina lainailla. Terveyden kanssa on ollut monen laisia haasteita, päässen pian eläkkeelle. Keskustan nykyjohto on mielestäni vienyt puolueen politiikkaa liikaa oikealle. Jos nyt pitäisi oma puoluekanta määrittää (jos ei piraattipuoluetta lasketa, jonka jäsen olen ollut alusta asti), olisi se varmaankin vasemmistoliitto. Veri vetäisi muuten vihreisiin, mutta ne puolueen edesottamukset...
        Pärjäillään,
        keskustan palsta tuntuu edelleen olevan sama vanha tunkio, vaikka pyöriihän mukana onneksi muutama asiallinenkin kirjoittaja.
        P.s. mieleltäni olen sama vanha 'anarkisti' kuin ennenkin, omien latujeni kulkija, niin kuin on pitkälti myös sinun laitasi :-)

• gnfgn

Väyrynen on yhtä isänmaallinen kuin pedofiili on parasta lapselle.

• toinen_puoli_asiasta

Jaa, meinaatkos että Sipilä on isänmaallisempi?

• setaonpuhkikulunuthomma

Paavo ei kuulu seta asioiden vauhkoajiin ,luulisin Paavon ajattelevan ,että seksuaalisuus
        on jokaisen oma asia.Nutta seta asian puolestapuhujat ovat ruvenneet ajamaan transu
        seksuaalisuus asiaa ja heille se on kaiken yläpuolella.Keskustassa on myös poliitikkoja jotka pitää seksuaalisia asioita tärkeinä ja siksi niitä käsitellään kyselytunnilla ja sote asiat on tois arvossa.Kokoomus varmasti tietää syntyvyyden ongelmat ja siksi viisaana puolueena tietää
        mikä on kansamme tulevaisuuden kannalta tärkeää.

• Paavojohtoon

Keskustan johtoon tarvittaisiin vahvaa kokemus taustaa.Paavo vaan on paras tulkitsija taloudesta ja siitä mikä on Suomen kansan paras etu.Paavoon kohdistuu kiusaamista ,mutta
      me tiedämme ,että paavo on hyvin luotettava politikko.Paavon koulutuskin kertoo ,että asiat eivät ole jääneet puolitiehen ja keskustalaiset saavat kiittää Paavoa monista hyvin ajetuista
      asioista.

• Jalasmökkiblues

Tietääkö hän mikä oli Paavon väitöskirjan pääväittämä ? Entä kuinka ripeästi se osoittautui vääräksi ?

• Paavohalutaanjohtoon

Paavolla on ollut ylivertaista näkemystä eu asioiden suhteen ja hän on oikeastaan ainoona
      politikkona tiennyt mihin velanotto johtaa.Jos paavo olisi ollut valtovarainministerinä niin tiedän että meillä suomalaisilla olisi työtä,ruokaa,hyvinvointia yllin kyllin.Paavo ei olisi sortunut
      mielettömän suureen velkarahaan ,vaan viisaana miehenä olisi puhaltanut velanoton poikki .Valtion velanottohan saadaan katkaistua aivan samalla tavalla kuin yksityinenkin velanotto
      eli tekemällä viisaita päätöksiä talouden suhteen.Paavo olisi myös aikaa sitten pystynyt ratkaisemaan syntyvyys ongelman ,mitä nykyinen "saarikko"ei kykene seksuaalisuuntaavuutensa takia ratkaisemaan.Keskustalle Paavo olisi tie suurimmaksi puolueeksi.

• kysynpähän_vaan

Onko Saarikko enemmän niin kuin piirakan perään? Jos näin on, niin mitenkäs se sopii Sipilän pirtaan?

• Entinenkeskustalainen

Miehen ja naisen välisiä suhteita pitäisi arvostaa,koska niissä on tulevaisuus.Saarikko puhui kyselytunnilla pisteytyksestä ja kertoi esimerkin "rasistinen"koski vanhemman ihmisen sairauksia,vaikka sama sairaus on myös nuoremmalla.Saarikko pelkää vastustaa setan aloitteita,koska hän pääsi osalliseksi värilaaseri iskusta eduskuntataloon.Kaikki varmasti
        ihmettelee ,että miksi Väyrynen ei ole hallituksessa.Presidentin vaaleissa Väyrynen saavutti
        huikean menestyksen ja jos saarikko olisi ollut väyrysen tilalla niin aivan 0 olisi ollut.
        Mutta näin se menee ,että ketkut juonii ja luulee ,että valheella on pitkät jäljet.
        Väyrynen on mittauttanut jo moneen kertaan kansan suosion ja nyt on aika katsoa kuka keskustaa johtaa jatkossa.

