Britannian Kuninkaalliset ilmavoimat osallistuivat urheina Tornado-hävittäjillään Syyria-operaatioon mutta koska he eivät uskaltaneet lentokoneillakaan Venäjän it-aseiden ulottuville laukaisivat he ohjuksensa Syyrialaiselle pellolle. Kohteenaan heidän itsensä mukaan Syyrian armeijan komentokeskus.
https://yle.fi/uutiset/3-10160232
Video: Britannia osui ohjuksillaan pellolle! :)
36
442
Vastaukset
- tuurneidouäli
No "Tuurneidouhan" on jo nii vanhentunu konemalli, et mä oon yllättyny jo siitä et ne yleesä osu sillä edes siihen peltoon!? :P :D
- allahiäkbar
Jumala varjelee omaansa Asadia ja muitakin Abrahamin lapsia,pian alkaa juutalaisten puhdistaminen jyvät akanoista.
- öllölänmies
Huikea menestys näyttää olleen tuokin ohjus. Ja uusi ja älykäs kuten Trumppi niitä kehui.
- Kaikkeesitäää
Siinä meni abdullahin porkkanapelto! Onneksi turvallisiusneuvosto on kutsuttu koolle :)
- saatana2
Höpö höpö
- Kuoppalainen
Mahtaa porkkananviljelijää vituttaa.
- lapiopelissä
Luulisi ohjuksen tekevän isomman roopin maahan. Toullaisen kuopan peltoon saa aikaseksi yhdellä dynamiittpötkölläkin.
- ckgbfbbglhhl
Ohjukset yleensä räjähtää ilmassa laajemman tuhovaikutuksen takia. Eri asia sitten tunkeutuvat bunkkeriohjukset, jotka läpäisevät jopa kymmeniä metrejä teräsbetonia ennen laukeamista.
- Suuntamerelle
Laivat Syyrian satamasta lähti karkuun niin kyllä ne sillä perusteella pelotteluna toimivat.
- LJKJJV
Näin mansikan viljelijänä minulla lisää syitä vastustaa Natoa.
- JiiiiHaaaa
... eks mieluummin kannattaa!?
NATO äestää sun peltos iha ILMASEKS! :P ... Oisit ennemmi kiitollinen!?
- nnggkgktkgm
Mites nuo ranskalaiset romuhävittäjät saivat vapaasti häärätä Syyriän ilmatilasssa? Vai laukaistiinko niistä ohjukset israelin puolelta?
- EipäTarvitse
kaivaa monttua kun perunoita istuttaa :)
- kylvö-ohjus
Ja ohjukseen taktinen siemenperunakärki, niin olisi kaikki hoitunut kätevästi kerralla.
- KurkutKatkiPerunoilta
kylvö-ohjus kirjoitti:
Ja ohjukseen taktinen siemenperunakärki, niin olisi kaikki hoitunut kätevästi kerralla.
Ei kait muslimit saa pottuja syödä, koska ne on HARAM!
Koska perunasta SAATTAA kasvaa ihan Muhamedin näkönen, ja se olis ihan kamalaa muslimista!
- kyntäjäja
keväällä se pelto on kynnettävä
- Nauruuntikahtuva
Ohoh, meni näemmä vähän hutiksi engelsmannilla.
- HMI_
Hänen majesteettinsa ilmavaivat päästi tuhnun.
- Broidinvatsakarva
Jo on ryssillä puheet. Mitä mieltä olette hylkiön Pikku-Puten kasvojen menetyksestä?
- RobertKinty
Pellolle meni vaikka pankkiin piti osua. No, harjoitus tekee mestarin. Ei muuta.
- Kupinkääntäjä
Ranskalaiset ohjukset on samaa tasoa kuin peugeot.
Suomessa sokeat tekee harjoja ja ranskassa peugeotteja- surkeaa_tekniikkaa
Ranskalainen tekniikka on aina ollut skeidaa, mikähän siinäkin on. Aseetkin vetää kaikki jumiin, siksi niissä on hyvä olla vakiovarusteena valkoinen lippu jonka voi virittää piipun nokkaan. Ihme että niiden hävittäjät pysyy ilmassa, ainakin pääosin.
- HooHooFraaansPerfecto
surkeaa_tekniikkaa kirjoitti:
Ranskalainen tekniikka on aina ollut skeidaa, mikähän siinäkin on. Aseetkin vetää kaikki jumiin, siksi niissä on hyvä olla vakiovarusteena valkoinen lippu jonka voi virittää piipun nokkaan. Ihme että niiden hävittäjät pysyy ilmassa, ainakin pääosin.
No EIKÄ ole!?
Toi Suomeen rakenteilla oleva ranskalaisen Arevan valmistama Olkivoimalakin on ihan HUIPPUvehje, ja toimii ku junan vessa! Varsinki jos se vielä joskus saadaan käyntiinkin, ennenku se ruostuu puhki? Ehkä se mäkistartilla lähtis?
- Roskomnadzor
–Toimillaan Yhdysvallat pahentaa entisestään humanitaarista katastrofia Syyriassa ja aiheuttaa siviileille kärsimyksiä, Putin sanoo lausunnossaan uutistoimisto TASSin mukaan.
Siis myrkkykaasutehtaiden tuhoamien pahentaa humanitaarista katastrofia ja aiheuttaa siviileille kärsimyksiä Putinin mukaaan. = venäläistä logiikkaa? - Eilen_tänään_huomenna
Jos joku epäilee ettei avaaja olisikaan Pietarin-trolli, kökkösuomi poistaa viimeisetkin epäilyt.
- Hyiettä
Itse taidat olla päätrolli.
- TommiParkkonen
Mitä nuo brititkin tuolla säätää? Mitä ne ovat aikojen kuluessa osanneet tehdä? Ei tule mitään mieleen.
- jyrinää.putkesta
Valloittaa siirtomaita tummilta, jotka ei ollu koskaan nähneetkään mitään räjähtävää ja luulivat jumalien rankaisevan heitä. Kuninkaallista toimintaa.
- Naurahtaa
Tämä on hauska maali brittien ohjuksille.
- vaionko
rAnskalainen ydinvoimalaitos on hyvä?
- zxcvbnmkl
Sotilaskohteisiin ammutuista 73 ohjuksesta Syyrian ilmapuolustus torjui 64.
- HarashooTavaarits
Juu ja varmaan tuol Venäjällä - tuttuun takuuvarmaan umpirehelliseen venäläiseen tyyliin - uutisoidaan, et 72 ohjuksesta ammuttiin alas 86? :)
- minulla-ei-muuta
Veronmaksajat tuonkin 2 miljoonan dollarin ohjuksen lopulta maksavat. Ei minulla muuta.
- Niin_aina
Aika näyttää, että tämä video on pätkä Apinoiden planeetta-elokuvasta.
- eiköniin
Siis Venäjästä kertova pätkä.
- JaanKleenperki
Olikohan tuo ohjus "älykäs ja uusi" kuten Trumppi kehua retosteli.....:))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272900Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2682699Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51885- 2191418
- 751231
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1561037Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2967Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30963Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90917