Mäntän kadut ja tiet

Mersumies_Heinolasta

Ne ovat järkyttävässä kunnossa.

Kun täällä jonkin aikaa ajelee, niin saa helposti autonsa hajalle.

45

2167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokavuosisamanarina

      Niin tähän aikaan vuodesta on joka paikkakunnalla sama ongelma, eikä lopu ennenkuin yöpakkaset ja routa hellittää. Ei ole vaikea ymmärtää.

      • satunnainen_kävijä

        Ei noin surkeassa kunnossa tiet ihan joka paikkakunnalla ole kuin Mäntässä.


      • jokavuosisamanarina

        osassa kunnista vielä huonommassa. Lopettakaa joka keväinen narina ja kiertäkää kuopat. narinari valivali


      • Mersumies_Heinolasta
        jokavuosisamanarina kirjoitti:

        osassa kunnista vielä huonommassa. Lopettakaa joka keväinen narina ja kiertäkää kuopat. narinari valivali

        Entäs, jos tulee toinen auto vastaan. Kierränkö kuopan vastaantulijan keulalle? PAM!


      • PAM.PAM

        Hyvä esimerkki kiertämisestä.


      • jokavuosisamanarina

        Jos et autollasi osaa ajaa, myy se pois ja kävele.


      • Mersumies_Heinolasta
        jokavuosisamanarina kirjoitti:

        Jos et autollasi osaa ajaa, myy se pois ja kävele.

        Mistä on tullut esille, että en osaa ajaa autoa?

        Sääliksi vain käy ajoittain ajella MB E 350 CDI 4Automatic autollani Mäntän teiden monttuihin.


      • Sirkuksessa
        jokavuosisamanarina kirjoitti:

        Jos et autollasi osaa ajaa, myy se pois ja kävele.

        Oletko "jokavuosisamanarina" Sirkus Finlandiassa PELLENÄ?


    • TasauspyörästöEiKestä

      Juuri tuo kyseinen malli, eli mersun E350 CDI ja varsinkaan nelivetona ei kestä kuoppaisia teitä. Syynä on korroosioneston valmistusvirhe alustan osissa, sekä nelivedon vaurioherkkyys, josta oli pitkät löpinät mm. autobildissä. Ainoa ratkaisu on luopua tuosta ko. mallista ja ostaa asiallinen mersun versio tai olla ajamatta routa-aikana.

      • Mersumies_Heinolasta

        Minä olen ollut hyvin tyytyväinen kyseiseen MB-malliin. Ajan hyvin harvoin sellaisilla perunapelloilla mitä Mäntän tiet ovat.

        En ole havainnut mitään valmistusvirhettä alustassa. Neliveto toimii moitteettomasti.

        Autolle luvataan huippuna 270 km/h. Eihän tuollaisia nopeuksia Suomessa tarvita, Mutta hyvä kiihtyvyys tekee ohituksista turvallisia.
        Jos tulee lähdettyä Saksan bahnoille, niin siellä voi ajella jopa yli 2sataa.

        Kommenttisi haiskahtaa vähän kateellisen pienen 15 v. vanhan Toyotan omistajan kirjoitukselta. :))


      • Vilppulasta

        En usko, että ""ItselläupouusiAUDI"" ajelee Toyotalla.

        Kyseessä on ilmiselvästi Ladalla ajava ja AUDISTA unta näkevä Tammikankaan TONTTU.


      • Ei_maksa_mitään

        Helppo on Ladamiehen haaveilla istuvansa Audin ratissa. Se ei maksa mitään.


      • Jepsistä_juu
        Ei_maksa_mitään kirjoitti:

        Helppo on Ladamiehen haaveilla istuvansa Audin ratissa. Se ei maksa mitään.

        Bingo!


    • Mersumies_Heinolasta

      Vain vähälahjainen henkilö kirjoittaa julkiselle palstalle ihmisen sukupuolielimistä, kirosanoja sekä naapurin paneskeluista.

      Onko se minun vika, jos tehdas ilmoittaa minun MB E 350 CDI 4Matic:n huippunopeudeksi 270 km/h?
      Itse olen ajanut pienen palan moottoritietä 210 km/h.

    • järkevää

      Mänttilän pipipäät availevat ajatuksia mitä vain heiltä osaa odottaa, autojen kulkemisia ja naapurin paneskeluista. Tuskin siellä ketään naista on joten siellä ne vanhatpojat hinkkaa toisiaan väyrysmesen takapenkillä.

      • Varma.nakki

        ""ItselläupouusiAUDI""<-----Tuon palstalle heittämää kommenttia ei kirjoita henkilö, jolla on yhtäänkään järkeä päässä.


    • NaapurinMersumiesHoitaa

      Onkohan aloittaja pannut merkille hentoa punaa rouvansa poskilla.
      Se ei johdu aloittajan nissanin huonoista ikkunantiivisteistä, vaan ihan jostakin nuusta :D

      • Mahdotonta

        Eihän jonkun Nissanin huonot ikkunatiivisteet voi millään tavalla vaikuttaa Mersumiehen vaimon poskien väriin.


    • KarpollaOnAstiaa

      Ei löpöö, eli lämmityspolttoöljyä saa käyttää dieselautoissa polttoaineena. Jos et tätä tiedä, et varmasti omista dieselautoa, etkä ainakaan dieselmersua. Kyllä se vähän nyt siltä alkaa näyttään, että jollakin muulla ja erityisesti bensa-autolla ajelee tämä aloittaja. Eikä ihme että vaimonsa käy vieraissa, jos ukkonsa on tuollainen tietämätön urpo.

      • Avaaja

        Ajelen MB E 350 CDI 4maticilla.

        Ymmärrän kateutesi. Toivotaan, että sinun Lada kestää.


      • NaapurillaOnAsiaa
        Avaaja kirjoitti:

        Ajelen MB E 350 CDI 4maticilla.

        Ymmärrän kateutesi. Toivotaan, että sinun Lada kestää.

        Ajelet Nissan Laurell bensaversiolla vm. 1978.
        Ymmärrän pahan mielesi ja pienen --------. Toivotaan että pikkurouvasi paikat kestävät naapurissa.


      • Avaaja
        NaapurillaOnAsiaa kirjoitti:

        Ajelet Nissan Laurell bensaversiolla vm. 1978.
        Ymmärrän pahan mielesi ja pienen --------. Toivotaan että pikkurouvasi paikat kestävät naapurissa.

        Kumpi meistä kahdesta tietää, millä autolla minä ajelen? :))


      • Sivusta
        Avaaja kirjoitti:

        Kumpi meistä kahdesta tietää, millä autolla minä ajelen? :))

        Hyvin heitetty kateelliselle "NaapurillaOnAsiaa".


    • Avaaja

      Nyt en kestä enää. Pakko avautua teille muille. Sairastan paranoidiaa ja sen vuoksi kehittelen päässäni näitä juttuja mersuista ja sitten vielä vastailen itselleni.
      Ajelen tosiaan vanhalla nissanilla ja kyllä - vaimoni käy naapurin Karilla usein kylässä.
      Hän väittää, että he leikkivät jotain lihanpiilotusleikkiä, mutta minä epäilen, että siellä tapahtuu ihan jotain muuta.
      Mulla on niin paha mieli, kun Kari saa ajaa vielä mersuakin minun vaimoni lisäksi.

      • Sivusta

        Sääliksi käy toi avaaja jos kerran kärsii mielen ongelmista ja harhoista ja eukkokin käy vielä vieraissa ja ihan naapurissa.Älkää nyt muut kiusatko liikaa ettei oireet vielä pahenw tosta,olihan se hyvä että kaveri sentään avautu ja kerto ongelmistaa.ei kaikki kehtaas näi julkisesti tunnustaa tollasi hävettävii asioita,


      • OikeaAvaaja

        ""Avaaja
        29.4.2018 10:16

        Nyt en kestä enää. Pakko avautua teille muille. Sairastan paranoidiaa ja sen vuoksi kehittelen päässäni näitä juttuja mersuista ja sitten vielä vastailen itselleni.
        Ajelen tosiaan vanhalla nissanilla ja kyllä - vaimoni käy naapurin Karilla usein kylässä.
        Hän väittää, että he leikkivät jotain lihanpiilotusleikkiä, mutta minä epäilen, että siellä tapahtuu ihan jotain muuta.
        Mulla on niin paha mieli, kun Kari saa ajaa vielä mersuakin minun vaimoni lisäksi.""

        Miksi feikkaat minua = olet varastanut minun nimimerkkini.

        Tällä tempulla viimeistään myönnät häviösi tässä keskustelussa. Feikkaaja = limanuljaska, joka on yksi näiden keskustelujen pahimmista häiriköistä.

        Täydensit feikkaamisesi vastaamalla omaan kommenttiisi nimimerkillä "Sivusta".

        Olet SÄÄLITTÄVÄ REPPANA!!!

        PS. Joko olet vaihtanut Ladaasi vm. 1987 kesärenkaat?


      • Sivusta
        OikeaAvaaja kirjoitti:

        ""Avaaja
        29.4.2018 10:16

        Nyt en kestä enää. Pakko avautua teille muille. Sairastan paranoidiaa ja sen vuoksi kehittelen päässäni näitä juttuja mersuista ja sitten vielä vastailen itselleni.
        Ajelen tosiaan vanhalla nissanilla ja kyllä - vaimoni käy naapurin Karilla usein kylässä.
        Hän väittää, että he leikkivät jotain lihanpiilotusleikkiä, mutta minä epäilen, että siellä tapahtuu ihan jotain muuta.
        Mulla on niin paha mieli, kun Kari saa ajaa vielä mersuakin minun vaimoni lisäksi.""

        Miksi feikkaat minua = olet varastanut minun nimimerkkini.

        Tällä tempulla viimeistään myönnät häviösi tässä keskustelussa. Feikkaaja = limanuljaska, joka on yksi näiden keskustelujen pahimmista häiriköistä.

        Täydensit feikkaamisesi vastaamalla omaan kommenttiisi nimimerkillä "Sivusta".

        Olet SÄÄLITTÄVÄ REPPANA!!!

        PS. Joko olet vaihtanut Ladaasi vm. 1987 kesärenkaat?

        Vieläkö kiukuttelet lääkärille siitä, että hän kirjoitti sinulle aikanaan hullun paperit:))
        Hän jo aikanaan pani merkille nuo sinun harhasi.


      • OikeaAvaaja

        """Avaaja
        29.4.2018 10:16

        Nyt en kestä enää. Pakko avautua teille muille. Sairastan paranoidiaa ja sen vuoksi kehittelen päässäni näitä juttuja mersuista ja sitten vielä vastailen itselleni.
        Ajelen tosiaan vanhalla nissanilla ja kyllä - vaimoni käy naapurin Karilla usein kylässä.
        Hän väittää, että he leikkivät jotain lihanpiilotusleikkiä, mutta minä epäilen, että siellä tapahtuu ihan jotain muuta.
        Mulla on niin paha mieli, kun Kari saa ajaa vielä mersuakin minun vaimoni lisäksi."""

        Feikki.


    • Käsittämätöntä

      Ylläpito on poistanut monta kommenttia, joilla on paljastettu FEIKKI. Sen sijaan feikin kommentit on jätetty palstalle.

      Käsittämätöntä toimintaa ylläpidolta!!

    • KäsittämätöntäKerrassaan

      Aloitin tämän ketjun ihan asiallisesti moittimalla paikkakunnan teitä.
      Myönnän, että valehtelin omistavani mersun, mutta silti ei kenenkään olisi tarvinnut puuttua yksityiselämääni ja paljastaa asioita, jotka nolottavat minua.
      Se, että vaimoni on uskoton, ei kuulu muille, kuten ei sekään, että olen joskus hyökännyt näillä palstoilla erästä lääkäriä vastaan, joka kaikenlisäksi oli täysin syytön asiattomiin kommentteihini. Olen siis kyllä yrittänyt hillitä harhakuvitelmistani johtuvia aggressioita.
      Ärsyttävää, että sitten joku ylimielinen FEIKKI häpäisee minut näin.

      • Avaaja

        ""Aloitin tämän ketjun ihan asiallisesti moittimalla paikkakunnan teitä.""

        Miksi VALEHTELET esiintyen minuna?

        Elätkö aina valheessa? Onko TOTUUS tuntematon käsite sinun elämässä?


    • HeidiMänttä

      Joskus sitä tulee tehtyä se virhe, että käyttää väärää sanaa väärässä paikassa ja sen jälkeen kaikki paljastuu, kuten nyt aloittajalla.

    • HannaK

      SenorSepe on kuulemani mukaan puoliksi romaani ja kotoisin Heinolan liepeiltä.
      Hänellä on harvinaisen pieni...se.

    • Eugen_von_Regenschirm

      Äläkää mänttäläiset rutisko, ostakaa maasturit vai eikö paperitehtaalta saa enään kovaa liksaa tekemättömästä työstä???

    • Anonyymi

      Kadut kunnossa, kelpaa ajella ja kävellä. Monessa kaupungissa ole näin hyvä asua ja kadut ja ilmapiiri.

    • Anonyymi

      Mistä löytyy rahaa ja henkilöt paikkaamaan reikiä? Kun kaikkien kassat näyttää miinusta, monttuja muuten muuallakin suomessa,heh heh

    • Anonyymi

      Antaa vaan katujen mennä. Onpahan sitten vihreämpää katukuvassa.

    • Anonyymi

      up

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe