Oksettiko teitäkin tämän älykääpiön viestit? Tyypin nimimerkkikin tuli siitä että olisi muka kertonut faktaa onecoinista (että ei ollutkaan huijaus). No tyyppi tajusi että paskaahan OneCoin oli ja käänsikin kelkkansa!
Faktaa välillä-nimimerkki
7
2175
Vastaukset
- PonzipaPonzi
Joo... Sinänsä kun esitetään väite että jokin esilletuotu asia olisi "faktaa", pitäisi olla linkki lähdeaineistoon, joka TODISTAA jonkun asian FAKTAKSI.
Nimimerkki "Faktaa välillä" oli viihdepuhuja, joka heitteli luultavasti vitsillä kommentteja MUKA puolustaakseen Onecoin huijausta.
Itse sain sellaisen käsityksen, että kyseinen nimimerkki tiesi aivan hyvin Onecoinin olevan huijausta, ja oletti että myös kommenttiensa lukijat tiesivät että Onecoin on huijausta.
Edellisen valossa tulkitsin kyseisen nimimerkin heittävän vitsinä ja provona kaikki kommenttinsa.- FaktaaVälillä
Hyvin arvattu. Jatketaan wtuilua Onekansalle.
- ALATIWAKTAA
FaktaaVälillä kirjoitti:
Hyvin arvattu. Jatketaan wtuilua Onekansalle.
Onekansa on ANSAINNUT WAKTAAWALIIN NIMIMERKKINSÄ!
Viihdepuhujaksi minäkin ko. henkilöä ajattelin, mutta kun tämä tyyppi jaksoi kerrasta toiseen vääntää sitä samaa jargonia, niin tulee mieleen jospa hän on sittenkin tosissaan. Tai sitten tällä on äärimmäisen kieroutunut huumorintaju ...
- FaktaaVälillä
Perus Älämölö on kateellinen maailman nopeimmin kasvavaan yritykseen mukaan lähteneille.
Q2 saapuu ja usko uuteen valuuttaa reaalisoituu. Tampiot keräävät varusteitaan kentällä. kuusnolla tappio niskassaan.
Mukavaa pöhinää ilmassa,, kurkiauroja seuraillessa.
- FAKTAAVÄLISTÄ
LAILLISTA koulutusta, laillista rikastumista älämölöistä huolimatta.
"
Keskusrikospoliisi ei aloita esitutkintaa OneCoin-virtuaalivaluutasta ja siihen liittyvästä koulutuskaupasta. KRP aikoo kuitenkin jatkaa asiaan liittyvää tiedonhankintaa.
Jos tilanne muuttuu, asiaa aiotaan arvioida uudestaan. Yksi ratkaisuun vaikuttava asia on virtuaalisen OneCoin-valuutan luomisessa käytettävä koodi, jonka OneCoin-yhtiön antamien tietojen perusteella julkaistaan AIKAISINTAAN vuoden 2016 lopulla. KRP:n mukaan vasta julkistamishetkellä voidaan luotettavasti arvioida, liittyykö toimintaan rikosta.
EIPÄS MULLA NYT MUUTA, POIJJAAT! - FaktaaTosiaan
Onko tullut yhtään virallista tuomiota?
Ymmärtäkää, että moni huijarifirma saa jatkaa vaikka se tiedetään laittomaksi, mutta ei ole virallista tuomiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1437201Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1202937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k141787- 671757
- 601374
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1681354- 2611199
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast35970Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49936Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41914