Kuinka monta harjaa hevosella kuuluisi olla ja minkälaisia? Heppa on 155 cm suokki!
Minkälaisia harjoja?
5
792
Vastaukset
- Anhessa
Minulla ei ole suokkia vaan puoliverinen mutta meillä pärjätään hyvin pehmeällä harjalla, juuriharjalla ja pölärillä. Ei hevonen joka ruumiinosaan eri harjaa tarvi.
Lisäksi meillä on kumisuka ja kiviharja. - Mörrinkäinen
Minulla on mammuttikarvainen suokki, ja harjavarastoon kuuluu juuriharja, pöläri, kumisuka ja kiviharja, niillä on menty ja hienosti on pärjätty.
Mutta kaikkein paras apu tuon karvapallon karvan pitämisessä siistinä on - usko tai älä - pölynimuri. Sillä lähtee pölyt karvanjuuresta silloinkin kun harjat eivät enää pääse paksun karvapehkon läpi. Heppakin tykkää kun kutiseva pöly lähtee oikeasti pois eiokä vain siirtyile paikasta toiseen kuten harjatessa helposti käy. - Taavetti123
Kiitos vastauksista
no hevosella ainakin kavioharja kovaharja ja pehmeä harja
- Tankkaaja22
Hoitsullani on pöläri, kova harja, piikkisuka, kaviokoukku ja pääharja. Noilla pärjätty hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954