En kenian villille safarille lähtisi ensinkään

ökinzaåö

Olisin mielummin juuri nyt abu dhabissa siellä asuisin minulle tutussa khalidiya palacessa. Isot kirjaimet jätin tietoisesti kirjoittamatta vaatimattomuuttani. Olen asunut niin monta kertaa muun muassa että tässä kohtaa pitäisi omasta päiväkirjasta tarkastaa että en suurentelisi tai sitten vähättelisi itseäni . Tietysti asuisin myös muutaman päivän tien toisella puolella olevassa emirates palacessa. ( katsokaa itse netistä kyseiset laadukkaat, siistit ja sivistyneellä tavalla kansainväliset kohteet )

Tässä kohtaa tietysti jos en olisi minä. minun pitäisi lataa vidoita, selfietä ja niin edelleen facebookkiin muun muassa. Miksi ihmeessä. miksi minun tavalisen naisen pitäisi tiedoittaa elämästäni julkisesti täysin vieraille ja tuntemattomille ja vielä nähdä vaivaa ja käyttää aikaa siihen.

Täytyy kuitenkin todeta että täällä kylmässä , hallapakkasissa vaikka aurinko paistaa, pukeudun kuin helsingissä kadulla istuvat kerjäläiset kotinurkillani joten istumalihaksiaan mainostavat tyttöset tuskin ovat lukijoiden mielikuvissa heitä joita mielikuvissaan assosisoisivat itseeni. Helsinginsanomat voisivat ostaa tämän palstan kokonaan ja täyttää omilla mainoksillaan niin siivoutuisi myös nuo kaikki sekstiset hyvin moukkamaiset mainokset pois esimerkiksi.

Tosijuttu tämäkin; joku vuosi sitten täällä houkutteli joku seksisusanna häiritsevyyteen asti juonitellessaan ottamaan yhteyttä. Suomi 24 tutkijalautakunta pääsi jäljille josta nuo seksisusannan yhteydenottotto pyynnöt tulivat. Afrikasta. Tosijuttuun liittyy hauskuutta kun eräs kyllästynyt mies laittoi takapuoliensa tyrkyttäjille kuin muille fulkäärisille moukille oman houkutusensa. Kyllästynyt mies ehdotti nettirikolisille että tulkaa katsomaan kun hän strippaa yllänsä vain alushousut joita on pitänyt ainakin kuukauden ilman pesua ( :)).

2

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åkinzaö

      Kohokohtana ottanette huomioon ne kaikki joiden elämäntapaan kuuluu keskeisesti alkoholi lomilla myös. Khalidia palacessa muun muassa alkoholia ette voi osttaa. Hotelli on siitäkin syystä koko peheen niin mammat. vaarit, papat, lapsiperheet ovat suosineet khalidiyaa. Voitten myös hämmästyä että nuoria aikusia muun muassa englanista, ruotsista, sakasta ja niin edellen viihtyvät siellä.

      Hoteleissa melkeipä poikeuksestta saksalainen hoteliinjohto kuin paikallisia. Tällä hetkellä myös Doha ja siellä four seasons jossa olen myös lomaillut " uimahalissa " Katsokaa jos kiinostaa minkälaisissa olosuhteissa minä käyn " uimahalissa ". Hongkongista nyt puhumattakaan muuttaisin heti jos nyt olisi mahdolista ja yhdysvalloissa sauseliittoon tietenkiin. Että helsinginsanomat kyllä mainoksen muodossa voivat minut unohtaa Kenian villeillä Safareille tarjouksesta.

      Suomessa kun riittää luettavaksi asti niin sanottua villiä menoa josta en ole kiinostunut, enkä pidä kauniina enkä sivistyneen käytöksen omaavana muun muassa. Tyypilisiä alapäänsä itsensä brändääjiä kun kyseessä mitä halpamaisin ja älytön käytös tuoda istumalihaksiiaan tyrkylle mainosten kera.

      Nomutta puen nyt ulkovaatteet jotka tosiaan muistuttaa mielenkiintoisella tavalla ( ; ) että joku on jäänyt 70-luvulle kun eivät tunne minua eikä pihatyövaatetustani joka kyllä kestää arvostelun mauttomuudellaan.

      Finnair täältä tullaan...

    • åkinzaöz

      Vaatimattona heteronaisena en kuitenkaan ulkomailla vaatimattomuuteeni tyydy mitä tulee asumiskustanuksiin. Itsemaksavana heteronaisena kuten olette saaneet lukea. Muttamutta minulle tuli idea kun sain tietää että maakunnissta ja niistä maalaiskylistä matkustaa säännölisesti pariisiin ei mikään leivosten sekakuoro.

      Voisin melkein uskoa että kyseisistä matkailijoista jos tekesivät matkaohjelman olisi suosittu. Tietojeni mukaan tutustuvat laajalti kulttuuriin esimerkiksi ranskassa. Matkaohjelma on " päätä huimaava" Saa tästä tuotantoyhtiöt ottaa ideaa , ei ole pakko.

      Suomessa on televisioista tullut jos ja minkälaista ohjelmaa kuinka julkikset matkustaa ja mitä syövät, noiden ohjelmien katsoja en ole mutta tiedän kun olen lukenut. Voisin kuvitella kuinka virkistävää on niiltä maalaiskylistä kun peltonsa ovat laittaneet pakettiin päästä yhdessä " karkuun " kun kaupungeista kesälomalaiset saapuvat heidän kylilleen älylaitteeseensa tuijottaen. Noin se toimii maalta ranskaan, italiaan ja niin edelleen on varmasti bussissa tervehenkistä tunnelmaa kun " leivosten sekakuoro " pääsee elämäntilansa muuttuessa näkemään ja kokemaan muuta kuin s-marketin, maatalousmyymälän, ja kyläyhdistustoimikuntansa muun muassa.

      Mielenkiintoista matkaa heille kaikille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe