alias timo "petos" soini. Takinkäännön suomen mestari:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14123817/timo-soini-uusi-brysselin-bobrikovi-
Brysselin BOBRIKOVI oikeisto-YLEssä
9
126
Vastaukset
- Hallaahon.äänestäjä44
ei kannata katsoa Ylen ajankohtaisjuttuja ollenkaan
Soinilla on pelko että Sipilä putoaa ENNEN kuin hän saa hillotolpan
jostain syystä sairas mies ei halua eläkkeelle, vallanhimostako? vaiko sen takia
että haluaa paikata nolon tilanteen kun hävisi Halla-aholle?
Joka tapauksessa Soini on mahdollisimman pihalla oleva matkailuministeri
jolla ei ole edes intressiä hoitaa SUOMEN asioita kun on muuta mielessä- lopullinen.stoppi
Petos-Soini Koromankanavalla äsken : " EU on erinomainen asia".
Muuta ei brysselin bobrikovilta lausuntoja enää tarvita. Pidetään vain huoli, ettei enää koskaan keiku noilla foorumeilla kansaa kusettamassa !
- röhröh
YLEkin kääntänyt takkinsa kusitolpasta ja pilkankohteesta on tullut arvostettu ministeri ja asiantuntija,jonka annetaan röhkiä rauhassa ilman päällepuhumista ja kinaamista.
- nytsen.ymmärrät
Tästä hyvästä kokoomus-johtoisessa oikeisto-ylessä maksetaankin toimittajille BOONUS-rahoja, ruskeakielisyyden mukaan:
"Mistä Oikeisto-Ylen AIVOPESUREILLE maksettiin bonuksia, lue se seuraavasta !!!"
http://www.hollilla.com/reader.php?action=thread&thread=2315432
- vittu.mmitä
Tämä vaalipetturi käy teille kalliiksi. Se nostaa vaalikauden aikana liki 800 000 euroa ja eläkkeet myöhemmin päälle. Siinä teillä riittää maksamista, tämän s ... an elättämisessä
- Ulkoisesta_habituksesta
päätellen ei ole kuitenkaan kovin pitkäikäinen kun jo pelkkä oleminen ja hitaasti käveleminen aiheuttaa valtavat hikipurkaukset.
- kallis.s-ka
Ulkoisesta_habituksesta kirjoitti:
päätellen ei ole kuitenkaan kovin pitkäikäinen kun jo pelkkä oleminen ja hitaasti käveleminen aiheuttaa valtavat hikipurkaukset.
SOTEhan rakennetaan vain sitä varten, että tämä kiho-eliitti menee heittämällä ohi sopulijonojen, eli on hyvin todennäköistä, että puuskuttaa vielä vuosia. Eläkkeelläkin se saattaaa 100 tonnia vuodessa netata.
- possu.ruokapöydäs
Tänään tuo kusettaja keskittyy matkustelemaan ympäri maailmaa. Teidän kustannuksellanne tietenkin !!!
https://www.vauva.fi/keskustelu/3111693/il-selvitys-ulkomailla-viihtyvan-soinin-matkalasku-jo-yli-800-000-euroa
Tämä vaalipetostelija ottaa ilon irti, sinä maksat - manttelinperijä
Muistaako kukaan, keneltä Timo Soini peri tuo manttelin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37953Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720