Mistä johtuu suuri huoli luterilaisuudesta kaikilla teillä, jotka ette edes ole luterilaisia?
Oletatteko ihmisten enemmistön jonkin omituisen prosessin seurauksena tulevan yhtäkkiä uskoon ja muuttavan sitä kautta ev.lut kirkkoakin?
Olisitteko itse palaamassa tai siirtymässä ev.lut kirkkoon, jos se olisi teille mieluinen toimintatavoiltaan?
Eikö ole pikemmin teidän ja ehkä rymittymänne (?) etukin, että kaltaisenne uskovaiset ihmiset siirtyvät ev.lut kirkosta pois ja tulevat siis teidän ryhmäänne?
Mistä johtuu huoli?
6
114
Vastaukset
- nautinnonhalukai
Ainakin Repe on todennut, että hän nauttii kun yrittää kurmuuttaa uskovaisia. Ja uskon, että nauttii - ei muuten kirjoittelisi täällä päivät ja yöt.
- Valehtelet
Yöt?????????????????????????
- pitääkösuaopettaa
Alottajalta kysyisin että mitä sinä sitä kyselet, ethän itsekään ole luterilainen?
teeskentely-kulttuuriluterilaisuutta ei nimittäin voi sanoa luterilaisuudeksi.
Ymmärrätkö itse ettet ole luterilainen?Minä kuulun ev.lut kirkkoon, joten siinä mielessä olen luterilainen. Jos en ole mielestäsi oikea luterilainen, en voi sille mitään.
Sinun pulmasi on se, että Sinä itsekään et välttämättä ole kaikkien muiden mielestä oikea kristitty. Kaikki on niin suhteellista?
>> Mistä johtuu suuri huoli luterilaisuudesta kaikilla teillä, jotka ette edes ole luterilaisia? <<
Muutama aktiivi fundamentalisti kokenee uskoaan loukatun, kun lainsäädäntö ja kirkkokin erkanee hänen ajatusmaailmastaan. Ne naputtaa kaikesta, mikä ei mene niiden käsikirjoituksen mukaan.
Mutta ei ne ole huolissaan, ne on peloissaan ja/tai suuttuneita.Mistä johtuu huoli?
No siitä että Jeesus kuoli.
Jaaha, minkä vuoksi?
Joh siitä että sinnuu puolsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle754009Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023302Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle772671Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792408- 1812072
- 781605
- 361586
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392