• Commendante

"Presidentin vaaleissa Väyrynen saavutti huikean menestyksen ..."
        Näköjään on niin, että kun ei paljon odota, niin vähänkin on paljon. Väyrynen sijoittui presidentin vaaleissa sijalle 4 - ääniosuus oli 8 %. Onko se huikeaa - riippuu siitä, keneltä kysyy.

• nythaisee
        Commendante kirjoitti:

"Presidentin vaaleissa Väyrynen saavutti huikean menestyksen ..."
        Näköjään on niin, että kun ei paljon odota, niin vähänkin on paljon. Väyrynen sijoittui presidentin vaaleissa sijalle 4 - ääniosuus oli 8 %. Onko se huikeaa - riippuu siitä, keneltä kysyy.

Väyrysen kannatus presidentinvaaleissa oli 6,2 %. Silti hän peittosi Keskustan ehdokkaan Lautakasa Vanhasen (4,1%). Ei auttanut Mattia vaikka oli aloittanut oman kampanjointinsa melkoisella etumatkalla muihin nähden. Siinä mielessä, jos ajattelee kuinka lyhyessä ajassa Väyrynen kampanjansa veti, se oli kohtalainen saavutus. Sitä sietää Keskustassa miettiä.

• Commendante

Menikö Väykyn presidenttikampanja siinä vikaan, että hän kiinnitti liika huomiota Vanhaseen ja niin ilmeisesti tekivät Väykyn tukijatkin? Niinistöhän se ykkösvastustaja oli. On aika jonninjoutavaa jatustella Vanhasen päihittämistä, kun Niinistöltä tuli turpiin niin, että tukka pöllysi.

• Paavopäästiniinistönval
        Commendante kirjoitti:

Menikö Väykyn presidenttikampanja siinä vikaan, että hän kiinnitti liika huomiota Vanhaseen ja niin ilmeisesti tekivät Väykyn tukijatkin? Niinistöhän se ykkösvastustaja oli. On aika jonninjoutavaa jatustella Vanhasen päihittämistä, kun Niinistöltä tuli turpiin niin, että tukka pöllysi.

Niinistö onnistui hyvin ,mutta pienikin virhe niin olisi käynyt kuten Esko Aholle.Ahohan töppäsi viimeisessä televisiohaastattelussa .Jos niinistö olisi töpännyt Nato kannanotossa
        niin Väyrynen olisi ollut ykkönen .Sellaista se on kun kansa äänestää.

• Nouseva.trendi
        Paavopäästiniinistönval kirjoitti:

Niinistö onnistui hyvin ,mutta pienikin virhe niin olisi käynyt kuten Esko Aholle.Ahohan töppäsi viimeisessä televisiohaastattelussa .Jos niinistö olisi töpännyt Nato kannanotossa
        niin Väyrynen olisi ollut ykkönen .Sellaista se on kun kansa äänestää.

Toiveunta. Totuus on että Niinistön olisi voinut epäonnistua tenteissä mutta silti kansa oli jo hyvissä ajoin päättänyt antaa äänensä istuvalle presidentille. Tiedän isoja joukkoja jotka menivät Niinistön taakse heti kun ilmeni että hän on ehdolla jatkokaudelle. Kaikista puolueista.
        Ihmettelen että jotkut tuijottavat mm sitä että Väyrynen voitti Vanhasen.
        En ihmettele vaikka ero olisi ollut suurempikin. Kansa ei äänestänyt puolueen mukaan. Aniharva äänesti puolueen mukaan.
        Vastaavaa tulee tapahtumaan jatkossakin. Yhä useampi ei piittaa puolueista vaan tulee ensisijaisesti äänestämään henkilöä myös eduskuntavaalissa ja kuntavaalissa.
        Se on todellinen trendi mitä olen olen kuullut ja merkille laittanut kuunnellessani ihmisten puheita.
        Se on todettava ettei Väyrysellä ole suosiota ruohonjuuritasolla kuin he jotka ovat aiemminkin kannattaneet. Vähenevä kansanosa ja uutta menestystä ei ole näköpiirissä vaan ihmiset toivovat että Väyry voi siirtyä eläkkeeelle. Pois sekoittamasta kun ei itsekään tiedä missä ja mitä tekee. Niin sekavaksi on mennyt. Kuin pakkomielteenomaista roikkumista politiikassa hinnalla millä hyvänsä.

