Kääriäinen lakkauttaa 9 varuskuntaa

Kepulaisuuteen kuuluu näköjään myös se, että Suomen alueellisesta puolustuksesta ei välitetä.

Puolustusministeri Seppo Kääriäinen (KEPU) aikoo lakkauttaa nämä yhdeksän varuskuntaa:

- Helsingin Ilmatorjuntarykmentti (Tuusula)
- Hämeen Rykmentti (Lahti)
- Jääkäriprikaati (Sodankylä)
- Lapin Ilmatorjuntarykmentti (Rovaniemi)
- Pioneerirykmentti (Keuruu)
- Pohjois-Karjalan Prikaati (Kontioranta)
- Savon Prikaati (Mikkeli)
- Tykistöprikaati (Niinisalo)
- Uudenmaan Prikaati (Dragsvik)

Näköjään esim. pääkaupunkiseudun ilmapuolustuksella ei kepulaiselle peräreiälle ole mitään merkitystä.

Seppo Kääriäinen miettii vain Lepikon torpan multia. Suomen puolustuskyvystä tällä KEPU:n ajatusten Tonavalla ei ole mitään ymmärrystä.

On korkea aika vaihtaa hallitusta ja hallituspohjaa.

5

503

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emeritus

"On korkea aika vaihtaa hallitusta ja hallituspohjaa."
      ------------------------------
      ...senkus vaihdat!

• enemmistö

Helsinkiläisten olisi pitänyt miettiä ennenkuin alkoivat haastaa muuta maata, siellä elää suomalaisten enemmistö. He ovat nyt sitä mieltä, että kiittämättömät helsinkiläiset saavat järjestää puolustuksensa itse.

• tuntematon sotilas

http://www.mil.fi/paaesikunta/artikkelit/1024.dsp

Selvitysmiehen raportti nosti esiin neljän joukko-osaston lakkauttamisen
      15.02.2005

Vuonna 2008 lakkautettavista joukoista toisen olisi oltava jalkaväkijoukko-osasto ja toisen aselajijoukko-osasto. Puolustusvoimien varuskuntarakenteen sekä varikko- ja varastotoimintojen kehittämistä koskevat raportit luovutettiin puolustusministerille tänään.

Prikaatikenraali Arto Räty esittää raportissaan kolmea eri vaihtoehtoa varuskuntarakenteen kehittämiseksi. Raportin mukaan varuskuntarakenteen rationalisointi voitaisiin parhaiten toteuttaa lakkauttamalla neljä joukko-osastoa: kaksi vuonna 2008 ja kaksi vuosina 2010 - 2012. Vuonna 2008 lakkautettavista joukoista toisen olisi oltava jalkaväkijoukko-osasto ja toisen aselajijoukko-osasto.

Mahdollisia vaihtoehtoja olisivat Helsingin Ilmatorjuntarykmentti, Hämeen Rykmentti, Jääkäriprikaati, Lapin Ilmatorjuntarykmentti, Pioneerirykmentti, Pohjois-Karjalan Prikaati, Savon Prikaati, Tykistöprikaati ja Uudenmaan Prikaati.

• pelkät otsikot

Sen enempää kuin Kääriäinen tai KEPU ei yksinään päätä näistä lakkautuksista vaan ne kuuluvat valtioneuvoston (lue hallitus) päättämiin säästötalkoisiin. Ja lakkautettavia varuskuntia on neljä (4) jotka valitaan näiden yhdeksän (9) joukosta. Ja siitä Helsingin ilmapuolustuksen tärkeydestä ei sinun kanssasi kannata puhuakaan...

• SEPPO

Lopettas vaan kaikki samantien. Kerrankin tehdään järkeviä päätöksiä!!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      98
      740
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe