Minä haluan.

Haluanhan.minä

Minä haluan olla notkea ja vireä, haluan olla haluttu ja himoittu, haluan olla terve nainen!

Haluan rakastaa ja tulla rakastetuksi.
Haluan suukkoja ja halauksia.
Haluan, että joku silittää poskeani ja sanoo tykkäävänsä minusta juuri sellaisena kuin olen, teeskentelemätön ja rehellinen, tukka kammattuna tai kampaamatta, mutta hampaideni pesusta huolehdin aina, ettei suukkoni maistu eiliselle lihapullalle.
Haluan mennä ja tulla vapaasti mielihalujeni mukaan kuntosalille, uimahalliin, istua joogamatolla ja treenata lihaksiani kaikin mahdollisin tavoin.

Haluan ja tahdon olla sellainen joksi luoja minut luodessaan tarkoitti, nainen naisen paikalla ja nainen miehelle jonka hän minulle ehkä vielä antaa vanhuuteni kaveriksi ja halimiseni kohteeksi.
Haluan olla auttaja auttamista kaipaaville, lapsille, nuorille, vanhoille, köyhille, osattomille ja myös heille joilla on rahaa, mutta eivät nuukuuttaan halua sitä työtätekeville jakaa.
Haluan osoittaa, että ryysyjenkin alla olevalla ihmisellä voi olla kultainen sydän!
Haluan....

Tänään se julki sanoin, huomenna en ehkä ihan kaikkea sanoisi, mutta olkoon menneeksi.

Minä haluan!

101

1756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulo-tarrr

Minä olen nuoresta asti ollut haluttava, himottava, saanut rakkautta ja sen osoituksia miehiltä. Olen saanut Luojan lahjaksi kauneutta ja terveyttä, niitä vaalin. Liikun itselleni mieluisilla tavoilla, kuten tanssilla ja uinnilla. Käyn hieronnoissa ja kauneushoidoissa. Minulle sopii vielä ne vaatteet, joita nuorena rouvana ostin. Hampaani ovat hyvin hoidetut, en puhu rumia, joten suudelmani maistuvat raikkailta ja suloisilta. Minulle on hyvä eläke ja miehellä vielä parempi, voin lahjoittaa hyväntekeväisyyteen. Ajan autoa, joten haen harrastuksiin mukaan myös huono-osaisempia kanssasisaria.

• Hyihelweette

"Kuka sen kissan hännän nostaisi jollei kissa itse."

• sainhan.jo

Haluttavahan minäkin, mutta vielä on haluja.

Halusin aviopuolison ja sain, halusin lapset ja sain, halusin omakotitalon ja sain, halusin osakehuoneiston ja sain, halusin kesämökin ja sain, halusin oman yrityksen ja sain, halusin toisenkin yrityksen ja sain, halusin ja halusin. !
      Sain paljon ja aina vain lisää halusin, kunnes huomasin ettei tavara tee onnelliseksi, eikä rahalla ole mitään merkitystä kun ihminen on elämäänsä tyytyväinen.

Panin omaisuuteni myyntiin.
      Lahjoitin varani nuorille, muutin vuokra-asuntoon, teen mitä tahdon mutta haluan yhä säilyttää terveyteni ja sen eteen teen enemmän kuin tarpeeksi.
      Haluan olla onnellinen vanhus.

Tänään haluan, että huomennakin paistaa aurinko ja ettei onneni katoaisi.

• Twelvepoints

Tämä oli hieno kommentti.

• 45454599998000

Muutit vuokralle aj myit tai luovutit kaiken.

Melko erikoinen ratkaisu.

Yleensä täällä AHNEUDEN maailmassa himoitaan ja halutaan VAAN ITSELLE.

Täällä AHNEUDEN maailmassa jopa ihmiset ovat välinpitämättömiä toisista ja läheisistään. Monesti sitä kuulee sanottavan SUKU ON RAKAS, mutta missä se SUKU oikein on, kun ei näy eikä kuulu.

• haluaisin-jaksaa-

Jooo, minäki haluaSIN olla terve, ( nuori ja kaunis )
      mutta olen vanha kipee harmaa ja ryppyinen,
      joten haluan että mua rakstetaan just tämmösenä,
      kuntosalille en halua, ei voi mennä, lihakset repeytyy särkyy,
      mä haluuan suuren lottovoiton,
      koska rahalle olisi paljon paljon paljon käyttöä,
      aivan samoin kuten " Koposellaki on "
      haluan kaikkea mikä tulee helposti ilman suurempaa vaivaa,
      en mä enää sitä seksiä suuremmin halua, pitäisi olla rakastunu jos semmosta haluisi,
      enkä aviopuolisoa enää,
      mutta kivan kaverin haluaisin, semmosen kivan
      jonka kanssa olisi kiva leikkiä ihmistä,
      en ny jaksa enemää kertoa mitä kaikkea haluaisin,
      mutt eiköhän tuosta ny jotain vinkkiä saa mitä kaikkee haluan,

• Eijunalauta

Kannattaa mennä kuntosalille että lihakset ovat hyvässä kunnossa, jaksaa sitten paremmin tuhlata sen "suuren lottovoiton".

• sopisisko
      • eilinkkejäjakava

Johan se musiikkilinkki tähänkin!

• sopisisko

• oravai.nen

Haluthan ne on hiirelläkin.

• MariMetkula

Pieni hiirulainen pilkisti kolostaan, katseli ympärilleen ja mietti " Kunpa omistaisin koko maailman ".

• voimissaan.vielä

Kuinkahan moni haaveilee ja haluaa vielä paljonkin?

Moni vakavasti sairastunut on sanonut kuinka haluaisi vielä kerran tehdä tätä tai tuota. Moni on viimeisillä voimillaan matkustanut jopa kaukomaille päästäkseen sen vihdoinkin näkemään mistä on aina haaveillut.

Minä haluan vielä kerran päästä Linnanmäelle! Noin sanoi Lastenklinikalla pieni potilas joka ei kuitenkaan ollut siellä vielä koskaan käynyt.
      Kun äiti kysyi miksi sanoit vielä kerran, vastasi lapsi, siksi vielä kerran, kun en sinne kuitenkaan pääse, haluaisin kerran sinne!
      Ei riittäneet lapsen voimat. Äiti on nyt momta vuotta syyttänyt oitseään kun ei ollut koskaan lasten kanssa Linnanmäellä käynyt. Muut lapsensa hän on nyttemmin sinne vienyt useamminkin ja pyrkinyt mahdollisuuksien mukaan täyttämään lasten toiveet siitä mitä he haluavat nähdä ja kokea.
      Kaikkeen ei kykene, mutta joitain haluja voi täyttää!

Minä haluan terveenä pysyä, hoidan itseäni ja muiden toiveita täytän tässä kaiken ohella.

Jätän muiston itsestäni, kun olen tehnyt sen mitä halusin.

En halua viimeisillä voimillani keinutuolissa istuen katua jotain minkä jätin tekemättä, siis teen nyt kaikki mitä haluan ja voin! Eipä ole katumista!

• havumetsäin__mies

On ilahduttavaa todeta , että näin kevään korvalla esiin pulpahtaneet tanssia käsittelevät ketjut ovat valaneet moneen lukijaan uutta elämänuskoa ja rohkeutta käydä käsiksi tähän saakka tavoittamattomilta tuntuneisiin haasteisiin.

Reippaasti vain mukaan menevien ihmisten joukkoon! Onni suosii rohkeaa.

• näiNäppylät

Minä haluan lause kuuluu usein , merkitseekö sinun halusi muuta kuin itskeskeisyyttä ?

• itserakashaluaa

Olin juri aikeissa vastata aloitukseen, mutta...

Sanonpa ellet tiedä; " Kaikissa haluissa on mukana itserakkaus, mutta useimmiten halu kattaa muitakin ihmisiä!

JOS: Haluan naista, sen halun haluan osoittaa juuri sille naiselle jota haluan, en kaikille!
        Halun herätän naisessakin ja silloin hän haluaa minua!

Itsekkyyttä, itsekeskeisyyttä, olkoon mitä tahansa, kunhan halut heräävät.

Jos ei mitään halua, ei myöskään tee mitään sen eteen että saisi haluamansa!

Mitähän sinä haluat muuta kuin osoittaa kuinka itsekeskeisesti joku haluaa ja ajattelee.

Itserakkaus pitää jokaisen ihmisen löytää itsestänsä ja silloin kykenee rakastamaan muitakin.

• Itsetunto

"Itserakkaus" kuulostaa vähän huonolta, perinteisesti pahalta asialta siitä huolimatta että se pitää paikkansa, että jos ei rakasta ja kunnioita ensin itseään - terveellä tavalla - niin ei koskaan pysty rakastamaan eikä kunnioittamaan ketään muutakaan.

• jäimieleeni
        Itsetunto kirjoitti:

"Itserakkaus" kuulostaa vähän huonolta, perinteisesti pahalta asialta siitä huolimatta että se pitää paikkansa, että jos ei rakasta ja kunnioita ensin itseään - terveellä tavalla - niin ei koskaan pysty rakastamaan eikä kunnioittamaan ketään muutakaan.

kerran oli aloituskin tuosta itsensä rakastamisesta jotta voi toidia rakastaa, satutko muistamaan.

• narsismimuotia2018
        Itsetunto kirjoitti:

Se on narsismia.

• Tiedätaidatajua

Ei ole. Tavallaan voi olla, koska jokaisessa ihmisessä on ripaus narsissia oli se muotai tai ei - sinusakin - mutta on olemassa myös tervettä sellaista, joka ei haavoita eikä vahingoita muita. Narsismista ei pitäisi puhua eikä sanoa mitään, jos ei tiedä mitä se tarkoittaa. Eikä selvästi tiedä, jos sekoittaa sen itserakkauteen ja / tai itsetuntoon.

Liiallinen, kipeän oloinen vaatimattomuus on sitäpaitsi narsismia siinä missä liiallinen, kipeä itserakkauskin, silloin kun se on väärää ja kieroutunutta ja kun sen tarkoituksena on korostaa omaa erinomaisuutta toisiin nähden.

• reipas-liikkuja

Elämässä monia paljon ihanimpia ja arvokkaimpia asioita kuin tanssi.

Nuorena on tanssittu paljon mutta nyt on löytynyt paljon muutakin hauskaa ystävien kanssa.

• että.tanssin.hurmaan

Hauskaa ystävien kesken voi pitää vain sellainen, jolla yleensä on ystäviä. Jos niitä ei satu olemaan, niin tanssinkin harrastaminen on varteenotettava vaihtoehto. Siihen ei välttämättä tarvita ystäviä.

• polokan.tahtiin

Nuorena tuli tanssituksi, sitten tuli sille harrastukselle loppu. Muutamia vuosia sitten harrastus alkoi uudelleen.
        Ystäviä ei ole ollut aikaisemmin eikä ole nytkään. Niitä ei ole siis ollut tanssia korvaamassa. Ei niitä kaipaakaan.
        Pitää siten tanssia. Ei ole mikään hassumpi korvike ystävien puutteelle.

