Mistä johtuu suuri huoli luterilaisuudesta kaikilla teillä, jotka ette edes ole luterilaisia?
Oletatteko ihmisten enemmistön jonkin omituisen prosessin seurauksena tulevan yhtäkkiä uskoon ja muuttavan sitä kautta ev.lut kirkkoakin?
Olisitteko itse palaamassa tai siirtymässä ev.lut kirkkoon, jos se olisi teille mieluinen toimintatavoiltaan?
Eikö ole pikemmin teidän ja ehkä rymittymänne (?) etukin, että kaltaisenne uskovaiset ihmiset siirtyvät ev.lut kirkosta pois ja tulevat siis teidän ryhmäänne?
Mistä johtuu huoli?
6
111
Vastaukset
- nautinnonhalukai
Ainakin Repe on todennut, että hän nauttii kun yrittää kurmuuttaa uskovaisia. Ja uskon, että nauttii - ei muuten kirjoittelisi täällä päivät ja yöt.
- Valehtelet
Yöt?????????????????????????
- pitääkösuaopettaa
Alottajalta kysyisin että mitä sinä sitä kyselet, ethän itsekään ole luterilainen?
teeskentely-kulttuuriluterilaisuutta ei nimittäin voi sanoa luterilaisuudeksi.
Ymmärrätkö itse ettet ole luterilainen?Minä kuulun ev.lut kirkkoon, joten siinä mielessä olen luterilainen. Jos en ole mielestäsi oikea luterilainen, en voi sille mitään.
Sinun pulmasi on se, että Sinä itsekään et välttämättä ole kaikkien muiden mielestä oikea kristitty. Kaikki on niin suhteellista?
>> Mistä johtuu suuri huoli luterilaisuudesta kaikilla teillä, jotka ette edes ole luterilaisia? <<
Muutama aktiivi fundamentalisti kokenee uskoaan loukatun, kun lainsäädäntö ja kirkkokin erkanee hänen ajatusmaailmastaan. Ne naputtaa kaikesta, mikä ei mene niiden käsikirjoituksen mukaan.
Mutta ei ne ole huolissaan, ne on peloissaan ja/tai suuttuneita.Mistä johtuu huoli?
No siitä että Jeesus kuoli.
Jaaha, minkä vuoksi?
Joh siitä että sinnuu puolsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449341
- 785872
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414356- 583875
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella563578Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313469- 472668
- 342192
- 402000