• Väyrysenpsta
        Nouseva.trendi kirjoitti:

Toiveunta. Totuus on että Niinistön olisi voinut epäonnistua tenteissä mutta silti kansa oli jo hyvissä ajoin päättänyt antaa äänensä istuvalle presidentille. Tiedän isoja joukkoja jotka menivät Niinistön taakse heti kun ilmeni että hän on ehdolla jatkokaudelle. Kaikista puolueista.
        En ihmettele vaikka ero olisi ollut suurempikin. Kansa ei äänestänyt puolueen mukaan. Aniharva äänesti puolueen mukaan.
        Vastaavaa tulee tapahtumaan jatkossakin. Yhä useampi ei piittaa puolueista vaan tulee ensisijaisesti äänestämään henkilöä myös eduskuntavaalissa ja kuntavaalissa.
        Se on todellinen trendi mitä olen olen kuullut ja merkille laittanut kuunnellessani ihmisten puheita.
        Se on todettava ettei Väyrysellä ole suosiota ruohonjuuritasolla kuin he jotka ovat aiemminkin kannattaneet. Vähenevä kansanosa ja uutta menestystä ei ole näköpiirissä vaan ihmiset toivovat että Väyry voi siirtyä eläkkeeelle. Pois sekoittamasta kun ei itsekään tiedä missä ja mitä tekee. Niin sekavaksi on mennyt. Kuin pakkomielteenomaista roikkumista politiikassa hinnalla millä hyvänsä.

Typerin ehdokas valittiin. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Kuunnelkaa ja katsokaa kriittisellä silmällä ja korvilla.

• Pulinat.pois
        Väyrysenpsta kirjoitti:

Typerin ehdokas valittiin. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Kuunnelkaa ja katsokaa kriittisellä silmällä ja korvilla.

Etkö ole oppinut vielä sitä että kansa ei voi olla väärässä ? Kun kansa on puhunut äänestämällä niin pulinat pois.

• Paavopäästiniinistönval
        Nouseva.trendi kirjoitti:

Olet oikeassa Niinistö onnistui hyvin ja tietenkin osa kansasta on nopeita päätöksisänsä.Paavo antoi Niinistön voittaa ,eikä hän myöskään pommittanut Huhtasaarta.Vasemmistosta on pieni
        osa Paavon äänestäjiä.Medialla oli myös iso osa Niinistön presidentinvalinnassa.Haavistolla ei olisi ollut jakoa Paavon kanssa.Suomen kansa arvostaa perusrehellistä älykästä politikkoa.Niinistö arvomaailmaan Suomalaisten oli hyvä samaistua ja onhan se mukava katsella itsenäisyyspäivän vastaanotolla kaunista kuningatarta.Paavoa voin kyllä pikkasen
        kehua sillä niinsuuri ero oli haastatteluissa muihin vastustajiin.Paavo on supliikki terävä-älyinen poliitikko,

• Kaikkientarttispärjätä

Mitä Sipilä välittää maataloudesta ?Laittanut Suomalaiset hyvintoimeentulevat maatilat
      niin ahtaalle ,että moni on jo luopunut maatiloistansa.Sipilä insinöörinä on kumileimasin sille
      ,että tähänasti maanviljelijän turva ja tuki eli metsät alkaa oleen vähemmän kannattavaa ,eikä mikään turvasatama ainaskaan.

• Sotetekeelisäävelkaa

Paavoa tarvittaisiin sote asian loppuunviemisessä ,koska siitä hommasta puuttuu järki.Sipilä
      varmasti itsekin myöntää ,että nämä pisteytys ja osakeyhtiö tila--on aivan hullun tekemä
      projekti.Suomalaiset ovat tottuneet olemaan vastuussa velanotosta ja se myös tarkoittaa sitä.
      Pahaan suuntaan sote on menossa ja ainut hyväpuoli on että se menee hitaasti.Velkarahalla
      aloitettu uusi tila malli on todella järjenköyhä malli ,eikä kukaan näe siinä mitään tuotoisaa
      asiaa .Ymmärrän oppositiota ,koska nyt tuleva malli on luotu ylläpitämään turhia instansseja.
      Tiedän että Paavo pystyisi organisoimaan meille täydellisen soten ,koska hänellä on käytännön
      tieto ja teoreettinen kyky.

• Johtoaruoriin

Miksi insinööri sipilä ei arvosta Paavon osaamista ?Jatkossa keskustan vaatimukset kasvaa
      USA ja Venäjä kysymysten suhteen .Vieläkö Paavoa pidetään jäähyaitiossa ,vai onko tähtipelaaja
      vain odotellut oikeata hetkeä tulla mukaan politiikkaan ja ratkaista jopa globaaliksi kasvanut
      suurvalta ongelma.Suomen tulevaisuus riippuu paljolti viisaista päätöksistä ,ei kansalaisten mieliksi tehdyistä hauskoista päätöksistä.

• Paavo_1

Paavo Suomen kuninkaaksi.Paavo 1.

• Enolerasisti

Paavo on kansan mies ja siksi hänelle riittää pääministerin tehtävät.Keskustan suosituin
        politikko tällä hetkellä on Paavo Väyrynen.Mitenkä keskusta on palkinnut hyvän politikon?
        Heittämällä paskaa niskaan!!!!

• Sipiläeiolekansanmies

Sipilä esittää kansanmiestä ,mutta todellisuudessa hänessä on insinööri ,joka aivan kuten oppositiosta olemme saaneet kuulla ,niin jakaa kohtuutonta hyvää teollisuuden pelimerkeiksi.
      Ymmärtäisin rahanjaon ,jos se olisi sidottu uusiin työpaikkoihin tai kansalaisten hyvinvoinnin lisäämiseen ,mutta taitaapi rahat lopulta suuntautua pienelle yritysjohtoportaalle ,joka
      ei ole palkoistansa luopumassa ,vaan nostamassa niitä ,kun samanaikaisesti muut säästää lomarahojansa sipilän taskuun ja lisää herroille jaettavaa.

• ohjeettilattu

Tottahan toki Väyrynen on isänmaallisin, tosin Väyrysen isänmaan pääkaupungin nimi on Moskva.

• Taitoon

Väyrynen on todella isänmaallinen ja kyvykäs hoitamaan myös Venäjä suhteet.Venäjä suhteiden hoitaminen vaatii paasikivi-kekkos linjaa ,koska Venäjä toimii edelleen ison
        valtion suomin oikeuksin.

• soosossutt

Eläkeläis täyshöperö Paavo ei tiedä suomen noususta mitään. Ongelma jätteeseen vaan jos ei eläkkeet kelpaa.

• Myrkkymiehetkivensisään

Jopa on kauheeta demuamista!!!

• Kuolematonmies
        soosossutt kirjoitti:

Eläkeläis täyshöperö Paavo ei tiedä suomen noususta mitään. Ongelma jätteeseen vaan jos ei eläkkeet kelpaa.

Paavo vastaa vielä tusinaa insinöörejä.

• kepuli_konsti
        Kuolematonmies kirjoitti:

Paavo vastaa vielä tusinaa insinöörejä.

Sillähän Kepun puolueväki on pyrkinyt suojelemaan Sipilää, ettei hänen tarvitsisi osallistua debatteihin Väyrystä vastaan. Vaalikamppailuissa käydään yleensä vaaliväittelyjä, joilla ehdokkaat saadaan haastamaan toisiaan. Kepussa tämä tiedostetaan varsin hyvin, että insinööri Sipilä jäisi niissä mittelöissä tohtori Väyrysen jalkoihin. Sillä pyrkivät estämään nuo debatit. Saadaan valinnan tekevät piirijohtajat pysymään herran kurissa ja nuhteessa sekä puolueen politbyroota miellyttävä lopputulos. No huh huh, tuli ihan kommunismi mieleen...

• Anonyymi
        Myrkkymiehetkivensisään kirjoitti:

Jopa on kauheeta demuamista!!!

hyviä nämä kapitason ketjut

• wix_teller

Väyrynen sittenkin mukaan puheenjohtajataistoon? Demokratian nimissä se olisi suotavaa, jopa toivottavaa, sillä mitä se edustaa jos puolueella on vain yksi ehdokas? Kommunismia? Diktatuureissa on myös vallalla samanlainen yhden ehdokkaan menettely, siellä muut valtaan pyrkivät eliminoidaan. Eikö Keskustassa enää kannateta demokratiaa?

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201804132200876528_pi.shtml

• Myrkkymiehetkivensisään

Keskusta on ajautumassa pimeelle kujalle ja siellä päivänvalo paistaa vain Väyrysen vierailun
        yhteydessä.Keskustan johdon täytyisi katsoa peiliin ja arvioida oma henk.koht.kannatuskalluppi.Onko kansan ääni unohdettu ja ylpistytty ajamaan kyseenalaisia arvoja.

• Rahateiriitähumpuukiin

Keskustan johtavat politiikot ovat myönteisiä setan ajamille asioille ja sehän tarkoittaa sitä,
      että kun ruvetaan leikkeleen ihmisiä niin se raha on joltain muulta pois.Ymmärrän lääkärin
      diagnooseista tehtävät leikkaukset ,mutta jos kansaa aletaan villitseen ja tehdään leikkauksista moderni vaihtoehto ( lisähoidot)niin kustannukset nousee korkeiksi.Tiedän että rahat otetaan
      lapsiperheiltä (syntyvyys laskee),eläkeläisiltä(lääkerahaa vähemmän ja lisää omavastuuta)
      lapsilta (koulutus rahat).Tulevaisuuden arvot on todella tärkeä asia ja menneillä sukupolvilla
      arvot ovat olleet kunnossa.Onko iso osa sotesta sen takia ,että seta korjausleikkaukset saadaan
      hoidettua?

• isänmaanystävä

"Tulevaisuuden arvot on todella tärkeä asia ja menneillä sukupolvilla arvot ovat olleet kunnossa."
        Juuri näin. Aikaisempien sukupolvien hallituksissa, siis Kekkosen ja Kallion aikana, kokoomus oli oppositiossa ja valtion talous oli kohdallaan. En ole unohtanut Kekkosen ajan hyvinvointiyhteiskuntaa. Kokoomuksen aikana (mm. Sipilän hallitus) tuloerot ovat kasvaneet, valtion velka kasvanut http://www.velkakello.fi ja naisten euro on heikentynyt, vaikka viimeisessä uudenvuoden puheessaan Kekkonen käski parantaa mm. naisten asemaa (vrt. nykyinen Agenda 2030) ja säilyttää ydinaseettoman Pohjolan (vrt. isäntämaasopimus). Näin ollen Sipilän tilalle tarvitaan Kekkosen kaltainen isänmaallinen johtaja, ja Väyrynen on ainoa alkiolainen ehdokas tällä hetkellä. Sipilä ei ole alkiolainen!

• MaissSeksiAUJombeJOHTO
        isänmaanystävä kirjoitti:

"Tulevaisuuden arvot on todella tärkeä asia ja menneillä sukupolvilla arvot ovat olleet kunnossa."
        Juuri näin. Aikaisempien sukupolvien hallituksissa, siis Kekkosen ja Kallion aikana, kokoomus oli oppositiossa ja valtion talous oli kohdallaan. En ole unohtanut Kekkosen ajan hyvinvointiyhteiskuntaa. Kokoomuksen aikana (mm. Sipilän hallitus) tuloerot ovat kasvaneet, valtion velka kasvanut http://www.velkakello.fi ja naisten euro on heikentynyt, vaikka viimeisessä uudenvuoden puheessaan Kekkonen käski parantaa mm. naisten asemaa (vrt. nykyinen Agenda 2030) ja säilyttää ydinaseettoman Pohjolan (vrt. isäntämaasopimus). Näin ollen Sipilän tilalle tarvitaan Kekkosen kaltainen isänmaallinen johtaja, ja Väyrynen on ainoa alkiolainen ehdokas tällä hetkellä. Sipilä ei ole alkiolainen!

Totta haastat tuosta alkiolaisuudesta. Sipilä on kaukana siitä.
        Väyrysellä olisi johtoon päästessään mahdollisuus itsenäisyytemme vahvistamiseen, pois Erkon aikoinaan aloittamalta kapitalistisen kohelluksen tieltä.

• H.U.Vittunut
        MaissSeksiAUJombeJOHTO kirjoitti:

Totta haastat tuosta alkiolaisuudesta. Sipilä on kaukana siitä.
        Väyrysellä olisi johtoon päästessään mahdollisuus itsenäisyytemme vahvistamiseen, pois Erkon aikoinaan aloittamalta kapitalistisen kohelluksen tieltä.

Kehut vuoroin Sipilää ja Väyrystä. Koita jo ratkaista kumpi parempi kun vastustajat ne on. Varmaan liian vaikea pulma ja toisarvoinen kun ne ei mitään Jomben rinnalla;D

• Kuolematonmies

VÄYRYNEN ON MAHTIMIES!!!!!

• Kuolematonmies

Kuka olisi uskonut ,että viljely ja karjankasvatus ajetaan nykyisen oloiseen "sama se"meininkiin.
      Kuka jatkaa tiloja?Onko sipilä saanut muuta kuin pahaa aikaiseksi?

• Kuolematonmies

Sipilä on unohtanut kansan voiman.(paitsi teollisuuden ja insinöörit).
      Tuntuu siltä ,että tuontitavaraa on kaikki hetkenpäästä ,jos valta ei vaihdu.

• Kuolematonmies

Keskustan sisäpiirin paha henki haisee ,jo kauas.Väyrynen on vain syyttömänä joutunut pierunhajuisen politiikan tekemisen kohteeksi (keskustan ministerit muu ämmät)

• vertailua

Väyrynen ja kapi, siinäpä kaksi samankaltaista hiipparia. Kumpikin olettaa olevansa korvaamaton ja ylivertainen muihin verraten.
      Tuota käyttäytymistapaa kutsuttaneen narsismiksi, minkä ilmeisesti molemmat kieltävät kuten taudin kuvaan kuuluukin.
      Tosin Väyrynen on nyt joutunut yhteiskuntarosvojemme epäsuosioon, joten tuskinpa hänestä saadaan koskaan enempää Kepun puheenjohtajaa kuin pääministeriäkään.
      Kapihan toki on kuitenkin ollut jopa Valion eläkeläiskerhon sihteerinäkin antaen ymmärtää valintansa olleen ikään kuin pakon sanelema juttu jopa niin, ettei hän ole halunnut koko pestiä, vaikkakin kaikki kyllä tietää, että pettynythän kapi olisi ollut jos ei olisi valituksi tullut, kun oli kaikin tavoin tehtävään pyrkinyt.
      Eli kyllä Väyrystä mahtaa veetuttaa, kuin kapia ikään, jos ei valituksi tulisi Kepun uudeksi puheenjohtajaksi.
      Siinäpä meillä kaksi marjaa, Kapi ja Väyrynen..........

• MaiSssexyAUJombeJOHTO

Vaan ei ole Väyrynen täällä nakuna hillunut. HO HOO, HO HOO!

• Porinpoika
        MaiSssexyAUJombeJOHTO kirjoitti:

Vaan ei ole Väyrynen täällä nakuna hillunut. HO HOO, HO HOO!

Olet väärällä palstalla,ei tämä ole piri palsta

• Äläylläty

Väyrynen vs Sipilä = 6-0, näin siinä vaan tulee käymään. Siinä sitä riittää Sipilällä ja hänen oppipojillaan ihmettelemistä. Sipilä on elinkeinoelämän ohjaama räsynukke ja Väyrynen suoraselkäinen Suomalainen.

• khujgtfsa

Väyrysen nk. suomalaisuus on ollut kyseenalaistettu jo 70-luvulta lähtien.

• Pellonreunalta
        khujgtfsa kirjoitti:

Väyrysen nk. suomalaisuus on ollut kyseenalaistettu jo 70-luvulta lähtien.

Taitaa olla kuitenkin ainoa poliitikko jolla on oma selkeä linja. Siinä Suomen etu on ykkösenä ja toki hänen oma etunsa kohta kakkosena :-))

• Kepulaista.kunniaa

"Väyrynen suoraselkäinen Suomalainen".

Jos loputon oman edun ajaminen, vallanhimo ja kieroilu on suoraselkäisyyttä, niin silloinhan suoraselkäinen -sanan määritelmä menee uusiksi. Vaikeutena vain on selittää asia niille, jotka tähän asti ovat oikeasti olleet rehellisiä ja luotettavia, eli ns. suoraselkäisiä.

• Keisarin.vaatteet
        Kepulaista.kunniaa kirjoitti:

"Väyrynen suoraselkäinen Suomalainen".

Jos loputon oman edun ajaminen, vallanhimo ja kieroilu on suoraselkäisyyttä, niin silloinhan suoraselkäinen -sanan määritelmä menee uusiksi. Vaikeutena vain on selittää asia niille, jotka tähän asti ovat oikeasti olleet rehellisiä ja luotettavia, eli ns. suoraselkäisiä.

Hyvinsanottu ja todettu. Väyrysuskovaiset ovat kuin sadun "keisarin uudet vaatteet" uskovaiset.
        Kunnes joku saa aukaistua heidän silmänsä totuudelle.
        Onneksi on näkijöitä jotka ovat nähneet ja kokeneet väyrysen pelit.

• SuomiLeijona1

Kyllä Sipilä ja Vanhanen on keskitason veturit ja osittain se johtuu löysästä otteesta :maahanmuutto-ongelmien hoitamiseksi ,kansan hyvinvoinnin kasvattaminen,sote.Väyrynen tietää edellä mainitut Suomen tulevaisuuden ongelmat ja hänellä on ylivertaisia suunnitelmia asioiden kuntoon saattamiseksi.Jos asioita ei hoideta järkevästi kuntoon
      tulevat vaikeudet kasvamaan lähes mahdottomiksi ,kun otetaan huomioon vielä kasvava valtionvelka.Tarvitsemme kotimaista edullista teollisuutta :modernit sähköverkot,sähköautot,
      kunnollinen asuntopolitiikka.Siksitarvitsemme monitaitoisen politikon Väyrysen pääministeriksi.
      Meidän täytyisi myös ruveta saamaan kreikkaan sijoitettua rahaa takaisin ,koska me vaadimme
      takuut kun annoimme velan.Tämä kreikalta palautuva raha on erittäin tarpeellinen jatkoa ajatellen.Eläke säästöt ovat hupenemassa,eikä vastuuhenkilöt ole tekemässä muutoksia ,koska
      rahat riittää heidän aikansa.Tämä tulevaisuudeton näkökulma polittisissa päätöksissä rasittaa keihään lentoa suoraan eteenpäin ,koko kansan edun mukaisesti ja vastuunkantaen.
      Todettakoon vielä syntyvyyden väheneminen ,joka kuuluu myös helpoimpiin poliittisesti
      ratkaistaviin asioihin ,kunhan vain tahtoa löytyisi.Me ajamme asioita isomman demogratian mukaan ,emme rupea rakentamaan Suomea vähemmistö demogratian ehdoilla.

• sadfasdfasd

Väyrynen on ikäraakki paska alusta loppuun saakka!!

• Porinpoika

Nyt on nimet menneet sekaisin ,olet erehtynyt henkilöistä ,koska molemmat ovat paavoja
        mutta ikäraakki on vain LIP.Paavo

• Suomi.kuntoon
        Porinpoika kirjoitti:

Nyt on nimet menneet sekaisin ,olet erehtynyt henkilöistä ,koska molemmat ovat paavoja
        mutta ikäraakki on vain LIP.Paavo

Molemmat Paavot ovat yli 70-vuotiaita ja kummankin pitäisi askaroida vain omassa pihapiirissa, etteivät aiheuttaisi julkista pahennusta. Lippos-Paavon eduksi on kuitenkin mainittava, että hänen hallitus sai nostettua Suomen talouden hyvään kuosiin Ahon hallituksen jäljiltä. Väyrys-Paavon eduksi ei voida mainita mitään.

• Porinpoika
        Suomi.kuntoon kirjoitti:

Molemmat Paavot ovat yli 70-vuotiaita ja kummankin pitäisi askaroida vain omassa pihapiirissa, etteivät aiheuttaisi julkista pahennusta. Lippos-Paavon eduksi on kuitenkin mainittava, että hänen hallitus sai nostettua Suomen talouden hyvään kuosiin Ahon hallituksen jäljiltä. Väyrys-Paavon eduksi ei voida mainita mitään.

Lipponen teki työmiehelle hyviä sopimuksia ,mutta hinta oli todella korkea ja niitä bonuksia
        maksetaan vieläkin.Valtionvelalla kun kuittaillaan niin en puhuisi mitään hyvästä tavasta ,enkä
        ainaskaan edes tyydyttävästä suoriutumisesta.

• SuomiLeijona1

Vähän mietityttää teollisuuden paijaus ja valtion jakamat tuet.Teollisuus pystyy valmistamaan
      halvemmalla tuotteita ,kun sille ei jaeta ylimääräistä turhaa rahaa.Teollisuuden johtajat ostavat sieltä mistä halvemmalla saavat ,joten isänmaallisuus on kauempana ja veroparatiisit lähellä.
      Teollisuuden päätavoite on tuottaa hyödyke ensisijaisesti halvalla Suomalaisten käyttöön ,meidän ei kannata tukea ulkomaille vietäviä halpoja tuotteita.Meidän on pysyttävä koulutuksen kärjessä,jotta tuotteemme on edistyksellisiä ja menevät kehitysominaisuuksiensa perusteella kaupaksi. Paavo Väyrysellä on mahtava kokemus ulkomaankaupasta ,eikä tukirahaa tarvita
      niin paljoa ,kun on hyvä neuvottelija naapurin kanssa.

• SuomiLeijona1

Sipilä ei pysty ajamaan Venäjä suhteita kuntoon ,vaan on kumileimasin Niinistön politiikkaan.
      Suomi on kuin pässi narussa ,eipä paljoa naurata tämä tilanne.Sentakia Paavo

• väykkäonketku

Nyt Euroopan parlamentti perii Väyryseltä takaisin tämän huijaamia rahoja. Väykkä on kuin idolinsa Putin ja kieltää kaiken.

• Kepulaista.kunniaa

"Työasioihin" käytetyille rahoille tulee varmasti "hyvä selitys", kuten tuli Kansalaispuolueelta omin luvin vipatuille rahoille. Jotain tietoa olikin jo liikkeellä, että Kansalaispuolue tekee Väyrysen ottamasta "lainasta" rikosilmoituksen.

Toivotaan parasta eli sitä, että Väyrynen joutuu pulittamaan omasta pussista sekä Kansalaispuolueen että parlamentin rahat.

• Porinpoika

Lainat on lainoja,kaikki järkevät haluavat ne takaisin.Paavon osaamista ja taitavuutta kuvaa
        hyvin kansalaispuolueen perustaminen.Turhaa mediapeliä ja Paavo Väyrysen lynkkausmeininkiä ,minä en ainakaan usko ,että Paavo pyytelee mitään ylimääräistä,senverran
        luotettavasta politikosta on kysymys.

• Kepulaista.kunniaa
        Porinpoika kirjoitti:

Lainat on lainoja,kaikki järkevät haluavat ne takaisin.Paavon osaamista ja taitavuutta kuvaa
        hyvin kansalaispuolueen perustaminen.Turhaa mediapeliä ja Paavo Väyrysen lynkkausmeininkiä ,minä en ainakaan usko ,että Paavo pyytelee mitään ylimääräistä,senverran
        luotettavasta politikosta on kysymys.

"Paavon osaamista ja taitavuutta kuvaa hyvin kansalaispuolueen perustaminen".

Mitä siitäkin tuli? Erotettiin puolueesta kun oli "omatoiminen" ja päälle vielä saattaa tulla syyte. Sellainen touhuaminen ei osaamista ja taitoa kysy, vaan pikemminkin hölmöyttä. Oma osansa siihen jamaan ajautumiseen oli myöskin vallanhimolla ja ahneudella.

Väyrynen itse aiheuttaa mediapelin, sillä tottahan sellaiset puuhastelut kiinnostaa mediaa ja kansaa. Uutisointeja ei olisi, jos Väyrynen olisi maltin mies eikä niin ollen antaisi tempauksillaan uutisille aiheita.

Väyrysen luotettavuus ei vielä toistaiseksi ole tullut esiin. Sitä odotellessa.

• kuin_Lassilan_tosi

My name is Bond, James Bond ja Väyrynen on isänmaallisin, epä-isänmaallisin.

• Porinpoika

Lopeta nyt jo käymästä siellä pirillä.

• Porinpoika

Eräänä päivänä vähän ennen ukkosmyrskyä ,Urkki huutaa myrskyävän meren keskeltä Paavolle
      ,,,Ohjaa vasemmalle köli on kohta kivillä.Urkki huitaisee kädellänsä suuren sotapäälikön tavoin
      ,,nyt tultiin oikeille metsästysmaille,,,Paavo huutaa soutu seis ja miehet käy lepäämään.Urkki
      sanoo tästä tehdään finlandia ja sinä Paavo olet heti minun jälkeen.Retkikunta nousee kalliolle
      ja näkee suomineidot ,jolloin Urkki sanoo ottakaa pojat ittellenne kauniimpi puolisko,tänne
      me jäädään täällä on kaikki kohta kultaakin kalliimpaa.Paavo on rantautunut jo monta kertaa
      hyvän ystävänsä poislähdönkin jälkeen ja aina väkivahva soturi on uudelleen valmiina taistoon.

• Anonyymi

Kaikki kunnia Väyryselle ja hänen isänmaallisuudelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kunnia Väyryselle ja hänen isänmaallisuudelleen.

Edelleen!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45339
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9701
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8518
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2212
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      36
      1602
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1500
    Aihe