• laukut.on.pakattu

Minä haluaisin lähteä pyöräilemään, mutta sateen kastelema maisema ei nyt sytytä.
      - Haluaisin syödä lounaaksi hienon pihvin ja hyvän salaatin, mutta ei ole pihviä, eikä voikukanlehdistäkään vielä salaatiksi, eivät nekään ole virkistyneet tästä sateesta.
      - Haluaisin edes kalaa paistettavaksi, mutta on pakko tyytyä eurolla ostettuihin kananmuniin ja puikulaperunoihin sipulisilpun ja voin kanssa, ei ole edes pakastekalaa.
      - Haluaisin leipoa, juu, tuoretta pullaa haluaisin, mutta se on lihottavaa.
      - Haluan pakata matkalaukut valmiiksi, koska haluan matkustaa.

Haluan ja haluan.
      Syön noita pottuja ja voita, silppuan sipulia ja munan keltuisen jätän valuvaksi kastikkeeksi pottujen päälle. Taidan paistaa kolme munaa, niin haluan vatsani täyteen.

• jopakkasin

Ps. Kun syö potut kuorineen, saa mineraalit, vitamiinit ja kuidut samalla, suolankin,kun keittää potut suolavedessä.

• 21.......3

Sattuikohan aloittaja olemaan jokunen viikko sitten meikäläisen kanssa samoissa tansseissa .ns. kaakonkulmalla?

• kukkia.haluan

Aloittaja on voinutkin olla samoissa tansseissa kanssasi.
      Reissaa ja riemuitsee, haluaa ja on haluttava.
      Kovin oli monen sivun päähän tämä halujuttu jo siirtynyt, kun uutta tulee kuin Perskutin haulikosta.

Nyt haluaisi saada tietoja mitä puutarhaansa laittaisi perhosten iloksi ja mettä syövien ruoaksi.
      Vielä eivät kuki kukat, mutta varhaisia kukkijia ja myöhään kukkivia olisi tarkoitus taimitarhalta raahata pihan koristeluun.

Millaisia puutarhakasveja palstan kirjoittajilla onko teillä kukkivia pensaita?
      Syysleimukukkahan kukkii myöhäiskesällä.

• Minulla on, minä en halua.

• tiedäthän

Hyvähän se kai kun kerroit.
        Onko paljon kukkia?

• Muovi-ja silkkikukkia, kissanheinä ja pieni puu. Lisää kukkia uudessa mekossa ja uusissa verhoissa.

• anna.vaan.palaa

Ka niin Mikä estää?

• lemmitkö.mua

Jaaha, tämä aloitus on kun Euroviisuista. Sielläkin halutaan kaikenlaista. Aina saa haluta, mutta valitettavasti harvoin saa takaisin sitä, mikä vuosien saatossa meni menojaan eli nuoruutta. Jos pitäisi valita ulkonäön ja aivojen virkeyden välillä eli joko tai, ottaisin kuitenkin tuon sisäisen vilkkauden mieluummin kuin vaikkapa kyvyn vääntäytyä lotus-asentoon ja olla kovinkin haluttu.

Niin moni haluaa olla terve ja niin moni on sairas siitä huolimatta. Ehkä näissä ikälukemissa on katkeruuden välttämiseksi parasta tarkastella elämäänsä siitä kulmasta mikä siinä on kelvollista ja tähän tilanteeseen sopivaa vaikka ei kukaan himosta kiljuen juoksisikaan perässä tai edes lähimaisemassa.

• lempinyt.o.monta.kertaa

Sehän vasta kauheaa olisi,..heh heh himosta kiljuen kohti kuin mylvivä ja kuopiva sonni 🤣))
        Jaaha, virkeyttä notkeutta ja rakkautta on riittänyt, kiitos Maaria emonen. Nyt tyydyn niin mielelläni nauttimaan luonnon ihanuudesta, pikku matkoista muutamista ystävistä ja omaisista.
        Ainahan silti on kiva nähdä virkeä silmäpari nauravilla kasvoilla, jossakin yhteyksissä liikkuessa,..heippa!

• unissakulkijat

onko kevvään merkki kun vaemon tissiliivit loytyi minun sängystäni aamulla,vaikka eri sängyissä nukummekin?...vae mitteehän tuo menoo?

• herää

vaekka oonkii nainen
        ei sängyssäni ole tissiliivejä
        vaeha noppeesti tuommonen vaimo
        tae mee takasi kottiis.

• niin.haluaisin

Haluatko olla valokuvamalli,
      tai alastonmalli taideseuran piirustuskurssilla,
      haluatko löytää itsesi julkkisjuoruista,
      tai Seitsemän päivää julkaisun sivulta?

Haluatko olla hyvä aviopuoliso,
      vai kiukutteleko kaiken päivää
      kun et muista kuka olet
      mistä tulit
      ja minne olet menossa,
      haluaisit,
      mutta kun et enää tiedä tästä päivästä,
      etkä muista eilistä.
      Haluat syödä keittoa, kun tarjolla on puuroa.
      Haluat nukkumaan kun sinulle autetaan ylle päiväpaitaasi.
      Haluat ja haluat mutta kukaan ei ymmärrä mitä sanoit
      kun puheesi on puuroa ja katseesi harhailee.

Minä niin haluaisin auttaa sinua tajuamaan,
      että on tänään, ei eilen,
      että on aamu, ei ilta,
      että on kesä, ei talvi.
      Haluaisit jalkaasi vain nuo talvisaappaat,
      vaikka ne ovat lapsenlapsenlapsen varvastossut.

Minä niin haluaisin,
      että Sinä muistaisit edes itsesi.

• Omaishoitajan arkea,muistisairaan myötäeläjänä!
        Kiitos ! niin.haluasin!
        Olen elänyt todeksi jokaisen lauseen,kuin myös sinä niin.haluaisin haleja ja jaksamista,taival ei ole niitä helpoimpia ama

• taivaan.sineen

Moni tähyää haluissaan niin utopistisille alueille, ihan kun tahtoisivat muuttaa luonnon omaa järjestystä, sitä elämän kannalta oikeudenmukaisuuden lakia, jonka päämäärä on aina lajien jatkuminen.
      Ihminen on saanut älykkyyden lisäksi kyvyn käyttää mielikuvitustaan mitä moninaisemmin, rikastuttaen elämää, tai tuhoten -
      valinnoistaan riippuen.

Minä haluaisin viimeiseen hengenvetooni muistaa jatkaa elämän kunnioittamista, rakastaa Luojaani ja luotujaan.

• haluun-päävoiton-lotossa

MÄ haluan lottovoiton, rahalla saa kaikenlaista hyvää elämässä aikaan,
      ilman rahaa ei voi harrastaakaa juuri muuta kuin ulkoilua,
      siihenki tarvitaan ainaki hyvät kengät,
      neki maksaa maltaita,
      köyhyys on yhteiskunnan tekemä rikos ihmisyyttä, ihmisiä vastaan,

• kupla

henkinen köyhyys on uskoa aivopesuun

• tyhyjänoloonen
        kupla kirjoitti:

...Ja etsi sieltä joukosta semmoonen, joka ei olisi aivopesun uhri. Munt on aivopesty niin että Sipilän hallitus on sitten Lipposen aikojen, paras hallitus.

Minäkin haluan voikkarillineni muutakin kuin ylähuulen. Ensi tiistaina 15.5 saan pikkutilini. Nii. On tässä sekä henkisellä että aineellisella köyhyydellä osansa.

• kuplaa
        kupla kirjoitti:

Ent. kommarithan nyk.demarit, nehän vaativat yhteiskunnalta kaikille tasa-arvoisesti tuloja, ja jos se ei toteudu, mikä on mahdotonta, pitävät sitä jopa rikoksena Sellaiseen systeemiin aivopestyt, on kyllä henkisesti köyhät.

• jätkäkinosaa

Kupla sanoo tuossa yllä henkisestä köyhyydestä.
      En tyhmyydessäni ymmärrä mitä sillä on tekemistä aivopesun kanssa.
      Tyhmillehän annettiin aivoihin sähköiskuja, kun kuviteltiin pelkotilojenkin niillä katoavan. mutta henkinen köyhyys, onko kuplalla henkistä köyhyyttä, uskoako vai onko aivot pesty.
      Ihmeellisiä ovat sanalliset viestit, eihän niitä tyhmä ymmärrä, mutta henkistä köyhyyttä en kyllä tunne omakseni, eikä minua saa uskomaan kummituksiin vanhvoillakaan vakuuksilla.

Niin, piti sanomani, että elämässä on ehtinyt olla niin monta halua ettei niitä voi hevosenkaan kokoisella muistilla muistaa.
      Ammoisina aikoina ei tiennyt mitä kaikkea tulevat vuodet antavat pyytämättä ja haluamatta. Selkosilla saloilla sai ja saa liikuntaa vaikkei niin halua. Saa kylmää ja joskus nälkää. Saa katua huonomuistisuuttaan kun pääsee kymmenen penikulman päässä kaupassa käytyään takaisin torpalle ja huomaa ettei sitä suolaa taas tullut ostettua, vaikka loppu oli jo menneellä viikolla. Minä niin haluaisin kantaa torpalle tynnyrillisen suolaa, ettei loppuisi silloin kun kutukalaa saa haavilla rannasta.

Onhan noita haluja, köyhyyttä ei ole tarve haluta, se osuu kohti haluamatta, mutta henkistä köyhyyttäkään ei tähän ikään ole tarvinnut sairastaa. Aina löytyy aateltavaa, kaiken aikaa kerrottavaa, vaikka vain pystykorvalle joka kuuntelee ja katsoo silmiin.
      Vapauttani en vaihtais.
      On tämä kesänootus mukavaa aikaa, pelaa nettikin pakkaspäiviä paremmin.

• flegmaatti

Minäkin haluan, että nuorten naisten ihailevat katseet seuraavat minua uimarannalla.
      Minä haluan, että ainakin puolivoltit sujuvat molempiin suuntiin.
      Minä haluan, ettei oikea polveni haittaa syväkyykkyä eikä oikea kyynärpääni rinnallevetoa eikä rystypuolen hauiskääntöä.
      Minä haluan, että vaimoni välttämätön lääkitys ja siten myös kunto,säilyvät ennallaan hamaan tulevaisuuteen ja siten myös siihen, että hän ehtii nauttimaan leskeneläkettä useiden vuosien ajan.

Siinä nyt alkuun haluja.

• Pikkuinenpiikalikka

Minä haluan lentää Miamiin.
      Sieltä voi vuokrata ison talon kokoisen asuntovaunun ja huristella Las Vegasiin pelaamaan ja voittamaan, tai onhan se häviönkin mahdollisuus, mutta sellaista en ajattele.
      Meni mikä meni, paljon ei ole tuhlattavaa, mutta sen kerran kun moiseen paikaan pääsee, ei saa olla köyhä eikä kipee.

Eikö vain.
      Haluta saa, eri asia saako mitään.

Miehenkin haluan, mutta ei niitä ole otettavissa, en ota, mutta sais tulla ehdolle tuohon pihakeinuun.

• Viatonsivullinen

Onhan se nyt pakko laittaa vaikka vähän nolottaa. Silti on kivan kihelmöivä tilanne ja tuntuu että jokin liikahti jossain. Olen muutamia kertoja laskenut pientä leikkiä kaupan kassalla, ihan omaksi ilokseni ja kiusatakseni kassalla aina joskus työskentelevää vartijaa, nuorehkoa miestä. Asia kääntyi minun onnettomuudekseni koska ihastuin mieheen ja hän näki sen minun naamastani. Nyt hän kiusaa minua kauniilla katseellaan, lukee minua kun avointa kirjaa. Olen valtavan riemastunut siitä miten tunteeni ovat niin vahvat ja hienot!
      Käyn hakemassa kaupasta jäätelöä...😍🍦

• Nyt on jäätelö taaaas loppunut, pitää mennä kauppaan illalla, mikä olisi hyvää🤔?
        Kysyn näyttäen jäätelöpakettia ”oletko maistanut, onko tämä jäätelö hyvää, tiedätkö sinä☺️?”
        Hän vastaa katsoen minua taas silmiin, sanoen ettei ole maistanut, minä hymyilen ja sanon että luulen tämän olevan hyvää...toivon että hän ymmärtää että pidän hänestä..💓

• Viatonsivullinen

Jäätelöä hain naapurikaupasta, en nyt rohjennut mennä vaikka mieli olisi halunnut. Vaarana on että hän alkaa pitämään minua tyrkkynä ja tyhmänä. Kohtuus kaikessa, leikissäkin, alan nyt hyvin hyvin asialliseksi, en katso silmiin vaan tuijotan ostoksiani ja keskityn bonus ja pankkikorttiin, lähimaksuun...Minä olen vain vanha nainen joka joskus keväänkorvalla hupsuttelee, kokeilee vieläkö tunteet kipinöi. Totean että kyllä kipinöi....mene ja tiedä kun alkuun on päässyt mitä tämäkin kesä tuo tullessaan. Sille yhdelle minä en soittanut, en ollut hänestä kiinnostunut🤔/☺️

• Mies pyysi minua tyttöystäväkseen ja antoi puhelinnumeronsa. Olin hämmästynyt tietysti kun ihan yht äkkiä esitti minulle toiveensa. Sanoin että ihanko olet tosissasi, hän myönsi.
        On hyvin pitkältä ajalta tuttu, nuoruuden tuttavuus...lupasin harkita asiaa. Se oli reilusti kysytty, kunnioitan hänen toivettaan. En kertakaikkiaan vain halua miesystävää nyt, pitkä suhde katkesi noin 3 vuotta sitten, sekin oli ns. lat-suhde ja kesti 23 vuotta.
        Voin sanoa että olen tyytyväinen, onnellinen on ylisuuri sana minun elämässäni, kiva olla
        ”sinkku” 😌

• uatu

Haluaakos joku muukin lähteä huomisiltana lavatansseihin?

• mielitekis.kuulemaan

Tänäänkö, Souvaritko?

• uatu
        mielitekis.kuulemaan kirjoitti:

Tänäänkö, Souvaritko?

Kyllä, eilen. Ei ollut siinä tilaisuudessa Souvareita.
        Yleisöä oli melkoisesti.
        Paikalle saapuneiden keski-ikä oli 60 vuotta tai vähän yli. Joukosssa oli lukuisia reippaita päälle seitsenkymppisiä. Epäilemättä lavalla kierteli ja kaarteli myös useita pirteitä ja meneviä 80 -ikäisiä.

• onhanepeli
        uatu kirjoitti:

Kyllä, eilen. Ei ollut siinä tilaisuudessa Souvareita.
        Yleisöä oli melkoisesti.
        Paikalle saapuneiden keski-ikä oli 60 vuotta tai vähän yli. Joukosssa oli lukuisia reippaita päälle seitsenkymppisiä. Epäilemättä lavalla kierteli ja kaarteli myös useita pirteitä ja meneviä 80 -ikäisiä.

Hohoh keksi nyt jo muuta kuin olettamuksia mieliaiheestas!

• tänäänkin
        onhanepeli kirjoitti:

Hohoh keksi nyt jo muuta kuin olettamuksia mieliaiheestas!

Mikä estää kirjoittamasta mieliaiheesta.?
        uatulla on tanssiharrastus, kateuttako onhanepelillä olikin tämän kertainen kommentti, ilmeisesti. itse sen 80 ikävuoden edustajana menen tanssimaan ja nautinkin siitä. Kyllä ne nuoretkin tanssittajat näkevät kuka taitaa tanssin askeleet.

• Viatonsivullinen

Aika jännä juttu tuo kun en saa mielestä sen miehen katsetta, hyvä kun uskalsin kuitenkin katsoa...olenhan aika rohkea ja itsevarma.. Kuinkahan minulle käy seuraavalla kerralla, elämän pieniä suuria iloja, silmäpeliä, eihän siinä ole mitään pahaa, eihän 🙃😍

https://m.youtube.com/watch?v=FeOsaBfMJ68#

• palstan.pöljä

Jos kokee "elämän pieniä suuria iloja, silmäpeliä .", niin sehän on kerrassaan mukavaa.

• uatu

Tarkoittako aloitus sitä,että haluat olla ja olet,vai sitä että et ole, mutta haluat olla?

• äitienpäivänä

Voihan aloittaja tarkoittaa molempia, on jo jotain, haluaa olla sitä edelleenkin, mutta haluaa jotain sellaista jota ei ole vielä saavuttanut/saanut elämässänsä.

Itse halusin olla hyvä äiti, olin sitä, mutta menetin lapseni sellaiseen tautiin josta ei puhuta julkisesti.

• että.olisko.noin
        äitienpäivänä kirjoitti:

Voihan aloittaja tarkoittaa molempia, on jo jotain, haluaa olla sitä edelleenkin, mutta haluaa jotain sellaista jota ei ole vielä saavuttanut/saanut elämässänsä.

Itse halusin olla hyvä äiti, olin sitä, mutta menetin lapseni sellaiseen tautiin josta ei puhuta julkisesti.

Tuon taudin olisi voinut mainitakin.Mitä häpeämistä siinä on? Kun noin paljon on sanottu, useimmilla lukijoilla on jo kuitenkin määrätty mielikuva siitä. Voihan olla, että se mielikuva on vääräkin.

• äitienpäivänä
        että.olisko.noin kirjoitti:

Tuon taudin olisi voinut mainitakin.Mitä häpeämistä siinä on? Kun noin paljon on sanottu, useimmilla lukijoilla on jo kuitenkin määrätty mielikuva siitä. Voihan olla, että se mielikuva on vääräkin.

Olisi voinut, mutta kun en maininnut, enkä sitä tässäkään mainitse!

Eikä siinä ole mitään häpeämistäkään, mutta ei kuulu muiden tietää, asiaanhan se ei mitenkään vaikuta, tauti kuin tauti.

• isoäiti_

Me kaikki haluamme olla hyviä, sopuisia lähimmäisiä ja laulamme kukin omilla nuoteillamme, omia viisujamme, omassa ympäristössämme.

Sigmund Freud:: Jumala ei ehdi joka paikkaan, siksi hän keksi äidin.

Hyvää tätä päivää!

• hauikset.taas

Mitään en niin halua kuin saada nämä allit katoamaan, kun huono yleiskunto on asettanut rajoituksia punttisalin käyttöön, pumppu ei kestänyt rasitusta.
      Kun se nyt on vähenmmän oireillut, on suuri työ saada kadonneet hauikset esiin takaisin.

• flegmaatti

Ojentajapuolen punttitreeni paisuttaa alleja!

Ikääntymisen myötä katoaa lihasta. Minulla 1kg/vuosi vauhtia.
        Nopeammat irtiotot ovat tehokkaampia. 5 viikkoa rappioelämää ja vaakalukema on 3kg pienempi.

Vanhuus vähentää elastisuutta. Lihakset lyhenevät, tehot hiipuvat.

7 vuotta sitten, syöpäleikkauksen valmistelun yhteydessä ilmeni kuvasta, että vatsavaltimoni on laajentunut 5mm:n päähän leikkausrajasta. Isäni kuoli kyseisestä syystä 62 vuotisena.
        Minua kehoitettiin välttämään ponnistelua koska valtimon repeämistapauksessa en ehtisi leikkauspöydälle.
        Alkusäikähdyksen ja leikkauksista toipumisen jälkeen palasin aikaisempaan.
        Esimerkiksi viime vuoden puolella, 74 vuotisena, vedin maasta 200kg joka on minulle maksimaalinen ponnistus.
        Se niistä madonluvuista.

• että.mukaan.vain

Entäpä jos sinäkin liittyisit tähän meidän tanssi-intoisten 70-plussien joukkoon.

• no.olkoot.sitten.kateell

Ihmetyttää miksi aloittaja ei halunnut kirjoittaa vakionikillään.
      Ymmärrettävästi hän silloin olisi tullut laajalti kateuden kohteeksi, mutta eihän sellaisesta tarvitsisi välittää. Kateellisuus on eräs ihailemisen muoto.
      Kukapa ei haluaisi olla ihailun kohteena. Varmaan aloittajakin.

• eivakinikkävieläkään

no.olkoot.sitten.kateell
        14.5.2018 10:35

Ihmetyttää miksi aloittaja ei halunnut kirjoittaa vakionikillään.
        Ymmärrettävästi hän silloin olisi tullut laajalti kate...

No olkoon tämä nyt sitten vastaus aloittajalta jolla ei ole vakinikkiä!

Olisiko sillä toisaalta edes merkitystä, en tiedä?

Heleätä Helluntaita!

• hile-ma

On hyvin omakohtainen ja monen lukijan haastavaksi kokema aloitus. Moni nimittäin haluaisi kokea samaa, mutta ei saa siihen tilaisuutta.

• tässäviihdyn

Paljon sinä yhä haluat, mitenkä koet kun et kaikkea voi saavuttaa? Etkö pitkän elämän varrella ole jo saanut nuo ihan tavalliset asiat, minä ainakinolen saanut. Se mitä nyt koen saavani, en minä tätä vaihetta vaihtaisi noihin samoihin, nuoruudessa jo koettuihin.

• että..silleen

Kaiken "tavallisen"on siis saanut ja alkaa kyllästyttää. Tulee ähkyn tunne.

• tässä.viihdyn

Eihän minua kyllästytä mikään, elämä jo antoi notkeuden, rakkauden, suukot ja hyväilyt! Kun en mitään koe jääneeni vaille, saanen nauttia tästä iästä ilman pyyteitä?
        KIitollisuutta osaan tuntea nyt, nuorena kaikki oli itsestään selvää,.näin on hyvä.

• no.eihän.vielä.lopu
        tässä.viihdyn kirjoitti:

Eihän minua kyllästytä mikään, elämä jo antoi notkeuden, rakkauden, suukot ja hyväilyt! Kun en mitään koe jääneeni vaille, saanen nauttia tästä iästä ilman pyyteitä?
        KIitollisuutta osaan tuntea nyt, nuorena kaikki oli itsestään selvää,.näin on hyvä.

Eivätkö notkeus,suukot, hyväilyt ja seksi olisi tervetulleita vieläkin? Ikäloppuhan sellainen on, joka ei niihin enää tunne halua.

• Virkistävä aloitus !
      Jäin vain miettimään, miksi tuo haluaminen kuulostaa jotenkin julkealta, vaikka etenkin naisia kovasti kannustetaan haluamaan. En siis mitenkään paheksu haluajia, mutta eikö toive riittäisi ?..)) Sanotaanhan toiveittenkin toteutuvan enemmin tai myöhemmin.
      Vai onko kyse luonteista ? "Kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät" (Diktornius ?)

Oli miten oli. Kiitollisuus näyttäisi olevan yhteistä sekä haluajille että toivoville.
      Vastakkainasettelu ei siis ole tarpeen ?

• Pyydän etukäteen anteeksi kaikkia kirjoitusvirheitäni. Tuotakin "Diktornius".Joko kone tai taittovirhe silmissä niitä tekee. En minä..))

• ylläri

Kaksivuotiaalla lapsenlapsellani on "minä haluan"-kausi. Ei kai minulle ole vielä tulossa moinen, pitkän ajan olen elänyt tyylillä "katson, miten elämä yllättää."

• Sama linja minulla, ylläri: antaa tulla mitä on tullakseen, tai "omiin asioihinikaan en enää puutu"..))

• Toive on niin kaukainen että se joskus saapuessaan on menettänyt jo merkityksensä, olen huomannut, väljähtynyt. Varmaan jokainen etenee omalla tyylillään, ihmisen pitää saada mitä se haluaa, muuten ei ole onnellinen.
      Haluta voi mitä vaan kun pysyy mahdollisuuksien rajoissa.

• "ihmisen pitää saada mitä se haluaa, muuten ei ole onnellinen"
        Niin, mutta kun joskus näyttää siltä, ettei hän ole sittenkään onnellinen..))
        Ja pitäisikö yleensä olla onnellinen ?

• Jos haluaa olla onnellinen, toiset haluaa. Minä käyttäisin sanaa tyytyväinen, se ei ole niin satumainen mutta on mielestäni sama-asia.

• havumetsäin__mies
        Himmelsauge1 kirjoitti:

Jos haluaa olla onnellinen, toiset haluaa. Minä käyttäisin sanaa tyytyväinen, se ei ole niin satumainen mutta on mielestäni sama-asia.

Tyytyväinen on sellainen , jolla on tai joka saa tarpeeksi, niin paljon kuin tarvitsee.
        Onnellisuus ilmeisesti se tarkoittaa hyvin laaja-alaista tai kaikkikattavaa tyytyväisyyttä.

• Tyytyväisyys riittää minullekin. Onnellisuus mahtaisi olla jo liian kuluttavaa..))

• flegmaatti
        demeter1 kirjoitti:

"ihmisen pitää saada mitä se haluaa, muuten ei ole onnellinen"
        Niin, mutta kun joskus näyttää siltä, ettei hän ole sittenkään onnellinen..))
        Ja pitäisikö yleensä olla onnellinen ?

Realismi on hyvä askel koti tyytyväisyyttä.

Kun aineellisia ja omaa fyysiikkaa koskevissa asioissa tajuaa ja hyväksyy omien resurssien rajallisuuden niin tyytyväisyys on helpommin tavoitettavissa.
        asioissa tajuaa ja hyväksyy resurssiensa rajallisuuden niin tyytyväisyys on helpommin tavoitettavissa.

Perhe- ja sosiaalisten suhteiden kohdalla on hyvä katsoa peiliin.

• aloittaja.tässä

Minä haluan edelleenkin, en vaadi mitään, enkä ripustaudu siihen uskoon että kaiken saan mitä haluan.
      Saan juuri sen minkä olen missäkin elämäni vaiheessa ansainnut saadakseni, ai sanotaan saanut elämän antina.

Haluan samaa kuin sanoin aloituksessa, mutta onhan noita uusia haluja ilmestynyt, kun kaikki ei mene kuin saduissa joissa on onnellinen loppu.

Heleätä helluntaita!

• mitenolis

Kun on kovat kirjoittamishalut voi peräjälkeen panna montakin viestiä vain nikkiä vaihtaen. Siten se keskustelu sujuu itsensä kanssa paremman puutteessa. Mahtaako joku tällaista harrastaa niinkuin pilmari aikoinaan.

• näytelmääköhän

Vuoropuheluja ovat kirjailijat kirjoittaneet kautta aikojen, mikäpä siinäkään olis vikana?

• nikitön

Sellaistakin tapahtuu ja kai se on sallittuakin, rekatut kirjoottaa rekattina ja salanikillä, ei uutta, kai sit sellasesta tykkäävätten.

• Kyllähän rekattuihin kohdistunut ajojahti ja piikittely, on saanut käyttämään nimettömyyttä hyväkseen, ihan samoin kuin vakinikit tai valmiiksi suojautuneet nimettömyyteen.
        Tasan käy nykyään mahdollisuudet kirjoittajilla, yhtään määräilijääkään ei ole näkyvissä, ja se jos mikä on hyvä!

Ihan samalla tavoin kuin ennen, saa verbaalisesti lahjakkaat ja tietopuolisesti aloiterikkaat mielenkiintoa, mutta kuten elämässä yleensäkin, nousee inhimillisyys sittenkin ykkössijalle. Sitä vain niin harvalla on tarve osoittaa näissä ympyröissä.

• tuollaisia

toivottavasti ei tule lisää. Se vielä valittaa kiusattuaan susmuoriiki joka sittemmi kuoli heti palstalle tultuaa

• Viatonsivullinen

Minä haluan nyt kahvia! Huomenna lähden helluntairaveihin Kausalan ravilinnaan.
      Teretulemast mukaan! 😊☕️

• vuosisadanmatkustaja

On asiat jääneet tekemättä silloin kun niiden aika olisi ollut. Tanssaaminen olisi pitänyt lopettaa 25-vuotiaana, kun olis tanssinut kymmenen vuotta. Horisontin taa olisi pitänyt matkustaa nuorena ja keski-ikäisenä, jotta voisi vanhana mennä tuttuihin paikkoihin, kun voimat ovat vähenneet, halut ja himot hoitaa aikanaan kun oli värkeissä varaa ja halullisia kumppaneita. Auringonlasku on kaunis, kun sen ottaa sellaisena.

• että.noin.kävi

"On asiat jääneet tekemättä silloin kun niiden aika olisi ollut." (vuosisadanmatkustaja )

Tuo tilannehan surkea on. Olisi pitänyt tehdä niin ja niin - ja jäikin tekemättä. Kukaan ei ollut neuvomassa. Siinäpä saa nyt yksin tuherrella ja ihailla auringonlaskuaan, silloin kun se on nähtävissä.

Joutuu harmittelemaan , ettei aikoinaan elänyt elämää täysillä kierroksilla, kun siihen varaa oli.

• saat.minkä.ansaitset
        että.noin.kävi kirjoitti:

"On asiat jääneet tekemättä silloin kun niiden aika olisi ollut." (vuosisadanmatkustaja )

Tuo tilannehan surkea on. Olisi pitänyt tehdä niin ja niin - ja jäikin tekemättä. Kukaan ei ollut neuvomassa. Siinäpä saa nyt yksin tuherrella ja ihailla auringonlaskuaan, silloin kun se on nähtävissä.

Joutuu harmittelemaan , ettei aikoinaan elänyt elämää täysillä kierroksilla, kun siihen varaa oli.

Ikävää että Sinulle kävi noin :(
        Ei pitäisi keskittyä muuhun ja muihin niin tarkkaan, että oma elämä jää elämättä!
        Olen elänyt rikkaan elämän ja siitä huolimatta en ole kaikkea tehnyt mitä olisin halunnut, mutta ei harmita yhtään. Voi olla ettei niiden tekeminen olisi tehnyt elämääni yhtään paremmaksi, huonommaksi menemisen mahdolloisuus on ollut aina olemassa. Epäonni kun kulkee aina samoissa askelissa onnen kanssa, tuurissa se on kumpi kääntyy saatavaksi, kumpaa jää vaille.
        Aurinko paistaa, on Helluntai, kukkivat puut ja pensaat kauneimmillaan ihan siinä ja siinä. Ihmisen kukkeus aikaa on nuoruus, nyt vanhuudessa on hedelmien keruun aikaa. Katumusta ei ole, sen tein minkä osasin ja uskalsin, sain enemmän kuin osasi pyytää ja odottaa, nyt voin jakaaarvokkainta omaisuuttani, rakkautta ja elämänviisautta.
        Siinä on kyllin, mitä muuta haluankaan, sen saan jos olen ansainnut. Lottovoitto on haaveena, ei haluna. En ole sitä vielä rukoillut saavani.

Rakkautta elämään!
        Toivottavsasti et ole niin katkeraksi katkeroitunut ( kun on paljon tekemättä ja saamatta ), että alkaisit ilkeilemään ja jakamaan epäsopua palstalaisille. Siihenkin on kuulemma jo päädytty!

• minunmieleni

Minähaluan olla tönkkö kuin ruuneperin patsas!

• enkerro

Minä taas solahtaa sutjakkaasti kuin hylje veteen! Kääntyillä , sukeltaa, sitten syvyydestä nousta vaputuneena pärskien pinnalle

• aurinkoinen.ilta

Haluan kunnon ruokaa!
      Kun ei ole nälkäinen, voisin täydellä vatsalla haluta jotain muutakin, mutta eihän se nyt täyden vatsana kanssa, ei toki.
      Halu jää nälkäiseen päivään.

• että.ei.ole.kunnossa

Romahdus tapahtui lähes 40 vuotta sitten. Toistaiseksi siitä ei ole selvitty.

• Viatonsivullinen

Tänään näin kaupassa sen nuoren miehen josta tulen aina niin iloiseksi. Olin kassalla ja hän tuli viereiselle kassalle, siis olin selin häneen. Näin hänen kasvonsa, en tiedä huomasiko minut, ehkä, kun kävelin pois. Olin taas maalle menossa ja minulla oli kestohymy kasvoilla kun ajelin läpi kauniiden kesäisten maisemien, hauska juttu! 🦋

• Viatonsivullinen

Juuri tulin kaupasta, jouduin kasaamaan kaikki voimani, siis kokoamaan itseni viralliseen muotoon. Hän oli kassalla, onneksi siinä oli jonoa hiukan, hän käsitteli pienet ostokseni ja minä vilautin korttini, hän ojensi kuitin, hymyilin ja katsoin silmiin, hänen poskensa olivat hieman punehtuneet ja katse oli lempeä. Minä olen nyt vaan ihastunut tähän nuoreen mieheen ja nautin tunteesta. En odota mitään häneltä, vain että hän on olemassa 😌 🦋

• Viatonsivullinen

Nyt minä ravaan siellä kaupassa kokoajan, olevinaan jotain ostettavaa jatkuvasti, pieni näennäisostos. Luulen ettei pelkällä jäätelöllä lähde tämä puute !!! 😂🍦🍦🍦🍦💕

• Sama-täällä

Tällaiset pikku asiat minunkin päiväni aina kirkastavat.

• Ihania-on---

Aina on lähellä joku, jolla on kauniit silmät ja katse!

• kerronko.kerrotko

Minä halusin ja sain.
      En miestä saanut, mutta jotain joka oli erittäin tärkeää.
      Se mies, sitä vielä haen ja haluan, olis kaverin paikka auki kotona, kaupungissa, autossa, liikkuvassa mökissä, matkoilla, ruokapöydässä, tanssimassa, lenkillä, jne.

Missä olet mies. Haluaisin niin saada kaverin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1184
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      860
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      613
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      552
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe